Alors=Supernigerquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom open je een nieuwe, lul. Ik had een DeMart TT.
Anders had superniger de vorige nog een keer gerecycled. En ik hou niet van Mart.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom open je een nieuwe, lul. Ik had een DeMart TT.
ik kaap al een paar dagen geen topics meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Anders had superniger de vorige nog een keer gerecycled. En ik hou niet van Mart.
Dunya en Desie was erop, 10x beter dan Spangas.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb na de laatste Spangas aflevering geen Ned 3 meer opgezet.
Veel te realistisch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Dunya en Desie was erop, 10x beter dan Spangas.
Ah zo ik dacht alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ah zo ik dacht alJa daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan weet je al hoe laat het is.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ah zo ik dacht alik kreeg ook een dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Johannes is geen van Frank Snoeks.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef tralalala het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Johannes groot fan is van Frank Snoeks?
Maar dat geheel terzijde.
http://www.businesscontac(...)teur=Martin%20Visserquote:
quote:Martin Visser (1971) is econoom en journalist.
Die gozer die vandaag het commentaar deed vind ik ook altijd wel prettig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Johannes is geen van Frank Snoeks.
Hij is fan van Sierd de Vos
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef tralalala het volgende:
Vanaf maandag dus eerst Mart en dan Knevel en van den Brink?
Nou nee hoor, helemaal niet, eregisteren ging ik gewoon vroeg naar bedquote:
Je wekte al illusies bij mijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee hoor, helemaal niet, eregisteren ging ik gewoon vroeg naar bedGisteren was een uitzondering dat ik eens een keertje de deur uit ging.
Ik sla deze keer ook over, ik wil om 11 uur Glastonbury kijken op BBC2. En aan de gasten te zien ga ik niet zo heul veul missen.quote:
Ik ben er ook niet hoor, alweer nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sla deze keer ook over, ik wil om 11 uur Glastonbury kijken op BBC2. En aan de gasten te zien ga ik niet zo heul veul missen.
Zoveel is er ook niet aan vind ik, ik kijk, maar waarom? Ik ga denk ik alleen nog maar kijken als er gasten zijn die ik interessant vind. Nu was het meestal kijken om het kijken en eigenlijk ook te laat voor mij als ik het elke dag afkijk.quote:
Ik kijk altijd voor Andriesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel is er ook niet aan vind ik, ik kijk, maar waarom? Ik ga denk ik alleen nog maar kijken als er gasten zijn die ik interessant vind. Nu was het meestal kijken om het kijken en eigenlijk ook te laat voor mij als ik het elke dag afkijk.
Uh en gaat Thijs alleen dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan kijk je dus niet als hij op vakantie is he
Tja, luxepaardje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Uh en gaat Thijs alleen dan?
En wacht even, hij werkt een paar maanden per jaar en heeft dan nog vakantie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |