www.routeloops.comquote:Op woensdag 4 september 2013 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, na 2 weken radiostilte heb ik inmiddels mijn nieuwe appartement opgeknapt, ben ik verhuisd en één dag later naar de VS vertrokken, waar ik nu 2 dagen zit. Een goed moment om weer eens te gaan rennen, al ben ik daar dus 2 weken niet aan toegekomen dus het wordt vast spierpijn wat de klok slaat.
Ik ben alleen nog even goed aan het kijken op google maps want ik weet nog niet zo goed de weg hier.. ik zie nog niet echt zo gauw een geschikt rondje of zo dus waarschijnlijk wordt het gewoon over stoepjes heel veel blokjes om crossen. Wat was die website om een rondje te plannen van x km ook alweer?
Het zwembad van ons mooie Nijverdal met een obstakel wat letterlijk en figuurlijk nog in de steigers staat voor de strongmanrun aankomende zondag. Jero, ik en nog wel wat fokkers doen er aan mee.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien moet ik wat vaker buiten komen, maar waar is dat?
Hoeveel mag ik dan hebben qua kcal?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef hatsaflats het volgende:
http://www.jamieoliver.com/recipes/pork-recipes/the-full-english
1557kcal
Dan is het ook maar beter als je de rest van de dag vol zit, want dan mag je bijna niks meer eten
Jij meer, maar ik maar iets van 2000. Iets meer door rennen, dat wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoeveel mag ik dan hebben qua kcal?
ADH voor een man: 2500, maar dat is heel erg generiekquote:Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoeveel mag ik dan hebben qua kcal?
Volgens die bovenste calculator mag ik er dan 2142. Dan mag ik na dat ontbijt de rest van de dag nog 585kcalquote:Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef Guard het volgende:
[..]
ADH voor een man: 2500, maar dat is heel erg generiek
Je hebt nog altijd van die calculators...
http://www.menshealth.nl/Artikelen/Bereken-je-caloriebehoefte
Als je zo'n ontbijt nodig hebt heb je waarschijnlijk de avond van tevoren ook een hoop loze calorieën naar binnen staan gieten....quote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens die bovenste calculator mag ik er dan 2142. Dan mag ik na dat ontbijt de rest van de dag nog 585kcal
True. Maar ik heb ook eigenlijk geen flauw idee hoeveel calorieën ik eigenlijk naar binnen werk op een dag.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je zo'n ontbijt nodig hebt heb je waarschijnlijk de avond van tevoren ook een hoop loze calorieën naar binnen staan gieten....
Nog net iets gezonder dan een gemiddelde kapsalonquote:Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef hatsaflats het volgende:
http://www.jamieoliver.com/recipes/pork-recipes/the-full-english
1557kcal
Dan is het ook maar beter als je de rest van de dag vol zit, want dan mag je bijna niks meer eten
Als ik invul wat ik me nog van gisteren kan herinneren kom ik uit op 1987 calorieën. Misschien heb ik daarom de hele dag al hongerquote:Op woensdag 4 september 2013 14:29 schreef Guard het volgende:
een keer in de zoveel tijd probeer ik dat wel een paar dagen achter elkaar bij te houden, aantal kcal's dat ik per dag naar binnen werk.
Veel daar is guesstimates. Maar goed genoeg voor een globaal beeld.
BMIDaar wordt ik altijd verdrietig van... Ik weet dat ik geen ideaalgewicht heb, maar BMI is gewoon gemeen...
net iets meer dan een ontbijtje dusquote:Op woensdag 4 september 2013 14:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik invul wat ik me nog van gisteren kan herinneren kom ik uit op 1987 calorieën. Misschien heb ik daarom de hele dag al honger
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hou al heel lang mijn calorieinname bij. Ik zit over de afgelopen 30 dagen op 1584 gemiddeld per dag. Daar val ik ongeveer 0.5KG per week op af... Met mijn beweegpatroon.
Das nog veel, want vakantie. In de periode dat ik 50 kilo ben afgevallen zat ik gemiddeld op 1250 ofzo.quote:
Maar jouw verbrandingsoventje is dan ook niet helemaal fris...quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hou al heel lang mijn calorieinname bij. Ik zit over de afgelopen 30 dagen op 1584 gemiddeld per dag. Daar val ik ongeveer 0.5KG per week op af... Met mijn beweegpatroon.
En dit zegt de calculator:
Caloriebehoefte voor ruststofwisseling
1801
Dagelijkse caloriebehoefte
2792
Caloriebehoefte om een pond per week af te vallen
2292
's avonds kun je zo 2 cm kleiner zijn dan 's ochtends!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:24 schreef streamnl het volgende:
Ik heb mijzelf gemeten hoe groot ik daadwerkelijk ben. Ik ben dus 2 cm kleiner dan ik dacht.
En aangezien ik vanochtend mijn BMI een keer gemeten heb, klopt die dus niet. Nu is mijn BMI hoger
Niet alle grafiekjes en statistieken zijn leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |