Hm, so close, but yet so far away! Zou bijna even die kant oprijden danquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:32 schreef streamnl het volgende:
Mooie plaatjes/foto's
De 23ste van deze maand vertrekken wij naar Schotland. Ik kan niet wachten om daar mijn sportschoenen uit te proberen.
Uiteraard. Wellicht dat ik er in 2015 ook niet klaar voor ben of nog teveel plezier heb in HM's. Dan schuif ik het een jaartje op. Maar je moet toch een soort lange termijn doel hebben om naar toe te trainen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:04 schreef Levitas het volgende:
[..]
I'm already living my dream, mate!
Nee je hebt wel gelijk hoor. Een doel als dit is een uitdaging, een uitdaging houdt je gemotiveerd, en door de motivatie presteer je. Nogmaals, ik wil niet te hard van stapel lopen, maar ik ga ervoor. En als het niet lukt, jammer, jaartje later kan altijd nog.
Mag ik vragen waarom je dat onderzoek hebt laten doen, was je daar zelf nieuwsgierig naar, of moest je dat ergens voor laten doen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:59 schreef Nirak het volgende:
Mooie dromen![]()
Ik droom dat ik ooit een goede conditie heb en 30 kg minder weeg dan nu
Sportmedisch onderzoek:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:59 schreef Nirak het volgende:
Mooie dromen![]()
Ik droom dat ik ooit een goede conditie heb en 30 kg minder weeg dan nu
Sportmedisch onderzoek:Heb je dat bij het MMC laten doen? Ik heb het vorig jaar ook gedaan, vond het fijn om te weten dat mijn hart ed gewoon in orde zijn. Mooi startpunt om na al dat hardlopen de vooruitgang mee te kunnen vergelijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons op de vereniging wordt het ook aangeraden voor iedereen boven een bepaalde leeftijd die begint met trainen voor een HM, omdat dat toch een aanslag op je lijf kan zijn.Everything which is not impossible, will eventually happen
Ik geloof niet dat het aan Endo ligt. Endo leest alleen je bestandjes. Het zal eerder aan je horloge liggen. Tenminste, dat vermoed ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:18 schreef Levitas het volgende:
Oeff, ik denk.. Lekker een minuutje of 20 lopen (rondje van 2 mijl). Relatief kort rondje, dus ik dacht "ik ga eens goed op m`n techniek letten".
En dat deed ik dus. Op souplesse, voor-/ middenvoetslanding, recht lichaam, je kent het wel. Kom ik thuis, m`n rechterkuit helemaal gespannen. Achteraf zie ik wel waarom; Doordat ik zo op techniek aan het letten was, niet op m`n tempo gelet (gemiddeld 5:45 min/km) en daardoor wss veel te snel op deze techniek overgegaan.
Dat doe ik maar niet meer, althans, niet zo overdereven
http://www.endomondo.com/workouts/240413376/8850231
Wat een rare grafiek trouwens.. Ik merk dat de laatste sowieso wel, dat mn Endomondo grafiekjes heel "blokkerig" zijn, terwijl ik niets aan instellingen heb veranderd, of aan de route (horloge GPS laten zoeken, banaantje erin, schoenen aan/ verder aankleden, glaasje water, lopen)
Snellere vrienden toevoegen!quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:26 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zit een beetje te kijken bij Endo bij peer-statistics en daar zie ik dat ik van al mijn vriendjes de snelste km heb gelopen in de afgelopen maand EN dat mijn loopje vorige week dinsdag 2.08km was in 12 minuten, dat is inclusief 1 minuut rust.
Hoezo, moeten ze sneller dan 3:51 lopen? Dat is de top 25% van heel Endomondo.quote:
Ja, dat lijkt me logisch inderdaad. Alleen hoe ik het weer "vloeiend" kan krijgen.....quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:26 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zit een beetje te kijken bij Endo bij peer-statistics en daar zie ik dat ik van al mijn vriendjes de snelste km heb gelopen in de afgelopen maand EN dat mijn loopje vorige week dinsdag 2.08km was in 12 minuten, dat is inclusief 1 minuut rust.
Dat zijn de premium features ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:42 schreef Wolve000 het volgende:
Zijn dat premium statistieken ofzo? Ik weet volgens mij niet precies waar het over gaat.
Whut? Die 2.08km was m'n Cooperuitslag overigens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me logisch inderdaad. Alleen hoe ik het weer "vloeiend" kan krijgen.....
Misschien hier iets mee te maken?
Recording Rate: 2 seconds (opties: 1, 2, 4, 8 sec)
Smoothing: None (opties: Altitude, pace, speed)
Cookiesquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:10 schreef Wolve000 het volgende:
Heb nu 1 keer op ebay gekeken naar camelbaks, spontaan reclame voor camelbaks onderaan dit topic...
Volgens mij quote Levitas de verkeerdequote:Op dinsdag 3 september 2013 12:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Whut? Die 2.08km was m'n Cooperuitslag overigens.
Dat heb je goed gezien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij quote Levitas de verkeerde
Ja, dat lijkt me logisch inderdaad. Alleen hoe ik het weer "vloeiend" kan krijgen.....quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het aan Endo ligt. Endo leest alleen je bestandjes. Het zal eerder aan je horloge liggen. Tenminste, dat vermoed ik.
Ik heb wat medische narigheid meegemaakt en heb niet heel gezond geleefd de afgelopen jaren. Dus ik wilde graag een soort nulmetig en wilde een keer naar mijn vitale functies laten kijken door een pro.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:08 schreef Piet90 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat onderzoek hebt laten doen, was je daar zelf nieuwsgierig naar, of moest je dat ergens voor laten doen?
Ik ben bij Topsupport geweest van het St Anna, zit bij de Tongelreep. Was een aangename ervaring, fijn om te weten dat alles goed functioneerd. Natuurlijk was het een verassing dat de arts zei dat ik veel te zwaar wasquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:17 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Heb je dat bij het MMC laten doen? Ik heb het vorig jaar ook gedaan, vond het fijn om te weten dat mijn hart ed gewoon in orde zijn. Mooi startpunt om na al dat hardlopen de vooruitgang mee te kunnen vergelijken.
Bij ons op de vereniging wordt het ook aangeraden voor iedereen boven een bepaalde leeftijd die begint met trainen voor een HM, omdat dat toch een aanslag op je lijf kan zijn.
Heb je daar nog specifiek naar gevraagd, hoe dat dan kan? Dat je conditie als laag bestempeld wordt, maar dat je wel 5 km aan een stuk kunt hardlopen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef Nirak het volgende:
Ik zit meer dan 30 kg van een ideaal gewicht af, dat wist ik al en daar ging ik dan ook niet voor. Maar dat zorgt er dus wel voor dat mijn conditie als laag bestempeld wordt, en dat vind ik wel een beetje teleurstellend.
Vooral als ik om me heen zie dat veel vrienden en kennissen gewoon niet bewegen, een normaal postuur hebben en mij waarschijnlijk niet na kunnen doen.. Waar blijven deze mensen dan in zo'n test?
Doe je ook nog iets anders dan loopjes zoeken on the interwebz?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien ook wel leuk voor volgend jaar:
http://www.beach-challenge.nl/
Ze doen ook een 10K beach run!
Ik snap ook niet helemaal dat je bovengemiddeld presteert, maar dat je conditie slecht is vanwege meer gewicht. Je zou toch denken dat je dan juist een betere conditie hebt vanwege het extra gewicht? Of snap ik het nou niet helemaal?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb wat medische narigheid meegemaakt en heb niet heel gezond geleefd de afgelopen jaren. Dus ik wilde graag een soort nulmetig en wilde een keer naar mijn vitale functies laten kijken door een pro.
[..]
Ik ben bij Topsupport geweest van het St Anna, zit bij de Tongelreep. Was een aangename ervaring, fijn om te weten dat alles goed functioneerd. Natuurlijk was het een verassing dat de arts zei dat ik veel te zwaar was
Ik zit meer dan 30 kg van een ideaal gewicht af, dat wist ik al en daar ging ik dan ook niet voor. Maar dat zorgt er dus wel voor dat mijn conditie als laag bestempeld wordt, en dat vind ik wel een beetje teleurstellend.
Vooral als ik om me heen zie dat veel vrienden en kennissen gewoon niet bewegen, een normaal postuur hebben en mij waarschijnlijk niet na kunnen doen.. Waar blijven deze mensen dan in zo'n test?
Maar ik bekijk het maar zo, erger dan dit wordt het niet, want ik ben een half jaar geleden niet voor niets begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |