Ai Ai Capt'nquote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef Guard het volgende:
Daywalker mag ik in de WLWW erbij?
[ code verwijderd ]
Ik moest nog even een dubbelcheck uitvoeren of ik echt wel konquote:
Dat was ook op de laatste dinsdag vd maand...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, verkeerd gelinkt. In mei had ik een soortgelijk probleem. Truste!
140 hoogte meters is niet veelquote:Op woensdag 4 september 2013 09:26 schreef streamnl het volgende:
@Guard, dus dit wordt onze heuveltraining
Hahaha, ja, dat lijkt me ook erg leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef Guard het volgende:
140 hoogte meters is niet veel![]()
We gaan echt nog keer in Limburg de heuvels in
Er komt een dag dat we allebei kunnen, echt waarquote:Op woensdag 4 september 2013 09:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat lijkt me ook erg leuk.
Alleen je merkte gisteren hoezeer onze agenda's van elkaar afwijken.
De eerste dinsdag van de maand doet ie het half...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat was ook op de laatste dinsdag vd maand...
En dat mag niet hequote:Op woensdag 4 september 2013 09:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De eerste dinsdag van de maand doet ie het half...
Handmatig gpx uploaden werkt ook niet, dan neemt ie de pauze van de warming-up + loopscholing mee in de tijd.
Dat kan dus niet, we kunnen geen gaatje in onze agenda's vindenquote:
Mag dat ook in 2014? net laatste verlofuren voor 2013 ingeboekt...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
BOek nou maar gewoon een weekend naar hier, dan kun je sowieso
Als ik sta te rekken/strekken/planken/lungen/weetikveel/hakkebillen/pendelen/whatever gaat de Garmin echt wel op pauze. Dan sta ik zeker een half uur stil. Soms langer.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En dat mag niet heDat zijn bij mij ook aparte lapjes - of dat was het gister voor het eerst.
Whoohooquote:Op woensdag 4 september 2013 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bij voorkeur zelfs in 2014, want dan is als het goed is de logeer-/studeerkamer wel af
Thanks anywayquote:Op woensdag 4 september 2013 09:26 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi!
edit:
@Schanulleke
sorry ik kan je niet helpen.
Kaasquote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Whoohoo
B&B bij Moblo & Wolve.
Ik heb graag 2 sneetjes vers brood met kaas en een cracker met kaas.
Van mij hoef je niet al die vette zooi te maken in de ochtend. Ik word al misselijk als ik het ruik![]()
In de middag is het weer prima
Het heet Bed & Breakfast, niet Bed, Breakfast and Lunch!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Whoohoo
B&B bij Moblo & Wolve.
Van mij hoef je niet al die vette zooi te maken in de ochtend. Ik word al misselijk als ik het ruik![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het heet Bed & Breakfast, niet Bed, Breakfast and Lunch!
Ik neem het me altijd voor op vakantie. Gewoon om een uurtje of 10/11 als brunch een Engels ontbijt. Maar het komt er nooit van.. Anders thuis maar eens fixen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Whoohoo
B&B bij Moblo & Wolve.
Maar we zullen zien in 2014. In die tijd kan een hoop veranderen. Misschien is het geen logeerkamer meer maar een kinderkamerquote:Op woensdag 4 september 2013 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wees niet bang, wij eten het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |