Zij doet toch geen jongetjes?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan gaan ze haar sandwichen op de tafel
Zal die Reli ook meedoen ?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan gaan ze haar sandwichen op de tafel
Denk dat Kluivert morgen naar het reisburo gaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
Dit kun je met recht een massaverkrachting noemen.
Hahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen.
Krijg serieus koppijn van haar.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
daar hebben ze toch ook wel hoeren?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen ?
Ze wil gewoon haar verhaal vertellen voor ze zo meteen wordt afgekapt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
ADHD.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
ze is gewoon bevlogenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ze wil gewoon haar verhaal vertellen voor ze zo meteen wordt afgekapt.
Trololoquote:Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ingrijpen van het leger lijkt me een goed idee in Egypte, zou het Turkse leger ook moeten doen
Jammer man.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
ik ga zappen. laters mensen. geen zin in deze onzin
bingoquote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Waarom gaan ze dan wel naar het ziekenhuis wanneer ze gelovig zijn..
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Waarom gaan ze dan wel naar het ziekenhuis wanneer ze gelovig zijn..
Omdat het nu actueel is.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef Wopper1 het volgende:
Lik toch me bolle reet, achterlijke gek!
Waarom krijgen dit soort mensen überhaupt aandacht.
Jij was toch weg ?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
dan moeten ze thuis ook maar blijven creperen van de pijn. dat heb god zo gewild. maar nee, wel de lusten en niet de lasten![]()
Dan hadden we 'gedateerd sprookjesboek' van de bingokaart af kunnen strepen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Johan Derksen niet aan tafel zit nu.
Zo gaat het al vele generaties lang.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:42 schreef Anno2012 het volgende:
Kinderen van deze man kun je weggooien. Die worden totaal gebrainwashed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |