SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Heb namelijk ook nog rabarber en aardbeien in huisquote:Rabarber met aardbeien
ingrediënten:
2 personen: per persoon 95 Kcal
250 gram rabarber
1/2 dl sinaasappelsap
witte basterdsuiker
100 gram aardbeien
bereiding:
Maak de rabarber schoon en snijd de stengels in stukjes van 2 cm. Kook de rabarber in het sinaasappelsap in enkele minuten gaar. Laat de rabarber afkoelen en maak het op smaak met basterdsuiker. Was de aardbeien, verwijder de kroontjes en snijd de aardbeien in vieren. Schep de aardbeien door de rabarber.
Verdeel het over 2 coupes.
Ene beetje gerookte makreel hoor, niet een halve ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Gerookte makreel als ontbijtIk moet er niet aan denken!
Wel lekker verder
Wat doe je met die rabarber, Lonaa? Mijn ervaring is dat gekookte rabarber gecombineerd wordt met enorm veel suiker...
En over suiker gesproken. Ik had nog een flesje Teriyaki woksaus staan, gekregen van iemand. En gisteren vroeg ik me af of ik dat ook zelf kon maken, dus wat zit er nou in zo'n flesje? Ingrediënt nr 1: wateren op de tweede plaats: suiker....
Ik vermijd kant en klare verpakkingen en dergelijke zo veel mogelijk, want idd echt overal gaat suiker inquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:59 schreef Lonaa het volgende:
Sinds ik van nog meer dingen de verpakking ben gaan lezen is het me enorm opgevallen in hoe ontzettend veel dingen suiker en aanverwanten zitten, echt bizar.
In mijn zelfgemaakte brood zit vaak ook geen suiker. Soms een beetje voor de gist, om die te voerenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef Isabeau het volgende:
In bijna al het brood zit ook suikerin de vorm van dextrose vaak.
Allinson heeft geen suiker toegevoegd, alleen volkorenmeel, water, zout en gist.
Ik nu ook nog niet, want dan eet ik weer veel te veel broodquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zelf brood bakken begin ik voorlopig maar niet aan. Misschien over 20 kilo
Nee joh, echt niet duurder hoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Zeester het volgende:
Ik heb toevallig na het zwemmen net bij een vriendinnetje zelfgebakken brood gelunched, en het is wel écht heel erg lekker! Alleen het is duurder ook dan in de winkel kopen over het algemeen, en mij toch net wat teveel moeite.
Ow, ik heb juist weleens een berekening gezien waarmee, als je elektriciteits-kosten enzo meerekend het uiteindelijk duurder uitkomt dan brood uit de supermarkt. Maar goed, sowieso eet ik de laatste tijd dus vrijwel geen brood, dus het zou sowieso niet uitkunnen hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet duurder hoor!![]()
http://www.frugallivingnw(...)step-by-step-recipe/
Dit is bloem, water, beetje gist, beetje zout.
idd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik nu ook nog niet, want dan eet ik weer veel te veel brood
Maar tzt lijkt me dat ook wel leuk om te doen
Die is echt heel erg leuk! Goed ding om je voor je houden voor over 8 kilo. Over 8 kilo mag jij zonder aarzelen als beloning dit rokje! Vind ik ook!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:39 schreef Brighteyes het volgende:
Net zo'n leuk rokje gezien: http://i1.ztat.net/large/ST/92/1B/01/L5/06/ST921B01L-506@1.1.jpg
Maar ja... alleen nog maar in 40 verkrijgbaar en om nu 70 euro uit te geven omdat het mss over 8 kg past...Dat gaat me een tikje te ver.
maar hard mijn best doen, dan kan ik over een tijdje gewoon op 'in het mandje' klikken bij deze maat.
Hoewel het dan ook vast wel voor zal komen dat hij er dan alleen in 36 is.
You go girl!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Net twee afleveringen west wing zitten kijken, season finale, en nu wil ik door ipv Jillian te gaan doen.
Maar ik kan dat!Nu dus maar omkleden en op naar level 2!
The West Wing!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Net twee afleveringen west wing zitten kijken, season finale, en nu wil ik door ipv Jillian te gaan doen.
Maar ik kan dat!Nu dus maar omkleden en op naar level 2!
Ja, en een paar prachtige benen eronder!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
You go girl!
Rokje is inderdaad mooi. Maar volgens mij alleen maar mooi als je echt een slanke taille hebt. Ziet er ook uit als heel mooi materiaal.
Frozz is echt heerlijk! Het zit schuin tegenover 1 vd vestigingen van m'n werk, heel af en toe mag ik dan wel een kindermaatje, met dan 1 gezonde, en 1 ongezonde topping van mezelf (ongezond altijd kletskoppen NOM!!!)quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben wat afgeweken van mijn lijstje vandaag. Vroeg gegeten dus vanmiddag mijn slmpie ijsje en paprika overgeslagen. Omdat het brood op was heb ik alleen de nicoise op maar dat was toch meer dan gedacht dus dat kwam niet slecht uit.
Vanavond asperges in plaats van gorgonzolaspinazie gegeten dus ook daar wat minder dan gepland op qua kcal.
En dat komt goed uit want ik heb mijn vriend en mij net getrakteerd op een FrozzFrozen yogurt a 100 kcal per bakje met 3 toppings naar keuze uit een range van 30. Ik heb verstandig gedaan en ben voor aardbei, blauwe bes en pecannoten. Vriendje ging voor brownie, stroopwafel en witte chocolade.
Als ik naar jouw lijstje kijk dan is mijn eerste reactie: je ontbijt is wel erg karig. Dan moet je juist goed eten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:24 schreef Marco001 het volgende:
Ook maar weer eens hier posten, volg het al af en toe, en vind heterg knap dat jullie zoveel kunnen eten en toch afvallen.
Mijn gemiddeld eetpatroon is 2 volkoren beechuit als ontbijt, 3 broodjes tussen de middag en lunch wat de pot schaft. Verder af en toe wat fruit o.i.d. als tussendoor en dat is het wel.
Als ik meer eet kom ik geheid aan.
bedoelde ook boterhammen.. en meet dan 2 beschuitjes en 1 koffie(1 jam, 1 kaas) krijg ik sochtends niet eens op.(volgens mij dan. )quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:31 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Als ik naar jouw lijstje kijk dan is mijn eerste reactie: je ontbijt is wel erg karig. Dan moet je juist goed eten.
Bij de lunch zou ik voor boterhammen kiezen in plaats van broodjes.
Verder geef je wat weinig informatie om echt goed op te kunnen reageren.
Onregelmatige diensten wilt niet zeggen dat je ook per se slecht moet eten. Er zijn genoeg makkelijk mee te nemen gezonde tussendoortjes. Post eens een lijstje van je op een dag precies eet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bedoelde ook boterhammen.. en meet dan 2 beschuitjes en 1 koffie(1 jam, 1 kaas) krijg ik sochtends niet eens op.(volgens mij dan. )
Verder rij ik taxi, dus mijn eetpatroon is nogal onregelmatig en dat is denk ik de grootste boosdoener.
Zout eet ik heel weinig(alleen dat wat al door het brood zit en tijdens het mountainbiken. Isotone sportdrank en een bidon water met eens snufje zout.)
Ja, echt drup drup drup van m'n voorhoofd op de grondquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, en een paar prachtige benen eronder!
Fluster, ik loop meestal jaren achter met dit soort dingen, zo ook nu, maar ik vind het zo'n waanzinnige serie!Ik ga nu aan seizoen 6 beginnen.
En Jillian level 2 was minder heftig da de eerste keer dat ik eraan begon, maar jemig hey, het zweet droop van mijn lijf!
Zo nu ga ik eerst even lekker sporten en daarna de spullen pakken voor het weekendje weg!!quote:Alleen ik heb een vraagje, omdat ik zelf niet zo goed weet wat ik moet doen. Een vriendin van mij (met wie ik ook sport) raadt mij aan om een afspraak te maken met een holistisch arts. Met als een van de redenen het moeilijke afvallen en de continue gespannen gevoel in mijn rug en schouders. Ze denkt dat ik te veel afvalstoffen in mijn lijf heb waardoor ik moeilijk afval, en dat die afvalstoffen eerst ook hun uitgang moeten vinden.
Weet je ik sta daar echt wel open voor, en geloof echt wel dat zo'n arts op een andere manier kijkt en je daarbij ook kan helpen. Maar het is een flinke uitgave, en ben benieuwd naar hoe jullie hier naar kijken.
Ik weet dat het bij haar heel goed heeft geholpen en ze van heel veel klachten af is. Maar goed zoals ik al zeg, ik wil meer meningen omdat het een flinke uitgave is.
Echt alsof ik onder de douche vandaan kom inderdaad. Ik heb wel een ventilator staan. Tijdens de cardiominuten hups ik 2 meter naar links zodat ik voor de ven sta.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, echt drup drup drup van m'n voorhoofd op de grondVolgende keer misschien even een raam openzetten voor ik begin
![]()
![]()
Ik doe het ook nog eens op blote voeten, dus lekkere voetafdrukken overal
Toen ik meer ging eten, viel ik ineens ook meer af. Soms is weinig eten een signaal voor je lichaam om zo efficiënt mogelijk met de binnenkomende energie om te gaan. En ik heb natuurlijk geen idee wat je avondeten is, een erg vette maaltijd of 2x opscheppen kan je ook zomaar ver boven de 1000 kcal voor één maaltijd brengen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:24 schreef Marco001 het volgende:
Ook maar weer eens hier posten, volg het al af en toe, en vind heterg knap dat jullie zoveel kunnen eten en toch afvallen.
Mijn gemiddeld eetpatroon is 2 volkoren beechuit als ontbijt, 3 broodjes tussen de middag en lunch wat de pot schaft. Verder af en toe wat fruit o.i.d. als tussendoor en dat is het wel.
Als ik meer eet kom ik geheid aan.
Ik heb geen ventilatorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Echt alsof ik onder de douche vandaan kom inderdaad. Ik heb wel een ventilator staan. Tijdens de cardiominuten hups ik 2 meter naar links zodat ik voor de ven sta.
Nou vind ik dat soort 'artsen' altijd een enorme load of crap maar ik heb me er eigenlijk nooit echt in verdiept. Maar ik denk dat je bij wijze van testperiode ook best zelf een tijdje (geen idee hoe lang zoiets moet) kunt detoxen. Daar heb je zo'n figuur toch niet voor nodig?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb even mijn post gekopieerd vanuit slank omdat ik op zoek ben naar meerdere meningen:
[..]
Zo nu ga ik eerst even lekker sporten en daarna de spullen pakken voor het weekendje weg!!
Voorzethorren doen het bij mij primaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik heb geen ventilatorEn de ramen kunnen ook niet open vanwege de katten
![]()
Ja, kan wel, maar dan moeten de katten de kamer uit, vind ik ook weer zielig (zo gezellig, 's nachts, katjes op je bed)
Zij heeft bepaalde druppels gekregen, en is ook gezocht voor wel voeding ze overgevoelig is, dus dat zou de meerwaarde zijn van zo'n arts.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou vind ik dat soort 'artsen' altijd een enorme load of crap maar ik heb me er eigenlijk nooit echt in verdiept. Maar ik denk dat je bij wijze van testperiode ook best zelf een tijdje (geen idee hoe lang zoiets moet) kunt detoxen. Daar heb je zo'n figuur toch niet voor nodig?
Is een optie, alleen is dit niet mijn eigen huis, maar een huurhuisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voorzethorren doen het bij mij primaEentje is wel vastgeplakt met ducttape omdat een buurkat de hor er uit mikte en ik midden in de nacht wakker werd van een hoop gestommel en mijn kat nog net bij haar staart kon grijpen terwijl ze het 'wild' ging verkennen om de vijand te grazen te nemen. Ze is heel waaks
Maar ik vond het toch niet zo'n goed idee.
Oh... Dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zij heeft bepaalde druppels gekregen, en is ook gezocht voor wel voeding ze overgevoelig is, dus dat zou de meerwaarde zijn van zo'n arts.
Tenzij je er over 3 maanden uit gaat lijkt het mij wel waard om een paar latjes met wat gaas te bespannenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Is een optie, alleen is dit niet mijn eigen huis, maar een huurhuis
Voor buurkatten ben ik niet bang, die kunnen hier niet komen
Zonder lullig te willen zijn denk ik écht dat je meer zou hebben aan een goede psycholoog dan aan een holistisch dokter. Uiteindelijk ben jij degene die het moet doen, en het is meer je geest die tegenwerkt dan je lichaam, denk ik. Maar als jij het geld er voor over hebt, dan kun je je ook best een keer naar die dokter wagen, baad het niet...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb even mijn post gekopieerd vanuit slank omdat ik op zoek ben naar meerdere meningen:
[..]
Zo nu ga ik eerst even lekker sporten en daarna de spullen pakken voor het weekendje weg!!
En wat zit er in die druppels? Als ik naar zo'n arts ga kunnen zij mij ook wel heel veel wijsmaken. Om te beginnen met de spier in mijn nek die ALTIJD vast zit. Maar hey, dat is aan de rechterkant en ik ben toevallig ook blind aan mijn rechteroog waardoor die spier iets teveel belast is door het draaien van mijn hoofd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zij heeft bepaalde druppels gekregen, en is ook gezocht voor wel voeding ze overgevoelig is, dus dat zou de meerwaarde zijn van zo'n arts.
Ik vin dhet ook enorme nonsens en zonde van je geld. Je lichaam is zelf uitstekend in staat zich te ontdoen van afvalstoffen (via je nieren, lever, huid, longen) en als die niet goed werken dan krijg je heel andere klachten. Verder denken mensen dat afvalstoffen zich 'ophopen' in je darmen, maar ook dat is nonsens. Je darmen zien er van binnen uit als de binnenkant van je lip/wang. En zeg nou zelf, hoopt daar je voedsel (hoe vet of plakkerig ook) zich daar ook op?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Nice! Enjoy! Ik vind het zo jammer dat ik het jaren geleden allemaal al gezien heb. En zelfs al eens herkeken heb.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Fluster, ik loop meestal jaren achter met dit soort dingen, zo ook nu, maar ik vind het zo'n waanzinnige serie!Ik ga nu aan seizoen 6 beginnen.
Ikzelf vind 2 echt het pittigst, maar is natuurlijk persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
I am well on my way to being shredded
En inmiddels doe ik elke oefening met mijn 1 kg gewichtjes ipv met 0.5 of die twee afwisselen. Dat is een dag eerder dan gepland. Waarom is er geen schouderklop-emoticon
![]()
Ik hoor Dido en Be over hoe moeilijk level 2 is. Is level 3 makkelijker dan? Daar hoor ik jullie namelijk niet over.
Dit laatste dus. Ik kan het niet zo goed omschrijven maar wat Tinkepink zegt bedoel ik dus. Ik zal er nog wel goed over nadenken en op zoek gaan naar info over die arts.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
Een holistisch arts is niet per definitie een kwakzalver. Hier geven fysiotherapeuten ook holistische therapie en uit ervaring weet ik dat zij resultaten bereiken die een normale fysiotherapeut niet bereikt.
Ze kijken niet alleen naar afvalstoffen, maar ook naar doorstroming en blokkades in spieren en zenuwen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
I am well on my way to being shredded
En inmiddels doe ik elke oefening met mijn 1 kg gewichtjes ipv met 0.5 of die twee afwisselen. Dat is een dag eerder dan gepland. Waarom is er geen schouderklop-emoticon
![]()
Ik hoor Dido en Be over hoe moeilijk level 2 is. Is level 3 makkelijker dan? Daar hoor ik jullie namelijk niet over.
Ik heb vandaag mijn inname ook maar iets verhoogd, hoe fijn ook ging het deze week wel heel hard en dus maar beter iets erbij. Dus ipv 25gr brinta m 250ml melk. Nu 30 om 300, minimaal, maar toch net ietsje meer. En bij de lunch een mueslibol en twee boterhammen. Alleen mijn tussendoortje straks moet nog even iets bij de paprika die gepland staat. Ik pak nog even een roggebroodje voor onderweg denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik meer ging eten, viel ik ineens ook meer af. Soms is weinig eten een signaal voor je lichaam om zo efficiënt mogelijk met de binnenkomende energie om te gaan. En ik heb natuurlijk geen idee wat je avondeten is, een erg vette maaltijd of 2x opscheppen kan je ook zomaar ver boven de 1000 kcal voor één maaltijd brengen.
En je beroep is ook niet zo prettig qua beweging natuurlijkIn een taxi zit je toch heel erg veel.
Dat is best een net lijstje. Wel een beetje weinig groente zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:22 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kom me hier toch maar weer aanmelden. Een hele tijd geleden ook een poging gedaan om af te vallen, maar vlak daarna werkloos geworden en dat werkte niet echt mee.
Vanaf half april weer flink de schouders eronder en tot nu toe al 9,5 kilo afgevallen. Van 97 kg op 14 april naar afgelopen zaterdag 87,5 gegaan. Ik wil graag naar een gezond bmi en dan zou ik 69,1 moeten wegen
Ik deed WW, maar dan zonder cursus/website (boekjes via mijn moeder) en nu ga ik weer "gewoon" caloriën tellen.
Ik heb al wel een tijdje hier meegelezen en ben flink geïnspireerd door jullie. Ik ga 2-3 x per week naar de sportschool (meestal 1x XCO en 2x cardio/kracht, soms op vrijdag ipv cardio/kracht yoga) en ik wil ook gaan Jilliannen.
Mijn voorgenomen lijstje van vandaag
O: 150ml Griekse yoghurt 0% met banaan
T: 2 kinderappeltjes
L: 2 meergranenboterhammen met een beetje mayolijn en schouderham, 0% drinkyoghurt
T: 2 volkoren cracottes met la vache qui rit light
D: Afbakstokbroodje met ketjap-omelet en tomatensalsa
S: 1,5 uur cardio/kracht
T: Mueslireep light
Idd vandaag weinig groente, vrijdag is onze koelkast-leeg dag en op zaterdag worden er weer verse groenten gehaald. Normaal eten we in de week aardig wat groente weg, dan vind ik 1 dagje wat minder niet zo erg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is best een net lijstje. Wel een beetje weinig groente zo op het eerste gezicht.
Wat is XCO?
En welkom natuurlijk
Dat is vreemd. Maar beide wel een prima hoeveelheid.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Idd vandaag weinig groente, vrijdag is onze koelkast-leeg dag en op zaterdag worden er weer verse groenten gehaald. Normaal eten we in de week aardig wat groente weg, dan vind ik 1 dagje wat minder niet zo erg.
XCO
Als ik mijn lijstje uitreken kom ik bij voedingscentrum uit op 1703 kcal en bij Fatsecret op 1581 kcal
zal vanavond eens een lijstje maken.met wat ik vandaag heb gegeten. Avondeten valt bij mij best mee. Meestal 2aardappelen, wat groente en een stuk vlees. Als desser meestal vla(vind yoghurt niet lekker.)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik meer ging eten, viel ik ineens ook meer af. Soms is weinig eten een signaal voor je lichaam om zo efficiënt mogelijk met de binnenkomende energie om te gaan. En ik heb natuurlijk geen idee wat je avondeten is, een erg vette maaltijd of 2x opscheppen kan je ook zomaar ver boven de 1000 kcal voor één maaltijd brengen.
En je beroep is ook niet zo prettig qua beweging natuurlijkIn een taxi zit je toch heel erg veel.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:11 schreef Sometimes het volgende:
Vanochtend een ATL (dergelijke scores had ik voor het laatst in 1998 denk ik).
Vanavond uitgebreid aan de sushi en teppanyaki.
Goede combi, deze 2 regels.
Mja, het is geen beloning, eigenlijk gewoon toeval. Maar ik vond het wel grappig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik veul afviel trakteerde ik mezelf ook altijd met eten. Iedere 10 kg eraf was uitgebreid uit eten. En dan bij een steakhouse ofzo, met een pond vlees.
Niet zo handig toeval, want zal je zien dat je er morgen weer boven zitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:33 schreef Sometimes het volgende:
Mja, het is geen beloning, eigenlijk gewoon toeval. Maar ik vond het wel grappig.
In het weekend mogen de teugels wat losser, dat bevalt goed.
Zo gaat het elk weekend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo handig toeval, want zal je zien dat je er morgen weer boven zit![]()
Neh ook niet zo. Alleen voor het gebakje wat m'n vriend z'n oma heeft is altijd welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Ook geen zelfgemaakt gebak, Mokkels?Ik vind gebak uit de winkel ook maar zo zo.
Ik zag net op de sportschool een pracht van een vrouwHeel mooi gebouwd, direct jaloers
Wel een haalbare lichaamsbouw overigens (dus niet rank en slank, maar stevig en mooi gespierd).
Ik wil morgen wel even voor je naar de lidl hier fietsen hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef Zeester het volgende:
Ik ben net naar de Lidl geweest. Ik ging voor de superman-pyjamas, maar blijkt dat mijn Lidl geen non food verkoopt. Ik ben nog aan t twijfelen om straks naar een andere lidl te gaan, maar al die regen, en vriendin van me was in Utrecht geweest en daar waren ze al op
Och mijn hele week is al kut met eten. Maar ik ben vrij geweest, mijn energie is weer een stuk hersteld en mijn hoofd is flink rustig.quote:
Ja, nee, we hebben al besloten dat een superman pyjama geen prioriteit at all heeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel even voor je naar de lidl hier fietsen hoorGeen idee of ze er nog zijn. En dan heb ik ook mn beweging gehad
Ik kreeg van de week een rabarber smoothie en die was vet lekker! Dus dat kan ook!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef douche-eendje het volgende:
Rabarber? Denk dat ik vanavond of morgen deze maar doe:
[..]
Heb namelijk ook nog rabarber en aardbeien in huis
met suiker!quote:
Veel succes vandaagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb morgen een intake bij de sportschoolIk ga het toch maar weer doen en heb er echt zin in!
Ja, echt, grappig is dat. Een aantal jaren geleden heb ik mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef, en nu ga ik echt omdat ik wil. Ik heb zin om te sporten, een paar uurtjes in de week me-time en lekker bezig zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel succes vandaagEn er zin in hebben is heel belangrijk
Wat wil je precies allemaal gaan doen? Vooral fitness of groepslessen of spinning of iets anders?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:27 schreef miss_sly het volgende:
Ja, echt, grappig is dat. Een aantal jaren geleden heb ik mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef, en nu ga ik echt omdat ik wil. Ik heb zin om te sporten, een paar uurtjes in de week me-time en lekker bezig zijn.
Om te beginnen vooral fitness (conditie verbeteren en krachttraining) en wat groepslessen. Toen we woensdagavond gingen kijken en een rondleiding kregen, was er net (buiten!) een groepsles Zumba bezig. Dat zag er fijn uit! Ze hebben ook kickboksen en bodypump en bodybalance en steps en weet ik wat. Ik wil daarvan eens een en ander gaan proberen en welke me qua les en tijdstip het beste bevalt, blijven doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat wil je precies allemaal gaan doen? Vooral fitness of groepslessen of spinning of iets anders?
Buiten Zumbaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Om te beginnen vooral fitness (conditie verbeteren en krachttraining) en wat groepslessen. Toen we woensdagavond gingen kijken en een rondleiding kregen, was er net (buiten!) een groepsles Zumba bezig. Dat zag er fijn uit! Ze hebben ook kickboksen en bodypump en bodybalance en steps en weet ik wat. Ik wil daarvan eens een en ander gaan proberen en welke me qua les en tijdstip het beste bevalt, blijven doen.
mijn eigen schema verandert in september natuurlijk, omdat S dan naar school gaat en ik op andere dagen ga werken. Dus nu even de zomermaanden zo, en dan straks weer verder kijken.
Ook erg leuk is dat voor een kleiner bedrag S ook lid kan worden en dan naar tuimeljudo of ballet kan!
Als het lekker weer is, gaan ze naar buiten in plaats van binnen. Ze hebben ook dingen als bootcamp, ze geven hardlooptraining.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Buiten ZumbaMaar dat is tof! Toen ik bij een sportschool ging met veel groepslessen had ik mezelf voorgenomen elk soort les een paar keer te doen/Ik bleek bodyjam erg leuk te vinden
(geheel onverwacht) Ik zou gewoon alles eens uitproberen en dan als je weer naar school gaat naar de lessen gaan waar je het meest enthousiast van werd. Kickboksen lijkt me ook wel wat
(ik vond bodycombat bijv ook erg leuk)
hahaha, nee hoor, ballet is niets (meer) voor mijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:
En ik dacht even: ik zie mezelf echt noooooit aan ballet doenmaar dat was niet voor jou maar voor het kleine grut
Ik denk een keelontsteking. Al ruim een week verkouden incl. gele klodders. Opkomende voorhoofdsholte ontsteking trok weg aan het begin van de week, beginnende longontsteking ook, en nu ben ik bang dat het in mijn keel is gaan zitten. Slikken (dus eten en drinken) doet pijn, praten doet pijn, temp is 38,3, keel is rood en alles in mijn hals/nek doet zeer.quote:
Klopt. En ik heb er al sinds donderdagavond last van.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:47 schreef Sarabi het volgende:
Spoedeisend is ook lastig maar anders moet je 2 dagen wachten?
gewoon bellen, het lijkt mij ernstig wat je beschrijft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk een keelontsteking. Al ruim een week verkouden incl. gele klodders. Opkomende voorhoofdsholte ontsteking trok weg aan het begin van de week, beginnende longontsteking ook, en nu ben ik bang dat het in mijn keel is gaan zitten. Slikken (dus eten en drinken) doet pijn, praten doet pijn, temp is 38,3, keel is rood en alles in mijn hals/nek doet zeer.
Maar ik vind de term "spoedeisend" altijd zo lastig.
Ik heb heel veel keelontsteking gehad, en blijf heel veel koud drinken. Geen thee met honing enzo, van koud drinken (met ijs) krimpt je keel en heb je minder moeite met slikken! Beterschap!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:41 schreef Lonaa het volgende:
2 paracetamol 500 met coffeine + 2 ibuprofen 400 helpt prima. Ik voel me wel een beetje gek.
Avondeten was lekker. Wrap met gerookte zalm, sla, dille, citroen en kruidenkaas, met daarnaast een salade van sla, gerookte zalm, komkommer, groene asperges en wat creme fraiche.
Dat was het ook!quote:
Ik heb er ook veel gehad en je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb heel veel keelontsteking gehad, en blijf heel veel koud drinken. Geen thee met honing enzo, van koud drinken (met ijs) krimpt je keel en heb je minder moeite met slikken! Beterschap!
lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 07:50 schreef Isabeau het volgende:
Ouch Dido, maar even niet te veel doen met die voet. Sporten moet wel leuk blijven
Gisteren lekker wat glaasjes wijn en soesjes gehad. Zag het direct op de weegschaal vanmorgen
quote:Op zondag 23 juni 2013 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
De ouders in mijn vriendenkring zijn erg blij dat de indoorspeeltuin hier failliet is
Hij is ook absoluut niet zo erg als toen mijn amandelen meededen. Dan was mijn keel gewoon geblokkeerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Keelontsteking is geen pretje. Maar de laatste keer dat ik een fikse te pakken had kon ik ècht geen stokbrood ed etenAlleen maar vloeibaar en ook dat was al een ramp. Mijn eigen speeksel was al een ramp
Inderdaad je lijstjes hier posten. En niet te weinig eten!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen
Ik zit ook een beetje te kloten met m'n gewicht. Ben 1.82m en ooit 100kg geweest, toen afgevallen tot 78, maar inmiddels weer 92. De laatste tijd probeer ik het weer op te pakken om af te vallen (doel is 80kg), maar ik merk dat ik het heel moeilijk vind om mezelf in de hand te houden. Als ik een keer een week flink ben afgevallen, dan kom ik de week daarna bijna altijd aan, omdat ik dan denk: ja, maar vorige week ben ik zoveel afgevallen, nu kan ik wel weer even wat nemen.
Destijds ben ik zoveel afgevallen onder de controle van een diëtiste, maar ik heb nu heel weinig tot geen tijd om iemand te bezoeken (i.v.m. hele week stage, daarnaast nog tentamens leren, afstudeerplek zoeken en dat soort zaken). Hebben jullie wellicht tips hoe ik mezelf een beetje in de hand zou kunnen houden zonder externe controle?
Misschien dat hier mee posten al een kleine vorm van controle is
Fruit neem ik alleen in de vorm van vers geperste sinaasappelsap bij het ontbijtquote:Op zondag 23 juni 2013 13:25 schreef douche-eendje het volgende:
Irritatie100, waar is je fruit?![]()
Lijstje van vandaag:
LateO: smoothie (150 ml melk, 5 aardbeien, banaan, 2 eetlepels brinta). Snee lijnzaadbrood met kruidenkaas.
T: Appel, druiven.
L: Spelt-walnotenbrood, wat erop gaat moet ik nog even bedenkenen het brood moet nog gebakken worden
D: Paksoistamppot met rookkaas.
Je kunt beter die sinaasappels gewoon opeten ipv uitpersenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Fruit neem ik alleen in de vorm van vers geperste sinaasappelsap bij het ontbijt
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kunt beter die sinaasappels gewoon opeten ipv uitpersen
Ik had nasi met kip. Met tempe en kouseband ook. De Surinamer bij mij om de hoek is echt zo heeerlijk!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Je vertrekt deze week, Tink!? Wat heerlijk zeg, dat wordt geweldig!
Loona, gaat het al iets beter met je keel?
Wat heb je gegeten, Zeester? Wij waren gisteren op een verjaardag en daar kregen we pom. Hemeltje wat was dat lekker!
Ik heb vandaag gesport. En ik heb spierpijnmaar wat voelde het fijn om zo bezig te zijn!
Vier weken lijkt me heel lang om van huis weg te zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 20:01 schreef Tink89 het volgende:
Canada-tas ingepaktnjah, zonder de dingen die we deze week nog nodig heb. Lekker veel korte broeken en topjes en voor het tussen de muggen kanoën ook maar wat lang spul mee... Zo bizar om voor vier weken te pakken. Alsof ik nu al weet wat voor weer het over drie weken is :s
Lief dat je aan me denkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Je vertrekt deze week, Tink!? Wat heerlijk zeg, dat wordt geweldig!
Loona, gaat het al iets beter met je keel?
Wat heb je gegeten, Zeester? Wij waren gisteren op een verjaardag en daar kregen we pom. Hemeltje wat was dat lekker!
Ik heb vandaag gesport. En ik heb spierpijnmaar wat voelde het fijn om zo bezig te zijn!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 juni 2013 07:10 schreef BananaPancake het volgende:
OMG lieve mensjes,
Ik heb mijn scriptie AAAAF!!!![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 24 juni 2013 07:10 schreef BananaPancake het volgende:
OMG lieve mensjes,
Dat lijkt echt maar zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:29 schreef miss_sly het volgende:
Vier weken van huis lijkt me heerlijk als je aan het reizen bentLanger ook nog wel, maar dat is zo lastig met vrije dagen.
Bananapancake, wat goed![]()
fluster, je lijstje lijkt me tamelijk minimalistisch. Ik zou de eat natural reep vervangen door iets als fruit en/of groente (komkommer, paprika zijn prima om tussendoor te snacken) en bij de lunch zou ik toch wel een boterham pakken met mager vleesbeleg bijvoorbeeld.
Ik zou dan de kwark halveren en er een boterham bij eten, denk ik. Of iets van fruit in de kwark erbij doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:50 schreef fluster het volgende:
[..]
Dat lijkt echt maar zo.500 gr bak kwark met muesli lijkt me nl. toch eigenlijk wel een prima lunch! En als het al minimalistisch zou zijn dan los ik dat niet op door water (komkommer) of paprika erbij te nemen. Wat groente betreft vanavond al een broccoli fest (een klein overschot aan broccoli hier atm) dus dat zit wel goed. Misschien maak ik wel iets van een broccoli quinoa pilaf ofzo.
Je maakt me wel nieuwsgierig! Of ben je gewoon even klaar met dieten etc?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Ben jullie niet vergeten!
Maar zal hier niet zo vaak zijn de komende tijd... (Nee, ik ben niet zwanger)
Uiteraard wens ik iedereen onverminderd succes toe met afvallen
Ja, zeg, heej.... en wij dan? Kom je wel naar de meet dan, op 26 oktober?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Ben jullie niet vergeten!
Maar zal hier niet zo vaak zijn de komende tijd... (Nee, ik ben niet zwanger)
Uiteraard wens ik iedereen onverminderd succes toe met afvallen
Njah, wij beginnen met het opzoeken van vrienden en verder is er meer dan genoeg te zien daar, dus ik vind het ook echt heerlijk. Vind het wel ongeveer het maximum om daarna weer je werk op te kunnen pakken enzo. Als je langer weg wilt, moet je dat wel echt goed geregeld hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:29 schreef miss_sly het volgende:
Vier weken van huis lijkt me heerlijk als je aan het reizen bentLanger ook nog wel, maar dat is zo lastig met vrije dagen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 07:10 schreef BananaPancake het volgende:
OMG lieve mensjes,
bij mij niet, iets van 20 gram max, kleine handjes nemen hequote:Op maandag 24 juni 2013 08:50 schreef _Dido_ het volgende:
Handje noten zegt weinig. Bij mij is dat 50 gram, nog best veel dus.
Huh, paar posts overgeslagen. SQ is dus terug maar niet terug. Gelijk heb je, ik moet ook eens minderen met fokken, maar goed dat komt er niet zo vanquote:
Omdat ik al bijna 2 weken thuis zit en tegen de muren omhoog loop. Ik ben bijzonder slecht in ziek zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap ook serieus niet waarom je in het weekend de HAP belt omdat je je zo ziek voelt om vervolgens op maandag in de sportschool te gaan staan...
ik heb 12 dagen lang vrijwel elke dag verse baklava gegetenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had vrijdag baklava, verse, OMNOMNOM.
je denkt toch niet dat dat goed gaat, SQ in OUD?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Isabeau het volgende:
BP wat geweldig!
SQ welcome backFOK! is ook voor getrouwde vrouwen hoor
En niet nu ineens alleen in OUD gaan rondhangen.
Ik heb niet zo de behoefte op het moment om FOK! te minderen. Toch een stukje van mijn sociale leven, ook al klinkt dat wat triestig. Geen echte vriendinnen meer in mijn woonplaats en mijn goede vriendinnen wonen ver wegBen wel vaker een lange periode FOK!-moe geweest, dus dat herken ik weer wel
Het lijkt mij een boeiend experimentquote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
je denkt toch niet dat dat goed gaat, SQ in OUD?
ik wil geen mensen aan het huilen maken en mijn ervaring is dat ik zwangere mensen onbedoeld binnen vijf seconden aan het huilen kan krijgen. En dan doe ik nog niet eens mijn best.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn "minderen met fok" voornemen heb ik toch wel zeker een uur volgehouden.
Lonaa jouw lijstjes doen je lichaam goed, geef het nu ook de kans om even uit te rusten. Veel beterschap.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:33 schreef Lonaa het volgende:
Voorlopig lijstje:
O: 1 spelt met sla en zalm
S: Kracht + iets meer kracht, beetje cardio
L: 2 spelt. 1 met ham, 1 met cervelaat
T: Fruit
D: Aardappels uit de oven, groene asperges, kipfilet gevuld met een beetje brie en walnoten.
T: Kwark.
Ik heb dat meerdere mensen zien zeggen en die behoren bijna tot de grootste tuttebollen hoor!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 12 dagen lang vrijwel elke dag verse baklava gegeten![]()
![]()
![]()
Ben dan ook 5 kilo aangekomen in de verkansie
[..]
je denkt toch niet dat dat goed gaat, SQ in OUD?
Heb ik ook wel eens. Ik sukkel nou al 2 maanden met mijn gewrichten. Had gisteren 38,3 koorts, ik principe was ik vandaag gaan sporten, met pijnstillers.. maar toen bedacht ik me dat dat de vorige 3x ook niet zo handig uitpakte en heb ik het maar gelatenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap ook serieus niet waarom je in het weekend de HAP belt omdat je je zo ziek voelt om vervolgens op maandag in de sportschool te gaan staan...
naja, het feit dat ik ze daar allemaal persoonlijk ken maakt het niet beter, en iedereen is op vakantie nu, hier,quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik lurk af en toe bij SHJN en moest net al even grinniken.
ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dus ook graag in OUD wil postenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe.
Maargoed, jij wilde je toch wel voortplanten, SQ?
SHJN?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lurk af en toe bij SHJN en moest net al even grinniken.
Ahquote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
SHJN Slowchat in LIF - ook wel "kippenhok"
er zitten ook best leuke mensen in OUD hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, het feit dat ik ze daar allemaal persoonlijk ken maakt het niet beter, en iedereen is op vakantie nu, hier,
[..]
ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dus ook graag in OUD wil posten![]()
Dat er leuke mensen zijn maakt OUD zelf nog niet leukquote:Op maandag 24 juni 2013 15:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
er zitten ook best leuke mensen in OUD hoor
dat is ook niet DE slowchat, maar meer een gevolg van een serie waar zoveel werd geslowchat dat allemaal mensen beaus werden (show hier je nagels) en toen werd er een SC als proef gedaan en dat sloeg wel aan, kennelijkquote:Op maandag 24 juni 2013 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AhNooit gerealiseerd dat LIF ook een slowchat heeft
Ik ken ook genoeg leuke mensen die in OUD postenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dat er leuke mensen zijn maakt OUD zelf nog niet leuk
er staat een erg lekkere chili con carne met mango op AH.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Isabeau het volgende:
mango, ik heb nog een mango liggen! Maar een gerecht voor vanavond omheen verzinnen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
er zitten ook best leuke mensen in OUD hoor
Ja ditquote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat er leuke mensen zijn maakt OUD zelf nog niet leuk
Ik ben dol op chili con carne, maar heb het echt nog nooit met mango gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef Vicky het volgende:
er staat een erg lekkere chili con carne met mango op AH.
nah, dat kippenhok is geen officiele naam, het is gewoon een kippenhok, want alleen wijven.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Goh, mag er ook een AfvalSC komen dan, hihiEn dan noemen we het de 'vuilnishoop'.
ik vind m echt heerlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dol op chili con carne, maar heb het echt nog nooit met mango gemaakt.
Nee tut! Jij schopt geen drama over 38.3, ernstige keelonsteking, gaat naar de hap, kauwt vervolgens een half stokbrood wegquote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ik sukkel nou al 2 maanden met mijn gewrichten. Had gisteren 38,3 koorts, ik principe was ik vandaag gaan sporten, met pijnstillers.. maar toen bedacht ik me dat dat de vorige 3x ook niet zo handig uitpakte en heb ik het maar gelaten
NEE JULLIE KINDEREN ZIJN NIET BIJZONDER OF MOOI EN JE HOEFT NIET IN EEN POST OP ELKE POST MET 1024quote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Ja dit
Er zitten zeker leuke mensen in OUD maar ik krijg nog steeds zin om kuikentjes dood te trappen als ik daar anderhalf topic doorlees, dus lijkt me beter van niet. De leuke OUD-ers ontmoet ik ook wel in andere topics
Dit valt nog mee vergeleken met wat ik 's nachts langs zie komen op de spoedhulpquote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nee tut! Jij schopt geen drama over 38.3, ernstige keelonsteking, gaat naar de hap, kauwt vervolgens een half stokbrood wegen gaat een dag later in de sportschool staan.
![]()
Sorry, dat trek ik niet. Geen wonder dat de kosten voor de zorg de pan uit rijzen!
Oh ja, nog veel erger dan het gekat zijn de kusje-kroel reacties *jeuk*quote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
NEE JULLIE KINDEREN ZIJN NIET BIJZONDER OF MOOI EN JE HOEFT NIET IN EEN POST OP ELKE POST MET 1024's en
's TE REAGEREN EN ZWANGERE BUIKEN EN PASGEBOREN KINDEREN ZIJN LELIJK EN WAT VINDEN JE KINDEREN ER LATER VAN DAT JULLIE AL HUN SCHIJT- EN KOTSVERHALEN LEKKER OP FOK! HEBBEN GEZET?????? EN NOEM ZE GEEN LENTE OF BLOEM!!!!!!!
Maargoed, dat denk ik dan, als ik weer eens misklik omdat ik de AT's op autorefresh om de 5 seconden heb staan en dan wel eens in OUD terecht kom.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NEE JULLIE KINDEREN ZIJN NIET BIJZONDER OF MOOI EN JE HOEFT NIET IN EEN POST OP ELKE POST MET 1024's en
's TE REAGEREN EN ZWANGERE BUIKEN EN PASGEBOREN KINDEREN ZIJN LELIJK EN WAT VINDEN JE KINDEREN ER LATER VAN DAT JULLIE AL HUN SCHIJT- EN KOTSVERHALEN LEKKER OP FOK! HEBBEN GEZET?????? EN NOEM ZE GEEN LENTE OF BLOEM!!!!!!!
Maargoed, dat denk ik dan, als ik weer eens misklik omdat ik de AT's op autorefresh om de 5 seconden heb staan en dan wel eens in OUD terecht kom.
Zo ben ik. Ieder z'n talentenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Jij weet alles altijd zo genuanceerd te brengen
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht dat mijn bijna tienermoedernichtje nog aardig op weg was om niet zo'n moeder te worden, totdat ook haar bloedje aan de zindelijkheidstraining begon
Arm jong
Dude!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer leer ik nou eens te gaan slapen ipv te gaan vreten als ik moe ben...
Score afgelopen half uur: nep-magnum en 4 zakjes kinderkoekjes...
Tussendoortje vanmorgen was een rol mariakaakjes.
Een compliment over mijn lijstjes! Dankjewelquote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Lonaa jouw lijstjes doen je lichaam goed, geef het nu ook de kans om even uit te rusten. Veel beterschap.![]()
dat doet die verse baklava met je. Suikerhallucinaties.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ooooowh, ik droomde vannacht dat ik een mini-nep-magnum at. helaas was 't maar een droom en is de laatste keer dat ik zoiets op heb máánden geleden....
Al soppend in de thee is dat heel goed te doen hoor.quote:
Neehee, niet helaas, maar hoeraquote:Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ooooowh, ik droomde vannacht dat ik een mini-nep-magnum at. helaas was 't maar een droom en is de laatste keer dat ik zoiets op heb máánden geleden....
*kras*quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet die verse baklava met je. Suikerhallucinaties.
da's toch geen slecht lijstje? Vanwege die kokosrotsjes? Het enige commentaar dat ik daar op kan geven is dat ik kokos ontzettend smerig vindquote:Op maandag 24 juni 2013 16:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Neehee, niet helaas, maar hoeraDa's iets om trots op te zijn...
Ik wil geen lijstje posten, maar ik moet van mezelf. Shoot me.
O: 3 volkoren met aardbeien en twee theelepeltjes suiker.
T: Een volkoren met cervelaat.
L: 3 volkoren. 1 cervelaat, 2 linerapaté dat is de enige paté zonder room en dus lv en best lekker
T: 2 kokosrotsjes, gluten- en lactosevrij. Best jum, maar bestaan met name uit kokos en suiker.
D: Yakitori van kip, paprika, champignons, rijst en saus.
S: Mijn nieuwe kast ophalen in Zwijndrecht! Sjouwen en uit elkaar halen enzo...
Xx
Wilde net zeggen dat ik het vooral heel bijzonder vind hoeveel privé-informatie daar wordt neergegooid. En dan al die foto's. Maar goed ik ben dan ook niet de grootste kindervriend, zeg maar. Dus het ligt wellicht wel een beetje aan mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Stomme kinderen met hun kinderkoekjesquote:Op maandag 24 juni 2013 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer leer ik nou eens te gaan slapen ipv te gaan vreten als ik moe ben...
Score afgelopen half uur: nep-magnum en 4 zakjes kinderkoekjes...
Tussendoortje vanmorgen was een rol mariakaakjes.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef fluster het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ik het vooral heel bijzonder vind hoeveel privé-informatie daar wordt neergegooid. En dan al die foto's. Maar goed ik ben dan ook niet de grootste kindervriend, zeg maar. Dus het ligt wellicht wel een beetje aan mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
ZEG NOOIT NOOIT!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them is géén optie
Dat. En nooit is toch echt gewoon nooit hier hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them is géén optie
de drie level filmpjes v d 30 day shred zijn ook via youtube te vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef roos85 het volgende:
Later vanavond zal ik wel mijn eerste lijstje posten, vind dat stiekem erg spannend
Weet wel dat afgelopen dagen niet goed waren, veels te weinig gegeten
Even een vraagje over de dvd van Jillian, kan op Amazon zo snel alleen regio 1 dvd's vinden, maar die kan ik hier toch niet afspelen dan?
Is het elke keer dezelfde reeks oefeningen?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
de drie level filmpjes v d 30 day shred zijn ook via youtube te vinden.
wel in je laptop of playstationquote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef roos85 het volgende:
Later vanavond zal ik wel mijn eerste lijstje posten, vind dat stiekem erg spannend
Weet wel dat afgelopen dagen niet goed waren, veels te weinig gegeten
Even een vraagje over de dvd van Jillian, kan op Amazon zo snel alleen regio 1 dvd's vinden, maar die kan ik hier toch niet afspelen dan?
het is ook wel een gezonde denkwijze, er zijn immers al veel te veel mensen op de aarde.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef fluster het volgende:
[..]
Dat. En nooit is toch echt gewoon nooit hier hoor.
10 dagen level 1, 10 dagen L2 en 10 dagen L3.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is het elke keer dezelfde reeks oefeningen?
En wat voor mensenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook wel een gezonde denkwijze, er zijn immers al veel te veel mensen op de aarde.
Dat is ook de enige reden waarom ik voor mezelf kan verantwoorden misschien toch een kind te willen. Voor de balans der dingen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wat voor mensenkijk eens naar wat er op FOK! allemaal voorbij komt. Vertrouwen -1024
Okequote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
10 dagen level 1, 10 dagen L2 en 10 dagen L3.
godsamme jaquote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef Zeester het volgende:
Ik heb Lekker kort dagje gewerkt. Wel stiekem 5 mini stroopwafeltjes gesnoept tijdens het werken, want het was saai en ze waren er. En had buikpijn want ongesteld, dus heeeel zielig!
SQ welkom terug *o* je bent nu een getrouwde dame dus nu hoef je niet meer aan de lijn te doenheerlijk uitdijen en kinderen baren
!
Vergeet geen matchende regenjas én fiets met je echtgenoot!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme ja
Gabor schoenen kopen
Capribroeken dragen
Mijn haar op een stiekje OF nog korter knippen
Mijn epilady weggooien
kut ja, een regenjas!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vergeet geen matchende regenjas én fiets met je echtgenoot!
Matchende joggingbroek en trainingsjasquote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Zeester het volgende:
Vergeet geen matchende regenjas én fiets met je echtgenoot!
Ik weet niet of ik een leuke moeder ben, maar dat is dan pech voor mijn kind, dat toevallig wel een heel leuk kind isquote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Matchende joggingbroek en trainingsjas![]()
![]()
Hier ook geen kinderenIk geloof niet dat ik een leuke moeder zou zijn, dus doe maar niet.
Ik. 2x zelfs. En misschien nog wel een 3e keer.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben benieuwd wat onze huisarts volgende week vindt over het sterilisatie plan van mijn vriend. Mijn lichaam is niet gemaakt om te baren, dat laat ik lekker aan anderen over. Beetje je lichaam vrijwillig uiteen laten scheuren, wie doet dat nou?
Ik snoep op een week nog best wat, maar ik doe het maar op 1 dag in de week (als ik aan het lijnen ben). Dieettechnisch is het beter om op 1 dag 1 zak chips weg te werken dan elke dag een klein bakkie. Dus laten we zeggen, een zak chips en een reep chocolade per week, zoiets?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Serieliefhebber het volgende:
Lonaa was je brood nu gelukt?
Een vraagje hoeveel snoepen jullie gemiddeld nu nog op een week (7dagen)? Ik bedoel chips, ijs, koekje, chocolat, frisdrank alles wat rotzooi is. Ik krijg het namelijk moeilijk geband uit mijn leven en eet het toch wel om de paar dagen.
oh ik ben soms echt geen leuke moeder hoor....quote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Matchende joggingbroek en trainingsjas![]()
![]()
Hier ook geen kinderenIk geloof niet dat ik een leuke moeder zou zijn, dus doe maar niet.
+1quote:Op maandag 24 juni 2013 17:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh ik ben soms echt geen leuke moeder hoor....
hehe ja, dat hoort er ook bijquote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Vicky het volgende:
Vorige weekkreeg ik nog een 'ik haat je' naar mijn hoofd gegooid
Ja, een beetje. Het ziet er mooi uit maar is niet mooi omhoog gekomen, dus het is heel dicht en vast. Wel lekker.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Serieliefhebber het volgende:
Een vraagje hoeveel snoepen jullie gemiddeld nu nog op een week (7dagen)? Ik bedoel chips, ijs, koekje, chocolat, frisdrank alles wat rotzooi is. Ik krijg het namelijk moeilijk geband uit mijn leven en eet het toch wel om de paar dagen.
Zelden. Chocolade ligt hier soms een pakje met losse blokjes, daar kan ik 3 weken mee doen (200 gram) en neem dan om de dag een blokje ofzo. Chips kan hier wéken liggen ("ja, vanavond bij de film echt maar een schaaltje nemen...." en het dan vergeten, of wel een schaaltje nemen en de rest van de zak laten vergaan omdat je 't weer vergeet), ijs nooit, frisdrank nooit, koekjes nooit, want dat hebben we allemaal niet in huis.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Serieliefhebber het volgende:
niet kopen = niet eten. Anders gaat alles in een keer opquote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik vind het jammer dat veel van die gezinnen met heel veel kinderen zich niet lijken te beseffen dat het hebben van veel kinderen gewoon een luxe is. Die kun je je veroorloven of niet. Als je het wel kunt, more power to you. Als je het niet kunt, laat het dan gewoon. Doe er 1 of 2 en hou het daar bij.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, kinderen zijn een persoonlijke keuze, dat blijft, welke kant je ook op wil. Alleen grote gezinnen hebben vind ik persoonlijk een beetje aso, maar ook dat is een eigen keuze
mijn kind is haske bijzonder enzo... Voor mij dan hèquote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou zegt dan ook dat ze teveel patat of ijs niet goed vindtquote:Op maandag 24 juni 2013 18:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mijn kind is haske bijzonder enzo... Voor mij dan hè
gisteren nog op de vraag of ze een zakje chips wilde 'nee, dank je, ik heb vandaag al chips gehad'quote:Op maandag 24 juni 2013 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou zegt dan ook dat ze teveel patat of ijs niet goed vindt
Deze week nog een jonge vrouw (begin 40) ontmoet met 11 kinderenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, kinderen zijn een persoonlijke keuze, dat blijft, welke kant je ook op wil. Alleen grote gezinnen hebben vind ik persoonlijk een beetje aso, maar ook dat is een eigen keuze
ik weet niet of ik het asociaal vind, maar het lijkt me hel op aarde...quote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze week nog een jonge vrouw (begin 40) ontmoet met 11 kinderen
Mij ook hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Sjeen het volgende:
ik weet niet of ik het asociaal vind, maar het lijkt me hel op aarde...
Haal je toch gewoon dat apparaat uit je oor en doe je de deur op slot?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef _Dido_ het volgende:
Ergens lijkt het me wel leuk om kinderen te hebben, maar ik wil ze wel uit kunnen zetten als het me niet uitkomtIk ben nogal gesteld op m'n vrijheid en doen wat ik wil wanneer ik dat wil, dus ik zou het zwaar krijgen!
het is asoquote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het asociaal vind, maar het lijkt me hel op aarde...
Moet ik dit doorgeven aan de AIVD?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is aso![]()
Gelukkig gaat de bevolking binnenkort krimpen
nee, dat is berekendquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moet ik dit doorgeven aan de AIVD?
neh, daar zou ik me rot bij voelenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Haal je toch gewoon dat apparaat uit je oor en doe je de deur op slot?
beide... Maar we vertrekken zaterdag op vakantie en vorige jaar ben ik daar ongemerkt 2 kilo afgevallen, dus wie weet vind ik de flow wel weer.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij ook hoor![]()
En de weg weer kwijt. Wat is er gebeurd?Enorme drang naar alles wat maar ongezond is of kan het je even niets schelen (of maakt dat stemmetje in je hoofd je dat wijs)?
Wie weet, Sjeen! Gewoon lekker veel bewegen op vakantie en het niet te gek maken wbt eten en het komt wel goedquote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef Sjeen het volgende:
beide... Maar we vertrekken zaterdag op vakantie en vorige jaar ben ik daar ongemerkt 2 kilo afgevallen, dus wie weet vind ik de flow wel weer.
Mijn neefje heeft een meisje bezwangerd die al 3 kinderen van 2 mannen had en lekker beroepsbijstandsmoeder was. Zijn dochter is inmiddels 1,5 en zegt tegen iedere man die ze tegenkomt 'papa'. Ze is inmiddels alweer een paar papa's verder want haar moeder heeft mijn neefje uit huis gezet net na de bevalling. Ze kwam er achter dat het toch niet zo'n heel strak plan is om een drugsverslaafde schizofreen in je huis te hebben omdat die ook wel eens niet voor je kroost kan zorgenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is aso![]()
Gelukkig gaat de bevolking binnenkort krimpen
Ja, echt erg voor dat kind. Ik heb met mijn opleiding geleerd dat er bepaalde risicofactoren zijn in een kinderleven die toekomstig anti-sociaal gedrag kunnen voorspellen en verklaren. Dit kind heeft er zo veel, echt sneu. Slechte voeding, slechte wijk, klein huis, ouders met drugs- en drankproblematiek, geweld, tienermoeder, laag IQ van ouders, uitkeringssituatie, geen twee-ouder gezin, gebrek aan regelmaat, etc etc.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef Sjeen het volgende:
Weet je, ik heb echt medelijden met kinderen zo af en toe... En dan bedenk ik me vervolgens dat mijn dochter het zo slecht nog niet heeft, ondanks mij als moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |