Lol dat klinkt wel erg bekend, in de buurt van Garmisch-Partenkirchen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Vakantie?
Voor mij nog 2 weekjes! Dan 10 dagen naar Z-Duitsland. Tegen de Oostenrijkse grens, dus kan ik mooi even wat heuvel training doen. Al ga ik ook veel rusten met het oog op de Hoge Veluwetrail, op de laatste dag van mijn vakantie.
Fixed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol dat klinkt wel erg bekend, in de buurt van Garmin-Partenkirchen?
om over die studenten maar te zwijgen....quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef hatsaflats het volgende:
Die werkende mensen met hun vakanties
Geloof daar wel redelijk in de buurt. Weet niet zeker. Niedersontfhofen ofzo heet het geloof ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol dat klinkt wel erg bekend, in de buurt van Garmisch-Partenkirchen?
Ja joh, eind van de maand weer een paar relaxende daagjes NLquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Oh....
Ik had het over de 7^^. Staan nog niet echt vakanties gepland...
Dat zeg ik, geen vakanties gepland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja joh, eind van de maand weer een paar relaxende daagjes NL
Doe mij dat studentenleven maar weer hoor. Sinds afgelopen september zit ik nu op een dag of 10 "vakantie"quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Guard het volgende:
[..]
om over die studenten maar te zwijgen....
Oh niet echt heel erg in de buurt, maar zal daar net zo mooi zijnquote:
Dan doe je iets niet goed...quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Doe mij dat studentenleven maar weer hoor. Sinds afgelopen september zit ik nu op een dag of 10 "vakantie"
Schijnt een beetje bij de onderzoeksmaster te horen, moet je maar niet ambitieus willen doen, ofzo. En een (wel heel toffe en vriendelijke) prof met gigantisch hoge verwachtingen en een krom tijdsbesef. Komend jaar plan ik wel gewoon meer vrij in, volgens mij werkt dat sowieso beter dan constant proberen door te bikkelen. En ik heb ook niet echt een keuze, met GTA V en in november de PS4quote:
haha ja dat is wel herkenbaar, zo'n prof. Briljant op eigen vakgebied, maar daarbuiten komt hun wereldbeeld niet echt overeen met de werkelijkheid...quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Schijnt een beetje bij de onderzoeksmaster te horen, moet je maar niet ambitieus willen doen, ofzo. En een (wel heel toffe en vriendelijke) prof met gigantisch hoge verwachtingen en een krom tijdsbesef. Komend jaar plan ik wel gewoon meer vrij in, volgens mij werkt dat sowieso beter dan constant proberen door te bikkelen. En ik heb ook niet echt een keuze, met GTA V en in november de PS4
Dat zie ik ook zo! Ik heb maar weinig vooruitgang geboekt sinds de zomer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn conditie is iig best flink achteruit gehold in de zomerperiode. Eerst 2 weken vakantie waarin ik wegens hitte 3 x 4km gelopen heb, toen een drukke week thuis met 1 keer 5km, toen 2 weken Singapore voor werk waarin echt geen tijd en vorige week 2 laffe pogingen tot lopen maar wegens wat buikklachten was dat niet veel.
Prof is gelukkig wel een goede referentie voor later. Maar na m'n bachelor fluitend te hebben gedaan is dit wel wat meh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:01 schreef Guard het volgende:
[..]
haha ja dat is wel herkenbaar, zo'n prof. Briljant op eigen vakgebied, maar daarbuiten komt hun wereldbeeld niet echt overeen met de werkelijkheid...
Die PS4 is trouwens niet meer met korting te bestellen op surfspot... Volgens mij was dat een "oeps dat was niet de bedoeling"
SPOILER: met deze code kun je eventueel met 10% korting bij bol bestellen, werkt ook op de ps4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn concentratievermogen heeft ook wel het een en ander aan eventuele vakantiedagen opgesnoept, ben ik bang![]()
Bestellen heeft geen zin meer, reserveringen zitten al vol.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:01 schreef Guard het volgende:
Die PS4 is trouwens niet meer met korting te bestellen op surfspot... Volgens mij was dat een "oeps dat was niet de bedoeling"
Ik ga hem ook niet bestellen, heb geloof ik 3x game gestart op mijn PS3, voor de rest gebruik ik 'em alleen als Bluray speler. PS4 kopen lijkt me dan ook redelijk een waste of money...quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Bestellen heeft geen zin meer, reserveringen zitten al vol.
Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn, die korting. Maar dat besefte ik me pas echt toen Stream appte dat het niet meer werkte. Ik had dan ook verwacht dat er wel een mailtje vanuit Sony zou komen met "sorry, foutje" en dat ik moeilijk had moeten doen en uiteindelijk toch geen gelijk had gekregen en in een hoekje mocht gaan zitten huilen, maar na een maand niets gehoord te hebben lijkt het me toch dat ze gewoon gaan leveren. Niet dat ik echt meteen bij de launch een PS4 hoef, ik heb nog zo gigantisch veel op de PS3 te spelen. Mijn voorkeur voor (Japanse) RPG's en sandbox games houdt me voorlopig nog wel zoetquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet bestellen, heb geloof ik 3x game gestart op mijn PS3, voor de rest gebruik ik 'em alleen als Bluray speler. PS4 kopen lijkt me dan ook redelijk een waste of money...
Collega wilde hem ook wel met korting bestellen, maar was ook te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |