abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128378599
Atouba > Sjaak Swart
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:21:59 #77
123170 alors
zlata1234
pi_128378677
In andere landen en hier vroeger waren huizen veeeeel goedkoper, goede vergelijking.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:24:36 #78
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128378781
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef alors het volgende:
In andere landen en hier vroeger waren huizen veeeeel goedkoper, goede vergelijking.
Nu kun je met 4 keer een modaal jaarsalaris een simpel rijtjeshuis kopen. Vraag me af hoe dat vroeger (20 jaar geleden bijvoorbeeld) was.
pi_128378783
Je moet een goed idee hebben. Je moet dat goed uitvoeren.

Doe maar volgende onderwerp.
pi_128378791
Christenchick achter Nout. Rrrrrr. O+
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128379000
Stel je voor dat je moet lopen naar de voorkant van het lokaal om je potlood te slijpen.
pi_128379012
Die kinderen zijn nu al verpest.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:30:53 #83
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128379029
Schrijven met een vulpen zit er ongetwijfeld niet in. ;(
pi_128379031
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Stel je voor dat je moet lopen naar de voorkant van het lokaal om je potlood te slijpen.
Vond ik altijd wel leuk. :@
★★★
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:31:35 #85
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128379060
Zo'n bullshit dit. Die tablets worden veel te veel opgehemeld.
Digitale vaardigheden? Zet ze dan achter een computer...
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:32:23 #86
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128379092
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vond ik altijd wel leuk. :@
Haha, ik ook. Even een onderbreking in de sleur. En er een uitdaging van maken om de punt zo scherp mogelijk te maken uiteraard...
pi_128379097
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Stel je voor dat je moet lopen naar de voorkant van het lokaal om je potlood te slijpen.
Ja, de elektrische puntenslijper _O_
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:33:23 #88
123170 alors
zlata1234
pi_128379134
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Nu kun je met 4 keer een modaal jaarsalaris een simpel rijtjeshuis kopen. Vraag me af hoe dat vroeger (20 jaar geleden bijvoorbeeld) was.
Ik weet dat mijn ouders hun huidige huis (ruime twee onder een kap woning, toen nieuwbouw) 27 jaar geleden hebben gekocht voor omgerekend volgens mij 60.000 euro. En met allerlei premies en een gunstige hypotheek e.d. Het was volgens hun toen goedkoper dan blijven huren.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_128379160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:32 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Haha, ik ook. Even een onderbreking in de sleur. En er een uitdaging van maken om de punt zo scherp mogelijk te maken uiteraard...
Of een zo klein mogelijk potloodje. :D
★★★
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:34:00 #90
123170 alors
zlata1234
pi_128379165
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vond ik altijd wel leuk. :@
Ja, dat was toch heerlijk, even shinen en naar de prullenbak lopen _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_128379171
Informatica met WP 5.1.

Dat waren tijden.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:34:31 #92
123170 alors
zlata1234
pi_128379186
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Informatica met WP 5.1.

Dat waren tijden.
Windows 3.1 ftw!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_128379195
Supaplex spelen op school. ^O^
pi_128379216


Met zo'n potlood was je echt een held. _O_
★★★
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:35:17 #95
123170 alors
zlata1234
pi_128379223
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef tralalala het volgende:
Supaplex spelen op school. ^O^
Haha ik was koning met dat spel _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_128379230
pauper ipads. gewoon android!!!!!
There are only 151 Pokémon.
pi_128379239
Tania is vies dik
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:36:01 #98
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128379248
Dat argument over het kunne omgaan met digitale apparaten is ook oznin. De iPad beperkt juist de mogelijkheid om daar kennis over op te doen.
pi_128379249
Een werkstuk met de typemachine. Of gewoon helemaal schrijven. _O_
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128379256
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef superniger het volgende:
Tania is vies dik
Sjek is bruiner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')