Tja hoort er een beetje bij deze weken he?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar Mart luisteren?
Goede vraag!quote:
Oh, wat is er zo belangrijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat ik de show vanavond niet kan zien, maar als ik weet dat Renske komt heb ik nog wat om over te dromen.
Ik ben bij m'n ouders op bezoek en die zijn allemaal naar bed en die vinden dit een flopshow. (ze hebben nog nooit naar Renske gekeken).quote:
Alsof ze kritisch gaan zijn. hopelijk gooit Monique of Jelle de beuk erin.quote:
Ze gaan wel ernstig vroeg slapen ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bij m'n ouders op bezoek en die zijn allemaal naar bed en die vinden dit een flopshow. (ze hebben nog nooit naar Renske gekeken).
Wel een beetje vreemd voor een 50 jarige of niet soms?
Ja belachelijk. Binnenkort ben ik weer pleite.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze gaan wel ernstig vroeg slapen ja.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Binnenkort ben ik weer pleite.
Net als nu voor vandaag helaas
jelle welquote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ze kritisch gaan zijn. hopelijk gooit Monique of Jelle de beuk erin.
Dan gaan ze haar sandwichen op de tafelquote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef Pedroso het volgende:
Gaat ze nog op de tafel dansen vanavond ? Zal Thijs leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |