Ai Ai Capt'nquote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef Guard het volgende:
Daywalker mag ik in de WLWW erbij?
[ code verwijderd ]
Ik moest nog even een dubbelcheck uitvoeren of ik echt wel konquote:
Dat was ook op de laatste dinsdag vd maand...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, verkeerd gelinkt. In mei had ik een soortgelijk probleem. Truste!
140 hoogte meters is niet veelquote:Op woensdag 4 september 2013 09:26 schreef streamnl het volgende:
@Guard, dus dit wordt onze heuveltraining
Hahaha, ja, dat lijkt me ook erg leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef Guard het volgende:
140 hoogte meters is niet veel![]()
We gaan echt nog keer in Limburg de heuvels in
Er komt een dag dat we allebei kunnen, echt waarquote:Op woensdag 4 september 2013 09:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat lijkt me ook erg leuk.
Alleen je merkte gisteren hoezeer onze agenda's van elkaar afwijken.
De eerste dinsdag van de maand doet ie het half...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat was ook op de laatste dinsdag vd maand...
En dat mag niet hequote:Op woensdag 4 september 2013 09:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De eerste dinsdag van de maand doet ie het half...
Handmatig gpx uploaden werkt ook niet, dan neemt ie de pauze van de warming-up + loopscholing mee in de tijd.
Dat kan dus niet, we kunnen geen gaatje in onze agenda's vindenquote:
Mag dat ook in 2014? net laatste verlofuren voor 2013 ingeboekt...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
BOek nou maar gewoon een weekend naar hier, dan kun je sowieso
Als ik sta te rekken/strekken/planken/lungen/weetikveel/hakkebillen/pendelen/whatever gaat de Garmin echt wel op pauze. Dan sta ik zeker een half uur stil. Soms langer.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En dat mag niet heDat zijn bij mij ook aparte lapjes - of dat was het gister voor het eerst.
Whoohooquote:Op woensdag 4 september 2013 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bij voorkeur zelfs in 2014, want dan is als het goed is de logeer-/studeerkamer wel af
Thanks anywayquote:Op woensdag 4 september 2013 09:26 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi!
edit:
@Schanulleke
sorry ik kan je niet helpen.
Kaasquote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Whoohoo
B&B bij Moblo & Wolve.
Ik heb graag 2 sneetjes vers brood met kaas en een cracker met kaas.
Van mij hoef je niet al die vette zooi te maken in de ochtend. Ik word al misselijk als ik het ruik![]()
In de middag is het weer prima
Het heet Bed & Breakfast, niet Bed, Breakfast and Lunch!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Whoohoo
B&B bij Moblo & Wolve.
Van mij hoef je niet al die vette zooi te maken in de ochtend. Ik word al misselijk als ik het ruik![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het heet Bed & Breakfast, niet Bed, Breakfast and Lunch!
Ik neem het me altijd voor op vakantie. Gewoon om een uurtje of 10/11 als brunch een Engels ontbijt. Maar het komt er nooit van.. Anders thuis maar eens fixen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Whoohoo
B&B bij Moblo & Wolve.
Maar we zullen zien in 2014. In die tijd kan een hoop veranderen. Misschien is het geen logeerkamer meer maar een kinderkamerquote:Op woensdag 4 september 2013 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wees niet bang, wij eten het ook niet
Dat is wel héél gemeen!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar we zullen zien in 2014. In die tijd kan een hoop veranderen. Misschien is het geen logeerkamer meer maar een kinderkamer![]()
* streamnl![]()
Daar doe ik niet aan, dan wordt dat gewoon een lapje. Dat is de reden dat mijn loopgroeptrainingen altijd op de 10/km zit. (En omdat ik lui benquote:Op woensdag 4 september 2013 09:40 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik sta te rekken/strekken/planken/lungen/weetikveel/hakkebillen/pendelen/whatever gaat de Garmin echt wel op pauze. Dan sta ik zeker een half uur stil. Soms langer.
Want start/stopknopje indrukken is moeilijker dan lapknopje? Eerder zette ik m'n Garmin pas na de warming-up aan, maar die 1,5km warmlopen wil ik wel ook graag gelogd hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, dan wordt dat gewoon een lapje. Dat is de reden dat mijn loopgroeptrainingen altijd op de 10/km zit. (En omdat ik lui ben)
Ja want dan moet je start + lapknopje indrukken want een pauze is geen lap. Volgens mij. Zo ist effficienter. En dat allemaal om een warming up inlooprondje te loggen, hehehehheehehe. Kansloos.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Want start/stopknopje indrukken is moeilijker dan lapknopje? Eerder zette ik m'n Garmin pas na de warming-up aan, maar die 1,5km warmlopen wil ik wel ook graag gelogd hebben
Ik druk graag op knopjesquote:Op woensdag 4 september 2013 10:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja want dan moet je start + lapknopje indrukken want een pauze is geen lap. Volgens mij. Zo ist effficienter. En dat allemaal om een warming up inlooprondje te loggen, hehehehheehehe. Kansloos.
Als het voor het eerst in maanden is dat je dat stuk in een keer hebt gelopen, is het niet zo raar dat je minder snel bent dan je zou willen. Maar ik meot zeggen dat ik 22 minuten toch geheel niet verkeerd vind.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef LadyOracle het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van Endomondo. Hij zegt dat mijn conditieniveau laag is.![]()
In het Endomondo trainingsschema zit af en toe een conditietest, 3 kilometer zo snel mogelijk lopen. Zelf was ik niet ontevreden met 22 minuten. Het is voor het eerst in maanden dat ik 3 kilometer aan een stuk heb gelopen, ik had ruim een week niet gelopen (eerst rust ivm pijn in mijn scheen, toen ziekgemeld ivm een ontsteking dus kon ook niet buiten gaan lopen natuurlijk...), het is behoorlijk warm en ik heb nog een antibioticakuur. Dus ik was zelf eigenlijk al blij dat ik niet hoefde te stoppen en het gelijkmatig kon lopen. En sowieso is mijn conditie nooit beter geweest dan nu.![]()
Om een of andere reden wilde mijn Garmin het niet doen, hij kon geen satelliet vinden, dus ik heb met telefoon gelopen en de Garmin alleen voor m'n hartslag. Volgens Endomondo wisselde het tempo heel erg maar mijn hartslag was vrij constant rond de 156.
Kan natuurlijk vanalles zijn... denk dat een dokter je beste optie is.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:23 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net na 40 meter gestopt omdat een pijntje dat ik nu al twee weken heb, te heftig begon te voelen.
Het gaat om het spierpakket voor je blaas, je lage buikspieren zeg maar. Zodra ik aanzet voelt dat enorm pijnlijk. Ook sit-ups of aanverwante bewegingen zijn erg gevoelig. Is dat herkenbaar voor iemand hier? Het is altijd wel fijn om de naam bij je blessure te weten...
Ik moest hardop lachen (op werk).quote:
quote:Your item is on its way!
I’m pleased to tell you that your HIGH 5 MARATHON PACK has been despatched today, 04/09/13. Your order will arrive via Standard Delivery.
We hope you enjoy the HIGH 5 MARATHON PACK
Please allow 5 working days for this to arrive.
For delivery to Europe please allow 14-21 working days and for the rest of world please allow 14-28 working days.
Deze?quote:
Engels ontbijtquote:Op woensdag 4 september 2013 09:55 schreef hatsaflats het volgende:
Die Britten hebben gewoon zo'n zwaar ontbijt nodig omdat ze de dag ervoor teveel gedronken hebbenMaandagochtend ging bij mij het restje pizza quattro stagioni met extra bacon er ook van harte in. Ik gok dat als ik een kater heb ik zo'n Engels ontbijt ook best goed kan hebben.
Wel handig als je de hele dag onderweg bent, want dan heb je niet echt meer een lunch nodig.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Engels ontbijtNiks mis met een lekkere vette worst, ei en bonen in de ochtend
Maar als ik 's ochtends ga hardlopen eet ik sowieso alleen wat lichts - banaan ofzo - en ontbijt pas echt als ik terug ben. Voordat 2 sneetjes brood zijn gezakt ben je ook zo 2 uur verder.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wel handig als je de hele dag onderweg bent, want dan heb je niet echt meer een lunch nodig.
Maar als je nog wil gaan hardlopen, moet je daar wel een flinke tijd tussen doen, want het duurt even voor het allemaal verteerd is...
2 uur laten zakken is al een stuk minder dan na 4 uur nog het idee hebben dat je vol zit.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar als ik 's ochtends ga hardlopen eet ik sowieso alleen wat lichts - banaan ofzo - en ontbijt pas echt als ik terug ben. Voordat 2 sneetjes brood zijn gezakt ben je ook zo 2 uur verder.
Ik word altijd wakker met hongerrrrrr, als ik zou willen lopen zonder ontbijt moet ik voor het slapengaan nog gaan snacken ofzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
2 uur laten zakken is al een stuk minder dan na 4 uur nog het idee hebben dat je vol zit.
Als ik voor het ontbij ga lopen, eet ik zelfs helemaal niks. Een banaan komt dan bij mij net zo hard omhoog. Hooguit even wat drinken voor vertrek. Maar in dat uitzonderlijke geval dat ik voor m'n ontbij loop, is het meestal toch maar een relatief kort rondje, dus dan kan dat wel.
Ik loop het liefst net voor de lunch of net voor het avondeten. Is m'n lichaam tenminste ook al een beetje op gang gekomen.
Ik ben om die tijd op m'n werk, of als ik niet op m'n werk ben, sta ik niet zo vroeg op.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met hongerrrrrr, als ik zou willen lopen zonder ontbijt moet ik voor het slapengaan nog gaan snacken ofzo.
En als je om 7 uur ontbijt kun je toch mooi om 11 uur, half 12 gaan lopen? Geen excuus om niet Engels te ontbijten
Je kan voor het slapen gaan ook een bak kwark weg werken. Die eiwitten helpen je de nacht wel door. Dan heb je 's ochtends een stuk minder honger gevoel.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met hongerrrrrr, als ik zou willen lopen zonder ontbijt moet ik voor het slapengaan nog gaan snacken ofzo.
En als je om 7 uur ontbijt kun je toch mooi om 11 uur, half 12 gaan lopen? Geen excuus om niet Engels te ontbijten
Ik zat zelf meer te denken aan toastjes met kipfilet en rundvleesquote:Op woensdag 4 september 2013 12:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kan voor het slapen gaan ook een bak kwark weg werken. Die eiwitten helpen je de nacht wel door. Dan heb je 's ochtends een stuk minder honger gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |