SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 04-09-2013 16:57:29 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik snap ook niet helemaal dat je bovengemiddeld presteert, maar dat je conditie slecht is vanwege meer gewicht. Je zou toch denken dat je dan juist een betere conditie hebt vanwege het extra gewicht? Of snap ik het nou niet helemaal?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Guard: Beach Challenge is iets wat ik van vroeger ken. Toen ik nog bij de reddingsbrigade werkte zorgden wij altijd voor bewaking/ehbo
Ja doei.![]()
Mijn conditie is iig best flink achteruit gehold in de zomerperiode. Eerst 2 weken vakantie waarin ik wegens hitte 3 x 4km gelopen heb, toen een drukke week thuis met 1 keer 5km, toen 2 weken Singapore voor werk waarin echt geen tijd en vorige week 2 laffe pogingen tot lopen maar wegens wat buikklachten was dat niet veel.
En dus ging ik net van start en mijn eerste km ging in 5.47 geloof ik, dat vind ik het lekkerste tempo, maar hoewel mijn benen dat wel volhouden merkte ik als snel aan mijn adenhaling en gevoel op de borstkas dat ik dat niet vol ging houden. Toen met moeite mezelf af weten te remmen en uiteindelijk 4km gelopen in 25 minuten.Best lekker vond ik.
***![]()
Zo, koffertje is gepakt voor een weekje Curacao. Natuurlijk toch de hardloopspulletjes meegenomen. Dacht eerst dat het misschien te warm zou zijn, (overdag 33, nacht 27), maar ik vind het altijd zo leuk om in het buitenland te lopen. Zie me al helemaal gaan daar!![]()
Ik lees even terug en ik snap het ook niet helemaal Nirak.
Mss ligt het aan de definitie van conditie oid, want het lijkt me idd dat jij met 30 kilo te zwaar een betere conditie zou hebben dan iemand die maar 10 kilo te zwaar is maar die niet sport en dat hardlopen dus never nooit vol zou houden.***![]()
Conditie is toch hoe snel je hersteld van een inspanning? Ik begrijp ook nog niet helemaal wat gewicht ermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees even terug en ik snap het ook niet helemaal Nirak.
Mss ligt het aan de definitie van conditie oid, want het lijkt me idd dat jij met 30 kilo te zwaar een betere conditie zou hebben dan iemand die maar 10 kilo te zwaar is maar die niet sport en dat hardlopen dus never nooit vol zou houden.![]()
Ah ok, dan lijkt me zo'n meting inderdaad wel goed en waarschijnlijk ook extra motivatie. Vind het ook wel raar dat de conditie dan als laag bestempeld wordt in verband met je gewicht, zou eerder verwachten dat het andersom zou zijn ja. Ach ja, wellicht dat je dan lagere conditie zou hebben dan mensen met minder gewicht, maar conditie is natuurlijk voor jezelf en als je zelf maar merkt dat het vooruit gaat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb wat medische narigheid meegemaakt en heb niet heel gezond geleefd de afgelopen jaren. Dus ik wilde graag een soort nulmetig en wilde een keer naar mijn vitale functies laten kijken door een pro.
[..]
Maar dat zorgt er dus wel voor dat mijn conditie als laag bestempeld wordt, en dat vind ik wel een beetje teleurstellend.
Vooral als ik om me heen zie dat veel vrienden en kennissen gewoon niet bewegen, een normaal postuur hebben en mij waarschijnlijk niet na kunnen doen.. Waar blijven deze mensen dan in zo'n test?
Maar ik bekijk het maar zo, erger dan dit wordt het niet, want ik ben een half jaar geleden niet voor niets begonnen![]()
Ligt aan de definitie denk ik. Als je kijkt naar een coopertest dan hoeft iemand die 30kg minder weegt een relatief mindere 'conditie' te hebben om toch hoger te scoren.
Ze zeggen dat de tour de france gewonnen wordt door de renner die het hoogste wattage per kg kan trappen...![]()
Ik vloog vorig jaar over Curacao en het is een eiland waar ik zeker wil gaan lopen. Veel hoogteverschillen, groen (in nov/dec). Maar succes, misschien zijn er wel loopjes waar je aan kan meedoen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, koffertje is gepakt voor een weekje Curacao. Natuurlijk toch de hardloopspulletjes meegenomen. Dacht eerst dat het misschien te warm zou zijn, (overdag 33, nacht 27), maar ik vind het altijd zo leuk om in het buitenland te lopen. Zie me al helemaal gaan daar!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah kijk:quote:De VO2max wordt uitgedrukt in een absolute waarde van aantal liters zuurstof per minuut (l/min) of een relatieve van aantal milliliters zuurstof per kilogram lichaamsgewicht per minuut (ml/kg/min). De laatste methode wordt vaak gebruikt om het uithoudingsvermogen van atleten onderling te kunnen vergelijken.![]()
Dank je! Ik zag dat jij in Aruba gaat lopen. Kom je daar om speciale redenen vaker, familie of zo? Is denk ik wel vergelijkbaar met Curacao, of niet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vloog vorig jaar over Curacao en het is een eiland waar ik zeker wil gaan lopen. Veel hoogteverschillen, groen (in nov/dec). Maar succes, misschien zijn er wel loopjes waar je aan kan meedoen.![]()
Het gaat om wat je aan wattage per kg weg kan trappen, iemand die meer weegt kan makkelijker trappen zeggen ze. Wat Saysem zegt dus
En dan moet ik aardig wat wegtrappen met dat overgewicht natuurlijk.
Het wil ook niet zeggen dat mijn conditie slecht is, maar wel lager dan gemiddeld dus kennelijk. En dat 5 km hardlopen staat daar dan ook los van.
Maar mijn benen waren gewoon helemaal leeg, ik kreeg ze niet meer snel genoeg rond, meer zat er kwa kracht niet in.
Ik maak me nu ineens wel ernstig zorgen over mijn mevrouw haar conditie, en die van alle niet sportende Nederlanders (zouden die ook in dat gemiddelde zitten?)
Maar het is geen ramp, dit is natuurlijk eenvoudiger te verbeteren als ik over een paar jaar nog eens terug ga![]()
![]()
Yooo vandaag de eerste keer 4,5km aan 1 stuk gelopen, perfect, na 1 jaar van elende, sportarts , Fysio, foto,s dan eindelijk zover.
Nu verder uitbouwen. Hoop van verdere elende bespaard te blijven, heb we genoeg gehad al zeg ik het zelf.![]()
Vakantie en familiebezoek. Dat is vergelijkbaar ja, Aruba is wel mooier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dank je! Ik zag dat jij in Aruba gaat lopen. Kom je daar om speciale redenen vaker, familie of zo? Is denk ik wel vergelijkbaar met Curacao, of niet?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor het eerst gelijk weer 4,5? Na een jaar ellende?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:47 schreef soepkip1963 het volgende:
Yooo vandaag de eerste keer 4,5km aan 1 stuk gelopen, perfect, na 1 jaar van elende, sportarts , Fysio, foto,s dan eindelijk zover.
Nu verder uitbouwen. Hoop van verdere elende bespaard te blijven, heb we genoeg gehad al zeg ik het zelf.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik oordeel verder nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Guard: Beach Challenge is iets wat ik van vroeger ken. Toen ik nog bij de reddingsbrigade werkte zorgden wij altijd voor bewaking/ehbo![]()
Kan dat zelf ook heel goed, loopjes zoeken ipv werken of zo
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De tour de France wordt gewonnen door de renner met de beste dokter/apothekerquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:21 schreef Saysem het volgende:
Ligt aan de definitie denk ik. Als je kijkt naar een coopertest dan hoeft iemand die 30kg minder weegt een relatief mindere 'conditie' te hebben om toch hoger te scoren.
Ze zeggen dat de tour de france gewonnen wordt door de renner die het hoogste wattage per kg kan trappen...
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vakantie en familiebezoek. Dat is vergelijkbaar ja, Aruba is wel mooier.nog twee maandjes
Dit inderdaad... Dacht dat je dan misschien wel genoeg had van de ellende, maar je wilt er schijnbaar nog een keer doorheen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor het eerst gelijk weer 4,5? Na een jaar ellende?
Als je dat niet wilt kan je beter een evy-schema downloaden en daarmee gaan lopen, rustig opbouwen heet dat. Of heb je zoiets al wel gedaan, en kan je nu weer 4.5 lopen?![]()
Nog drie wekenquote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vakantie?
Voor mij nog 2 weekjes! Dan 10 dagen naar Z-Duitsland. Tegen de Oostenrijkse grens, dus kan ik mooi even wat heuvel training doen. Al ga ik ook veel rusten met het oog op de Hoge Veluwetrail, op de laatste dag van mijn vakantie.
![]()
Lol dat klinkt wel erg bekend, in de buurt van Garmisch-Partenkirchen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Vakantie?
Voor mij nog 2 weekjes! Dan 10 dagen naar Z-Duitsland. Tegen de Oostenrijkse grens, dus kan ik mooi even wat heuvel training doen. Al ga ik ook veel rusten met het oog op de Hoge Veluwetrail, op de laatste dag van mijn vakantie.
Fixed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol dat klinkt wel erg bekend, in de buurt van Garmin-Partenkirchen?Ja doei.![]()
Oh....
Ik had het over de 7^^. Staan nog niet echt vakanties gepland...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
om over die studenten maar te zwijgen....quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef hatsaflats het volgende:
Die werkende mensen met hun vakantiesMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Geloof daar wel redelijk in de buurt. Weet niet zeker. Niedersontfhofen ofzo heet het geloof ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol dat klinkt wel erg bekend, in de buurt van Garmisch-Partenkirchen?![]()
Ja joh, eind van de maand weer een paar relaxende daagjes NLquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Oh....
Ik had het over de 7^^. Staan nog niet echt vakanties gepland...
Ja doei.![]()
Dat zeg ik, geen vakanties gepland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja joh, eind van de maand weer een paar relaxende daagjes NL
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Doe mij dat studentenleven maar weer hoor. Sinds afgelopen september zit ik nu op een dag of 10 "vakantie"quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Guard het volgende:
[..]
om over die studenten maar te zwijgen....![]()
![]()
Oh niet echt heel erg in de buurt, maar zal daar net zo mooi zijnquote:
Oh, stem op mij: http://fok.bbqode.com/bazenusers.php
Ofzo.kom er net achter da tik in dat lijstje sta. Ossum. Ofzo.
Ja doei.![]()
Dan doe je iets niet goed...quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Doe mij dat studentenleven maar weer hoor. Sinds afgelopen september zit ik nu op een dag of 10 "vakantie"
Schijnt een beetje bij de onderzoeksmaster te horen, moet je maar niet ambitieus willen doen, ofzo. En een (wel heel toffe en vriendelijke) prof met gigantisch hoge verwachtingen en een krom tijdsbesef. Komend jaar plan ik wel gewoon meer vrij in, volgens mij werkt dat sowieso beter dan constant proberen door te bikkelen. En ik heb ook niet echt een keuze, met GTA V en in november de PS4quote:![]()
![]()
haha ja dat is wel herkenbaar, zo'n prof. Briljant op eigen vakgebied, maar daarbuiten komt hun wereldbeeld niet echt overeen met de werkelijkheid...quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Schijnt een beetje bij de onderzoeksmaster te horen, moet je maar niet ambitieus willen doen, ofzo. En een (wel heel toffe en vriendelijke) prof met gigantisch hoge verwachtingen en een krom tijdsbesef. Komend jaar plan ik wel gewoon meer vrij in, volgens mij werkt dat sowieso beter dan constant proberen door te bikkelen. En ik heb ook niet echt een keuze, met GTA V en in november de PS4
Die PS4 is trouwens niet meer met korting te bestellen op surfspot... Volgens mij was dat een "oeps dat was niet de bedoeling"Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat zie ik ook zo! Ik heb maar weinig vooruitgang geboekt sinds de zomer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn conditie is iig best flink achteruit gehold in de zomerperiode. Eerst 2 weken vakantie waarin ik wegens hitte 3 x 4km gelopen heb, toen een drukke week thuis met 1 keer 5km, toen 2 weken Singapore voor werk waarin echt geen tijd en vorige week 2 laffe pogingen tot lopen maar wegens wat buikklachten was dat niet veel.
Warm weer (warmer dan 22 graden bij mij) zorgt dat ik maar weinig kan presteren, daarna nog een gekneusde rib dus ook tijdelijk weinig kunnen verzetten.
Ik heb daarom echt in de afgelopen maanden een minimale groei gehad waar ik meer had verwacht en had moet kunnen doen!
En nu wordt het weer zomer.. dat gooit echt zooo mijn training in de war.
Woensdag moet ik 50 minuten/7 km
Zaterdag moet ik 53/55 minuten/7.5 km
Maandag moet 55-60 minuten, die woensdag ook en die zaterdag eigenlijk 65-70 minuten.
Dan zou ik theoretisch mijn eerste 10 km lopen.. de week er op iets rustiger aan doen, en dan die zaterdag 10 km wedstrijd.
Als die trainingen niet gaan lukken.. dan hoef ik net zo goed niet te gaan starten, gaat het niet lukken.
Echt, volgens mij van 0-5 (winterperiode) ging sneller dan 5-10 km lopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Prof is gelukkig wel een goede referentie voor later. Maar na m'n bachelor fluitend te hebben gedaan is dit wel wat meh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:01 schreef Guard het volgende:
[..]
haha ja dat is wel herkenbaar, zo'n prof. Briljant op eigen vakgebied, maar daarbuiten komt hun wereldbeeld niet echt overeen met de werkelijkheid...
Die PS4 is trouwens niet meer met korting te bestellen op surfspot... Volgens mij was dat een "oeps dat was niet de bedoeling"
Klopt van die PS4, het was 's avonds al niet meer mogelijk (was Stream niet zo blij mee). Ik heb niets gehoord over dat mijn order niet door zou gaan, dus ik verwacht dat ik 'm gewoon voor 320eu ga krijgenOf nouja, voor 420 incl tweede controller en Knack
![]()
.
SPOILER: met deze code kun je eventueel met 10% korting bij bol bestellen, werkt ook op de ps4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn concentratievermogen heeft ook wel het een en ander aan eventuele vakantiedagen opgesnoept, ben ik bang![]()
![]()
Bestellen heeft geen zin meer, reserveringen zitten al vol.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:01 schreef Guard het volgende:
Die PS4 is trouwens niet meer met korting te bestellen op surfspot... Volgens mij was dat een "oeps dat was niet de bedoeling"Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga hem ook niet bestellen, heb geloof ik 3x game gestart op mijn PS3, voor de rest gebruik ik 'em alleen als Bluray speler. PS4 kopen lijkt me dan ook redelijk een waste of money...quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Bestellen heeft geen zin meer, reserveringen zitten al vol.
Collega wilde hem ook wel met korting bestellen, maar was ook te laat.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn, die korting. Maar dat besefte ik me pas echt toen Stream appte dat het niet meer werkte. Ik had dan ook verwacht dat er wel een mailtje vanuit Sony zou komen met "sorry, foutje" en dat ik moeilijk had moeten doen en uiteindelijk toch geen gelijk had gekregen en in een hoekje mocht gaan zitten huilen, maar na een maand niets gehoord te hebben lijkt het me toch dat ze gewoon gaan leveren. Niet dat ik echt meteen bij de launch een PS4 hoef, ik heb nog zo gigantisch veel op de PS3 te spelen. Mijn voorkeur voor (Japanse) RPG's en sandbox games houdt me voorlopig nog wel zoetquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet bestellen, heb geloof ik 3x game gestart op mijn PS3, voor de rest gebruik ik 'em alleen als Bluray speler. PS4 kopen lijkt me dan ook redelijk een waste of money...
Collega wilde hem ook wel met korting bestellen, maar was ook te laat.Maar dan heb ik 'm maar alvast.
En nu koken, vanavond weer rondjes rennen.![]()
slackers zijn het!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef hatsaflats het volgende:
Die werkende mensen met hun vakantiesIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb over 2 weken ook een beetje extra vrij, vind ik![]()
Ik zou de 12e naar een fivefingerclinic, maar ik denk dat ik die maar laat schieten. Ik zie met 3x in de week lopen niet hoe ik dat opbouwen in m'n trainingsschema zou moeten passen. En zolang ik niet trail kan ik ze eigenlijk ook gewoon niet gebruiken (daar zou ik ze dan voor willen, dan lijken ze me het tofst). Dus dat wordt niet FFboksen met Jero![]()
![]()
Gewoon gaan joh, je krijgt toch ook leuke sokjes dan? Loop je een keertje niet en ga je lekker trailen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga niet "lekker" trailen. Volgend jaar misschien. Eerst lekker mountainbiken! En daarna begint het schaatsseizoen ook weer. En als dat af is ben ik druk met stage/afstuderen/werk zoekenvinden/verhuizen naar in de buurt van werk, dus kan ik maar beter gewoon even wachtenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:35 schreef slacker_nl het volgende:
Gewoon gaan joh, je krijgt toch ook leuke sokjes dan? Loop je een keertje niet en ga je lekker trailen.![]()
![]()
Gewoon 1 keer meelopen, weet je meteen of je het wat vind of nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ga niet "lekker" trailen. Volgend jaar misschien. Eerst lekker mountainbiken! En daarna begint het schaatsseizoen ook weer. En als dat af is ben ik druk met stage/afstuderen/werk zoekenvinden/verhuizen naar in de buurt van werk, dus kan ik maar beter gewoon even wachten. Misschien vind je het wel ontzettend kut en hoef je je er ook niet meer druk om te maken
.
![]()
En misschien vind ik ze wel super en wil ik ze, maar heb ik geen tijd om erop te lopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon 1 keer meelopen, weet je meteen of je het wat vind of niet. Misschien vind je het wel ontzettend kut en hoef je je er ook niet meer druk om te maken
.
![]()
![]()
Sorry, de Kikkerlikker-knop was té aantrekkelijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, stem op mij: http://fok.bbqode.com/bazenusers.php
Ofzo.kom er net achter da tik in dat lijstje sta. Ossum. Ofzo.
Twijfelachtig lijstje, sowieso, als iemand als Meloewa zo hoog staat
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Er zit geen demping in wat "op" kan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En misschien vind ik ze wel super en wil ik ze, maar heb ik geen tijd om erop te lopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb wel een bankrekening die "op" kanquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zit geen demping in wat "op" kan.![]()
![]()
Dat is het nadeligequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb wel een bankrekening die "op" kan
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Detailsquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb wel een bankrekening die "op" kan
Collegegeldquote:
En als het goed is binnenkort assessment in Engeland, dat is ook niet gratis (en de kleding en schoenen daarvoor ook niet).Whaha, neequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Hats over een tijdje:
[ afbeelding ]
Da's wel erg kort-kort.![]()
Dat assessment ga je ace-en, en dan geld verdienen als water, toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Collegegeld
En als het goed is binnenkort assessment in Engeland, dat is ook niet gratis (en de kleding en schoenen daarvoor ook niet).
[..]
Whaha, nee
Da's wel erg kort-kort.
Haha, het is geen heel beroerd startsalaris, maar wel heel erg afhankelijk van op welke locatie je komt te werken. In Londen blijft er bijvoorbeeld niet heel veel van over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat assessment ga je ace-en, en dan geld verdienen als water, toch?
Nu rondjes rennen![]()
![]()
Geen Londen-toeslag als je in Londen terecht zou komen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Scherpquote:
Ja, die heb ik al op FB voorbij zien komen inderdaad, erg mooi shot! De toning eroverheen vind ik er ook goed bij passen trouwens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Epic foto is epic:
[ afbeelding ]
Verdiend echt een buiging, foto en prestatie natuurlijk!![]()
![]()
alvast een beetje vooruit plannen.... misschien volgend jaar...
een paar van mijn loopmaatjes hebben afgelopen weekend aan diverse afstanden mee gedaan en waren laaiend enthusiast
vanaf 1m28
http://content.radionetwo(...)radiosport/32045.mp3'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Heb op het moment geen geluid, zag het net ook al op FB.. maar nu ben ik wel heel benieuwd, zeg me wat het is!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
alvast een beetje vooruit plannen.... misschien volgend jaar...
een paar van mijn loopmaatjes hebben afgelopen weekend aan diverse afstanden mee gedaan en waren laaiend enthusiast
vanaf 1m28
http://content.radionetwo(...)radiosport/32045.mp3![]()
![]()
![]()
http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb op het moment geen geluid, zag het net ook al op FB.. maar nu ben ik wel heel benieuwd, zeg me wat het is!!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah dat ziet er wel nice uit ja! Leuke races daar, wat vind je van de Tarawera?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/![]()
![]()
Dat meisje loopt ook al met van die teenschoenenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Hats over een tijdje:
[ afbeelding ]Ik zie een Facebook-vriend dat ook doen. Volgens mij doen verder weinig Fokkers dat hier. Voelt het fijner? Wat is het voordeel van dat soort schoenen?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Tarahumara, winterstorm (geloof ik) en ik lopen er in ieder geval op.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat meisje loopt ook al met van die teenschoenenIk zie een Facebook-vriend dat ook doen. Volgens mij doen verder weinig Fokkers dat hier. Voelt het fijner? Wat is het voordeel van dat soort schoenen?
Ik vind het leuker lopen, veel reactiever, voelt als meer vrijheid en meer als spel dan als hardlopen voor mij.
Voordeel is dat je makkelijker met een natuurlijke houding loopt, al moet je zelf ook rustig opbouwen en je stijl aanpassen. Als je het dan goed doet is het minder belastend voor je knieën en rug.
Maar je kan dat bijvoorbeeld ook al krijgen met inov-8s of andere minimalistische schoenen zonder demping en lage drop.![]()
Zo, ook weer een stukje gehobbeld. 5x 4minuten hardgelopen met tussendoor 2 minuten lopen. ging aardig. Al blijven mijn scheenbenen toch gevoelig tijdens het lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/240680042/9191691Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ik word een beetje verdrietig van Endomondo. Hij zegt dat mijn conditieniveau laag is.![]()
In het Endomondo trainingsschema zit af en toe een conditietest, 3 kilometer zo snel mogelijk lopen. Zelf was ik niet ontevreden met 22 minuten. Het is voor het eerst in maanden dat ik 3 kilometer aan een stuk heb gelopen, ik had ruim een week niet gelopen (eerst rust ivm pijn in mijn scheen, toen ziekgemeld ivm een ontsteking dus kon ook niet buiten gaan lopen natuurlijk...), het is behoorlijk warm en ik heb nog een antibioticakuur. Dus ik was zelf eigenlijk al blij dat ik niet hoefde te stoppen en het gelijkmatig kon lopen. En sowieso is mijn conditie nooit beter geweest dan nu.![]()
Om een of andere reden wilde mijn Garmin het niet doen, hij kon geen satelliet vinden, dus ik heb met telefoon gelopen en de Garmin alleen voor m'n hartslag. Volgens Endomondo wisselde het tempo heel erg maar mijn hartslag was vrij constant rond de 156.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Al compressiekousen geprobeerd? Goede, die erg strak zitten, niet die van de Lidl.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef Mascleta het volgende:
Zo, ook weer een stukje gehobbeld. 5x 4minuten hardgelopen met tussendoor 2 minuten lopen. ging aardig. Al blijven mijn scheenbenen toch gevoelig tijdens het lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/240680042/9191691
Mij heeft het heel erg geholpen, kreeg zonder ook snel last van gevoelige schenen.![]()
Is die foto van de Jungfrau marathon? Die gaat een teamgenoot van mijn Roparun team lopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Epic foto is epic:
[ afbeelding ]![]()
Ik zat vandaag zowaar eens mijn Flying Blue account te kijken en te zien wat ik voor mijn saldo air miles kan besteden, zag ik dat je ook een startbewijs voor de halve marathon in Lausanne kon besteden... verleidelijk maar eind oktober heb ik die km's nog niet in de benen om die te kunnen lopen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ga er maar eens voor kijken, Ik hoopte dat het na 8 weken rust weg zou zijn. maar het blijft gevoelig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Al compressiekousen geprobeerd? Goede, die erg strak zitten, niet die van de Lidl.
Mij heeft het heel erg geholpen, kreeg zonder ook snel last van gevoelige schenen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Volgens mij is dit de vrouwelijke winnaar bij de Trail des Fantômes. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is die foto van de Jungfrau marathon? Die gaat een teamgenoot van mijn Roparun team lopen
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Vrouwelijke winnares van de ultra trail mont blancJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dit!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Vrouwelijke winnares van de ultra trail mont blanc![]()
![]()
Hoeveel kilometer loop je nu dan, ik dacht al wel dat jij ook al een tijdje rond de HM zat? Of ben je vooral bezig geweest met snelheid?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is die foto van de Jungfrau marathon? Die gaat een teamgenoot van mijn Roparun team lopen![]()
Ik zat vandaag zowaar eens mijn Flying Blue account te kijken en te zien wat ik voor mijn saldo air miles kan besteden, zag ik dat je ook een startbewijs voor de halve marathon in Lausanne kon besteden... verleidelijk maar eind oktober heb ik die km's nog niet in de benen om die te kunnen lopen...![]()
![]()
heel mooi maar in een voor mij onmogelijke tijd van het jaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah dat ziet er wel nice uit ja! Leuke races daar, wat vind je van de Tarawera?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat meisje...dat meisje? beetje respect Semmie, deze dame is een levende legende in de NZ'se ultra trail wereld!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat meisje loopt ook al met van die teenschoenenIk zie een Facebook-vriend dat ook doen. Volgens mij doen verder weinig Fokkers dat hier. Voelt het fijner? Wat is het voordeel van dat soort schoenen?
En 1e bij de Tarawera vorig jaar, of was het nog dit jaar?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat meisje...dat meisje? beetje respect Semmie, deze dame is een levende legende in de NZ'se ultra trail wereld!!
Jammer dat je daar niet bij kunt zijn met tijd ja, lijkt me echt een mooie race ook!![]()
![]()
Dat is toch die vrouwelijke trailster waar Jero_nimo zo trots mee op de foto stond bij een trailrundag?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat meisje...dat meisje? beetje respect Semmie, deze dame is een levende legende in de NZ'se ultra trail wereld!!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
no. know your trailers!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat is toch die vrouwelijke trailster waar Jero_nimo zo trots mee op de foto stond bij een trailrundag?
dit jaar, verleden jaar deed ze volgens mij niet meequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En 1e bij de Tarawera vorig jaar, of was het nog dit jaar?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Was het maar zo'n feest, Anna is echt een leuke vrouw, maar ruby..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat is toch die vrouwelijke trailster waar Jero_nimo zo trots mee op de foto stond bij een trailrundag?![]()
![]()
![]()
Is er iemand die nog een startnummer voor de Bridge 2 Bridge in Arnhem wil? Wegens omstandigheden kan ik er helaas niet aan deelnemen.![]()
Ow ja, dat was Anna Frost.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, Anna is echt een leuke vrouw, maar ruby..![]()
Ik hoor het alweer, ik moet me niet bemoeien met gesprekken over trailen. in een half uur tijd twee wedstrijden door elkaar halen en ook nog een verkeerde trailster denken te herkennen. Ik geef het op.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Juist een mailtje gekregen van alle trails die deze week georganiseerd worden in de buurt, dus geen wedstrijden. Ik kan mij vanaf volgende week wel elke keer aan een training laten gaan. Vandaag echter nog een vlakke LDL waar het mij wel eens lukte om niet te rap te lopen. Donderdag weer eens tot halverwege mijn 'heuveltje' hier lopen en dan zaterdag een trailwedstrijdje. Volgende week maandag dan maar eens gaan bootcampen en op een andere dag gaan trailen. Ik kijk ernaar uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
en vergeet niet Jero, de plannen zijn er wel maar ik moet eerst nog maar zien of het lichaam het allemaal aan kan., na december weet ik meer en kan ik serieus gaan plannen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ow ja, dat was Anna Frost.
Ik hoor het alweer, ik moet me niet bemoeien met gesprekken over trailen. in een half uur tijd twee wedstrijden door elkaar halen en ook nog een verkeerde trailster denken te herkennen. Ik geef het op.
Ook dat weet ik nog niet. Ik weet alleen dat ik uitgenodigd ga worden, waar en wanneer dat gaat zijn weet ik nog niet. Ik zie op tha webz vooral Portsmouth en Londen voorbij komen. Ik wacht geduldig *ahum* af.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Waar vindt je assessment plaats?
Londen-toeslag weet ik ook niet, zo wel fijn zijn. Al gaat mijn voorkeur sowieso niet uit naar in Londen werken. Ik ben niet zo'n stadsmens.![]()
Wel erg mooi dat je erdoor bent!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ook dat weet ik nog niet. Ik weet alleen dat ik uitgenodigd ga worden, waar en wanneer dat gaat zijn weet ik nog niet. Ik zie op tha webz vooral Portsmouth en Londen voorbij komen. Ik wacht geduldig *ahum* af.
Londen-toeslag weet ik ook niet, zo wel fijn zijn. Al gaat mijn voorkeur sowieso niet uit naar in Londen werken. Ik ben niet zo'n stadsmens.![]()
Ik zal voor je duimen!![]()
* Daywalk3r duimt meeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Totaal niet gerelateerd aan wat je post, maar ben volop bezig geweest met het lap-knopje op m'n Garmin. Ik ga zo Endo eens aanslingeren om te kijken wat die ervan gaat maken.quote:
Endo laat keurig de laptijden zien van alle km's... Volgens mij heb je iets verkeerds gedaan Hats..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
16,2km@5:25/km
Ik wilde op de Virrata's gaan maar de kuiten waren nog wat geirriteerd van afgelopen zondag. Daarom de oude Kinvara's maar weer aangetrokken. Die zijn nu wel zo ongeveer op maar als het goed is worden de nieuwe morgen bezorgd. Lopen ging een stuk beter dan zondag, ik heb er zelfs nog drie keer een snellere km uit kunnen persen (4:12 - 4:20 / km). Nu nog wat eten, en dan douchen en pitten.
![]()
Wat kan ik verkeerd doen aan op het lap-knopje drukken? Ik druk tijdens training gewoon op lap-knopje, na training op stop, en dan wacht ik thuis tot hij is geupload naar Garmin en daarna upload ik 'm naar Endomondo. Ik heb ook weer driftig op m'n lap-knopje gedrukt, maar wat eruit komt moet tot morrgen wachten. Ik ga m'n Mac niet meer wakker maken vandaag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Totaal niet gerelateerd aan wat je post, maar ben volop bezig geweest met het lap-knopje op m'n Garmin. Ik ga zo Endo eens aanslingeren om te kijken wat die ervan gaat maken.
Endo laat keurig de laptijden zien van alle km's... Volgens mij heb je iets verkeerds gedaan Hats..
Voor het eerst weer zonder problemen een training uitgelopenGing goed! Nu de langere intervallen er weer bij en stabiliseren en dan schnellerrrrr worden.
![]()
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat kan ik verkeerd doen aan op het lap-knopje drukken? Ik druk tijdens training gewoon op lap-knopje, na training op stop, en dan wacht ik thuis tot hij is geupload naar Garmin en daarna upload ik 'm naar Endomondo. Ik heb ook weer driftig op m'n lap-knopje gedrukt, maar wat eruit komt moet tot morrgen wachten. Ik ga m'n Mac niet meer wakker maken vandaag.
Voor het eerst weer zonder problemen een training uitgelopenGing goed! Nu de langere intervallen er weer bij en stabiliseren en dan schnellerrrrr worden.
![]()
Volgens mij is het gewoon een booboo van Endo, want de week ervoor gaat het wel gewoon goed.
Maar tof! Van zowel je training en IBM!
[ Bericht 3% gewijzigd door slacker_nl op 03-09-2013 22:13:35 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vanavond 5,5 km op tempo gelopen zonder pauzes. Het was nog best warm en na 20 minuten werd het wel zwaar, maar omdat ik op mijn horloge zag dat een tijd onder de 30 minuten heel misschien nog haalbaar zou zijn toch het tempo vast gehouden. Al met al toch een goede oefening voor zondag.
http://www.endomondo.com/workouts/240659847/5515301
Nu alleen donderdag nog 7 km op rustig tempo en dan maar hopen dat het zondag niet al te warm is![]()
![]()
De week ervoor heb ik het lapknopje niet gebruiktquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan![]()
Volgens mij is het gewoon een booboo van Endo, want de week ervoor gaat het wel gewoon goed.
Maar tof! Van zowel je training en IBM!Deze training heeft hetzelfde, trouwens:
http://www.endomondo.com/workouts/237345221/6360987![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat was toch degene die fout ging? Die van vorige week.. maar mobiel werken de graphs bagger op de site. En geen zin om me aan te kleden om achter de laptop te gaan zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De week ervoor heb ik het lapknopje niet gebruiktDeze training heeft hetzelfde, trouwens:
http://www.endomondo.com/workouts/237345221/6360987
Slaap zacht!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga donderdag m'n challenge halen
nog 5km tot 750km![]()
nog tijd zat voor een extra 250!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zie je! Trough every dark night, there's s bright day after that.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef hatsaflats het volgende:
nog 5km tot 750km
Oh, verkeerd gelinkt. In mei had ik een soortgelijk probleem. Truste!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat was toch degene die fout ging? Die van vorige week.. maar mobiel werken de graphs bagger op de site. En geen zin om me aan te kleden om achter de laptop te gaan zitten.
Slaap zacht!Jahoor, Als alles goed blijft gaan minstens 350 extra! Eigenlijk moet 400 ook wel lukken, maar ik moet even kijken hoe het straks in combi met fietsen/schaatsen gaat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
nog tijd zat voor een extra 250!!Als hardlopen straks weer gewoon weer helemaal goed gaat is alles sowieso weer beter <3 Dat is toch wel een vrij grote uitlaatklep en als dat dan niet gaat is het gewoon meh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zie je! Trough every dark night, there's s bright day after that.![]()
Ja dat is het bij velen. Bij mij vast ook wel, maar dat merk ik niet heel bewust. Ik heb wel een beetje hetzelfde als moblo, zo van "als ik dit kan, kan ik iets anders moeilijks ook"quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelinkt. In mei had ik een soortgelijk probleem. Truste!
[..]
Jahoor, Als alles goed blijft gaan minstens 350 extra! Eigenlijk moet 400 ook wel lukken, maar ik moet even kijken hoe het straks in combi met fietsen/schaatsen gaat.
[..]
Als hardlopen straks weer gewoon weer helemaal goed gaat is alles sowieso weer beter <3 Dat is toch wel een vrij grote uitlaatklep en als dat dan niet gaat is het gewoon meh.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier nog zo'n drie weken. Denk dat Aruba de challenge-afsluiter gaat worden. Dat gaat echt zoooo tof worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef hatsaflats het volgende:
nog 5km tot 750kmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ook maar we moeten natuurlijk wel realistisch zjin over waar onze grenzen liggen, er zijn er bijv. maar weiningen die het in hun hebben om bijv. een 100KM of 100M te lopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje hetzelfde als moblo, zo van "als ik dit kan, kan ik iets anders moeilijks ook"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat heb ik dan weer helemaal nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat is het bij velen. Bij mij vast ook wel, maar dat merk ik niet heel bewust. Ik heb wel een beetje hetzelfde als moblo, zo van "als ik dit kan, kan ik iets anders moeilijks ook"Het is tijdens intervallen vooral gewoon even de hele wereld vergeten en lopen. En LDL's zijn opzich wel weer fijn om dingen in m'n hoofd op een rijtje te zetten, of om muziek te luisteren en een beetje om me heen te kijken, en later ook gewoon alleen maar lopen.
![]()
Zeker. Maar sinds ik weer ben gaan lopen omdat ik de belofte aan mezelf had gedaan een hm te doen (wat in training ook al gelukt is) heb ik zeker mee zelfvertrouwen en ben ik gestopt met roken in het weekend, eet ik gezonder en ik heb in se vakantie bedacht een stuk minder te gaan drinken, wat ook gaat lukken!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook maar we moeten natuurlijk wel realistisch zjin over waar onze grenzen liggen, er zijn er bijv. maar weiningen die het in hun hebben om bijv. een 100KM of 100M te lopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lonely Planets voor Slovenië en Kroatië besteld
Mogen in Croatië in bepaalde gebieden alleen niet téveel fell runnen ivm landmijnen
Ja doei.![]()
Als je uitgekeken raakt op wandelen ga je hardlopen. Hardlopers die uitgekeken raken op de weg gaan crossen. En als je uitgeraakt kijkt op crossen ga je trailen. Als je dan uitgekeken raakt heb je nog de ultra-trails, maar daarna?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mogen in Croatië in bepaalde gebieden alleen niet téveel fell runnen ivm landmijnen
Minerunning it is.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Goed voor de explosiviteit!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Als je uitgekeken raakt op wandelen ga je hardlopen. Hardlopers die uitgekeken raken op de weg gaan crossen. En als je uitgeraakt kijkt op crossen ga je trailen. Als je dan uitgekeken raakt heb je nog de ultra-trails, maar daarna?
Minerunning it is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oja, ik heb m'n loopje van vanavond nog niet geüpload dus ik heb vandaag al m'n challenge gehaald. Nadenken moeilijk
Kansloze dingen die je uit je slaap houden![]()
![]()
![]()
Nee opgebouwd natuurlijk, maar nu de eerste keer in 1 go.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor het eerst gelijk weer 4,5? Na een jaar ellende?
In het begin 5x per week sportschool, toen 2x perweek de loopband erbij, ook de crosstrainer deed weer mee, en uiteindelijk met Evy buiten weer op gaan bouwen.
Dus gisteren was wel een beetje een topgevoel.
[ Bericht 16% gewijzigd door soepkip1963 op 04-09-2013 02:29:47 (Aanpassing) ]![]()
Maakt 4x per week lopen een groot verschil t.o.v 3x per week? Qua belasting, vooruitgang, etc.
Ik vind hardlopen zo leuk dat ik 4x per week wil gaan en hoe ik dit dan het beste in kan delen. Wil dit overigens pas vanaf eind september/ begin oktober gaan doen, aangezien ik nu al genoeg kilometers maak (voor m'n doel) en eigenlijk een klein beetje bang ben voor overbelasting zo kort voor de HM.
Na de HM wil ik ruim 10 weken puur op snelheid trainen, zodat ik hopelijk de voorbereidingen voor eventueel de CPC in kan gaan voor een snellere tijd
Verder hou ik verder helemaal niet van dingen plannen en structuur....![]()
![]()
als je ervaren genoeg bent om een HM te lopen kan het in mijn ogen absoluut geen kwaad om 4 of zelfs 5 keer per week te lopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 03:28 schreef Levitas het volgende:
Maakt 4x per week lopen een groot verschil t.o.v 3x per week? Qua belasting, vooruitgang, etc.
Ik vind hardlopen zo leuk dat ik 4x per week wil gaan en hoe ik dit dan het beste in kan delen. Wil dit overigens pas vanaf eind september/ begin oktober gaan doen, aangezien ik nu al genoeg kilometers maak (voor m'n doel) en eigenlijk een klein beetje bang ben voor overbelasting zo kort voor de HM.
Na de HM wil ik ruim 10 weken puur op snelheid trainen, zodat ik hopelijk de voorbereidingen voor eventueel de CPC in kan gaan voor een snellere tijd
Verder hou ik verder helemaal niet van dingen plannen en structuur....
Natuurlijk wel met mate, bijv. 1 keer korte intervaltraining, 2 keer relatief korte loopjes op tempo en 1 keer een LDL'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil simpelweg op dit moment niks riskeren. Dus ik blijf tot de HM 3 keer per week lopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 04:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je ervaren genoeg bent om een HM te lopen kan het in mijn ogen absoluut geen kwaad om 4 of zelfs 5 keer per week te lopen.
Natuurlijk wel met mate, bijv. 1 keer korte intervaltraining, 2 keer relatief korte loopjes op tempo en 1 keer een LDL
Daarna wil ik wel 4 keer per week gaan doen, na herstel van de HM uiteraard.
Plan is iets als:
1 kort loopje (3 - 6,5 km)
1 kort loopje op redelijk tempo (5 - 10 km)
1 training interval (200'jes, 400'jes en 1000'jes)/ andere week heuveltraining (hill repeats)
1 training LDL (10+ km)![]()
klinkt als een goed plan! Enne,LDL kan ook door de heuvels he!quote:Op woensdag 4 september 2013 06:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik wil simpelweg op dit moment niks riskeren. Dus ik blijf tot de HM 3 keer per week lopen.
Daarna wil ik wel 4 keer per week gaan doen, na herstel van de HM uiteraard.
Plan is iets als:
1 kort loopje (3 - 6,5 km)
1 kort loopje op redelijk tempo (5 - 10 km)
1 training interval (200'jes, 400'jes en 1000'jes)/ andere week heuveltraining (hill repeats)
1 training LDL (10+ km)
Dat gebeurd al, en was idd ook de bedoeling. Ik wil alleen echt wat sterkere benen krijgen, dus dan is heel dom tegen een stijle heuvel omhoog en weer naar beneden wss wel effectief. Zoiets is in NL een stuk minder makkelijk te doen (een heuvel is niet hetzelfde als viaductquote:Op woensdag 4 september 2013 06:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan! Enne,LDL kan ook door de heuvels he!)
![]()
Oh en RD, ik ben bang dat een overstapje naar New Zealand er niet in zit
Ik heb geen vakantiedagen om op te nemen en ik ben eind december klaar met stage - Vlucht gaat begin januari terug.
Enige tijd dat ik naar NZ zou kunnen is dus tussen kerst en oud & nieuw zijn, maar dan is een ticket veel duurder![]()
Hoe hoog is in NL een gemiddeld viaduct eigenlijk?quote:Op woensdag 4 september 2013 06:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat gebeurd al, en was idd ook de bedoeling. Ik wil alleen echt wat sterkere benen krijgen, dus dan is heel dom tegen een stijle heuvel omhoog en weer naar beneden wss wel effectief. Zoiets is in NL een stuk minder makkelijk te doen (een heuvel is niet hetzelfde als viaduct)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Het verschil tussen het punt waar je begon met "klimmen" en de top van een viaduct of brug? Ik vermoed nog geen 10 meter?quote:Op woensdag 4 september 2013 07:29 schreef Frsh het volgende:
[..]
Hoe hoog is in NL een gemiddeld viaduct eigenlijk?![]()
Kun je er geen ultratriathlon van maken, naar NZ toe?quote:Op woensdag 4 september 2013 06:57 schreef Levitas het volgende:
Oh en RD, ik ben bang dat een overstapje naar New Zealand er niet in zit
Ik heb geen vakantiedagen om op te nemen en ik ben eind december klaar met stage - Vlucht gaat begin januari terug.
Enige tijd dat ik naar NZ zou kunnen is dus tussen kerst en oud & nieuw zijn, maar dan is een ticket veel duurder
Nog maar even wat lange afstanden blijven lopen, ga met m'n loopgroep mee doen aan de HM van Etten Leur.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:47 schreef hatsaflats het volgende:
Oja, ik heb m'n loopje van vanavond nog niet geüpload dus ik heb vandaag al m'n challenge gehaald. Nadenken moeilijk
Kansloze dingen die je uit je slaap houden![]()
En nu? Swetsenegger dm'en om hem naar 1000 te zetten?
Ikzelf zit er nog maar 30 km van verwijderd.![]()
![]()
Ik dacht zelf meer aan op m'n luie gat zitten tot 2014quote:Op woensdag 4 september 2013 09:02 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
En nu? Swetsenegger dm'en om hem naar 1000 te zetten?
Ikzelf zit er nog maar 30 km van verwijderd.![]()
![]()
![]()
Jouw fijne stoel komt pas in november.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ik dacht zelf meer aan op m'n luie gat zitten tot 2014![]()
![]()
Ik heb wel meer zitmeubelenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jouw fijne stoel komt pas in november.![]()
Maar ik heb in 2012 m'n doel op 750km gezet, dus dat laat ik gewoon zo staan. Nu gewoon "doelloos" rondhupsen![]()
![]()
Ik moet nog best aan de bak als ik de 1000 wil halen denk ik. Ben met vakantie en pijnlijke knie eerder toch al een kleine 4 weken kwijt. En heb wederom een beetje last van mijn knie dus na de smr ook weer ff rustig aan..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo langzamerhand komen er foto's van de ten miles online.SPOILER: opperste concentratieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik het leukste aan deze wedstrijd vond was de eindsprint. De laatste 200 meter loop je over de baan naar de finish. Iets ervoor stond mijn vrouw en daar begon ik met de eindsprint.
Eigenlijk veel te snel ermee begonnen. Ik haalde wel een hoop mensen nog in. Totdat ik halverwege bij een jongen (bouwjaar 1991) kwam die (heel begrijpelijk) niet kon hebben dat er nog iemand hem inhaalde bij de laatste 100 meter. Dus hij begon ook te sprinten. Het was een titanen strijd tot het bittere eind.
Volgens de eindtijden zijn we tegelijkertijd over de streep gegaan. Maar als ik heel eerlijk ben.... was hij ietsje sneller
Niet slecht voor een iemand uit 1980
[ Bericht 42% gewijzigd door streamnl op 04-09-2013 09:22:49 ]![]()
Ik ben net na 40 meter gestopt omdat een pijntje dat ik nu al twee weken heb, te heftig begon te voelen.
Het gaat om het spierpakket voor je blaas, je lage buikspieren zeg maar. Zodra ik aanzet voelt dat enorm pijnlijk. Ook sit-ups of aanverwante bewegingen zijn erg gevoelig. Is dat herkenbaar voor iemand hier? Het is altijd wel fijn om de naam bij je blessure te weten...Life is what you make it.![]()
Daywalker mag ik in de WLWW erbij?
1
2
3[b]26 oktober 2013 - [url=http://raymo14.wix.com/bearsports#!bear-trail/c15a7] Bear Trail (Voerstreek)[/url][/b]
[*]Streamnl- 14 km
[*]Guard - 14 kmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef Guard het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Mooi!
edit:
@Schanulleke
sorry ik kan je niet helpen.![]()
Ai Ai Capt'nquote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef Guard het volgende:
[ code verwijderd ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik moest nog even een dubbelcheck uitvoeren of ik echt wel konquote:, maar andere "sport-evenement" in dat weekend is op zondag...
Dat was ook op de laatste dinsdag vd maand...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, verkeerd gelinkt. In mei had ik een soortgelijk probleem. Truste!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
140 hoogte meters is niet veelquote:Op woensdag 4 september 2013 09:26 schreef streamnl het volgende:
@Guard, dus dit wordt onze heuveltraining![]()
We gaan echt nog keer in Limburg de heuvels inMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hahaha, ja, dat lijkt me ook erg leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef Guard het volgende:
140 hoogte meters is niet veel![]()
We gaan echt nog keer in Limburg de heuvels in
Alleen je merkte gisteren hoezeer onze agenda's van elkaar afwijken.![]()
Er komt een dag dat we allebei kunnen, echt waarquote:Op woensdag 4 september 2013 09:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat lijkt me ook erg leuk.
Alleen je merkte gisteren hoezeer onze agenda's van elkaar afwijken.
De eerste dinsdag van de maand doet ie het half...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat was ook op de laatste dinsdag vd maand...
Handmatig gpx uploaden werkt ook niet, dan neemt ie de pauze van de warming-up + loopscholing mee in de tijd.![]()
Get a room you two..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En dat mag niet hequote:Op woensdag 4 september 2013 09:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De eerste dinsdag van de maand doet ie het half...
Handmatig gpx uploaden werkt ook niet, dan neemt ie de pauze van de warming-up + loopscholing mee in de tijd.Dat zijn bij mij ook aparte lapjes - of dat was het gister voor het eerst.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat kan dus niet, we kunnen geen gaatje in onze agenda's vindenquote:
Mag dat ook in 2014? net laatste verlofuren voor 2013 ingeboekt...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
BOek nou maar gewoon een weekend naar hier, dan kun je sowiesoMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als ik sta te rekken/strekken/planken/lungen/weetikveel/hakkebillen/pendelen/whatever gaat de Garmin echt wel op pauze. Dan sta ik zeker een half uur stil. Soms langer.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En dat mag niet heDat zijn bij mij ook aparte lapjes - of dat was het gister voor het eerst.
![]()
Whoohooquote:Op woensdag 4 september 2013 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bij voorkeur zelfs in 2014, want dan is als het goed is de logeer-/studeerkamer wel af
B&B bij Moblo & Wolve.
Ik heb graag 2 sneetjes vers brood met kaas en een cracker met kaas.
Van mij hoef je niet al die vette zooi te maken in de ochtend. Ik word al misselijk als ik het ruik![]()
In de middag is het weer prima![]()
![]()
Thanks anywayquote:Op woensdag 4 september 2013 09:26 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi!
edit:
@Schanulleke
sorry ik kan je niet helpen.
Gewoon een dagje rust dan maar.Life is what you make it.![]()
Kaasquote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Whoohoo
B&B bij Moblo & Wolve.
Van mij hoef je niet al die vette zooi te maken in de ochtend. Ik word al misselijk als ik het ruik![]()
In de middag is het weer prima![]()
![]()
Het heet Bed & Breakfast, niet Bed, Breakfast and Lunch!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Whoohoo
B&B bij Moblo & Wolve.
In de middag is het weer primaJa doei.![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het heet Bed & Breakfast, niet Bed, Breakfast and Lunch!![]()
![]()
Ik neem het me altijd voor op vakantie. Gewoon om een uurtje of 10/11 als brunch een Engels ontbijt. Maar het komt er nooit van.. Anders thuis maar eens fixen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Whoohoo
B&B bij Moblo & Wolve.
In de middag is het weer primaJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben zo moeilijk niet, ik eet gewoon wat de pot schaft
Die Britten hebben gewoon zo'n zwaar ontbijt nodig omdat ze de dag ervoor teveel gedronken hebbenMaandagochtend ging bij mij het restje pizza quattro stagioni met extra bacon er ook van harte in. Ik gok dat als ik een kater heb ik zo'n Engels ontbijt ook best goed kan hebben.
![]()
Maar we zullen zien in 2014. In die tijd kan een hoop veranderen. Misschien is het geen logeerkamer meer maar een kinderkamerquote:Op woensdag 4 september 2013 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wees niet bang, wij eten het ook niet![]()
* streamnl![]()
![]()
Dat is wel héél gemeen!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar we zullen zien in 2014. In die tijd kan een hoop veranderen. Misschien is het geen logeerkamer meer maar een kinderkamer![]()
* streamnl![]()
![]()
Daar doe ik niet aan, dan wordt dat gewoon een lapje. Dat is de reden dat mijn loopgroeptrainingen altijd op de 10/km zit. (En omdat ik lui benquote:Op woensdag 4 september 2013 09:40 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik sta te rekken/strekken/planken/lungen/weetikveel/hakkebillen/pendelen/whatever gaat de Garmin echt wel op pauze. Dan sta ik zeker een half uur stil. Soms langer.)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Want start/stopknopje indrukken is moeilijker dan lapknopje? Eerder zette ik m'n Garmin pas na de warming-up aan, maar die 1,5km warmlopen wil ik wel ook graag gelogd hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, dan wordt dat gewoon een lapje. Dat is de reden dat mijn loopgroeptrainingen altijd op de 10/km zit. (En omdat ik lui ben)
![]()
![]()
Ja want dan moet je start + lapknopje indrukken want een pauze is geen lap. Volgens mij. Zo ist effficienter. En dat allemaal om een warming up inlooprondje te loggen, hehehehheehehe. Kansloos.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Want start/stopknopje indrukken is moeilijker dan lapknopje? Eerder zette ik m'n Garmin pas na de warming-up aan, maar die 1,5km warmlopen wil ik wel ook graag gelogd hebbenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik druk graag op knopjesquote:Op woensdag 4 september 2013 10:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja want dan moet je start + lapknopje indrukken want een pauze is geen lap. Volgens mij. Zo ist effficienter. En dat allemaal om een warming up inlooprondje te loggen, hehehehheehehe. Kansloos.
![]()
Als het voor het eerst in maanden is dat je dat stuk in een keer hebt gelopen, is het niet zo raar dat je minder snel bent dan je zou willen. Maar ik meot zeggen dat ik 22 minuten toch geheel niet verkeerd vind.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef LadyOracle het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van Endomondo. Hij zegt dat mijn conditieniveau laag is.![]()
In het Endomondo trainingsschema zit af en toe een conditietest, 3 kilometer zo snel mogelijk lopen. Zelf was ik niet ontevreden met 22 minuten. Het is voor het eerst in maanden dat ik 3 kilometer aan een stuk heb gelopen, ik had ruim een week niet gelopen (eerst rust ivm pijn in mijn scheen, toen ziekgemeld ivm een ontsteking dus kon ook niet buiten gaan lopen natuurlijk...), het is behoorlijk warm en ik heb nog een antibioticakuur. Dus ik was zelf eigenlijk al blij dat ik niet hoefde te stoppen en het gelijkmatig kon lopen. En sowieso is mijn conditie nooit beter geweest dan nu.![]()
Om een of andere reden wilde mijn Garmin het niet doen, hij kon geen satelliet vinden, dus ik heb met telefoon gelopen en de Garmin alleen voor m'n hartslag. Volgens Endomondo wisselde het tempo heel erg maar mijn hartslag was vrij constant rond de 156.
Sowieso vind ik snelheid een rare manier van rekenen. Lichaamsbouw heeft er ook wel de nodige invloed op.
Ik denk dat qua fitheid ook belangrijk is: voel je je fit (of fitter)? Als je daar verbering in merkt, dan is dat m.i. toch veel belangrijker dan of een of ander tabelletje dat van je eist.Kan natuurlijk vanalles zijn... denk dat een dokter je beste optie is.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:23 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net na 40 meter gestopt omdat een pijntje dat ik nu al twee weken heb, te heftig begon te voelen.
Het gaat om het spierpakket voor je blaas, je lage buikspieren zeg maar. Zodra ik aanzet voelt dat enorm pijnlijk. Ook sit-ups of aanverwante bewegingen zijn erg gevoelig. Is dat herkenbaar voor iemand hier? Het is altijd wel fijn om de naam bij je blessure te weten...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik moest hardop lachen (op werk).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gisteren tijdens mijn rondje 5km op wedstrijdtempo. Pittig, maar dat zal ook wel komen door de vier dagen achter elkaar lopen daarvoor.
En nu geen ene fuck meer doen voor zondag.![]()
quote:Your item is on its way!
I’m pleased to tell you that your HIGH 5 MARATHON PACK has been despatched today, 04/09/13. Your order will arrive via Standard Delivery.
We hope you enjoy the HIGH 5 MARATHON PACK
Please allow 5 working days for this to arrive.
For delivery to Europe please allow 14-21 working days and for the rest of world please allow 14-28 working days.Ja doei.![]()
Deze?quote:
Er zit veel in, wat ik zo vlug zie.
Edit:
Ik zie Harris Active Sports staan, dus ik denk dat ik de goeie heb![]()
![]()
Ik hoop het voor je.
Dan zit ie idd erg vol. Wat ik op Wiggle lees:
Pack contains:
1x IsoGel Plus
2x IsoGel
4x EnergyGel Plus
8x EnergyGel
1x Protein Recovery
1x EnergySource
1x EnergyBar
1x 10 tube ZERO
1x Run Bottle
Marathon Nutrition Guide![]()
Het is bijna goedkoper om een abonnement te nemen dan om al dat spul los te kopen, als je dat toch zou willen kopen.
Engels ontbijtquote:Op woensdag 4 september 2013 09:55 schreef hatsaflats het volgende:
Die Britten hebben gewoon zo'n zwaar ontbijt nodig omdat ze de dag ervoor teveel gedronken hebbenMaandagochtend ging bij mij het restje pizza quattro stagioni met extra bacon er ook van harte in. Ik gok dat als ik een kater heb ik zo'n Engels ontbijt ook best goed kan hebben.
Niks mis met een lekkere vette worst, ei en bonen in de ochtend
![]()
![]()
Wel handig als je de hele dag onderweg bent, want dan heb je niet echt meer een lunch nodig.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Engels ontbijtNiks mis met een lekkere vette worst, ei en bonen in de ochtend
Maar als je nog wil gaan hardlopen, moet je daar wel een flinke tijd tussen doen, want het duurt even voor het allemaal verteerd is...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar als ik 's ochtends ga hardlopen eet ik sowieso alleen wat lichts - banaan ofzo - en ontbijt pas echt als ik terug ben. Voordat 2 sneetjes brood zijn gezakt ben je ook zo 2 uur verder.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wel handig als je de hele dag onderweg bent, want dan heb je niet echt meer een lunch nodig.
Maar als je nog wil gaan hardlopen, moet je daar wel een flinke tijd tussen doen, want het duurt even voor het allemaal verteerd is...![]()
2 uur laten zakken is al een stuk minder dan na 4 uur nog het idee hebben dat je vol zit.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar als ik 's ochtends ga hardlopen eet ik sowieso alleen wat lichts - banaan ofzo - en ontbijt pas echt als ik terug ben. Voordat 2 sneetjes brood zijn gezakt ben je ook zo 2 uur verder.
Als ik voor het ontbij ga lopen, eet ik zelfs helemaal niks. Een banaan komt dan bij mij net zo hard omhoog. Hooguit even wat drinken voor vertrek. Maar in dat uitzonderlijke geval dat ik voor m'n ontbij loop, is het meestal toch maar een relatief kort rondje, dus dan kan dat wel.
Ik loop het liefst net voor de lunch of net voor het avondeten. Is m'n lichaam tenminste ook al een beetje op gang gekomen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik word altijd wakker met hongerrrrrr, als ik zou willen lopen zonder ontbijt moet ik voor het slapengaan nog gaan snacken ofzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
2 uur laten zakken is al een stuk minder dan na 4 uur nog het idee hebben dat je vol zit.
Als ik voor het ontbij ga lopen, eet ik zelfs helemaal niks. Een banaan komt dan bij mij net zo hard omhoog. Hooguit even wat drinken voor vertrek. Maar in dat uitzonderlijke geval dat ik voor m'n ontbij loop, is het meestal toch maar een relatief kort rondje, dus dan kan dat wel.
Ik loop het liefst net voor de lunch of net voor het avondeten. Is m'n lichaam tenminste ook al een beetje op gang gekomen.
En als je om 7 uur ontbijt kun je toch mooi om 11 uur, half 12 gaan lopen? Geen excuus om niet Engels te ontbijten![]()
![]()
Ik ben om die tijd op m'n werk, of als ik niet op m'n werk ben, sta ik niet zo vroeg op.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met hongerrrrrr, als ik zou willen lopen zonder ontbijt moet ik voor het slapengaan nog gaan snacken ofzo.
En als je om 7 uur ontbijt kun je toch mooi om 11 uur, half 12 gaan lopen? Geen excuus om niet Engels te ontbijten
Je kan voor het slapen gaan ook een bak kwark weg werken. Die eiwitten helpen je de nacht wel door. Dan heb je 's ochtends een stuk minder honger gevoel.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met hongerrrrrr, als ik zou willen lopen zonder ontbijt moet ik voor het slapengaan nog gaan snacken ofzo.
En als je om 7 uur ontbijt kun je toch mooi om 11 uur, half 12 gaan lopen? Geen excuus om niet Engels te ontbijtenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zat zelf meer te denken aan toastjes met kipfilet en rundvleesquote:Op woensdag 4 september 2013 12:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kan voor het slapen gaan ook een bak kwark weg werken. Die eiwitten helpen je de nacht wel door. Dan heb je 's ochtends een stuk minder honger gevoel.![]()
![]()
Ik heb daar (ongeveer) ook kennis mee gemaakt toen ik bij een vriend in Dublin was eind vorig jaar in, maar werd er toch niet heel erg blij van. Heb sowieso dat ik niet heel veel eet, maar liever vaker eet en dan wat minder. Vriend van me zei dat het goed anti-kater ontbijt was, maar leek me juist niet echt fijn als ik een echte kater had gehad.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Engels ontbijtNiks mis met een lekkere vette worst, ei en bonen in de ochtend
![]()
Ach, dan is het in elk geval niet meer de alcohol waar je misselijk van bent. Helpt het dus toch tegen de kater.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:44 schreef Piet90 het volgende:
[..]
Ik heb daar (ongeveer) ook kennis mee gemaakt toen ik bij een vriend in Dublin was eind vorig jaar in, maar werd er toch niet heel erg blij van. Heb sowieso dat ik niet heel veel eet, maar liever vaker eet en dan wat minder. Vriend van me zei dat het goed anti-kater ontbijt was, maar leek me juist niet echt fijn als ik een echte kater had gehad.
Kan ookquote:Op woensdag 4 september 2013 12:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan toastjes met kipfilet en rundvlees
En nu in het Nederlands? Je wilt een sportschool met free weights?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, balletje opgegooid bij de club voor sportschooltips met free-weight sectionIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:45 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ach, dan is het in elk geval niet meer de alcohol waar je misselijk van bent. Helpt het dus toch tegen de kater.
Ja doei.![]()
Zojuist op het werk een FIT-test gedaan. Zo'n stilstapaal met touchscreen en handvatten om je vetpercentage te meten.
Nou ben ik niet heel slank ofzo, maar een vetpercentage van 24% vond ik wel een beetje veel. Dat ding moet wel stuk zijn ofzo.
Verder een hartslag in rust van 72, zegt dat ding. Als ik zelf meet kom ik op 58-62.
En verder had ik een nogal hoge bloeddruk, dus daarvoor werd ik gevraagd of ik vanmiddag nog een keertje langs wilde komen. Dat lijkt me dan wel weer een goed plan.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Vetmeting is alleen een beetje betrouwbaar met huidplooimeting.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:09 schreef Frsh het volgende:
Zojuist op het werk een FIT-test gedaan. Zo'n stilstapaal met touchscreen en handvatten om je vetpercentage te meten.
Nou ben ik niet heel slank ofzo, maar een vetpercentage van 24% vond ik wel een beetje veel. Dat ding moet wel stuk zijn ofzo.
Verder een hartslag in rust van 72, zegt dat ding. Als ik zelf meet kom ik op 58-62.
En verder had ik een nogal hoge bloeddruk, dus daarvoor werd ik gevraagd of ik vanmiddag nog een keertje langs wilde komen. Dat lijkt me dan wel weer een goed plan.
Als je hele dag aan het werk bent en dan 2 tellen stilstaat is dat niet je rust hartslag nee, sowieso staan verhoogt het al.
Dus daar niet zo druk over maken.
![]()
Wat Jero zegt.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:09 schreef Frsh het volgende:
En verder had ik een nogal hoge bloeddruk, dus daarvoor werd ik gevraagd of ik vanmiddag nog een keertje langs wilde komen. Dat lijkt me dan wel weer een goed plan.
Als je op deze manier je vetpercentage meet dan scheelt het erg veel of je zweet handen hebt of droge handen.![]()
Dit!quote:Op woensdag 4 september 2013 13:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vetmeting is alleen een beetje betrouwbaar met huidplooimeting.
Als je hele dag aan het werk bent en dan 2 tellen stilstaat is dat niet je rust hartslag nee, sowieso staan verhoogt het al.
Dus daar niet zo druk over maken.
Ja doei.![]()
De hoeveelheid eelt onder je voeten enz enz.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wat Jero zegt.
Als je op deze manier je vetpercentage meet dan scheelt het erg veel of je zweet handen hebt of droge handen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ding had alleen maar handvatjes, dus eelt zal wel niet veel helpenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De hoeveelheid eelt onder je voeten enz enz.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Zit ook even te googelen naar die hartslagmeetapparaten. Als je ze op schouderhoogte houdt, geven ze een ander percentage dan als je je armen laat hangen.
Bio-impedantie is enorm onnauwkeurig om je vetpercentage te meten. Als je je handen natmaakt heb je al een heel andere meting. Er zijn gewoon te veel factoren die de meting beinvloeden.
Als je een betere meting wil kun je een huidplooimeting laten doen. De beste manier is de onderwatermethode, maar dat doe je niet even. Dan weeg je iemand en bepaalt zijn volume door hem in een bak water onder te dompelen.![]()
Geen idee, of het 'gebouw' waar je met zo'n brandweerpaal vanaf moet glijden...quote:Op woensdag 4 september 2013 13:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wordt dat niet die hele grote halfpipe waar ze al een cartoon van hebben gemaakt??![]()
Zo, na 2 weken radiostilte heb ik inmiddels mijn nieuwe appartement opgeknapt, ben ik verhuisd en één dag later naar de VS vertrokken, waar ik nu 2 dagen zit. Een goed moment om weer eens te gaan rennen, al ben ik daar dus 2 weken niet aan toegekomen dus het wordt vast spierpijn wat de klok slaat.
Ik ben alleen nog even goed aan het kijken op google maps want ik weet nog niet zo goed de weg hier.. ik zie nog niet echt zo gauw een geschikt rondje of zo dus waarschijnlijk wordt het gewoon over stoepjes heel veel blokjes om crossen. Wat was die website om een rondje te plannen van x km ook alweer?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Of dit wordt een gebouw waar ze de afvallers neer zettenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen idee, of het 'gebouw' waar je met zo'n brandweerpaal vanaf moet glijden...
En zo te zien verwachten ze er veel...![]()
Om het zelf te doen kan je http://afstandmeten.nl/ gebruiken. Maar die andere die het automatisch doet, weet ik nietquote:Op woensdag 4 september 2013 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, na 2 weken radiostilte heb ik inmiddels mijn nieuwe appartement opgeknapt, ben ik verhuisd en één dag later naar de VS vertrokken, waar ik nu 2 dagen zit. Een goed moment om weer eens te gaan rennen, al ben ik daar dus 2 weken niet aan toegekomen dus het wordt vast spierpijn wat de klok slaat.
Ik ben alleen nog even goed aan het kijken op google maps want ik weet nog niet zo goed de weg hier.. ik zie nog niet echt zo gauw een geschikt rondje of zo dus waarschijnlijk wordt het gewoon over stoepjes heel veel blokjes om crossen. Wat was die website om een rondje te plannen van x km ook alweer?![]()
Eeuhr?? 4 uur nog het idee dat je vol zit? Daar heb ik dus totaal geen last van. Engels ontbijt om een uur of 7, "morning tea" om een uur of 10 en lunch om 13. En dan nog weer honger hebben rond 15:00 - 15:30quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Wolve000 het volgende:
2 uur laten zakken is al een stuk minder dan na 4 uur nog het idee hebben dat je vol zit.
Soms is een snel metabolisme giga kut, maar vaak is het ook![]()
![]()
Ja, ik ben inderdaad meer op zoek naar een goed uitgangspunt/ideequote:Op woensdag 4 september 2013 13:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Om het zelf te doen kan je http://afstandmeten.nl/ gebruiken. Maar die andere die het automatisch doet, weet ik nietMaar ja ik ga wel gewoon kijken, dan ontdek ik de buurt een beetje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bij een full-English wel ja!quote:Op woensdag 4 september 2013 13:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Eeuhr?? 4 uur nog het idee dat je vol zit? Daar heb ik dus totaal geen last van. Engels ontbijt om een uur of 7, "morning tea" om een uur of 10 en lunch om 13. En dan nog weer honger hebben rond 15:00 - 15:30
Soms is een snel metabolisme giga kut, maar vaak is het ookJa doei.![]()
www.routeloops.comquote:Op woensdag 4 september 2013 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben alleen nog even goed aan het kijken op google maps want ik weet nog niet zo goed de weg hier.. ik zie nog niet echt zo gauw een geschikt rondje of zo dus waarschijnlijk wordt het gewoon over stoepjes heel veel blokjes om crossen. Wat was die website om een rondje te plannen van x km ook alweer?Het zwembad van ons mooie Nijverdal met een obstakel wat letterlijk en figuurlijk nog in de steigers staat voor de strongmanrun aankomende zondag. Jero, ik en nog wel wat fokkers doen er aan mee.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien moet ik wat vaker buiten komen, maar waar is dat?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://www.jamieoliver.com/recipes/pork-recipes/the-full-english
1557kcal
Dan is het ook maar beter als je de rest van de dag vol zit, want dan mag je bijna niks meer eten![]()
![]()
Hoeveel mag ik dan hebben qua kcal?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef hatsaflats het volgende:
1557kcal
Dan is het ook maar beter als je de rest van de dag vol zit, want dan mag je bijna niks meer eten![]()
Jij meer, maar ik maar iets van 2000. Iets meer door rennen, dat wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoeveel mag ik dan hebben qua kcal?![]()
ADH voor een man: 2500, maar dat is heel erg generiekquote:Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoeveel mag ik dan hebben qua kcal?
Je hebt nog altijd van die calculators...
http://www.menshealth.nl/Artikelen/Bereken-je-caloriebehoefteMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Thanks..
(Ik heb nooit zin gehad om me daarin te verdiepen, daarvoor is mijn levensstijl iets te bourgondisch)![]()
http://www.1percentedge.com/ifcalc/ kan je het uitrekenen voor je eigen situatie (LET OP! Je kan ook metrische waardes opgeven!)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgens die bovenste calculator mag ik er dan 2142. Dan mag ik na dat ontbijt de rest van de dag nog 585kcalquote:Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef Guard het volgende:
[..]
ADH voor een man: 2500, maar dat is heel erg generiek
Je hebt nog altijd van die calculators...
http://www.menshealth.nl/Artikelen/Bereken-je-caloriebehoefte![]()
![]()
Als je zo'n ontbijt nodig hebt heb je waarschijnlijk de avond van tevoren ook een hoop loze calorieën naar binnen staan gieten....quote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens die bovenste calculator mag ik er dan 2142. Dan mag ik na dat ontbijt de rest van de dag nog 585kcal
True. Maar ik heb ook eigenlijk geen flauw idee hoeveel calorieën ik eigenlijk naar binnen werk op een dag.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je zo'n ontbijt nodig hebt heb je waarschijnlijk de avond van tevoren ook een hoop loze calorieën naar binnen staan gieten....![]()
Ik heb mijzelf gemeten hoe groot ik daadwerkelijk ben. Ik ben dus 2 cm kleiner dan ik dacht.
En aangezien ik vanochtend mijn BMI een keer gemeten heb, klopt die dus niet. Nu is mijn BMI hoger
Niet alle grafiekjes en statistieken zijn leuk![]()
![]()
een keer in de zoveel tijd probeer ik dat wel een paar dagen achter elkaar bij te houden, aantal kcal's dat ik per dag naar binnen werk.
Veel daar is guesstimates. Maar goed genoeg voor een globaal beeld.
BMIDaar wordt ik altijd verdrietig van... Ik weet dat ik geen ideaalgewicht heb, maar BMI is gewoon gemeen...
Nog net iets gezonder dan een gemiddelde kapsalonquote:Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef hatsaflats het volgende:
1557kcal
Dan is het ook maar beter als je de rest van de dag vol zit, want dan mag je bijna niks meer eten
Als ik invul wat ik me nog van gisteren kan herinneren kom ik uit op 1987 calorieën. Misschien heb ik daarom de hele dag al hongerquote:Op woensdag 4 september 2013 14:29 schreef Guard het volgende:
een keer in de zoveel tijd probeer ik dat wel een paar dagen achter elkaar bij te houden, aantal kcal's dat ik per dag naar binnen werk.
Veel daar is guesstimates. Maar goed genoeg voor een globaal beeld.
BMIDaar wordt ik altijd verdrietig van... Ik weet dat ik geen ideaalgewicht heb, maar BMI is gewoon gemeen...
![]()
![]()
net iets meer dan een ontbijtje dusquote:Op woensdag 4 september 2013 14:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik invul wat ik me nog van gisteren kan herinneren kom ik uit op 1987 calorieën. Misschien heb ik daarom de hele dag al honger
Ik ben toch maar weer eens met Strava aan de slag. Het wordt volgens mij niet super veel gebruikt door hardlopers, maar bijvoorbeeld op de Veluwe zijn er toch wel flink wat segmentjes en het idee vind ik nog steeds heel leuk.![]()
Zie hier wel eens wat clubgenoten met Strava voorbij komen op Facebookmaar is inderdaad niet zo groot (nog).
Ja doei.![]()
Gewoon alles overal neerzetten. En dan natuurlijk ook nog 4 verschillende typen horloges dragen. En dan van alles het gemiddelde nemen. Misschien dat er dan zinnige metingen uitkomen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
BOEEEEEEEEEEEEEEE. Mijn supersecret plan gaat niet door![]()
![]()
![]()
Ik had een tijdje geleden toch gezien dat er een HM op Aruba gepland stond en dat ik me ervoor wilde opgeven en dat het misschien te vroeg was. Nu had ik na mijn 14km loop in de duinen vorige week het plan nieuw leven in geblazen, maar nu gaat die loop niet door.![]()
![]()
Dit al gezien? http://www.columbia.com/O(...)eeze,default,pg.html
Kleding die koeler wordt als je zweet![]()
Vanavond maar weer gewoon in m'n doorwaai-hemdje..doet het ook prima.
Sinds de vakantie trouwens meteen weer volop aan het werk en ik merk dat ik moeite heb om het lopen in m'n dagelijkse schema te passen (zeker vorige week met kinderen veel thuis). En ik moet toch echt nog wel ff flink aan de bak
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik hou al heel lang mijn calorieinname bij. Ik zit over de afgelopen 30 dagen op 1584 gemiddeld per dag. Daar val ik ongeveer 0.5KG per week op af... Met mijn beweegpatroon.
En dit zegt de calculator:
Caloriebehoefte voor ruststofwisseling
1801
Dagelijkse caloriebehoefte
2792
Caloriebehoefte om een pond per week af te vallen
2292![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hou al heel lang mijn calorieinname bij. Ik zit over de afgelopen 30 dagen op 1584 gemiddeld per dag. Daar val ik ongeveer 0.5KG per week op af... Met mijn beweegpatroon.das wel weinig, 1584...
Das nog veel, want vakantie. In de periode dat ik 50 kilo ben afgevallen zat ik gemiddeld op 1250 ofzo.quote:
Ik denk dat ik op zo'n 1600 tot 1800 moet zitten met mijn huidige beweegpatroon om niet aan te komen.![]()
Maar jouw verbrandingsoventje is dan ook niet helemaal fris...quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hou al heel lang mijn calorieinname bij. Ik zit over de afgelopen 30 dagen op 1584 gemiddeld per dag. Daar val ik ongeveer 0.5KG per week op af... Met mijn beweegpatroon.
1801
2792
2292
Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat je lichaam enorm efficient met voedsel omspringt!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
's avonds kun je zo 2 cm kleiner zijn dan 's ochtends!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:24 schreef streamnl het volgende:
Ik heb mijzelf gemeten hoe groot ik daadwerkelijk ben. Ik ben dus 2 cm kleiner dan ik dacht.
En aangezien ik vanochtend mijn BMI een keer gemeten heb, klopt die dus niet. Nu is mijn BMI hoger
Niet alle grafiekjes en statistieken zijn leukIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn eerste run in Amerika was niet echt je-van-het.. Ik herkende me erg in de verhalen van Levitas, veeeel te veel stoplichten waar je >5 minuten staat te wachten, veel hoogtemeters, soms geen troittoir of gewoon heel slecht en auto's die om je heen razen. En het allerergste nog, enorm scheve stoeptegels en gaten in de weg, uiteindelijk ben ik hier ook over gevallenDus nu 2 open knieen, 2 open handpalmen, en een schouder die protesteert als ik beweeg. Hoe ik het allemaal in één val voor elkaar heb gekregen weet ik ook niet! Ik moest zelfs nog snel van de weg af krabbelen om niet plat te worden.
De statistieken zijn me nog redelijk goed gezind, met dank aan autopause:
http://www.endomondo.com/workouts/241025881/11367364
Maar nu dus zaak om een iets fatsoenlijker rondje te vinden!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Misschien loopt er ergens bij dat water een leuk rondje?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn eerste run in Amerika was niet echt je-van-het.. Ik herkende me erg in de verhalen van Levitas, veeeel te veel stoplichten waar je >5 minuten staat te wachten, veel hoogtemeters, soms geen troittoir of gewoon heel slecht en auto's die om je heen razen. En het allerergste nog, enorm scheve stoeptegels en gaten in de weg, uiteindelijk ben ik hier ook over gevallenDus nu 2 open knieen, 2 open handpalmen, en een schouder die protesteert als ik beweeg. Hoe ik het allemaal in één val voor elkaar heb gekregen weet ik ook niet! Ik moest zelfs nog snel van de weg af krabbelen om niet plat te worden.
De statistieken zijn me nog redelijk goed gezind, met dank aan autopause:
http://www.endomondo.com/workouts/241025881/11367364
Maar nu dus zaak om een iets fatsoenlijker rondje te vinden!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat is dan 2792 - 1584 = 1208 * 7 = 8456. Dan zou je om en nabij een kilo per week moeten afvallen als ik het goed heb.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
1801
2792
2292
Ja, dat moet ik eens kijken. Maar veel lijkt wel leuker op de kaart dan het is, groene gebieden zijn afgerasterd met hekken of zoquote:Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Misschien loopt er ergens bij dat water een leuk rondje?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee dusquote:Op woensdag 4 september 2013 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is dan 2792 - 1584 = 1208 * 7 = 8456. Dan zou je om en nabij een kilo per week moeten afvallen als ik het goed heb.![]()
![]()
Volgens mij kun je dat kcal berekenen het beste in retrospect doen. Het kan niet zo zijn dat je jarenlang 300kcal per dag te weinig eet en niet afvalt, dus of je hebt verkeerd kcal geteld of de berekening klopt niet, want als je op hetzelfde gewicht blijft eet je waarschijnlijk precies genoeg
Net mijn final draft ingeleverd bij m'n supervisors. Nu krijg ik nog één keer commentaar terug, dat verwerken en dan is 't over!
Nu in elk geval even een paar dagen rust![]()
Hardlopen!
Ja doei.![]()
Het shirtje daarvan is leuk!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:07 schreef E.T. het volgende:
Dit al gezien? http://www.columbia.com/O(...)eeze,default,pg.html
Kleding die koeler wordt als je zweet![]()
Vanavond maar weer gewoon in m'n doorwaai-hemdje..doet het ook prima.
Sinds de vakantie trouwens meteen weer volop aan het werk en ik merk dat ik moeite heb om het lopen in m'n dagelijkse schema te passen (zeker vorige week met kinderen veel thuis). En ik moet toch echt nog wel ff flink aan de bak
http://www.columbia.com/W(...)6736,default,pd.html
Maar alleen in de VS te krijgen![]()
![]()
Of je hebt gewoon minder energiebehoefte he.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij kun je dat kcal berekenen het beste in retrospect doen. Het kan niet zo zijn dat je jarenlang 300kcal per dag te weinig eet en niet afvalt, dus of je hebt verkeerd kcal geteld of de berekening klopt niet, want als je op hetzelfde gewicht blijft eet je waarschijnlijk precies genoeg![]()
Het is sowieso lastig te bepalen allemaal.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat bedoel ik precies?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon minder energiebehoefte he.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou ja, ik geloof best dat er 1 of 2 of zelfs 3 honderd kcal verschil kan zitten in wat voedingscentrum roept en wat ik ECHT heb binnen gekregen. Maar geen 1200 te weinig wat ik nodig zou hebben volgens de berekeningen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is sowieso lastig te bepalen allemaal.
Ergo, ik heb veel minder nodig dan de berekeningen roepen. En zal dus altijd goed moeten opletten met wat ik eet, zelfs als ik 35KM hardloop per weekAh ok, dan begreep ik je verkeerd.quote:![]()
Zowaar weer op de foto gezet, dit maal bij m'n trainingsrondje met m'n loopgroepje. In het blauw dit maal.![]()
Morgen nog een rustige 5km en dan zondag de grote dag, mijn 2e wedstrijdloopje. Maasstadloop op bekend terrein voor de Ekiden-lopers onder ons, ditmaal de 10km op het programma. De 21ste dan ook nog de Vredesloop in Den Haag en de HM van Etten Leur en dan pas in december weer een loop geplanned met de Bruggenloop in Rotterdam.
Zin an!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Je haalt de gemiddelde leeftijd wel met 40 omlaag!
Ik denk dat hij de enige is zonder aow.![]()
Haha, lijkt wel wat op mijn trainingsgroepje. Ook veel oude mannen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:45 schreef Lastpost het volgende:
Zowaar weer op de foto gezet, dit maal bij m'n trainingsrondje met m'n loopgroepje. In het blauw dit maal.![]()
[ afbeelding ]
Morgen nog een rustige 5km en dan zondag de grote dag, mijn 2e wedstrijdloopje. Maasstadloop op bekend terrein voor de Ekiden-lopers onder ons, ditmaal de 10km op het programma. De 21ste dan ook nog de Vredesloop in Den Haag en de HM van Etten Leur en dan pas in december weer een loop geplanned met de Bruggenloop in Rotterdam.
Zin an!![]()
Ik heb mij ingeschreven voor de DtD via de Hema, vorig jaar ook gedaan, ging allemaal prima.
Dit jaar heb ik echter nog niets ontvangen van een bevestiging waar ik vorig jaar werd doodgegooid met mails... Maar even gebeld en degene van mijn filiaal verantwoordelijk voor "sportieve dingen" ging het uitzoeken.
Nu ben ik dus bang dat ik niet ben ingeschrevenIk heb stiekem al een hardloopdipje, en dit helpt niet
![]()
![]()
Dat wordt morgen weer een warm-weer training, 31 graden
Volgens mij moest myfitnesspal best accuraat zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof best dat er 1 of 2 of zelfs 3 honderd kcal verschil kan zitten in wat voedingscentrum roept en wat ik ECHT heb binnen gekregen. Maar geen 1200 te weinig wat ik nodig zou hebben volgens de berekeningen.
Ergo, ik heb veel minder nodig dan de berekeningen roepen. En zal dus altijd goed moeten opletten met wat ik eet, zelfs als ik 35KM hardloop per week
[..]
Ah ok, dan begreep ik je verkeerd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Er zijn altijd genoeg startbewijzen over van mensen met blessures en zo!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb mij ingeschreven voor de DtD via de Hema, vorig jaar ook gedaan, ging allemaal prima.
Dit jaar heb ik echter nog niets ontvangen van een bevestiging waar ik vorig jaar werd doodgegooid met mails... Maar even gebeld en degene van mijn filiaal verantwoordelijk voor "sportieve dingen" ging het uitzoeken.
Nu ben ik dus bang dat ik niet ben ingeschrevenIk heb stiekem al een hardloopdipje, en dit helpt niet
True.. Komt vast ook wel goed... (Ben aan het miepen of niet...quote:Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn altijd genoeg startbewijzen over van mensen met blessures en zo!)
Zit sinds ik terug ben van vakantie in een niet zo goede bui, zelfs hardlopen vind ik nu vervelend, en dan komt gezeur met inschrijving er ook nog bijPff, ik wil dat hardlopen weer leuk wordt!
(Al voelde ik me wel goed na mijn LDL van 16km in het weekend)
![]()
Ooh je hebt al 16 km gelopen! Dan ben je al beter voorbereid dan 70% van de deelnemers aan de DTD en kun je nu alleen nog maar trainingen gaan doen die je leuk vindt!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
True.. Komt vast ook wel goed... (Ben aan het miepen of niet...)
Zit sinds ik terug ben van vakantie in een niet zo goede bui, zelfs hardlopen vind ik nu vervelend, en dan komt gezeur met inschrijving er ook nog bijPff, ik wil dat hardlopen weer leuk wordt!
(Al voelde ik me wel goed na mijn LDL van 16km in het weekend)
Ik probeer het nog 1 keer....In Lommel??quote:Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef Guard het volgende:
Dat wordt morgen vanavond weer een warm-weer training, 31 graden
[ Bericht 2% gewijzigd door streamnl op 04-09-2013 17:36:06 ]![]()
dat was toch vandaag?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:08 schreef streamnl het volgende:
Ik probeer het nog 1 keer....
[..]
In Lommel??Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
oh ja...
Maar nee dus, ik ga me braaf aan mijn schema houdenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
even offtopic: ik zag zojuist alweer de pepernoten in de supermarkt liggen
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:38 schreef Guard het volgende:
even offtopic: ik zag zojuist alweer de pepernoten in de supermarkt liggen![]()
Waar???
Vooral van Bolletje vind ik heerlijk!![]()
AH XLquote:Op woensdag 4 september 2013 17:39 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Waar???
Vooral van Bolletje vind ik heerlijk!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik zag ze hier bij de Jumbo al in juliquote:Op woensdag 4 september 2013 17:38 schreef Guard het volgende:
even offtopic: ik zag zojuist alweer de pepernoten in de supermarkt liggen![]()
![]()
Die 7 moet een 9 zijn, 1 gram vet is 9kcal.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is dan 2792 - 1584 = 1208 * 7 = 8456. Dan zou je om en nabij een kilo per week moeten afvallen als ik het goed heb.
Week gestopt met roken + 1 kilo..
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Komt goed! Gewoon volhoudenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Er zitten hier genoeg mensen die dat kunnen beamen.![]()
Ben je meer gaan eten? Gestopt en -10kgquote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Dat hou ik mijzelf ook voor. Het lopen gaat dan ook beter dat is eigenlijk mijn voornaamste drijfveer.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Komt goed! Gewoon volhouden
Er zitten hier genoeg mensen die dat kunnen beamen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nee niet echt, wel meer trek.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben je meer gaan eten? Gestopt en -10kgIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo, weer in de lage landen. Leesvoer in het vliegtuig bij gebrek aan beter:
Als ik mijn best doe kan ik er wat van brouwen
Trouwens: vanaf 24 aug niet meer gelopen![]()
![]()
Wauw goede benen die mevrouw!quote:Op woensdag 4 september 2013 18:09 schreef Quoi het volgende:
Zo, weer in de lage landen. Leesvoer in het vliegtuig bij gebrek aan beter:[ afbeelding ]
Als ik mijn best doe kan ik er wat van brouwen
Trouwens: vanaf 24 aug niet meer gelopenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik reken zijn caloriedeficit uit en doe dat * 7 dagen om het aantal per weekte tellen. 8456kcal is toch ongeveer een kilo?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die 7 moet een 9 zijn, 1 gram vet is 9kcal.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou hé? Vond ik ook, mooi!quote:Op woensdag 4 september 2013 18:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wauw goede benen die mevrouw!
Moet ik nog heel even voor doortrainen.![]()
ja, je hebt gelijk. Ik dacht niet na.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik reken zijn caloriedeficit uit en doe dat * 7 dagen om het aantal per weekte tellen. 8456kcal is toch ongeveer een kilo?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
NP. Doe ik ook niet zo vaakquote:Op woensdag 4 september 2013 18:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
ja, je hebt gelijk. Ik dacht niet na.
Dat is tijdelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Week gestopt met roken + 1 kilo..![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Week gestopt met roken + 1 kilo..![]()
![]()
Hier inmiddels 3-5kg erbij, maar wel een stuk gezonder.![]()
![]()
boeiend, dat is je stofwisseling die vertraagd.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Stoppen met roken is gezonder dan +1kg.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: