Ik denk een keelontsteking. Al ruim een week verkouden incl. gele klodders. Opkomende voorhoofdsholte ontsteking trok weg aan het begin van de week, beginnende longontsteking ook, en nu ben ik bang dat het in mijn keel is gaan zitten. Slikken (dus eten en drinken) doet pijn, praten doet pijn, temp is 38,3, keel is rood en alles in mijn hals/nek doet zeer.quote:
Klopt. En ik heb er al sinds donderdagavond last van.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:47 schreef Sarabi het volgende:
Spoedeisend is ook lastig maar anders moet je 2 dagen wachten?
gewoon bellen, het lijkt mij ernstig wat je beschrijft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk een keelontsteking. Al ruim een week verkouden incl. gele klodders. Opkomende voorhoofdsholte ontsteking trok weg aan het begin van de week, beginnende longontsteking ook, en nu ben ik bang dat het in mijn keel is gaan zitten. Slikken (dus eten en drinken) doet pijn, praten doet pijn, temp is 38,3, keel is rood en alles in mijn hals/nek doet zeer.
Maar ik vind de term "spoedeisend" altijd zo lastig.
Ik heb heel veel keelontsteking gehad, en blijf heel veel koud drinken. Geen thee met honing enzo, van koud drinken (met ijs) krimpt je keel en heb je minder moeite met slikken! Beterschap!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:41 schreef Lonaa het volgende:
2 paracetamol 500 met coffeine + 2 ibuprofen 400 helpt prima. Ik voel me wel een beetje gek.
Avondeten was lekker. Wrap met gerookte zalm, sla, dille, citroen en kruidenkaas, met daarnaast een salade van sla, gerookte zalm, komkommer, groene asperges en wat creme fraiche.
Dat was het ook!quote:
Ik heb er ook veel gehad en je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb heel veel keelontsteking gehad, en blijf heel veel koud drinken. Geen thee met honing enzo, van koud drinken (met ijs) krimpt je keel en heb je minder moeite met slikken! Beterschap!
lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 07:50 schreef Isabeau het volgende:
Ouch Dido, maar even niet te veel doen met die voet. Sporten moet wel leuk blijven
Gisteren lekker wat glaasjes wijn en soesjes gehad. Zag het direct op de weegschaal vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |