Ik was te laat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk zat ik helemaal niet in de aanslag maar ik wilde de druk op TS opvoeren.
Mijne was geweest: Topic kapen is voor broodmongolenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik was te laat.
Mijn tt was: Dionne Stax topic! Ja alweer!
Ook een mooiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijne was geweest: Topic kapen is voor broodmongolen
Ik zit mobiel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef alors het volgende:
Maarja ik wilde Tijn een kans geven, tegen beter weten in
Ja daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen. Je leeft in een soort eigen wereld dan (denk ik).lquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn ook doofblinden. Die hebben echt een bizar leven
en Danny weigert FOK! in braille te lancerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen. Je leeft in een soort eigen wereld dan (denk ik).l
nu zal hij wel gefikst wordentwitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 23:57:51#kvdb 2e scherm doet het niet meer, doe er wat aan ik wil Renske zien reageer retweet
Ze zei dat haar blindheid een straf van God was, en dat mag natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Misschien begon mevrouw terminator ineens als een malle te schelden.
Dit is nou blind EN doof...quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Zo voelde die mevrouw zich dus ook altijd. Staren naar een zwart scherm.
Ik voel me een beetje een faalhaas...quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef Latert het volgende:
Wat een rare uitslag van deze poll trouwens...
Liedjes van Toon Hermans en Harry Bannink zijn cultureel erfgoed!
Eens
83%
Oneens
17%
Stond op dat ene schilderij van Rembrandt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje een faalhaas...
Van Toon Hermans wel eens gehoord maar Harry Bannink..? wie is dat?
Neef van Frodo Balingsquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje een faalhaas...
Van Toon Hermans wel eens gehoord maar Harry Bannink..? wie is dat?
geen reclame maken voor mijn concurrent aubquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Stond op dat ene schilderij van Rembrandt.
Eerste week was mooi dat alleen de audio doorliepquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
Het is trouwens lachwekkend hoevaak er dingen fout gaan tijdens de stream van de afterparty
Vast een jaloerse lelijke technicus die haat op de swagger van Renske.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
Het is trouwens lachwekkend hoevaak er dingen fout gaan tijdens de stream van de afterparty
Zou Jeroen Snel de techniek doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
100%!quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie hierin het handelen van de duivel.
Dat is toch de EO-homo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zou Jeroen Snel de techniek doen?
Mart, die sluwe oude vos.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort ook weer de mart show
soms bij een werkende stream 400 kijkers, nu blijven er 1100 wachten op een wonderquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef tralalala het volgende:
Nog steeds 1110 mensen online die denken dat de stream weer online komt.![]()
Met de hulp van God
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |