En ze verdienen ook nog 's 2 ton / jaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Uh en gaat Thijs alleen dan?
En wacht even, hij werkt een paar maanden per jaar en heeft dan nog vakantie ook?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef superniger het volgende:
moet je voor de grap op nederland 3 kijken
Doe ik het nog ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef superniger het volgende:
moet je voor de grap op nederland 3 kijken
Gewoon weer rijtjes in de kop stampen...mit, nach, bei, seit...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Vooral les gaan geven via een iPad, verleren ze het schrijven helemaal.
Kan niet goed gaan. M'n oude middelbare school geeft nu les via een laptop. Voordeel is dat je niet met 10 boeken naar school hoeft, maar daarnaast zie ik totaal geen voordelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Vooral les gaan geven via een iPad, verleren ze het schrijven helemaal.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Zonder slavernij geen Django Unchained.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |