abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:38:09 #101
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128379322
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef alors het volgende:

[..]

Ik weet dat mijn ouders hun huidige huis (ruime twee onder een kap woning, toen nieuwbouw) 27 jaar geleden hebben gekocht voor omgerekend volgens mij 60.000 euro. En met allerlei premies en een gunstige hypotheek e.d. Het was volgens hun toen goedkoper dan blijven huren.
Een modaal inkomen was toen 18000. Dan was het idd een stuk goedkoper. Nu krijg je zo'n huis niet voor 120k...
pi_128379333
4% maar? tering.
There are only 151 Pokémon.
pi_128379336
Als ik een samenvatting schrijf leer ik sneller dan wanneer ik een samenvatting typ.
★★★
pi_128379357
Plakt de leraar dan een stickertje op je Ipad als je de tafel van 9 goed voorgedragen hebt?
pi_128379359
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik een samenvatting schrijf leer ik sneller dan wanneer ik een samenvatting typ.
Klopt.
pi_128379364
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik een samenvatting schrijf leer ik sneller dan wanneer ik een samenvatting typ.
WTFFFFFFFFF BEN JIJ MOD?
There are only 151 Pokémon.
pi_128379383
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
Plakt de leraar dan een stickertje op je Ipad als je de tafel van 9 goed voorgedragen hebt?
Hoef je allemaal niet te leren, je hebt de calculator.
pi_128379398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

WTFFFFFFFFF BEN JIJ MOD?
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:39:39 #109
123170 alors
zlata1234
pi_128379400
Andries bedoelt natuurlijk porno.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 juni 2013 @ 23:39:43 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128379403
Ik pleit voor Androidscholen :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_128379446
Ik zeg: niet doen!
★★★
pi_128379455
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef borisz het volgende:
Ik pleit voor Androidscholen :+
Dan moet er ook Windows Phonescholen komen, anders is het oneerlijk :'(
There are only 151 Pokémon.
pi_128379474
Ja, laten wij een voorbeeld nemen aan Turkije.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:41:12 #114
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128379476
Witregels overlaten in een verslag vervolgens uitprinten en er een plaatje erop plakken...en dan onder het kopieerapparaat. ^O^
pi_128379505
Nu komt er weer een zeikverhaal.
pi_128379519
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Witregels overlaten in een verslag vervolgens uitprinten en er een plaatje erop plakken...en dan onder het kopieerapparaat. ^O^
Bij mijn eerste werkstuk deed ik dat. O+
pi_128379523
Weer zo'n oninteressant jankverhaal.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:42:35 #118
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128379531
Dat laatste opmerking van Wellink klopt inderdaad wel. Kwa kennisbank wordt een kind veel te afhankelijk van de opzoekmogelijkheden....
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:42:59 #119
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128379548
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef remcoP het volgende:

[..]

Bij mijn eerste werkstuk deed ik dat. O+
Ik deed het in 2002 nog op die manier :')
pi_128379556
Bn'er negers die een zielig verhaal vertellen over slavernij alsof ze zelf vanuit Afrika zijn verscheept naar Amerika : :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128379561
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Weer zo'n oninteressant jankverhaal.
het is wel interessant, maar die discussies dat wij nog steeds excuses moeten aanbieden word ik wel moe van.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:43:23 #122
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128379564
Of ze wist dat ze afkomstig was van slaven..... Ongelofelijk domme vraag lijkt me....
pi_128379577
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Of ze wist dat ze afkomstig was van slaven..... Ongelofelijk domme vraag lijkt me....
domme vragen bestaan niet :P
There are only 151 Pokémon.
pi_128379578
150 jaar geleden hadden wij die Afrikaantjes nog een beetje in bedwang.
Nu hebben ze allemaal Kalashnikov's en rijden ze rond in jeeps. ;(
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:43:55 #125
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128379587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

het is wel interessant, maar die discussies dat wij nog steeds excuses moeten aanbieden word ik wel moe van.
Wie zegt dat we excuses moeten aanbieden? Het gebrek aan erkenning is wel een gegeven.
pi_128379601
Die achternaam was toch altijd van de baas?
pi_128379634
bosnegers :D _O-
There are only 151 Pokémon.
pi_128379641
Ik ben nooit zo bezig met mijn afkomst...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128379643
Bosnegers, ze heeft zeker ruzie met Sylvana?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:46:43 #130
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128379709
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
Bosnegers, ze heeft zeker ruzie met Sylvana?
Zo heet dat. Marons, gevluchte slaven die in de bossen zijn gaan wonen. Bepaalde groepen deden zelfs aan terreuracties/bevrijdingsacties, een van de grootste leiders stond bekend als Commandant Seedorf. Inderdaad een voorvader van...
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:47:07 #131
123170 alors
zlata1234
pi_128379726
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ik ben nooit zo bezig met mijn afkomst...
Ik ook niet, terecht ook. 99% kans dat het allemaal arme keuterboertjes waren.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_128379735
Ik hoop dat Willy_1967 gewoon 'gekkenhuis' zegt.
pi_128379752
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef alors het volgende:

[..]

Ik ook niet, terecht ook. 99% kans dat het allemaal arme keuterboertjes waren.
white trash :6
There are only 151 Pokémon.
pi_128379753
Vuurwerkshowtje vlakbij, even op het balkonnetje kijken 8-)
pi_128379792
Goeie vraag Tijs: "Waarom is het zo belangrijk?"

_O_
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128379793
Ik heb er 8 jaar voor gestreden? :') Het is toch gewoon haar werk (musical/zingen)?
★★★
pi_128379826
doe eens weer naar nederland 3 kijken :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128379828
Ouch, Tijs.
★★★
pi_128379863
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:49 schreef superniger het volgende:
doe eens weer naar nederland 3 kijken :')
BNN tegenwoordig :')
Bart de Graaff draait zich om in zijn graf.
pi_128379888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:49 schreef superniger het volgende:
doe eens weer naar nederland 3 kijken :')
Topshow.
pi_128379925
verona is toch die webcamslet?
There are only 151 Pokémon.
pi_128379943
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
verona is toch die webcamslet?
ja
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:53:01 #143
123170 alors
zlata1234
pi_128379981
Ik zag dat talentloze aanhangsel van de eveneens talentloze Britt :r meteen weer gezapt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_128380006
SJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKIE
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_128380007
Boem raak Koekoek
pi_128380010
Sjaak O+

_O_
★★★
pi_128380016
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Ik zag dat talentloze aanhangsel van de eveneens talentloze Britt :r meteen weer gezapt.
Is Ymke.
pi_128380040
Oh wacht, dat zei je ook.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:55:31 #149
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128380101
Toch een apart idee dat helden als Sjaak Swart waarschijnlijk binnen 10/15 jaar dood zijn. :{
pi_128380153
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch een apart idee dat helden als Sjaak Swart waarschijnlijk binnen 10/15 jaar dood zijn. :{
Uhm, Ja. :')
★★★
pi_128380163
Kluifert. Wietse.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:57:28 #152
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128380182
Je, Kluivert is natuurlijk helemaal niets tov Van het Schip....
pi_128380335
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch een apart idee dat helden als Sjaak Swart waarschijnlijk binnen 10/15 jaar dood zijn. :{
Hoezo? Over een aantal jaar zijn we allemaal dood.
There are only 151 Pokémon.
pi_128380336
topics gaan traag de laatste dagen :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128380349
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 00:01 schreef superniger het volgende:
topics gaan traag de laatste dagen :')
Geen Renske dus 80% haakt al af.
pi_128380474
Met d'r kids.

:r.
pi_128380509
Dag, dag. *slokje*
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128386372
Kluivert is een massaverkrachter. Daar kan niemand aantippen.
  maandag 1 juli 2013 @ 18:00:45 #159
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128467943
Vandaag is Moniek te gast. *O*
pi_128479833
En zo'n reli-pipo die zijn kinderen lekker ziek laat worden.
pi_128479881
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
En zo'n reli-pipo die zijn kinderen lekker ziek laat worden.
Nice, hoop dat er een goede uitdager tegenover zit.

/edit: Niet dus :'), gemiste kans.

Had dan Roel Coutinho uitgenodigd.
Geen referral hier.
pi_128479960
Ik ben er vanavond weer bij hoor. Hopelijk komt Gordon
pi_128480058
Nee, het is geen debat.

Nu maar hopen dat Tijs uiterst kritische vragen stelt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128480136
Als het nou nog de VARA was, maar de EO is zo bang om welke religieuze overtuiging dan ook kritisch te bekijken.
Geen referral hier.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:36:56 #165
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128480361
dan moet je hopen dat een andere gast zo'n figuur aanpakt.
pi_128481131
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
dan moet je hopen dat een andere gast zo'n figuur aanpakt.
Dat kan Jelle Brandt Corstius wel.
pi_128481741
23:10 pas
pi_128481909
Allemaal de schuld van Kutlul Mart.
pi_128482028
Stomme sport. Moet alles voor wijken :')
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 23:04:40 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_128482175
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef Travel. het volgende:
23:10 pas
Hoi Travel. :)

Te laat voor mij :@ Ben moe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128482281
Kutlul met een hoofdletter?
pi_128482404
quote:
99s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Hoi Travel. :)

Te laat voor mij :@ Ben moe.
Eeuwig zonde. Ik hoop dat ik het begin haal.
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 23:09:24 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_128482474
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:08 schreef Travel. het volgende:

[..]

Eeuwig zonde. Ik hoop dat ik het begin haal.
Ik hoop het einde van Mart te halen. Nog even volhouden want ik val bijna om :Z
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128482549
quote:
99s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik hoop het einde van Mart te halen. Nog even volhouden want ik val bijna om :Z
Waarom zou je vrijwillig naar Mart luisteren?
pi_128482579
Jan Boers, ik zie het alweer.
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 23:11:09 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_128482588
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef Travel. het volgende:

[..]

Waarom zou je vrijwillig naar Mart luisteren?
Tja hoort er een beetje bij deze weken he?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128482599
"Monique Samuel is de enige die niet aangerand is in Egypte en vertelt daarover."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128482658
Wakker Dier gaat een aanklacht krijgen van AH op deze manier.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:16:21 #180
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128482902
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt Renske ook?
Goede vraag!
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_128482985
Het ziet er trouwens naar uit dat ik de show vanavond niet kan zien, maar als ik weet dat Renske komt heb ik nog wat om over te dromen.
pi_128483026
Dag dames en heren.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:18:52 #183
123170 alors
zlata1234
pi_128483055
Monique Samuel _O_
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:19:00 #184
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483064
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat ik de show vanavond niet kan zien, maar als ik weet dat Renske komt heb ik nog wat om over te dromen.
Oh, wat is er zo belangrijk?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:20:12 #185
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483138
Dit kan wel eens leuk gaan worden _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128483144
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Oh, wat is er zo belangrijk?
Ik ben bij m'n ouders op bezoek en die zijn allemaal naar bed en die vinden dit een flopshow. (ze hebben nog nooit naar Renske gekeken).

Wel een beetje vreemd voor een 50 jarige of niet soms?
pi_128483146
Hans Teeuwen bij Zomergasten, _O_.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:20:41 #188
123170 alors
zlata1234
pi_128483163
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef henkde_j het volgende:
Dit kan wel eens leuk gaan worden _O_
Alsof ze kritisch gaan zijn. hopelijk gooit Monique of Jelle de beuk erin.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:20:48 #189
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_128483168
Religiegekkie :')
Paardelul !!!
  maandag 1 juli 2013 @ 23:20:51 #190
123170 alors
zlata1234
pi_128483169
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Hans Teeuwen bij Zomergasten, _O_.
:') :') :') :') :')
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:21:49 #191
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483219
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik ben bij m'n ouders op bezoek en die zijn allemaal naar bed en die vinden dit een flopshow. (ze hebben nog nooit naar Renske gekeken).

Wel een beetje vreemd voor een 50 jarige of niet soms?
Ze gaan wel ernstig vroeg slapen ja. :)
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_128483247
quote:
17s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Monique Samuel _O_
★★★
pi_128483269
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ze gaan wel ernstig vroeg slapen ja. :)
Ja belachelijk. Binnenkort ben ik weer pleite.

Net als nu voor vandaag helaas :W
  maandag 1 juli 2013 @ 23:23:28 #195
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483295
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja belachelijk. Binnenkort ben ik weer pleite.

Net als nu voor vandaag helaas :W
:W
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:24:06 #196
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483329
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef alors het volgende:

[..]

Alsof ze kritisch gaan zijn. hopelijk gooit Monique of Jelle de beuk erin.
jelle wel :)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 1 juli 2013 @ 23:24:29 #197
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483343
Dat kruisje stoort me.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_128483369
Gaat ze nog op de tafel dansen vanavond ? Zal Thijs leuk vinden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:26:19 #199
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483433
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef Pedroso het volgende:
Gaat ze nog op de tafel dansen vanavond ? Zal Thijs leuk vinden.
Dan gaan ze haar sandwichen op de tafel :9~
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 1 juli 2013 @ 23:26:41 #200
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_128483451
Wanneer komt de keuken?
Paardelul !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')