abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 23:33:01 #226
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_128483755
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
pi_128483761
500 vrijwillers op 30 miljoen :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_128483772
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
Krijg serieus koppijn van haar.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_128483774
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen ?
daar hebben ze toch ook wel hoeren?
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:33:50 #230
123170 alors
zlata1234
pi_128483787
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
Ze wil gewoon haar verhaal vertellen voor ze zo meteen wordt afgekapt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_128483814
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
ADHD. :') :P
★★★
pi_128483829
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef alors het volgende:

[..]

Ze wil gewoon haar verhaal vertellen voor ze zo meteen wordt afgekapt.
ze is gewoon bevlogen
pi_128483853
Wel een leuke meid. Lult een beetje veel maar ja, je kunt niet alles hebben.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:35:09 #234
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483861
Wat een verademing, de rustige stem van Jelle O+
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:35:24 #235
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_128483877
Eindelijk rust.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:35:43 #236
14505 OProg
A Life in Music
pi_128483888
8 niet gevaccineerde inteeltkoppies.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_128483894
Jan Boers lijkt me echt zo'n figuur voor bij De Rijdende Rechter.
pi_128483899
stomme gristenen :r !
There are only 151 Pokémon.
pi_128483901
Hij zit nog steeds met z'n oren te klapperen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:35:54 #240
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483904
Vrolijke kop :)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128483911
Ingrijpen van het leger lijkt me een goed idee in Egypte, zou het Turkse leger ook moeten doen
٩๏̯͡๏)۶
pi_128483927
ik ga zappen. laters mensen. geen zin in deze onzin
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:36:33 #243
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483937
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ingrijpen van het leger lijkt me een goed idee in Egypte, zou het Turkse leger ook moeten doen
Trololo :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128483940
Grefo's :')!
pi_128483943
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
ik ga zappen. laters mensen. geen zin in deze onzin
Jammer man.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:36:42 #246
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_128483949
Totaal gebrainwashed. Kan ik nu al zeggen. :)
Paardelul !!!
pi_128483958
Je zag Thijs denken... Ik moet ook naar dat Tahirplein :').
pi_128483962
:')
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:37:13 #249
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483971
Waarom gaan ze dan wel naar het ziekenhuis wanneer ze gelovig zijn..
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128483984
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Waarom gaan ze dan wel naar het ziekenhuis wanneer ze gelovig zijn..
bingo
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')