Nu kun je met 4 keer een modaal jaarsalaris een simpel rijtjeshuis kopen. Vraag me af hoe dat vroeger (20 jaar geleden bijvoorbeeld) was.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef alors het volgende:
In andere landen en hier vroeger waren huizen veeeeel goedkoper, goede vergelijking.
Vond ik altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Stel je voor dat je moet lopen naar de voorkant van het lokaal om je potlood te slijpen.
Haha, ik ook. Even een onderbreking in de sleur. En er een uitdaging van maken om de punt zo scherp mogelijk te maken uiteraard...quote:
Ja, de elektrische puntenslijperquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Stel je voor dat je moet lopen naar de voorkant van het lokaal om je potlood te slijpen.
Ik weet dat mijn ouders hun huidige huis (ruime twee onder een kap woning, toen nieuwbouw) 27 jaar geleden hebben gekocht voor omgerekend volgens mij 60.000 euro. En met allerlei premies en een gunstige hypotheek e.d. Het was volgens hun toen goedkoper dan blijven huren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu kun je met 4 keer een modaal jaarsalaris een simpel rijtjeshuis kopen. Vraag me af hoe dat vroeger (20 jaar geleden bijvoorbeeld) was.
Of een zo klein mogelijk potloodje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Haha, ik ook. Even een onderbreking in de sleur. En er een uitdaging van maken om de punt zo scherp mogelijk te maken uiteraard...
Windows 3.1 ftw!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Informatica met WP 5.1.
Dat waren tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |