Misschien loopt er ergens bij dat water een leuk rondje?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn eerste run in Amerika was niet echt je-van-het.. Ik herkende me erg in de verhalen van Levitas, veeeel te veel stoplichten waar je >5 minuten staat te wachten, veel hoogtemeters, soms geen troittoir of gewoon heel slecht en auto's die om je heen razen. En het allerergste nog, enorm scheve stoeptegels en gaten in de weg, uiteindelijk ben ik hier ook over gevallenDus nu 2 open knieen, 2 open handpalmen, en een schouder die protesteert als ik beweeg. Hoe ik het allemaal in één val voor elkaar heb gekregen weet ik ook niet! Ik moest zelfs nog snel van de weg af krabbelen om niet plat te worden.
De statistieken zijn me nog redelijk goed gezind, met dank aan autopause:
http://www.endomondo.com/workouts/241025881/11367364
Maar nu dus zaak om een iets fatsoenlijker rondje te vinden!
Dat is dan 2792 - 1584 = 1208 * 7 = 8456. Dan zou je om en nabij een kilo per week moeten afvallen als ik het goed heb.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hou al heel lang mijn calorieinname bij. Ik zit over de afgelopen 30 dagen op 1584 gemiddeld per dag. Daar val ik ongeveer 0.5KG per week op af... Met mijn beweegpatroon.
En dit zegt de calculator:
Caloriebehoefte voor ruststofwisseling
1801
Dagelijkse caloriebehoefte
2792
Caloriebehoefte om een pond per week af te vallen
2292
Ja, dat moet ik eens kijken. Maar veel lijkt wel leuker op de kaart dan het is, groene gebieden zijn afgerasterd met hekken of zoquote:Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Misschien loopt er ergens bij dat water een leuk rondje?
Nee dusquote:Op woensdag 4 september 2013 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is dan 2792 - 1584 = 1208 * 7 = 8456. Dan zou je om en nabij een kilo per week moeten afvallen als ik het goed heb.
Het shirtje daarvan is leuk!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:07 schreef E.T. het volgende:
Dit al gezien? http://www.columbia.com/O(...)eeze,default,pg.html
Kleding die koeler wordt als je zweet![]()
Vanavond maar weer gewoon in m'n doorwaai-hemdje..doet het ook prima.
Sinds de vakantie trouwens meteen weer volop aan het werk en ik merk dat ik moeite heb om het lopen in m'n dagelijkse schema te passen (zeker vorige week met kinderen veel thuis). En ik moet toch echt nog wel ff flink aan de bak
Of je hebt gewoon minder energiebehoefte he.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij kun je dat kcal berekenen het beste in retrospect doen. Het kan niet zo zijn dat je jarenlang 300kcal per dag te weinig eet en niet afvalt, dus of je hebt verkeerd kcal geteld of de berekening klopt niet, want als je op hetzelfde gewicht blijft eet je waarschijnlijk precies genoeg
Dat bedoel ik precies?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon minder energiebehoefte he.
Nou ja, ik geloof best dat er 1 of 2 of zelfs 3 honderd kcal verschil kan zitten in wat voedingscentrum roept en wat ik ECHT heb binnen gekregen. Maar geen 1200 te weinig wat ik nodig zou hebben volgens de berekeningen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is sowieso lastig te bepalen allemaal.
Ah ok, dan begreep ik je verkeerd.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Je haalt de gemiddelde leeftijd wel met 40 omlaag!
Haha, lijkt wel wat op mijn trainingsgroepje. Ook veel oude mannen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:45 schreef Lastpost het volgende:
Zowaar weer op de foto gezet, dit maal bij m'n trainingsrondje met m'n loopgroepje. In het blauw dit maal.![]()
[ afbeelding ]
Morgen nog een rustige 5km en dan zondag de grote dag, mijn 2e wedstrijdloopje. Maasstadloop op bekend terrein voor de Ekiden-lopers onder ons, ditmaal de 10km op het programma. De 21ste dan ook nog de Vredesloop in Den Haag en de HM van Etten Leur en dan pas in december weer een loop geplanned met de Bruggenloop in Rotterdam.
Zin an!
Volgens mij moest myfitnesspal best accuraat zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof best dat er 1 of 2 of zelfs 3 honderd kcal verschil kan zitten in wat voedingscentrum roept en wat ik ECHT heb binnen gekregen. Maar geen 1200 te weinig wat ik nodig zou hebben volgens de berekeningen.
Ergo, ik heb veel minder nodig dan de berekeningen roepen. En zal dus altijd goed moeten opletten met wat ik eet, zelfs als ik 35KM hardloop per week
[..]
Ah ok, dan begreep ik je verkeerd.
Er zijn altijd genoeg startbewijzen over van mensen met blessures en zo!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb mij ingeschreven voor de DtD via de Hema, vorig jaar ook gedaan, ging allemaal prima.
Dit jaar heb ik echter nog niets ontvangen van een bevestiging waar ik vorig jaar werd doodgegooid met mails... Maar even gebeld en degene van mijn filiaal verantwoordelijk voor "sportieve dingen" ging het uitzoeken.
Nu ben ik dus bang dat ik niet ben ingeschrevenIk heb stiekem al een hardloopdipje, en dit helpt niet
True.. Komt vast ook wel goed... (Ben aan het miepen of niet...quote:Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn altijd genoeg startbewijzen over van mensen met blessures en zo!
Ooh je hebt al 16 km gelopen! Dan ben je al beter voorbereid dan 70% van de deelnemers aan de DTD en kun je nu alleen nog maar trainingen gaan doen die je leuk vindt!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
True.. Komt vast ook wel goed... (Ben aan het miepen of niet...)
Zit sinds ik terug ben van vakantie in een niet zo goede bui, zelfs hardlopen vind ik nu vervelend, en dan komt gezeur met inschrijving er ook nog bijPff, ik wil dat hardlopen weer leuk wordt!
(Al voelde ik me wel goed na mijn LDL van 16km in het weekend)
In Lommel??quote:Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef Guard het volgende:
Dat wordt morgen vanavond weer een warm-weer training, 31 graden
dat was toch vandaag?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:08 schreef streamnl het volgende:
Ik probeer het nog 1 keer....
[..]
In Lommel??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |