Goed voor de explosiviteit!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Als je uitgekeken raakt op wandelen ga je hardlopen. Hardlopers die uitgekeken raken op de weg gaan crossen. En als je uitgeraakt kijkt op crossen ga je trailen. Als je dan uitgekeken raakt heb je nog de ultra-trails, maar daarna?
Minerunning it is.
Nee opgebouwd natuurlijk, maar nu de eerste keer in 1 go.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor het eerst gelijk weer 4,5? Na een jaar ellende?
als je ervaren genoeg bent om een HM te lopen kan het in mijn ogen absoluut geen kwaad om 4 of zelfs 5 keer per week te lopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 03:28 schreef Levitas het volgende:
Maakt 4x per week lopen een groot verschil t.o.v 3x per week? Qua belasting, vooruitgang, etc.
Ik vind hardlopen zo leuk dat ik 4x per week wil gaan en hoe ik dit dan het beste in kan delen. Wil dit overigens pas vanaf eind september/ begin oktober gaan doen, aangezien ik nu al genoeg kilometers maak (voor m'n doel) en eigenlijk een klein beetje bang ben voor overbelasting zo kort voor de HM.
Na de HM wil ik ruim 10 weken puur op snelheid trainen, zodat ik hopelijk de voorbereidingen voor eventueel de CPC in kan gaan voor een snellere tijd
Verder hou ik verder helemaal niet van dingen plannen en structuur....
Ik wil simpelweg op dit moment niks riskeren. Dus ik blijf tot de HM 3 keer per week lopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 04:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je ervaren genoeg bent om een HM te lopen kan het in mijn ogen absoluut geen kwaad om 4 of zelfs 5 keer per week te lopen.
Natuurlijk wel met mate, bijv. 1 keer korte intervaltraining, 2 keer relatief korte loopjes op tempo en 1 keer een LDL
klinkt als een goed plan! Enne,LDL kan ook door de heuvels he!quote:Op woensdag 4 september 2013 06:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik wil simpelweg op dit moment niks riskeren. Dus ik blijf tot de HM 3 keer per week lopen.
Daarna wil ik wel 4 keer per week gaan doen, na herstel van de HM uiteraard.
Plan is iets als:
1 kort loopje (3 - 6,5 km)
1 kort loopje op redelijk tempo (5 - 10 km)
1 training interval (200'jes, 400'jes en 1000'jes)/ andere week heuveltraining (hill repeats)
1 training LDL (10+ km)
Dat gebeurd al, en was idd ook de bedoeling. Ik wil alleen echt wat sterkere benen krijgen, dus dan is heel dom tegen een stijle heuvel omhoog en weer naar beneden wss wel effectief. Zoiets is in NL een stuk minder makkelijk te doen (een heuvel is niet hetzelfde als viaductquote:Op woensdag 4 september 2013 06:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan! Enne,LDL kan ook door de heuvels he!
Hoe hoog is in NL een gemiddeld viaduct eigenlijk?quote:Op woensdag 4 september 2013 06:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat gebeurd al, en was idd ook de bedoeling. Ik wil alleen echt wat sterkere benen krijgen, dus dan is heel dom tegen een stijle heuvel omhoog en weer naar beneden wss wel effectief. Zoiets is in NL een stuk minder makkelijk te doen (een heuvel is niet hetzelfde als viaduct)
Het verschil tussen het punt waar je begon met "klimmen" en de top van een viaduct of brug? Ik vermoed nog geen 10 meter?quote:Op woensdag 4 september 2013 07:29 schreef Frsh het volgende:
[..]
Hoe hoog is in NL een gemiddeld viaduct eigenlijk?
Kun je er geen ultratriathlon van maken, naar NZ toe?quote:Op woensdag 4 september 2013 06:57 schreef Levitas het volgende:
Oh en RD, ik ben bang dat een overstapje naar New Zealand er niet in zit
Ik heb geen vakantiedagen om op te nemen en ik ben eind december klaar met stage - Vlucht gaat begin januari terug.
Enige tijd dat ik naar NZ zou kunnen is dus tussen kerst en oud & nieuw zijn, maar dan is een ticket veel duurder
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:47 schreef hatsaflats het volgende:
Oja, ik heb m'n loopje van vanavond nog niet geüpload dus ik heb vandaag al m'n challenge gehaald. Nadenken moeilijk
Kansloze dingen die je uit je slaap houden
Ik dacht zelf meer aan op m'n luie gat zitten tot 2014quote:Op woensdag 4 september 2013 09:02 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
En nu? Swetsenegger dm'en om hem naar 1000 te zetten?
Ikzelf zit er nog maar 30 km van verwijderd.![]()
Jouw fijne stoel komt pas in november.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ik dacht zelf meer aan op m'n luie gat zitten tot 2014
Ik heb wel meer zitmeubelenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jouw fijne stoel komt pas in november.
SPOILER: opperste concentratieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik het leukste aan deze wedstrijd vond was de eindsprint. De laatste 200 meter loop je over de baan naar de finish. Iets ervoor stond mijn vrouw en daar begon ik met de eindsprint.
Eigenlijk veel te snel ermee begonnen. Ik haalde wel een hoop mensen nog in. Totdat ik halverwege bij een jongen (bouwjaar 1991) kwam die (heel begrijpelijk) niet kon hebben dat er nog iemand hem inhaalde bij de laatste 100 meter. Dus hij begon ook te sprinten. Het was een titanen strijd tot het bittere eind.
Volgens de eindtijden zijn we tegelijkertijd over de streep gegaan. Maar als ik heel eerlijk ben.... was hij ietsje sneller
Niet slecht voor een iemand uit 1980
[ Bericht 42% gewijzigd door streamnl op 04-09-2013 09:22:49 ]
| 1 2 3 | [b]26 oktober 2013 - [url=http://raymo14.wix.com/bearsports#!bear-trail/c15a7] Bear Trail (Voerstreek)[/url][/b] [*]Streamnl- 14 km [*]Guard - 14 km |
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef Guard het volgende:
Daywalker mag ik in de WLWW erbij?
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |