Marion Lutke.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht Klaas van Kruistum.
Ik heb geen idee hoe de moderne layout het doet, maar text-only en de mobiele layout werken prima met een brailleleesregel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en Danny weigert FOK! in braille te lanceren
quote:Wegens technische problemen is het momenteel niet mogelijk om de livestream met Makkelijk Praten Achteraf te bekijken. Onze excuses voor het ongemak.
Excuses zijn niet genoeg. Er moet iemand aan het kruis hangen.quote:
Geen idee of ze het zelf al hebben gezegd maar dat zijn al 2 gasten morgen.quote:Woensdagavond in Knevel en Van den Brink: Prof. Mr. Pieter van Vollenhoven en SP-Kamerlid Ronald van Raak over het wetsvoorstel om klokkenluiders beter te beschermen.
Die is snel getrouwd en heeft al kinderen verwekt.quote:
Check.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef tralalala het volgende:
Die laatste gast zal het wel over Mandela gaan hebben.
quote:Journalist Marcia Luyten over de situatie van Nelson Mandela en de 'Afrikatour' van president Obama.
twitter:renzeklamer twitterde op woensdag 26-06-2013 om 22:34:38Vanwege technische problemen met de live-stream vanavond helaas geen #MakkelijkPratenAchteraf. Morgen hopelijk weer in de lucht! #KvdB reageer retweet
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
twitter:renzeklamer twitterde op woensdag 26-06-2013 om 22:34:38Vanwege technische problemen met de live-stream vanavond helaas geen #MakkelijkPratenAchteraf. Morgen hopelijk weer in de lucht! #KvdB reageer retweet
Dit gaat 3 miljoen kijkers schelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in Knevel en poephoofd vandaag.
quote:Andries Knevel @andriesgknevel 4u
Er wordt in nederland jaarlijks voor 8 miljard gefraudeerd ( dat is meer dan 6 miljard). In #KvdB #BobHoogenboom, hoogleraar fraude.
Openen
Jeroen appt Tijsje even een pikante foto van de dame die hij de avond daarvoor op de boot had.quote:
Ja en Andries denkt...ik ook en Paul: ik was je voorquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Jeroen appt Tijsje even een pikante foto van de dame die hij de avond daarvoor op de boot had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |