abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 23:11:09 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_128482588
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef Travel. het volgende:

[..]

Waarom zou je vrijwillig naar Mart luisteren?
Tja hoort er een beetje bij deze weken he?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128482599
"Monique Samuel is de enige die niet aangerand is in Egypte en vertelt daarover."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128482658
Wakker Dier gaat een aanklacht krijgen van AH op deze manier.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:16:21 #180
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128482902
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt Renske ook?
Goede vraag!
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_128482985
Het ziet er trouwens naar uit dat ik de show vanavond niet kan zien, maar als ik weet dat Renske komt heb ik nog wat om over te dromen.
pi_128483026
Dag dames en heren.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:18:52 #183
123170 alors
zlata1234
pi_128483055
Monique Samuel _O_
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:19:00 #184
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483064
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat ik de show vanavond niet kan zien, maar als ik weet dat Renske komt heb ik nog wat om over te dromen.
Oh, wat is er zo belangrijk?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:20:12 #185
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483138
Dit kan wel eens leuk gaan worden _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128483144
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Oh, wat is er zo belangrijk?
Ik ben bij m'n ouders op bezoek en die zijn allemaal naar bed en die vinden dit een flopshow. (ze hebben nog nooit naar Renske gekeken).

Wel een beetje vreemd voor een 50 jarige of niet soms?
pi_128483146
Hans Teeuwen bij Zomergasten, _O_.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:20:41 #188
123170 alors
zlata1234
pi_128483163
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef henkde_j het volgende:
Dit kan wel eens leuk gaan worden _O_
Alsof ze kritisch gaan zijn. hopelijk gooit Monique of Jelle de beuk erin.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:20:48 #189
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_128483168
Religiegekkie :')
Paardelul !!!
  maandag 1 juli 2013 @ 23:20:51 #190
123170 alors
zlata1234
pi_128483169
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Hans Teeuwen bij Zomergasten, _O_.
:') :') :') :') :')
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:21:49 #191
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483219
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik ben bij m'n ouders op bezoek en die zijn allemaal naar bed en die vinden dit een flopshow. (ze hebben nog nooit naar Renske gekeken).

Wel een beetje vreemd voor een 50 jarige of niet soms?
Ze gaan wel ernstig vroeg slapen ja. :)
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_128483247
quote:
17s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Monique Samuel _O_
★★★
pi_128483269
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ze gaan wel ernstig vroeg slapen ja. :)
Ja belachelijk. Binnenkort ben ik weer pleite.

Net als nu voor vandaag helaas :W
  maandag 1 juli 2013 @ 23:23:28 #195
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483295
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja belachelijk. Binnenkort ben ik weer pleite.

Net als nu voor vandaag helaas :W
:W
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:24:06 #196
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483329
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef alors het volgende:

[..]

Alsof ze kritisch gaan zijn. hopelijk gooit Monique of Jelle de beuk erin.
jelle wel :)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 1 juli 2013 @ 23:24:29 #197
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483343
Dat kruisje stoort me.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_128483369
Gaat ze nog op de tafel dansen vanavond ? Zal Thijs leuk vinden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:26:19 #199
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483433
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef Pedroso het volgende:
Gaat ze nog op de tafel dansen vanavond ? Zal Thijs leuk vinden.
Dan gaan ze haar sandwichen op de tafel :9~
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 1 juli 2013 @ 23:26:41 #200
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_128483451
Wanneer komt de keuken?
Paardelul !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')