Hoezo? Over een aantal jaar zijn we allemaal dood.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch een apart idee dat helden als Sjaak Swart waarschijnlijk binnen 10/15 jaar dood zijn.
Nice, hoop dat er een goede uitdager tegenover zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
En zo'n reli-pipo die zijn kinderen lekker ziek laat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan Jelle Brandt Corstius wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
dan moet je hopen dat een andere gast zo'n figuur aanpakt.
Ik hoop het einde van Mart te halen. Nog even volhouden want ik val bijna omquote:Op maandag 1 juli 2013 23:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Ik hoop dat ik het begin haal.
Waarom zou je vrijwillig naar Mart luisteren?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het einde van Mart te halen. Nog even volhouden want ik val bijna om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |