Ze zei dat haar blindheid een straf van God was, en dat mag natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Misschien begon mevrouw terminator ineens als een malle te schelden.
Dit is nou blind EN doof...quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Zo voelde die mevrouw zich dus ook altijd. Staren naar een zwart scherm.
Ik voel me een beetje een faalhaas...quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef Latert het volgende:
Wat een rare uitslag van deze poll trouwens...
Liedjes van Toon Hermans en Harry Bannink zijn cultureel erfgoed!
Eens
83%
Oneens
17%
Stond op dat ene schilderij van Rembrandt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje een faalhaas...
Van Toon Hermans wel eens gehoord maar Harry Bannink..? wie is dat?
Neef van Frodo Balingsquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje een faalhaas...
Van Toon Hermans wel eens gehoord maar Harry Bannink..? wie is dat?
geen reclame maken voor mijn concurrent aubquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Stond op dat ene schilderij van Rembrandt.
Eerste week was mooi dat alleen de audio doorliepquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
Het is trouwens lachwekkend hoevaak er dingen fout gaan tijdens de stream van de afterparty
Vast een jaloerse lelijke technicus die haat op de swagger van Renske.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
Het is trouwens lachwekkend hoevaak er dingen fout gaan tijdens de stream van de afterparty
Zou Jeroen Snel de techniek doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
100%!quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie hierin het handelen van de duivel.
Dat is toch de EO-homo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zou Jeroen Snel de techniek doen?
Mart, die sluwe oude vos.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort ook weer de mart show
soms bij een werkende stream 400 kijkers, nu blijven er 1100 wachten op een wonderquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef tralalala het volgende:
Nog steeds 1110 mensen online die denken dat de stream weer online komt.![]()
Met de hulp van God
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |