Ik wil morgen wel even voor je naar de lidl hier fietsen hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef Zeester het volgende:
Ik ben net naar de Lidl geweest. Ik ging voor de superman-pyjamas, maar blijkt dat mijn Lidl geen non food verkoopt. Ik ben nog aan t twijfelen om straks naar een andere lidl te gaan, maar al die regen, en vriendin van me was in Utrecht geweest en daar waren ze al op
Och mijn hele week is al kut met eten. Maar ik ben vrij geweest, mijn energie is weer een stuk hersteld en mijn hoofd is flink rustig.quote:
Ja, nee, we hebben al besloten dat een superman pyjama geen prioriteit at all heeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel even voor je naar de lidl hier fietsen hoorGeen idee of ze er nog zijn. En dan heb ik ook mn beweging gehad
Ik kreeg van de week een rabarber smoothie en die was vet lekker! Dus dat kan ook!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef douche-eendje het volgende:
Rabarber? Denk dat ik vanavond of morgen deze maar doe:
[..]
Heb namelijk ook nog rabarber en aardbeien in huis
met suiker!quote:
Veel succes vandaagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb morgen een intake bij de sportschoolIk ga het toch maar weer doen en heb er echt zin in!
Ja, echt, grappig is dat. Een aantal jaren geleden heb ik mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef, en nu ga ik echt omdat ik wil. Ik heb zin om te sporten, een paar uurtjes in de week me-time en lekker bezig zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel succes vandaagEn er zin in hebben is heel belangrijk
Wat wil je precies allemaal gaan doen? Vooral fitness of groepslessen of spinning of iets anders?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:27 schreef miss_sly het volgende:
Ja, echt, grappig is dat. Een aantal jaren geleden heb ik mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef, en nu ga ik echt omdat ik wil. Ik heb zin om te sporten, een paar uurtjes in de week me-time en lekker bezig zijn.
Om te beginnen vooral fitness (conditie verbeteren en krachttraining) en wat groepslessen. Toen we woensdagavond gingen kijken en een rondleiding kregen, was er net (buiten!) een groepsles Zumba bezig. Dat zag er fijn uit! Ze hebben ook kickboksen en bodypump en bodybalance en steps en weet ik wat. Ik wil daarvan eens een en ander gaan proberen en welke me qua les en tijdstip het beste bevalt, blijven doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat wil je precies allemaal gaan doen? Vooral fitness of groepslessen of spinning of iets anders?
Buiten Zumbaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Om te beginnen vooral fitness (conditie verbeteren en krachttraining) en wat groepslessen. Toen we woensdagavond gingen kijken en een rondleiding kregen, was er net (buiten!) een groepsles Zumba bezig. Dat zag er fijn uit! Ze hebben ook kickboksen en bodypump en bodybalance en steps en weet ik wat. Ik wil daarvan eens een en ander gaan proberen en welke me qua les en tijdstip het beste bevalt, blijven doen.
mijn eigen schema verandert in september natuurlijk, omdat S dan naar school gaat en ik op andere dagen ga werken. Dus nu even de zomermaanden zo, en dan straks weer verder kijken.
Ook erg leuk is dat voor een kleiner bedrag S ook lid kan worden en dan naar tuimeljudo of ballet kan!
Als het lekker weer is, gaan ze naar buiten in plaats van binnen. Ze hebben ook dingen als bootcamp, ze geven hardlooptraining.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Buiten ZumbaMaar dat is tof! Toen ik bij een sportschool ging met veel groepslessen had ik mezelf voorgenomen elk soort les een paar keer te doen/Ik bleek bodyjam erg leuk te vinden
(geheel onverwacht) Ik zou gewoon alles eens uitproberen en dan als je weer naar school gaat naar de lessen gaan waar je het meest enthousiast van werd. Kickboksen lijkt me ook wel wat
(ik vond bodycombat bijv ook erg leuk)
hahaha, nee hoor, ballet is niets (meer) voor mijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:
En ik dacht even: ik zie mezelf echt noooooit aan ballet doenmaar dat was niet voor jou maar voor het kleine grut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |