quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ow ja, dat was Anna Frost.
Ik hoor het alweer, ik moet me niet bemoeien met gesprekken over trailen. in een half uur tijd twee wedstrijden door elkaar halen en ook nog een verkeerde trailster denken te herkennen. Ik geef het op.
Ook dat weet ik nog niet. Ik weet alleen dat ik uitgenodigd ga worden, waar en wanneer dat gaat zijn weet ik nog niet. Ik zie op tha webz vooral Portsmouth en Londen voorbij komen. Ik wacht geduldig *ahum* af.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Waar vindt je assessment plaats?
Wel erg mooi dat je erdoor bent!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ook dat weet ik nog niet. Ik weet alleen dat ik uitgenodigd ga worden, waar en wanneer dat gaat zijn weet ik nog niet. Ik zie op tha webz vooral Portsmouth en Londen voorbij komen. Ik wacht geduldig *ahum* af.
Londen-toeslag weet ik ook niet, zo wel fijn zijn. Al gaat mijn voorkeur sowieso niet uit naar in Londen werken. Ik ben niet zo'n stadsmens.
Totaal niet gerelateerd aan wat je post, maar ben volop bezig geweest met het lap-knopje op m'n Garmin. Ik ga zo Endo eens aanslingeren om te kijken wat die ervan gaat maken.quote:
Wat kan ik verkeerd doen aan op het lap-knopje drukken? Ik druk tijdens training gewoon op lap-knopje, na training op stop, en dan wacht ik thuis tot hij is geupload naar Garmin en daarna upload ik 'm naar Endomondo. Ik heb ook weer driftig op m'n lap-knopje gedrukt, maar wat eruit komt moet tot morrgen wachten. Ik ga m'n Mac niet meer wakker maken vandaag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Totaal niet gerelateerd aan wat je post, maar ben volop bezig geweest met het lap-knopje op m'n Garmin. Ik ga zo Endo eens aanslingeren om te kijken wat die ervan gaat maken.
Endo laat keurig de laptijden zien van alle km's... Volgens mij heb je iets verkeerds gedaan Hats..
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat kan ik verkeerd doen aan op het lap-knopje drukken? Ik druk tijdens training gewoon op lap-knopje, na training op stop, en dan wacht ik thuis tot hij is geupload naar Garmin en daarna upload ik 'm naar Endomondo. Ik heb ook weer driftig op m'n lap-knopje gedrukt, maar wat eruit komt moet tot morrgen wachten. Ik ga m'n Mac niet meer wakker maken vandaag.
Voor het eerst weer zonder problemen een training uitgelopenGing goed! Nu de langere intervallen er weer bij en stabiliseren en dan schnellerrrrr worden.
De week ervoor heb ik het lapknopje niet gebruiktquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan![]()
Volgens mij is het gewoon een booboo van Endo, want de week ervoor gaat het wel gewoon goed.
Maar tof! Van zowel je training en IBM!
Lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor het eerst weer zonder problemen een training uitgelopenGing goed! Nu de langere intervallen er weer bij en stabiliseren en dan schnellerrrrr worden.
Dat was toch degene die fout ging? Die van vorige week.. maar mobiel werken de graphs bagger op de site. En geen zin om me aan te kleden om achter de laptop te gaan zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De week ervoor heb ik het lapknopje niet gebruiktDeze training heeft hetzelfde, trouwens:
http://www.endomondo.com/workouts/237345221/6360987
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga donderdag m'n challenge halen
nog 5km tot 750km
Zie je! Trough every dark night, there's s bright day after that.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef hatsaflats het volgende:
nog 5km tot 750km
Oh, verkeerd gelinkt. In mei had ik een soortgelijk probleem. Truste!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat was toch degene die fout ging? Die van vorige week.. maar mobiel werken de graphs bagger op de site. En geen zin om me aan te kleden om achter de laptop te gaan zitten.
Slaap zacht!
Jahoor, Als alles goed blijft gaan minstens 350 extra! Eigenlijk moet 400 ook wel lukken, maar ik moet even kijken hoe het straks in combi met fietsen/schaatsen gaat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
nog tijd zat voor een extra 250!!
Als hardlopen straks weer gewoon weer helemaal goed gaat is alles sowieso weer beter <3 Dat is toch wel een vrij grote uitlaatklep en als dat dan niet gaat is het gewoon meh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zie je! Trough every dark night, there's s bright day after that.
Ja dat is het bij velen. Bij mij vast ook wel, maar dat merk ik niet heel bewust. Ik heb wel een beetje hetzelfde als moblo, zo van "als ik dit kan, kan ik iets anders moeilijks ook"quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelinkt. In mei had ik een soortgelijk probleem. Truste!
[..]
Jahoor, Als alles goed blijft gaan minstens 350 extra! Eigenlijk moet 400 ook wel lukken, maar ik moet even kijken hoe het straks in combi met fietsen/schaatsen gaat.
[..]
Als hardlopen straks weer gewoon weer helemaal goed gaat is alles sowieso weer beter <3 Dat is toch wel een vrij grote uitlaatklep en als dat dan niet gaat is het gewoon meh.
Hier nog zo'n drie weken. Denk dat Aruba de challenge-afsluiter gaat worden. Dat gaat echt zoooo tof worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef hatsaflats het volgende:
nog 5km tot 750km
ik ook maar we moeten natuurlijk wel realistisch zjin over waar onze grenzen liggen, er zijn er bijv. maar weiningen die het in hun hebben om bijv. een 100KM of 100M te lopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje hetzelfde als moblo, zo van "als ik dit kan, kan ik iets anders moeilijks ook"
Dat heb ik dan weer helemaal nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat is het bij velen. Bij mij vast ook wel, maar dat merk ik niet heel bewust. Ik heb wel een beetje hetzelfde als moblo, zo van "als ik dit kan, kan ik iets anders moeilijks ook"
Zeker. Maar sinds ik weer ben gaan lopen omdat ik de belofte aan mezelf had gedaan een hm te doen (wat in training ook al gelukt is) heb ik zeker mee zelfvertrouwen en ben ik gestopt met roken in het weekend, eet ik gezonder en ik heb in se vakantie bedacht een stuk minder te gaan drinken, wat ook gaat lukken!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook maar we moeten natuurlijk wel realistisch zjin over waar onze grenzen liggen, er zijn er bijv. maar weiningen die het in hun hebben om bijv. een 100KM of 100M te lopen
Als je uitgekeken raakt op wandelen ga je hardlopen. Hardlopers die uitgekeken raken op de weg gaan crossen. En als je uitgeraakt kijkt op crossen ga je trailen. Als je dan uitgekeken raakt heb je nog de ultra-trails, maar daarna?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mogen in Croatië in bepaalde gebieden alleen niet téveel fell runnen ivm landmijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |