abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 12:46:29 #53
5428 crew  miss_sly
pi_128076221
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
*O* I am well on my way to being shredded *O* En inmiddels doe ik elke oefening met mijn 1 kg gewichtjes ipv met 0.5 of die twee afwisselen. Dat is een dag eerder dan gepland. Waarom is er geen schouderklop-emoticon :{

Ik hoor Dido en Be over hoe moeilijk level 2 is. Is level 3 makkelijker dan? Daar hoor ik jullie namelijk niet over.
*O* goed bezig *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 12:46:57 #54
5428 crew  miss_sly
pi_128076242
Ik heb morgen een intake bij de sportschool :o Ik ga het toch maar weer doen en heb er echt zin in!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:22:01 #55
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_128077685
Ik kom me hier toch maar weer aanmelden. Een hele tijd geleden ook een poging gedaan om af te vallen, maar vlak daarna werkloos geworden en dat werkte niet echt mee.
Vanaf half april weer flink de schouders eronder en tot nu toe al 9,5 kilo afgevallen. Van 97 kg op 14 april naar afgelopen zaterdag 87,5 gegaan. Ik wil graag naar een gezond bmi en dan zou ik 69,1 moeten wegen
Ik deed WW, maar dan zonder cursus/website (boekjes via mijn moeder) en nu ga ik weer "gewoon" caloriën tellen.
Ik heb al wel een tijdje hier meegelezen en ben flink geïnspireerd door jullie. Ik ga 2-3 x per week naar de sportschool (meestal 1x XCO en 2x cardio/kracht, soms op vrijdag ipv cardio/kracht yoga) en ik wil ook gaan Jilliannen.

Mijn voorgenomen lijstje van vandaag
O: 150ml Griekse yoghurt 0% met banaan
T: 2 kinderappeltjes
L: 2 meergranenboterhammen met een beetje mayolijn en schouderham, 0% drinkyoghurt
T: 2 volkoren cracottes met la vache qui rit light
D: Afbakstokbroodje met ketjap-omelet en tomatensalsa
S: 1,5 uur cardio/kracht
T: Mueslireep light
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:26:29 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128077862
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik meer ging eten, viel ik ineens ook meer af. Soms is weinig eten een signaal voor je lichaam om zo efficiënt mogelijk met de binnenkomende energie om te gaan. En ik heb natuurlijk geen idee wat je avondeten is, een erg vette maaltijd of 2x opscheppen kan je ook zomaar ver boven de 1000 kcal voor één maaltijd brengen.

En je beroep is ook niet zo prettig qua beweging natuurlijk -O- In een taxi zit je toch heel erg veel.
Ik heb vandaag mijn inname ook maar iets verhoogd, hoe fijn ook ging het deze week wel heel hard en dus maar beter iets erbij. Dus ipv 25gr brinta m 250ml melk. Nu 30 om 300, minimaal, maar toch net ietsje meer. En bij de lunch een mueslibol en twee boterhammen. Alleen mijn tussendoortje straks moet nog even iets bij de paprika die gepland staat. Ik pak nog even een roggebroodje voor onderweg denk ik.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:26:33 #57
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128077865
Fail!

Ik moest voor ik naar mijn werk ging nog even onderweg mysteryshoppen bij een grote fastfood keten. En omdat ik het belangrijker vond om Leslie Sansone filmpjes te organisen en downloaden ging ik veel te laat weg zonder mijn ochtend tussendoortje op te hebben. Normaal gesproken eet ik een hapje kipnugget en twee patatjes (om de kwaliteit te testen) maar nu faalde ik natuurlijk hard. Twee kipnuggets, een handvol patat en wat bbq saus. En een halve medium fanta.
Ik keek net in de spiegel in de lift naar mijn kantoor en ik zag er gelijk een stuk dikker uit dan toen ik van huis weg ging :')

En natuurlijk weet ik dat ik morgen geen 6 kilo meer weeg, dat er nu geen man overboord is, dat de rest van mijn dag niet verpest is etc. Het waren wel briljante patatjes.
Spoilers!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:29:45 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128077999
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:22 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kom me hier toch maar weer aanmelden. Een hele tijd geleden ook een poging gedaan om af te vallen, maar vlak daarna werkloos geworden en dat werkte niet echt mee.
Vanaf half april weer flink de schouders eronder en tot nu toe al 9,5 kilo afgevallen. Van 97 kg op 14 april naar afgelopen zaterdag 87,5 gegaan. Ik wil graag naar een gezond bmi en dan zou ik 69,1 moeten wegen
Ik deed WW, maar dan zonder cursus/website (boekjes via mijn moeder) en nu ga ik weer "gewoon" caloriën tellen.
Ik heb al wel een tijdje hier meegelezen en ben flink geïnspireerd door jullie. Ik ga 2-3 x per week naar de sportschool (meestal 1x XCO en 2x cardio/kracht, soms op vrijdag ipv cardio/kracht yoga) en ik wil ook gaan Jilliannen.

Mijn voorgenomen lijstje van vandaag
O: 150ml Griekse yoghurt 0% met banaan
T: 2 kinderappeltjes
L: 2 meergranenboterhammen met een beetje mayolijn en schouderham, 0% drinkyoghurt
T: 2 volkoren cracottes met la vache qui rit light
D: Afbakstokbroodje met ketjap-omelet en tomatensalsa
S: 1,5 uur cardio/kracht
T: Mueslireep light
Dat is best een net lijstje. Wel een beetje weinig groente zo op het eerste gezicht.
Wat is XCO?

En welkom natuurlijk :s)
Spoilers!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:40:28 #59
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_128078474
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is best een net lijstje. Wel een beetje weinig groente zo op het eerste gezicht.
Wat is XCO?

En welkom natuurlijk :s)
Idd vandaag weinig groente, vrijdag is onze koelkast-leeg dag en op zaterdag worden er weer verse groenten gehaald. Normaal eten we in de week aardig wat groente weg, dan vind ik 1 dagje wat minder niet zo erg.

XCO

Als ik mijn lijstje uitreken kom ik bij voedingscentrum uit op 1703 kcal en bij Fatsecret op 1581 kcal :?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:59:25 #60
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128079267
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

Idd vandaag weinig groente, vrijdag is onze koelkast-leeg dag en op zaterdag worden er weer verse groenten gehaald. Normaal eten we in de week aardig wat groente weg, dan vind ik 1 dagje wat minder niet zo erg.

XCO

Als ik mijn lijstje uitreken kom ik bij voedingscentrum uit op 1703 kcal en bij Fatsecret op 1581 kcal :?
Dat is vreemd. Maar beide wel een prima hoeveelheid.
Spoilers!
pi_128079533
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik meer ging eten, viel ik ineens ook meer af. Soms is weinig eten een signaal voor je lichaam om zo efficiënt mogelijk met de binnenkomende energie om te gaan. En ik heb natuurlijk geen idee wat je avondeten is, een erg vette maaltijd of 2x opscheppen kan je ook zomaar ver boven de 1000 kcal voor één maaltijd brengen.

En je beroep is ook niet zo prettig qua beweging natuurlijk -O- In een taxi zit je toch heel erg veel.
zal vanavond eens een lijstje maken.met wat ik vandaag heb gegeten. Avondeten valt bij mij best mee. Meestal 2aardappelen, wat groente en een stuk vlees. Als desser meestal vla(vind yoghurt niet lekker.)
En klopt, in de taxi krijg je weinig beweging, daarom probeer ik 2x per week te mountainbiken en heb ik ook een mountainbikevakabtie geboekt. 4 dagen mountainbiken in.1 week in Oostenrijk.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_128081191
Ik ben net naar de Lidl geweest. Ik ging voor de superman-pyjamas, maar blijkt dat mijn Lidl geen non food verkoopt. Ik ben nog aan t twijfelen om straks naar een andere lidl te gaan, maar al die regen, en vriendin van me was in Utrecht geweest en daar waren ze al op :(

O: muesli met magere yoghurt en extra rozijnen
T: handje rozijnen
L: roggebrood met gravad lachs (lidl impulsaankoop), roggebrood met hummus en bruin bolletje rosbief
T: geen idee nog
D: snijboontjes met kipfilet a la minute, in knoflook gebakken champignons, beetje komkommersalade en paar aardappelkroketjes.
T: geen idee nog
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 14:51:55 #63
5428 crew  miss_sly
pi_128081336
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik zag het bij de diëtiste van mijn sportschool: een weeglepel O+ Die ga ik dus een aanschaffen!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:53:28 #64
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128083764
Pfft, gisteravond uit eten met collega's. Tapas, 0,0% rosebier en weinig beweging. Wel nog 20 minuutjes gewandeld tussendoor.

Vanavond pizza's omdat broertjelief zn diploma gehaald heeft. Hij wilt graag met zn allen pizza eten en ga dan ook geen roet in 't eten gooien...

Nu bij de diplomauitreiking btw. Niet een beetje saai -_-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 16:46:11 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128085883
Vandaag is kuuuuut.

Mars, sprits, krentenbol, witte bol salami, witte bol kaas en een oliebol :X

En dan moet ik nog avond eten. En ik heb zwaar zwaar zwaar de neiging om een blik soep te halen, met een afbak broodje, maar dat is ook weer niet goed.

Gisteren was mhaw. Stuk taart gehad.

Morgen maar normaal. Ik weet alleen niet wat ik nu moet eten want ik heb echt geen zin in koken en pizza lijkt me niet handig.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_128088774
Vanochtend een ATL (dergelijke scores had ik voor het laatst in 1998 denk ik).
Vanavond uitgebreid aan de sushi en teppanyaki.

Goede combi, deze 2 regels.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_128088816
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:11 schreef Sometimes het volgende:
Vanochtend een ATL (dergelijke scores had ik voor het laatst in 1998 denk ik).
Vanavond uitgebreid aan de sushi en teppanyaki.

Goede combi, deze 2 regels.
:')

De vorige keer dat ik veul afviel trakteerde ik mezelf ook altijd met eten. Iedere 10 kg eraf was uitgebreid uit eten. En dan bij een steakhouse ofzo, met een pond vlees. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128089546
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:')

De vorige keer dat ik veul afviel trakteerde ik mezelf ook altijd met eten. Iedere 10 kg eraf was uitgebreid uit eten. En dan bij een steakhouse ofzo, met een pond vlees. :')
Mja, het is geen beloning, eigenlijk gewoon toeval. Maar ik vond het wel grappig.

In het weekend mogen de teugels wat losser, dat bevalt goed.
It was delicious.
pi_128090145
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:33 schreef Sometimes het volgende:

Mja, het is geen beloning, eigenlijk gewoon toeval. Maar ik vond het wel grappig.

In het weekend mogen de teugels wat losser, dat bevalt goed.
Niet zo handig toeval, want zal je zien dat je er morgen weer boven zit -O-

Ik mag van mezelf meer eten op sportschooldagen *O* Voor de rest zou ik eigenlijk sowieso wat meer moeten gaan eten, want ik val momenteel 2 ons per dag af 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128090286
Vanavond weer een verjaardag en volgende week m'n eigen verjaardag. Ben ik even blij dat ik (dankzij mijn werk bij de bakker) geen gebak etc meer eet. (oke, soms een kleeeeeein stukje rijstevlaai)

Elke dag vroeg er wel iemand "Vind je dat niet moeilijk, altijd werken met gebakjes, chocolade etc.?" Nou, ik kan je vertellen: na een tijdje ben je dat zoo zat! Dan wil je het helemaal niet meer.

Heb voor mezelf dus nu fruithapjes etc gemaakt. Anderen mogen lekker die zooi eten. :6
pi_128090456
Ook geen zelfgemaakt gebak, Mokkels? :o Ik vind gebak uit de winkel ook maar zo zo.

Ik zag net op de sportschool een pracht van een vrouw O+ Heel mooi gebouwd, direct jaloers O-) Wel een haalbare lichaamsbouw overigens (dus niet rank en slank, maar stevig en mooi gespierd).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128090851
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet zo handig toeval, want zal je zien dat je er morgen weer boven zit -O-

Zo gaat het elk weekend.
Als ik er volgende week maar weer onder zit.

Dit werkt voor mij uitstekend.
It was delicious.
pi_128091819
Zelfgemaakt gebak O+ Niet teveel trouwens, zo'n zoetekauw ben ik niet.

Sometimes, ik snap wel wat je bedoelt, ik doe het ook zo. :)
pi_128091905
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Ook geen zelfgemaakt gebak, Mokkels? :o Ik vind gebak uit de winkel ook maar zo zo.

Ik zag net op de sportschool een pracht van een vrouw O+ Heel mooi gebouwd, direct jaloers O-) Wel een haalbare lichaamsbouw overigens (dus niet rank en slank, maar stevig en mooi gespierd).
Neh ook niet zo. Alleen voor het gebakje wat m'n vriend z'n oma heeft is altijd wel O+ .

En ik zag net ook een hele mooie vrouw/meid. :o Had ze een wit shirt aan met Vogue erop?
pi_128092046
Mensen zeggen dat tegen mij ook, 'handig, in een lunchroom werken.' Nou, het is niet zo alsof wij de hele dag al die lekkere dingen mogen eten, en dat lekkere broodje als lunch, dat loop ik er in de loop van de dag OOK wel weer af.
pi_128092098
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef Zeester het volgende:
Ik ben net naar de Lidl geweest. Ik ging voor de superman-pyjamas, maar blijkt dat mijn Lidl geen non food verkoopt. Ik ben nog aan t twijfelen om straks naar een andere lidl te gaan, maar al die regen, en vriendin van me was in Utrecht geweest en daar waren ze al op :(
Ik wil morgen wel even voor je naar de lidl hier fietsen hoor :) Geen idee of ze er nog zijn. En dan heb ik ook mn beweging gehad :P
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:40:49 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128092305
Jaaaa, vandaag is kut. Gevulde koek erbij :'(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_128092345
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Qwea het volgende:
Jaaaa, vandaag is kut. Gevulde koek erbij :'(
Och mijn hele week is al kut met eten. Maar ik ben vrij geweest, mijn energie is weer een stuk hersteld en mijn hoofd is flink rustig.
pi_128093031
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik wil morgen wel even voor je naar de lidl hier fietsen hoor :) Geen idee of ze er nog zijn. En dan heb ik ook mn beweging gehad :P
Ja, nee, we hebben al besloten dat een superman pyjama geen prioriteit at all heeft :P Maar lief aangeboden!
pi_128093539
Ik voel me nog steeds ziek. Lijstje van vandaag is ruk.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 21:15:43 #81
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_128096896
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef douche-eendje het volgende:
Rabarber? Denk dat ik vanavond of morgen deze maar doe:

[..]

Heb namelijk ook nog rabarber en aardbeien in huis :P
Ik kreeg van de week een rabarber smoothie en die was vet lekker! Dus dat kan ook!
pi_128097036
Rabarber is niet om te eten :(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 21 juni 2013 @ 21:52:31 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_128098769
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
Rabarber is niet om te eten :(
met suiker! :9~
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:18:27 #84
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_128099976
Net terug van sporten. In plaats van cardio/kracht heb ik een uur Bodyshape gedaan, 10 min gefietst en daarna een lesje Yoga meegepakt. Even de week weer van me af sporten. Heerlijk
  zaterdag 22 juni 2013 @ 00:12:27 #85
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128105716
grr, kon de cornetto's weer niet laten liggen in de lidl, zijn wel even lekker voor de halve prijs.
maar ja, het is toch weekend en warm weer, maandag gaan we er weer vol voor.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 08:16:46 #86
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128110454
Wat een week... Vanochtend niet op de weegschaal geweest, maar dat ik geen atl gehad zou hebben, lijkt me duidelijk.

Vandaag iig normaal ontbeten, sporten en dan werken, naar de markt, de decathlon en de Ikea... Tot vanavond ergens!!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_128110493
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb morgen een intake bij de sportschool :o Ik ga het toch maar weer doen en heb er echt zin in!
Veel succes vandaag *O* En er zin in hebben is heel belangrijk :Y
  Moderator zaterdag 22 juni 2013 @ 08:27:35 #88
5428 crew  miss_sly
pi_128110519
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 08:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel succes vandaag *O* En er zin in hebben is heel belangrijk :Y
Ja, echt, grappig is dat. Een aantal jaren geleden heb ik mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef, en nu ga ik echt omdat ik wil. Ik heb zin om te sporten, een paar uurtjes in de week me-time en lekker bezig zijn.
pi_128110526
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 08:27 schreef miss_sly het volgende:

Ja, echt, grappig is dat. Een aantal jaren geleden heb ik mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef, en nu ga ik echt omdat ik wil. Ik heb zin om te sporten, een paar uurtjes in de week me-time en lekker bezig zijn.
Wat wil je precies allemaal gaan doen? Vooral fitness of groepslessen of spinning of iets anders?
  Moderator zaterdag 22 juni 2013 @ 08:35:42 #90
5428 crew  miss_sly
pi_128110568
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 08:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat wil je precies allemaal gaan doen? Vooral fitness of groepslessen of spinning of iets anders?
Om te beginnen vooral fitness (conditie verbeteren en krachttraining) en wat groepslessen. Toen we woensdagavond gingen kijken en een rondleiding kregen, was er net (buiten!) een groepsles Zumba bezig. Dat zag er fijn uit! Ze hebben ook kickboksen en bodypump en bodybalance en steps en weet ik wat. Ik wil daarvan eens een en ander gaan proberen en welke me qua les en tijdstip het beste bevalt, blijven doen.

mijn eigen schema verandert in september natuurlijk, omdat S dan naar school gaat en ik op andere dagen ga werken. Dus nu even de zomermaanden zo, en dan straks weer verder kijken.

Ook erg leuk is dat voor een kleiner bedrag S ook lid kan worden en dan naar tuimeljudo of ballet kan!
  Moderator zaterdag 22 juni 2013 @ 08:36:13 #91
5428 crew  miss_sly
pi_128110572
Spinning hoeft niet zo nodig, want doorgaans fiets ik 60-80 km per week, dat vind ik best genoeg ;)
pi_128110592
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Om te beginnen vooral fitness (conditie verbeteren en krachttraining) en wat groepslessen. Toen we woensdagavond gingen kijken en een rondleiding kregen, was er net (buiten!) een groepsles Zumba bezig. Dat zag er fijn uit! Ze hebben ook kickboksen en bodypump en bodybalance en steps en weet ik wat. Ik wil daarvan eens een en ander gaan proberen en welke me qua les en tijdstip het beste bevalt, blijven doen.

mijn eigen schema verandert in september natuurlijk, omdat S dan naar school gaat en ik op andere dagen ga werken. Dus nu even de zomermaanden zo, en dan straks weer verder kijken.

Ook erg leuk is dat voor een kleiner bedrag S ook lid kan worden en dan naar tuimeljudo of ballet kan!
Buiten Zumba :o Maar dat is tof! Toen ik bij een sportschool ging met veel groepslessen had ik mezelf voorgenomen elk soort les een paar keer te doen/Ik bleek bodyjam erg leuk te vinden :D (geheel onverwacht) Ik zou gewoon alles eens uitproberen en dan als je weer naar school gaat naar de lessen gaan waar je het meest enthousiast van werd. Kickboksen lijkt me ook wel wat :7 (ik vond bodycombat bijv ook erg leuk)
pi_128110599
En ik dacht even: ik zie mezelf echt noooooit aan ballet doen _O- maar dat was niet voor jou maar voor het kleine grut :+
  Moderator zaterdag 22 juni 2013 @ 08:41:34 #94
5428 crew  miss_sly
pi_128110615
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 08:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Buiten Zumba :o Maar dat is tof! Toen ik bij een sportschool ging met veel groepslessen had ik mezelf voorgenomen elk soort les een paar keer te doen/Ik bleek bodyjam erg leuk te vinden :D (geheel onverwacht) Ik zou gewoon alles eens uitproberen en dan als je weer naar school gaat naar de lessen gaan waar je het meest enthousiast van werd. Kickboksen lijkt me ook wel wat :7 (ik vond bodycombat bijv ook erg leuk)
Als het lekker weer is, gaan ze naar buiten in plaats van binnen. Ze hebben ook dingen als bootcamp, ze geven hardlooptraining.

En inderdaad, dat is het plan een beetje: alles uitproberen, gewoon omdat het kan!
Kickboksen lijkt me erg leuk en ik kan me zo voorstellen dat er momenten zijn dat ik er met heelrijk op los kan meppen :+
  Moderator zaterdag 22 juni 2013 @ 08:42:18 #95
5428 crew  miss_sly
pi_128110621
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:
En ik dacht even: ik zie mezelf echt noooooit aan ballet doen _O- maar dat was niet voor jou maar voor het kleine grut :+
hahaha, nee hoor, ballet is niets (meer) voor mij :D

*visioen van mezelf in roze balletpakje met tutu :')
Nee, toch maar niet!
pi_128110624
Kickboksen klinkt ook als een goede oplossing tegen emo-eten *O* O-)
  Moderator zaterdag 22 juni 2013 @ 08:44:05 #97
5428 crew  miss_sly
pi_128110643
Jaaaa! En tegen boosheid en machteloosheid!
pi_128111280
Zo, lijstje:

O: smoothie
T: eierkoek
L: 2 bruin met gekookt ei, 1 bruin met bouillon
T: 2 Crackers met smeerkaas, paprika, worteltjes
A: Ceasar salad met gegrillde kip
T: aardbeien, stukje kaas

S: badkamer, slaapkamer, woonkamer, keuken, wc, tuinieren en Jillian dag 6
Spoilers!
pi_128111536
Je klinkt heerlijk enthousiast miss_sly :)

Ik ben op het moment de sportschool alleen maar aan het sponsoren.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:44:15 #100
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128111832
Mijn contactgrill is eindelijk binnen *O* Heeft iemand een leuk idee voor een panini voor de lunch morgen? Als het kan een beetje verantwoord dus brie enzo valt helaas af ;)
Ik heb van die Delifrance panini broodjes gekocht, geen idee of die een succes zijn.
Spoilers!
pi_128112087
Ik heb keelontsteking. ;(
Toch blijven eten, want ik val best snel af. Ben al zo'n anderhalve week niet wezen sporten omdat ik me beroerd voel. Bah.
Sinds ik "begonnen" ben ben ik nu 3,7 kilo kwijt. Wel grappig dat die datum precies 3 maanden naar mijn stoppen met roken datum ligt.

Zo aankleden en naar de markt. Groente en fruit halen, wat vlees en even shoppen. Ik wil geld uitgeven. :')
Verder moet ik ongesteld worden en had ik gisteren bijna een bak chocoladeroomijs gekocht. Ik hou helemaal niet van roomijs. :")

Voorlopig lijstje:
late O: 2 zelfgebakken spelt :9 anderhalf met rauwe ham, halve met zalm. :9
T: Haring op de markt. Wat fruit.
T: Boterham
D: Wrap/maaltijdsalade met garnalen, zalm, sla, komkommer. Zoiets iig.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:00:57 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128113381
_O- Heb gisteren tegen ING verteld dat we er over denken om zakelijk naar een andere bank te gaan, krijg ik vandaag een enorme bos bloemen _O-

Heb wel een luxe-probleem nu. Ik had al een bos en heb er gisteren twee bij gekocht. En een plant van mijn schoonmoeder gekregen. Plus deze bos. Weet even niet hoe ik het aan moet pakken. En ik moet echt nieuwe vazen kopen.
Spoilers!
pi_128113475
Vanavond sushi eten :9
Vandaag zijn mijn vriend en ik 5,5 jaar samen dus een goed excuus om uit eten te gaan.
pi_128115361
Ik wil eigenlijk naar de open dag bij een boerderij in de buurt en het waait echt gigantisch hard en dat is niet leuk op de fiets :{ En de auto bij pa en ma ophalen is net zo ver weg :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')