Zo heet dat. Marons, gevluchte slaven die in de bossen zijn gaan wonen. Bepaalde groepen deden zelfs aan terreuracties/bevrijdingsacties, een van de grootste leiders stond bekend als Commandant Seedorf. Inderdaad een voorvader van...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
Bosnegers, ze heeft zeker ruzie met Sylvana?
Ik ook niet, terecht ook. 99% kans dat het allemaal arme keuterboertjes waren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ik ben nooit zo bezig met mijn afkomst...
white trashquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook niet, terecht ook. 99% kans dat het allemaal arme keuterboertjes waren.
Is Ymke.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Ik zag dat talentloze aanhangsel van de eveneens talentloze Brittmeteen weer gezapt.
Uhm, Ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch een apart idee dat helden als Sjaak Swart waarschijnlijk binnen 10/15 jaar dood zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |