Alors=Supernigerquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom open je een nieuwe, lul. Ik had een DeMart TT.
Anders had superniger de vorige nog een keer gerecycled. En ik hou niet van Mart.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom open je een nieuwe, lul. Ik had een DeMart TT.
ik kaap al een paar dagen geen topics meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Anders had superniger de vorige nog een keer gerecycled. En ik hou niet van Mart.
Dunya en Desie was erop, 10x beter dan Spangas.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb na de laatste Spangas aflevering geen Ned 3 meer opgezet.
Veel te realistisch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Dunya en Desie was erop, 10x beter dan Spangas.
Ah zo ik dacht alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ah zo ik dacht alJa daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan weet je al hoe laat het is.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ah zo ik dacht alik kreeg ook een dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Johannes is geen van Frank Snoeks.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef tralalala het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Johannes groot fan is van Frank Snoeks?
Maar dat geheel terzijde.
http://www.businesscontac(...)teur=Martin%20Visserquote:
quote:Martin Visser (1971) is econoom en journalist.
Die gozer die vandaag het commentaar deed vind ik ook altijd wel prettig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Johannes is geen van Frank Snoeks.
Hij is fan van Sierd de Vos
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef tralalala het volgende:
Vanaf maandag dus eerst Mart en dan Knevel en van den Brink?
Nou nee hoor, helemaal niet, eregisteren ging ik gewoon vroeg naar bedquote:
Je wekte al illusies bij mijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee hoor, helemaal niet, eregisteren ging ik gewoon vroeg naar bedGisteren was een uitzondering dat ik eens een keertje de deur uit ging.
Ik sla deze keer ook over, ik wil om 11 uur Glastonbury kijken op BBC2. En aan de gasten te zien ga ik niet zo heul veul missen.quote:
Ik ben er ook niet hoor, alweer nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sla deze keer ook over, ik wil om 11 uur Glastonbury kijken op BBC2. En aan de gasten te zien ga ik niet zo heul veul missen.
Zoveel is er ook niet aan vind ik, ik kijk, maar waarom? Ik ga denk ik alleen nog maar kijken als er gasten zijn die ik interessant vind. Nu was het meestal kijken om het kijken en eigenlijk ook te laat voor mij als ik het elke dag afkijk.quote:
Ik kijk altijd voor Andriesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel is er ook niet aan vind ik, ik kijk, maar waarom? Ik ga denk ik alleen nog maar kijken als er gasten zijn die ik interessant vind. Nu was het meestal kijken om het kijken en eigenlijk ook te laat voor mij als ik het elke dag afkijk.
Uh en gaat Thijs alleen dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan kijk je dus niet als hij op vakantie is he
Tja, luxepaardje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Uh en gaat Thijs alleen dan?
En wacht even, hij werkt een paar maanden per jaar en heeft dan nog vakantie ook?
En ze verdienen ook nog 's 2 ton / jaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Uh en gaat Thijs alleen dan?
En wacht even, hij werkt een paar maanden per jaar en heeft dan nog vakantie ook?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef superniger het volgende:
moet je voor de grap op nederland 3 kijken
Doe ik het nog ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef superniger het volgende:
moet je voor de grap op nederland 3 kijken
Gewoon weer rijtjes in de kop stampen...mit, nach, bei, seit...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Vooral les gaan geven via een iPad, verleren ze het schrijven helemaal.
Kan niet goed gaan. M'n oude middelbare school geeft nu les via een laptop. Voordeel is dat je niet met 10 boeken naar school hoeft, maar daarnaast zie ik totaal geen voordelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Vooral les gaan geven via een iPad, verleren ze het schrijven helemaal.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Zonder slavernij geen Django Unchained.
Nu kun je met 4 keer een modaal jaarsalaris een simpel rijtjeshuis kopen. Vraag me af hoe dat vroeger (20 jaar geleden bijvoorbeeld) was.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef alors het volgende:
In andere landen en hier vroeger waren huizen veeeeel goedkoper, goede vergelijking.
Vond ik altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Stel je voor dat je moet lopen naar de voorkant van het lokaal om je potlood te slijpen.
Haha, ik ook. Even een onderbreking in de sleur. En er een uitdaging van maken om de punt zo scherp mogelijk te maken uiteraard...quote:
Ja, de elektrische puntenslijperquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Stel je voor dat je moet lopen naar de voorkant van het lokaal om je potlood te slijpen.
Ik weet dat mijn ouders hun huidige huis (ruime twee onder een kap woning, toen nieuwbouw) 27 jaar geleden hebben gekocht voor omgerekend volgens mij 60.000 euro. En met allerlei premies en een gunstige hypotheek e.d. Het was volgens hun toen goedkoper dan blijven huren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu kun je met 4 keer een modaal jaarsalaris een simpel rijtjeshuis kopen. Vraag me af hoe dat vroeger (20 jaar geleden bijvoorbeeld) was.
Of een zo klein mogelijk potloodje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Haha, ik ook. Even een onderbreking in de sleur. En er een uitdaging van maken om de punt zo scherp mogelijk te maken uiteraard...
Windows 3.1 ftw!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Informatica met WP 5.1.
Dat waren tijden.
Een modaal inkomen was toen 18000. Dan was het idd een stuk goedkoper. Nu krijg je zo'n huis niet voor 120k...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ouders hun huidige huis (ruime twee onder een kap woning, toen nieuwbouw) 27 jaar geleden hebben gekocht voor omgerekend volgens mij 60.000 euro. En met allerlei premies en een gunstige hypotheek e.d. Het was volgens hun toen goedkoper dan blijven huren.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik een samenvatting schrijf leer ik sneller dan wanneer ik een samenvatting typ.
WTFFFFFFFFF BEN JIJ MOD?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik een samenvatting schrijf leer ik sneller dan wanneer ik een samenvatting typ.
Hoef je allemaal niet te leren, je hebt de calculator.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
Plakt de leraar dan een stickertje op je Ipad als je de tafel van 9 goed voorgedragen hebt?
Dan moet er ook Windows Phonescholen komen, anders is het oneerlijkquote:
Bij mijn eerste werkstuk deed ik dat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Witregels overlaten in een verslag vervolgens uitprinten en er een plaatje erop plakken...en dan onder het kopieerapparaat.
het is wel interessant, maar die discussies dat wij nog steeds excuses moeten aanbieden word ik wel moe van.quote:
domme vragen bestaan nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Of ze wist dat ze afkomstig was van slaven..... Ongelofelijk domme vraag lijkt me....
Wie zegt dat we excuses moeten aanbieden? Het gebrek aan erkenning is wel een gegeven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is wel interessant, maar die discussies dat wij nog steeds excuses moeten aanbieden word ik wel moe van.
Zo heet dat. Marons, gevluchte slaven die in de bossen zijn gaan wonen. Bepaalde groepen deden zelfs aan terreuracties/bevrijdingsacties, een van de grootste leiders stond bekend als Commandant Seedorf. Inderdaad een voorvader van...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
Bosnegers, ze heeft zeker ruzie met Sylvana?
Ik ook niet, terecht ook. 99% kans dat het allemaal arme keuterboertjes waren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ik ben nooit zo bezig met mijn afkomst...
white trashquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook niet, terecht ook. 99% kans dat het allemaal arme keuterboertjes waren.
Is Ymke.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Ik zag dat talentloze aanhangsel van de eveneens talentloze Brittmeteen weer gezapt.
Uhm, Ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch een apart idee dat helden als Sjaak Swart waarschijnlijk binnen 10/15 jaar dood zijn.
Hoezo? Over een aantal jaar zijn we allemaal dood.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch een apart idee dat helden als Sjaak Swart waarschijnlijk binnen 10/15 jaar dood zijn.
Nice, hoop dat er een goede uitdager tegenover zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
En zo'n reli-pipo die zijn kinderen lekker ziek laat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan Jelle Brandt Corstius wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
dan moet je hopen dat een andere gast zo'n figuur aanpakt.
Ik hoop het einde van Mart te halen. Nog even volhouden want ik val bijna omquote:Op maandag 1 juli 2013 23:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Ik hoop dat ik het begin haal.
Waarom zou je vrijwillig naar Mart luisteren?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het einde van Mart te halen. Nog even volhouden want ik val bijna om
Tja hoort er een beetje bij deze weken he?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar Mart luisteren?
Goede vraag!quote:
Oh, wat is er zo belangrijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat ik de show vanavond niet kan zien, maar als ik weet dat Renske komt heb ik nog wat om over te dromen.
Ik ben bij m'n ouders op bezoek en die zijn allemaal naar bed en die vinden dit een flopshow. (ze hebben nog nooit naar Renske gekeken).quote:
Alsof ze kritisch gaan zijn. hopelijk gooit Monique of Jelle de beuk erin.quote:
Ze gaan wel ernstig vroeg slapen ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bij m'n ouders op bezoek en die zijn allemaal naar bed en die vinden dit een flopshow. (ze hebben nog nooit naar Renske gekeken).
Wel een beetje vreemd voor een 50 jarige of niet soms?
Ja belachelijk. Binnenkort ben ik weer pleite.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze gaan wel ernstig vroeg slapen ja.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Binnenkort ben ik weer pleite.
Net als nu voor vandaag helaas
jelle welquote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ze kritisch gaan zijn. hopelijk gooit Monique of Jelle de beuk erin.
Dan gaan ze haar sandwichen op de tafelquote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef Pedroso het volgende:
Gaat ze nog op de tafel dansen vanavond ? Zal Thijs leuk vinden.
Zij doet toch geen jongetjes?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan gaan ze haar sandwichen op de tafel
Zal die Reli ook meedoen ?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan gaan ze haar sandwichen op de tafel
Denk dat Kluivert morgen naar het reisburo gaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
Dit kun je met recht een massaverkrachting noemen.
Hahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen.
Krijg serieus koppijn van haar.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
daar hebben ze toch ook wel hoeren?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen ?
Ze wil gewoon haar verhaal vertellen voor ze zo meteen wordt afgekapt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
ADHD.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
ze is gewoon bevlogenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ze wil gewoon haar verhaal vertellen voor ze zo meteen wordt afgekapt.
Trololoquote:Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ingrijpen van het leger lijkt me een goed idee in Egypte, zou het Turkse leger ook moeten doen
Jammer man.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
ik ga zappen. laters mensen. geen zin in deze onzin
bingoquote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Waarom gaan ze dan wel naar het ziekenhuis wanneer ze gelovig zijn..
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Waarom gaan ze dan wel naar het ziekenhuis wanneer ze gelovig zijn..
Omdat het nu actueel is.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef Wopper1 het volgende:
Lik toch me bolle reet, achterlijke gek!
Waarom krijgen dit soort mensen überhaupt aandacht.
Jij was toch weg ?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
dan moeten ze thuis ook maar blijven creperen van de pijn. dat heb god zo gewild. maar nee, wel de lusten en niet de lasten![]()
Dan hadden we 'gedateerd sprookjesboek' van de bingokaart af kunnen strepen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Johan Derksen niet aan tafel zit nu.
Zo gaat het al vele generaties lang.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:42 schreef Anno2012 het volgende:
Kinderen van deze man kun je weggooien. Die worden totaal gebrainwashed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |