quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:29 schreef streamnl het volgende:
Ik ben blij dat het weer langzaam licht is in de ochtend. Toch een teken dat we weer langzaam richting lente/zomer gaan.
Qftquote:Op dinsdag 3 september 2013 06:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
en wat je zegt Stream...dromen moet zelfs!
Zonder de inspiratie van onze dromen zullen we nooit onze doelen bereiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Daywalk3r geeft Levitas een tik om weer in de M bubbel te komen. Face your fears, live your dreams!quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heeeeel stiekem zou een M najaar 2015 best een mooi doel zijn. In 2014 wil ik een HM of 3 - 4 doen, met wat 10km/10EM evenementjes.
Het is te bizar om aan een M te denken, terwijl ik nog geen eerste HM heb gelopen. Laat ik eerst maar eens kijken of die afstand me wel bevalt, en hoe het me vergaat, alvorens ik 2014 langzaam ga plannen.. Als 2014 volgens plan gaat, dan mag er nagedacht(!) worden over een M, maar dat zit er nog laaaaang niet in.
[..]
Eens. Zo'n belt zit in het begin prima, maar kruipt na een kilometer of 5 omhoog, en dat is giga kut! Het lijkt wel alsof de omvang van m'n taille afneemt en daardoor (i.c.m. gladde syntethische kleding) omhoog komt.
Helaas heb ik wel echt wat drinken nodig tijdens m'n loopjes van 1,5 uur, zeker als het wat warmer en zonniger is (elk weekend dus..)
* Levitas geeft zichzelf een flinke tik in het gezicht, om uit deze M bubbel te komen
Iedereen droomt, alleen onthoud je de dromen niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
en wat je zegt Stream...dromen moet zelfs!
Zonder de inspiratie van onze dromen zullen we nooit onze doelen bereiken
quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:43 schreef streamnl het volgende:
[..]
Qft* motorbloempje droomt traint meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
2 groepsgenootjes lopen dit jaar de Jungfrau marathon. 1 hele snelle, die 10km in 35 minuten hobbelt. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen!quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Never say never!
Eerst maar eens een keer iets als de 'gewone' MB marathon, of de Junkfrau ofzo.. of wacht, eerst maar gewoon mijn halve marathon volgende maand eens acen!
Ghehe. En klopt ja, je moet punten sparen via andere loopjes, en als je genoeg punten hebt dan mag je de UTMB doen. Beetje zoals zegeltjes sparen bij de AH.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:45 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij moet je voor de UTMB wel eerst andere ultra's hebben gelopen, anders mag je niet eens meedoen.
Kortom, eerst de Marathon des Sables, dan de UTMB.
Voor de CCC moet je idd 3 punten hebben en de TDS 7 punten. Geloof ik, kan ook anders zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:45 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij moet je voor de UTMB wel eerst andere ultra's hebben gelopen, anders mag je niet eens meedoen.
Kortom, eerst de Marathon des Sables, dan de UTMB.
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! bestaat tegen die tijd vast nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm, ook nog niet nee... ik app je zo even...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:29 schreef streamnl het volgende:
Ik zie wel waar mijn schip strand. Ik blijf 3X in de week trainen en ik probeer om langzaam mijn afstand te vergroten zolang mijn studie dat toelaat.
Eerst deze afstand mentaal en fysiek GOED beheersen voordat ik verder ga uitbouwen.
O en meer naar Limburg gaan voor de heuvels
@Guard, heb je nog gekeken naar die ene heuvel? Ik ben dat helemaal vergeten.![]()
I'm already living my dream, mate!quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
* Daywalk3r geeft Levitas een tik om weer in de M bubbel te komen. Face your fears, live your dreams!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |