abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128483457
Ze praat te snel het is 23:25.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_128483464
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Dan gaan ze haar sandwichen op de tafel :9~
Zij doet toch geen jongetjes?
pi_128483469
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Dan gaan ze haar sandwichen op de tafel :9~
Zal die Reli ook meedoen ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_128483484
JA DOE EENS EVEN RUSTIG GODVERDOMME!@!@
  maandag 1 juli 2013 @ 23:27:42 #205
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_128483496
Ik ben aan het wachten op religie opa
Paardelul !!!
pi_128483508
TIETUHHH
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
  maandag 1 juli 2013 @ 23:28:12 #207
123170 alors
zlata1234
pi_128483517
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zij doet toch geen jongetjes?
Nee.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:28:19 #208
14505 OProg
A Life in Music
pi_128483521
Dat kunnen die vrouwen beter niet in Egypte proberen. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 1 juli 2013 @ 23:28:24 #209
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483528
Next please.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_128483596
Dit kun je met recht een massaverkrachting noemen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128483624
Ze is schor.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128483625
in recordtempo verkrachten? :o
There are only 151 Pokémon.
pi_128483637
Niks mis met een hand in je broek.
pi_128483638
Walgelijk. Gadverdamme.
★★★
pi_128483645
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
Dit kun je met recht een massaverkrachting noemen.
Denk dat Kluivert morgen naar het reisburo gaat.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_128483646
Geil :D
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_128483659
ik ben 12 waar de fuck luister ik naar
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:30:56 #218
123170 alors
zlata1234
pi_128483660
Ziek zeg :{
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:30:58 #219
14505 OProg
A Life in Music
pi_128483662
Wat een primitieve wezens lopen daar toch rond.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_128483674
Thijs net zo.

pi_128483721
Maar als ze thuisblijven hebben ze niks meer om te massaverkrachten.
pi_128483722
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_128483725
zij heeft het meegemaakt :o wtf ziek
There are only 151 Pokémon.
pi_128483737
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen.
Hahaha
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_128483752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen.
:').

Maar hij komt uit Zeeland.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:33:01 #226
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_128483755
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
pi_128483761
500 vrijwillers op 30 miljoen :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_128483772
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
Krijg serieus koppijn van haar.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_128483774
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Die ouwe Reli weet niet wat ie hoort. Anaal, vaginaal, kun je dat in Staphorst ook kopen ?
daar hebben ze toch ook wel hoeren?
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:33:50 #230
123170 alors
zlata1234
pi_128483787
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
Ze wil gewoon haar verhaal vertellen voor ze zo meteen wordt afgekapt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_128483814
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kam iemand haar uitzetten? Wat een geratel.
ADHD. :') :P
★★★
pi_128483829
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef alors het volgende:

[..]

Ze wil gewoon haar verhaal vertellen voor ze zo meteen wordt afgekapt.
ze is gewoon bevlogen
pi_128483853
Wel een leuke meid. Lult een beetje veel maar ja, je kunt niet alles hebben.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:35:09 #234
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128483861
Wat een verademing, de rustige stem van Jelle O+
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:35:24 #235
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_128483877
Eindelijk rust.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:35:43 #236
14505 OProg
A Life in Music
pi_128483888
8 niet gevaccineerde inteeltkoppies.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_128483894
Jan Boers lijkt me echt zo'n figuur voor bij De Rijdende Rechter.
pi_128483899
stomme gristenen :r !
There are only 151 Pokémon.
pi_128483901
Hij zit nog steeds met z'n oren te klapperen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:35:54 #240
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483904
Vrolijke kop :)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128483911
Ingrijpen van het leger lijkt me een goed idee in Egypte, zou het Turkse leger ook moeten doen
٩๏̯͡๏)۶
pi_128483927
ik ga zappen. laters mensen. geen zin in deze onzin
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:36:33 #243
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483937
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ingrijpen van het leger lijkt me een goed idee in Egypte, zou het Turkse leger ook moeten doen
Trololo :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128483940
Grefo's :')!
pi_128483943
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
ik ga zappen. laters mensen. geen zin in deze onzin
Jammer man.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:36:42 #246
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_128483949
Totaal gebrainwashed. Kan ik nu al zeggen. :)
Paardelul !!!
pi_128483958
Je zag Thijs denken... Ik moet ook naar dat Tahirplein :').
pi_128483962
:')
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:37:13 #249
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128483971
Waarom gaan ze dan wel naar het ziekenhuis wanneer ze gelovig zijn..
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128483984
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Waarom gaan ze dan wel naar het ziekenhuis wanneer ze gelovig zijn..
bingo
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:37:29 #251
123170 alors
zlata1234
pi_128483986
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Waarom gaan ze dan wel naar het ziekenhuis wanneer ze gelovig zijn..
know'm sayin?
×
word? word.
pi_128483990
Wel naar de dokter, uiteraard.
pi_128484001
dan moeten ze thuis ook maar blijven creperen van de pijn. dat heb god zo gewild. maar nee, wel de lusten en niet de lasten :r :r
There are only 151 Pokémon.
pi_128484014
:') :') :').
pi_128484020
Lik toch me bolle reet, achterlijke gek!

Waarom krijgen dit soort mensen überhaupt aandacht.
pi_128484033
God bla bla God God bla :O
pi_128484035
Gelovigen.. :') Stelletje hypocrieten :')
pi_128484046
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef Wopper1 het volgende:
Lik toch me bolle reet, achterlijke gek!

Waarom krijgen dit soort mensen überhaupt aandacht.
Omdat het nu actueel is.
pi_128484048
Daar gaat ze weer.....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
  maandag 1 juli 2013 @ 23:38:49 #260
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_128484050
Dit soort mafkezen moeten ze uit de ouderlijke macht ontzetten.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_128484053
En geen enkele kritische vraag van de heren he..

Walgelijk duo :r
  maandag 1 juli 2013 @ 23:38:59 #262
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_128484062

deze man :')
Paardelul !!!
  maandag 1 juli 2013 @ 23:39:06 #263
123170 alors
zlata1234
pi_128484067
Monique _O_
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:39:08 #264
14505 OProg
A Life in Music
pi_128484069
Wat een lulkoek. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_128484089
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Trololo :')
Nee serieus, alles beter dan zo'n Morsi
٩๏̯͡๏)۶
pi_128484091
tering waarom zit ik nog op ned1....
There are only 151 Pokémon.
pi_128484094
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
dan moeten ze thuis ook maar blijven creperen van de pijn. dat heb god zo gewild. maar nee, wel de lusten en niet de lasten :r :r
Jij was toch weg ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_128484101
Wat een enge man is dit.. brrr..
pi_128484109
Hebben we deze discussie niet al een keer gehad? Was dat niet ook met Monique Samuel ooit?
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  maandag 1 juli 2013 @ 23:39:55 #270
14505 OProg
A Life in Music
pi_128484114
Deze moet ook gaan motorrijden zonder helm.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_128484120
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:40:11 #272
121310 venomsnake
El Saltador
pi_128484132
Wat een domheid zit daar aan tafel zeg _O-.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_128484148
Ik heb er echt geen woorden voor.. :')
pi_128484149
waarom antwoord deze man niet de vraag?
There are only 151 Pokémon.
pi_128484151
En die gelovigen maar klagen dat ze niet voor vol worden aangezien.

HOE ZOU DÁT NOU TOCH KOMEN HE!!!
pi_128484159
Mooi, genoeg zo, ik ga zappen.
pi_128484168
Die man begrijpt het gewoon niet :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:41:23 #278
123170 alors
zlata1234
pi_128484187
Ja Monique, en die aanranding heb je aan je eigen zondige gedrag te danken.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_128484188
Heeft ie het nou steeds over Louis van Gaal?
pi_128484191
Wat een idioot.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:41:34 #281
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_128484198
Jammer dat Johan Derksen niet aan tafel zit nu.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_128484209
There are only 151 Pokémon.
pi_128484222
Komop Jelle, finish him.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:42:04 #284
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_128484225
Pak z'n airbag af, dat is ter bescherming van...damn idiot
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 1 juli 2013 @ 23:42:11 #285
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128484234
Kijk maar uit dat je naar de HEL gaat
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 1 juli 2013 @ 23:42:11 #286
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128484235
Die man lult langs de vragen heen
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_128484244
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Johan Derksen niet aan tafel zit nu.
Dan hadden we 'gedateerd sprookjesboek' van de bingokaart af kunnen strepen.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:42:22 #288
14505 OProg
A Life in Music
pi_128484251
Staphorst. Je verwacht het niet.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_128484257
Onrust in je hart of een dochter met polio. Tsja.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 1 juli 2013 @ 23:42:43 #290
121310 venomsnake
El Saltador
pi_128484266
Die vent is wat aan de dikke kant, lust wel een biefstukje zo te zien.
Die kan maarzo een hartaanvalletje krijgen in deze dagen door een dicht geslipt adertje, God heeft het zo gewild. :)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 1 juli 2013 @ 23:42:48 #291
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_128484270
Kinderen van deze man kun je weggooien. Die worden totaal gebrainwashed.
Paardelul !!!
  maandag 1 juli 2013 @ 23:43:08 #292
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128484294
Gewoon heel hard bidden
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128484300
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:43:25 #294
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128484308
Een toepasselijk liedje:
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 1 juli 2013 @ 23:43:44 #295
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_128484325
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_128484330
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef henkde_j het volgende:
Een toepasselijk liedje:
:{ ;(
pi_128484336
Godverdomme. :')
  maandag 1 juli 2013 @ 23:43:54 #298
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_128484339
Hoe oud zijn zijn kinderen? Opa
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:44:08 #299
14505 OProg
A Life in Music
pi_128484354
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:42 schreef Anno2012 het volgende:
Kinderen van deze man kun je weggooien. Die worden totaal gebrainwashed.
Zo gaat het al vele generaties lang.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_128484359
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef Gramulanion het volgende:
Godverdomme. :')
NIET SCHELDEN MET DE NAAM VAN DE HEER!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')