Jezelf quoten en dan ook nog eens kapitalen gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de WAARHEID durft te zeggen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we alle blauwogige blonde medeburgers maar eens massaal vergassen inderdaad.
IK spreek ENKEL waarHEDEN.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Jezelf quoten en dan ook nog eens kapitalen gebruiken
Het hoeft niet, ze sterven vanzelf uit dankzij het multiculturalismequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan, wanneer beginnen we? We gebruiken jouw woning als eerste plaats om mensen te verzamelen.
RIP Reya.quote:
Duurt lang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het hoeft niet, ze sterven vanzelf uit dankzij het multiculturalisme
Spanking!quote:
Heb jij net zo'n groot huis als 3-voud?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:35 schreef De_Coulance het volgende:
Alle blauwogige mensen mogen wel bij mij schuilen, no worries.
Hij is nazi-Duitsland op een tamelijk vreemde manier aan het verdedigen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Of gewoon geflipt, in NWS is dat onderscheid niet altijd even duidelijk.
Dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Duke denkt dat het een stormfronter is.
Dat klinkt als NWS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is nazi-Duitsland op een tamelijk vreemde manier aan het verdedigen.
Ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef gembirdv2 het volgende:
Wereldmacht zijn is gebaseerd op je leger en niet op je economie. Amerika is gewoon een junkie en ze leven in een luchtbel. 60.000 dollar schuld per nieuwgeborene en volgens Barry komt dit goed wanneer Amerika meer zal produceren en exporteren, maar de elite van Amerika zet liever kinderen in derde wereldlanden aan het werk zodat de elite zichzelf kan verrijken en losmaken van de rest van de wereld.
Mooie wereldmacht.
Ze zijn dan ook ten dode opgeschreven. De EU zal de plek van de VS overnemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef gembirdv2 het volgende:
Wereldmacht zijn is gebaseerd op je leger en niet op je economie. Amerika is gewoon een junkie en ze leven in een luchtbel. 60.000 dollar schuld per nieuwgeborene en volgens Barry komt dit goed wanneer Amerika meer zal produceren en exporteren, maar de elite van Amerika zet liever kinderen in derde wereldlanden aan het werk zodat de elite zichzelf kan verrijken en losmaken van de rest van de wereld.
Mooie wereldmacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |