Ik was te laat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk zat ik helemaal niet in de aanslag maar ik wilde de druk op TS opvoeren.
Mijne was geweest: Topic kapen is voor broodmongolenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik was te laat.
Mijn tt was: Dionne Stax topic! Ja alweer!
Ook een mooiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijne was geweest: Topic kapen is voor broodmongolen
Ik zit mobiel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef alors het volgende:
Maarja ik wilde Tijn een kans geven, tegen beter weten in
Ja daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen. Je leeft in een soort eigen wereld dan (denk ik).lquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn ook doofblinden. Die hebben echt een bizar leven
en Danny weigert FOK! in braille te lancerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen. Je leeft in een soort eigen wereld dan (denk ik).l
nu zal hij wel gefikst wordentwitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 23:57:51#kvdb 2e scherm doet het niet meer, doe er wat aan ik wil Renske zien reageer retweet
Ze zei dat haar blindheid een straf van God was, en dat mag natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Misschien begon mevrouw terminator ineens als een malle te schelden.
Dit is nou blind EN doof...quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Zo voelde die mevrouw zich dus ook altijd. Staren naar een zwart scherm.
Ik voel me een beetje een faalhaas...quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef Latert het volgende:
Wat een rare uitslag van deze poll trouwens...
Liedjes van Toon Hermans en Harry Bannink zijn cultureel erfgoed!
Eens
83%
Oneens
17%
Stond op dat ene schilderij van Rembrandt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje een faalhaas...
Van Toon Hermans wel eens gehoord maar Harry Bannink..? wie is dat?
Neef van Frodo Balingsquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje een faalhaas...
Van Toon Hermans wel eens gehoord maar Harry Bannink..? wie is dat?
geen reclame maken voor mijn concurrent aubquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Stond op dat ene schilderij van Rembrandt.
Eerste week was mooi dat alleen de audio doorliepquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
Het is trouwens lachwekkend hoevaak er dingen fout gaan tijdens de stream van de afterparty
Vast een jaloerse lelijke technicus die haat op de swagger van Renske.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
Het is trouwens lachwekkend hoevaak er dingen fout gaan tijdens de stream van de afterparty
Zou Jeroen Snel de techniek doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
100%!quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie hierin het handelen van de duivel.
Dat is toch de EO-homo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zou Jeroen Snel de techniek doen?
Mart, die sluwe oude vos.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort ook weer de mart show
soms bij een werkende stream 400 kijkers, nu blijven er 1100 wachten op een wonderquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef tralalala het volgende:
Nog steeds 1110 mensen online die denken dat de stream weer online komt.![]()
Met de hulp van God
Elia Favilli zegt u? Die kent u niet. Maar het is DE adoptierenner van johannes_vermeer een daar gaan WE naar kijken. Chapeau!quote:
Marion Lutke.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht Klaas van Kruistum.
Ik heb geen idee hoe de moderne layout het doet, maar text-only en de mobiele layout werken prima met een brailleleesregel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en Danny weigert FOK! in braille te lanceren
quote:Wegens technische problemen is het momenteel niet mogelijk om de livestream met Makkelijk Praten Achteraf te bekijken. Onze excuses voor het ongemak.
Excuses zijn niet genoeg. Er moet iemand aan het kruis hangen.quote:
Geen idee of ze het zelf al hebben gezegd maar dat zijn al 2 gasten morgen.quote:Woensdagavond in Knevel en Van den Brink: Prof. Mr. Pieter van Vollenhoven en SP-Kamerlid Ronald van Raak over het wetsvoorstel om klokkenluiders beter te beschermen.
Die is snel getrouwd en heeft al kinderen verwekt.quote:
Check.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef tralalala het volgende:
Die laatste gast zal het wel over Mandela gaan hebben.
quote:Journalist Marcia Luyten over de situatie van Nelson Mandela en de 'Afrikatour' van president Obama.
twitter:renzeklamer twitterde op woensdag 26-06-2013 om 22:34:38Vanwege technische problemen met de live-stream vanavond helaas geen #MakkelijkPratenAchteraf. Morgen hopelijk weer in de lucht! #KvdB reageer retweet
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
twitter:renzeklamer twitterde op woensdag 26-06-2013 om 22:34:38Vanwege technische problemen met de live-stream vanavond helaas geen #MakkelijkPratenAchteraf. Morgen hopelijk weer in de lucht! #KvdB reageer retweet
Dit gaat 3 miljoen kijkers schelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in Knevel en poephoofd vandaag.
quote:Andries Knevel @andriesgknevel 4u
Er wordt in nederland jaarlijks voor 8 miljard gefraudeerd ( dat is meer dan 6 miljard). In #KvdB #BobHoogenboom, hoogleraar fraude.
Openen
Jeroen appt Tijsje even een pikante foto van de dame die hij de avond daarvoor op de boot had.quote:
Ja en Andries denkt...ik ook en Paul: ik was je voorquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Jeroen appt Tijsje even een pikante foto van de dame die hij de avond daarvoor op de boot had.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Marcia Luyten zou ik wel een beschuitje mee willen eten
1 woord: renskequote:Op woensdag 26 juni 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
Echt zo'n "Waarom kijk ik? " gevoel nu.
Minst flatteuze foto die je kon vinden.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Minst flatteuze foto die je kon vinden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oke om het goed te maken dan
[ afbeelding ]
quote:
Ik vul aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oke om het goed te maken dan
[ afbeelding ]
Nee hoor, altijd Adriaan-overhemdquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Tijs heeft een nieuw hemd gekocht bij C&A.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zolang het nog niet uit de nieuwste Spekman-collectie komt valt het nog mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Tijs heeft een nieuw hemd gekocht bij C&A.
Andries is normaal gesproken discreet ondeugend, maar tegenwoordig zet hij deze plaatjes blijkbaar op het internet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee, typte alleen Andries Knevel in en ik kreeg dit. Schrok zelf ook
Hij heeft niks te verbergen voor onsquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Andries is normaal gesproken discreet ondeugend, maar tegenwoordig zet hij deze plaatjes blijkbaar op het internet.
94% eensquote:Stelling van de Dag
De overheid moet klokkenluiders beter beschermen!
Doet het toch niet, kijk maar naar de tweetsquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:28 schreef tralalala het volgende:
Heel het tweede scherm vergeten!
[..]
94% eens
Gaat niet echt lekker inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Doet het toch niet, kijk maar naar de tweets
daar luiden ze geen klok, maar schreeuwen ze van een minaretquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:35 schreef alors het volgende:
Vraag ook eens naar die Ibn Ghaldoun klokkenluider... of is dat een crimineel?
irritant vind ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef Martinello het volgende:
K&VDB jijen en jouwen veel meer tegen politici. Gister ook met Henkie Krol.
Een half jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je weer van die Mandela reportages op tv een week lang.
Dit jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
Zouden er echt mensen zijn die geloven dat Mandela glimlachte toen hij de naam "Obama" hoorde?
Familie is al flink zijn biografie aan het promoten.
Gelukkig off-season DWDDquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als De Avondetappe maar niet geschrapt wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Prins Claus overleed tijdens Studio Sport. Heb ik 'm nooit vergeven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als De Avondetappe maar niet geschrapt wordt.
Er kreeg iemand een hartaanval tijdens de Avondetappe en ze gingen vrolijk door.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prins Claus overleed tijdens Studio Sport. Heb ik 'm nooit vergeven.
Willie is gelukkig geen protocol-fetisjistquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Je noemt hem bij zijn eigen naam.
protocol? Dat is allemaal gekkigheidquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Willie is gelukkig geen protocol-fetisjist
J.Albaquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand een alternatief voor Renske?
De Koekoek app.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand een alternatief voor Renske?
http://tourtop100.nl/participantsquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:01 schreef tralalala het volgende:
Morgenavond de top 100 Tour de France met Mart Smeets
Die heb ik al. En het Eddy Wally soundboard. Arrested Development Soundboard. FakeBlock.quote:
Probleemwijken app al?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik al. En het Eddy Wally soundboard. Arrested Development Soundboard. FakeBlock.
Alles.
Nee bedankt die had ik nog niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Probleemwijken app al?
https://play.google.com/s(...).tagpulse.toverboard
Beetje zuipen en stelen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Probleemwijken app al?
https://play.google.com/s(...).tagpulse.toverboard
Beetje zuipen en stelen.
Dat kenne gij wel zegge, wij zijn weg misschien heb je wel je buurvrouw ligge neuke?quote:
Verkapte interventie?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:18 schreef tralalala het volgende:
Carel ter Linden
Dominee Carel ter Linden over de reden waarom hij niet langer in een (persoonlijke) God gelooft.
NWS / Familie is intimidatie zat en wil verhuizenquote:René en Mariska Smit over hun besluit om vanwege buurtterreur Amsterdam te verlaten.
Wat een racisten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
Nog 2.
[..]
NWS / Familie is intimidatie zat en wil verhuizen
Ah, ik dacht dat ik vandaag alleen moest kijken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:03 schreef superniger het volgende:
het waren Marokkanen maar dat mogen ze niet zeggen van de linksen
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
Het gezicht van Martin Visser is gewoon een beetje mislukt.
Jeroen Pauw meets Ad Visser meets Cor Bakker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Martinello het volgende:
Hij lijkt een beetje op Cor Bakker met raar haar.
Ah zo.quote:
Ja.quote:
meestal door marokkanenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja.
Maar het uitschelden van vrouwen gebeurt ook in Utrecht of Rotterdam ofzo.
Gewoon naar Afrika sturen dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
"Het is niet gevaarlijk, maar eigenlijk niet te vreten."
Goed criterium.
Komt daarna die docu over tpb?quote:
Karina is al 10 jaar over datum, maar nog steeds goed te doen.quote:
Halve finale Confederations Cup.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat voor wedstrijd is t dan? Gewoon oefenwedstrijd?
De kans is groot dat Corrie naar bed is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Karina is al 10 jaar over datum, maar nog steeds goed te doen.
*hoopt dat Karina al naar bed is*
Vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
Gaat dit nou over het koningshuis, of over dat hij nu niet meer in god gelooft...
Hij wil een stok achter de deur houden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af.Wat een moeilijke prater is dat.
Hij is van zijn geloof gevallen, want hij heeft een lesje basisbiologie gehad. En nu is hij een Gristen-humanist. En hij heeft een boekje geschreven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef alors het volgende:
Ik schakel net in, waar gaat dit in godsnaam over?
Ah thanks, wat een waanzin.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij is van zijn geloof gevallen, want hij heeft een lesje basisbiologie gehad. En nu is hij een Gristen-humanist. En hij heeft een boekje geschreven.
Andries is het hiermeequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef Xaobotnik het volgende:
Ter Linden had inderdad veel meer tijd verdient. Had inhoudelijk ook iets te brengen, en dat door iemand die in die regionen niet niets voorstelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |