abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:38:09 #101
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128379322
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef alors het volgende:

[..]

Ik weet dat mijn ouders hun huidige huis (ruime twee onder een kap woning, toen nieuwbouw) 27 jaar geleden hebben gekocht voor omgerekend volgens mij 60.000 euro. En met allerlei premies en een gunstige hypotheek e.d. Het was volgens hun toen goedkoper dan blijven huren.
Een modaal inkomen was toen 18000. Dan was het idd een stuk goedkoper. Nu krijg je zo'n huis niet voor 120k...
pi_128379333
4% maar? tering.
There are only 151 Pokémon.
pi_128379336
Als ik een samenvatting schrijf leer ik sneller dan wanneer ik een samenvatting typ.
★★★
pi_128379357
Plakt de leraar dan een stickertje op je Ipad als je de tafel van 9 goed voorgedragen hebt?
pi_128379359
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik een samenvatting schrijf leer ik sneller dan wanneer ik een samenvatting typ.
Klopt.
pi_128379364
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik een samenvatting schrijf leer ik sneller dan wanneer ik een samenvatting typ.
WTFFFFFFFFF BEN JIJ MOD?
There are only 151 Pokémon.
pi_128379383
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
Plakt de leraar dan een stickertje op je Ipad als je de tafel van 9 goed voorgedragen hebt?
Hoef je allemaal niet te leren, je hebt de calculator.
pi_128379398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

WTFFFFFFFFF BEN JIJ MOD?
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:39:39 #109
123170 alors
zlata1234
pi_128379400
Andries bedoelt natuurlijk porno.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 juni 2013 @ 23:39:43 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128379403
Ik pleit voor Androidscholen :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_128379446
Ik zeg: niet doen!
★★★
pi_128379455
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef borisz het volgende:
Ik pleit voor Androidscholen :+
Dan moet er ook Windows Phonescholen komen, anders is het oneerlijk :'(
There are only 151 Pokémon.
pi_128379474
Ja, laten wij een voorbeeld nemen aan Turkije.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:41:12 #114
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128379476
Witregels overlaten in een verslag vervolgens uitprinten en er een plaatje erop plakken...en dan onder het kopieerapparaat. ^O^
pi_128379505
Nu komt er weer een zeikverhaal.
pi_128379519
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Witregels overlaten in een verslag vervolgens uitprinten en er een plaatje erop plakken...en dan onder het kopieerapparaat. ^O^
Bij mijn eerste werkstuk deed ik dat. O+
pi_128379523
Weer zo'n oninteressant jankverhaal.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:42:35 #118
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128379531
Dat laatste opmerking van Wellink klopt inderdaad wel. Kwa kennisbank wordt een kind veel te afhankelijk van de opzoekmogelijkheden....
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:42:59 #119
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128379548
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef remcoP het volgende:

[..]

Bij mijn eerste werkstuk deed ik dat. O+
Ik deed het in 2002 nog op die manier :')
pi_128379556
Bn'er negers die een zielig verhaal vertellen over slavernij alsof ze zelf vanuit Afrika zijn verscheept naar Amerika : :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128379561
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Weer zo'n oninteressant jankverhaal.
het is wel interessant, maar die discussies dat wij nog steeds excuses moeten aanbieden word ik wel moe van.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:43:23 #122
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128379564
Of ze wist dat ze afkomstig was van slaven..... Ongelofelijk domme vraag lijkt me....
pi_128379577
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Of ze wist dat ze afkomstig was van slaven..... Ongelofelijk domme vraag lijkt me....
domme vragen bestaan niet :P
There are only 151 Pokémon.
pi_128379578
150 jaar geleden hadden wij die Afrikaantjes nog een beetje in bedwang.
Nu hebben ze allemaal Kalashnikov's en rijden ze rond in jeeps. ;(
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:43:55 #125
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128379587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

het is wel interessant, maar die discussies dat wij nog steeds excuses moeten aanbieden word ik wel moe van.
Wie zegt dat we excuses moeten aanbieden? Het gebrek aan erkenning is wel een gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')