Hoezo? Over een aantal jaar zijn we allemaal dood.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch een apart idee dat helden als Sjaak Swart waarschijnlijk binnen 10/15 jaar dood zijn.
Nice, hoop dat er een goede uitdager tegenover zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
En zo'n reli-pipo die zijn kinderen lekker ziek laat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan Jelle Brandt Corstius wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
dan moet je hopen dat een andere gast zo'n figuur aanpakt.
Ik hoop het einde van Mart te halen. Nog even volhouden want ik val bijna omquote:Op maandag 1 juli 2013 23:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Ik hoop dat ik het begin haal.
Waarom zou je vrijwillig naar Mart luisteren?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het einde van Mart te halen. Nog even volhouden want ik val bijna om
Tja hoort er een beetje bij deze weken he?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar Mart luisteren?
Goede vraag!quote:
Oh, wat is er zo belangrijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat ik de show vanavond niet kan zien, maar als ik weet dat Renske komt heb ik nog wat om over te dromen.
Ik ben bij m'n ouders op bezoek en die zijn allemaal naar bed en die vinden dit een flopshow. (ze hebben nog nooit naar Renske gekeken).quote:
Alsof ze kritisch gaan zijn. hopelijk gooit Monique of Jelle de beuk erin.quote:
Ze gaan wel ernstig vroeg slapen ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bij m'n ouders op bezoek en die zijn allemaal naar bed en die vinden dit een flopshow. (ze hebben nog nooit naar Renske gekeken).
Wel een beetje vreemd voor een 50 jarige of niet soms?
Ja belachelijk. Binnenkort ben ik weer pleite.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze gaan wel ernstig vroeg slapen ja.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Binnenkort ben ik weer pleite.
Net als nu voor vandaag helaas
jelle welquote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ze kritisch gaan zijn. hopelijk gooit Monique of Jelle de beuk erin.
Dan gaan ze haar sandwichen op de tafelquote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef Pedroso het volgende:
Gaat ze nog op de tafel dansen vanavond ? Zal Thijs leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |