Heb op het moment geen geluid, zag het net ook al op FB.. maar nu ben ik wel heel benieuwd, zeg me wat het is!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
alvast een beetje vooruit plannen.... misschien volgend jaar...
een paar van mijn loopmaatjes hebben afgelopen weekend aan diverse afstanden mee gedaan en waren laaiend enthusiast
vanaf 1m28
http://content.radionetwo(...)radiosport/32045.mp3
http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb op het moment geen geluid, zag het net ook al op FB.. maar nu ben ik wel heel benieuwd, zeg me wat het is!!!![]()
Ah dat ziet er wel nice uit ja! Leuke races daar, wat vind je van de Tarawera?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/
Dat meisje loopt ook al met van die teenschoenenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Hats over een tijdje:
[ afbeelding ]
Tarahumara, winterstorm (geloof ik) en ik lopen er in ieder geval op.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat meisje loopt ook al met van die teenschoenenIk zie een Facebook-vriend dat ook doen. Volgens mij doen verder weinig Fokkers dat hier. Voelt het fijner? Wat is het voordeel van dat soort schoenen?
Al compressiekousen geprobeerd? Goede, die erg strak zitten, niet die van de Lidl.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef Mascleta het volgende:
Zo, ook weer een stukje gehobbeld. 5x 4minuten hardgelopen met tussendoor 2 minuten lopen. ging aardig. Al blijven mijn scheenbenen toch gevoelig tijdens het lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/240680042/9191691
Is die foto van de Jungfrau marathon? Die gaat een teamgenoot van mijn Roparun team lopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Epic foto is epic:
[ afbeelding ]
Ik ga er maar eens voor kijken, Ik hoopte dat het na 8 weken rust weg zou zijn. maar het blijft gevoelig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Al compressiekousen geprobeerd? Goede, die erg strak zitten, niet die van de Lidl.
Mij heeft het heel erg geholpen, kreeg zonder ook snel last van gevoelige schenen.
Volgens mij is dit de vrouwelijke winnaar bij de Trail des Fantômes. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is die foto van de Jungfrau marathon? Die gaat een teamgenoot van mijn Roparun team lopen![]()
Dit!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Vrouwelijke winnares van de ultra trail mont blanc
Hoeveel kilometer loop je nu dan, ik dacht al wel dat jij ook al een tijdje rond de HM zat? Of ben je vooral bezig geweest met snelheid?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is die foto van de Jungfrau marathon? Die gaat een teamgenoot van mijn Roparun team lopen![]()
Ik zat vandaag zowaar eens mijn Flying Blue account te kijken en te zien wat ik voor mijn saldo air miles kan besteden, zag ik dat je ook een startbewijs voor de halve marathon in Lausanne kon besteden... verleidelijk maar eind oktober heb ik die km's nog niet in de benen om die te kunnen lopen...
heel mooi maar in een voor mij onmogelijke tijd van het jaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah dat ziet er wel nice uit ja! Leuke races daar, wat vind je van de Tarawera?
Dat meisje...dat meisje? beetje respect Semmie, deze dame is een levende legende in de NZ'se ultra trail wereld!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat meisje loopt ook al met van die teenschoenenIk zie een Facebook-vriend dat ook doen. Volgens mij doen verder weinig Fokkers dat hier. Voelt het fijner? Wat is het voordeel van dat soort schoenen?
En 1e bij de Tarawera vorig jaar, of was het nog dit jaar?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat meisje...dat meisje? beetje respect Semmie, deze dame is een levende legende in de NZ'se ultra trail wereld!!
Dat is toch die vrouwelijke trailster waar Jero_nimo zo trots mee op de foto stond bij een trailrundag?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat meisje...dat meisje? beetje respect Semmie, deze dame is een levende legende in de NZ'se ultra trail wereld!!
no. know your trailers!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat is toch die vrouwelijke trailster waar Jero_nimo zo trots mee op de foto stond bij een trailrundag?
dit jaar, verleden jaar deed ze volgens mij niet meequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En 1e bij de Tarawera vorig jaar, of was het nog dit jaar?
Was het maar zo'n feest, Anna is echt een leuke vrouw, maar ruby..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat is toch die vrouwelijke trailster waar Jero_nimo zo trots mee op de foto stond bij een trailrundag?
Ow ja, dat was Anna Frost.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, Anna is echt een leuke vrouw, maar ruby..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |