abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juni 2013 @ 16:52:45 #251
300082 roos85
JUICHEN!
pi_128200200
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

10 dagen level 1, 10 dagen L2 en 10 dagen L3. :Y
Oke :)

Ga zo via Amazon de dvd maar bestellen, iets van 7,50 dollar.. prima :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 24 juni 2013 @ 16:55:25 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_128200295
ik heb m ook maar echt, da's geen kattenpis zeg, die jillian :')
disclaimer
  maandag 24 juni 2013 @ 16:55:28 #253
217702 Lonaa
Honger!
pi_128200297
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef Sugarsnap het volgende:
Noh, Lonaa, ook dat nog
First world problems. Kutleven, alles. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128200444
Ik heb Lekker kort dagje gewerkt. Wel stiekem 5 mini stroopwafeltjes gesnoept tijdens het werken, want het was saai en ze waren er. En had buikpijn want ongesteld, dus heeeel zielig! ;)

SQ welkom terug *o* je bent nu een getrouwde dame dus nu hoef je niet meer aan de lijn te doen ;) heerlijk uitdijen en kinderen baren ;)!
  maandag 24 juni 2013 @ 17:00:26 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_128200522
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef Zeester het volgende:
Ik heb Lekker kort dagje gewerkt. Wel stiekem 5 mini stroopwafeltjes gesnoept tijdens het werken, want het was saai en ze waren er. En had buikpijn want ongesteld, dus heeeel zielig! ;)

SQ welkom terug *o* je bent nu een getrouwde dame dus nu hoef je niet meer aan de lijn te doen ;) heerlijk uitdijen en kinderen baren ;)!
godsamme ja O+
Gabor schoenen kopen O+
Capribroeken dragen O+
Mijn haar op een stiekje OF nog korter knippen O+
Mijn epilady weggooien *O*
disclaimer
pi_128200702
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

godsamme ja O+
Gabor schoenen kopen O+
Capribroeken dragen O+
Mijn haar op een stiekje OF nog korter knippen O+
Mijn epilady weggooien *O*
Vergeet geen matchende regenjas én fiets met je echtgenoot!
  maandag 24 juni 2013 @ 17:06:47 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_128200805
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Zeester het volgende:

[..]

kut ja, een regenjas!
Of eigenlijk een all weather jas van Gaastra toch? :9
disclaimer
pi_128200977
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Zeester het volgende:

Matchende joggingbroek en trainingsjas :'( :'(

Hier ook geen kinderen *O* Ik geloof niet dat ik een leuke moeder zou zijn, dus doe maar niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 17:14:44 #259
5428 crew  miss_sly
pi_128201145
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier ook geen kinderen *O* Ik geloof niet dat ik een leuke moeder zou zijn, dus doe maar niet.
Ik weet niet of ik een leuke moeder ben, maar dat is dan pech voor mijn kind, dat toevallig wel een heel leuk kind is :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 24 juni 2013 @ 17:21:01 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128201400
In mijn vriendengroep zijn de meeste dames wel uitgebaard en uit ervaring kan ik zeggen dat zodra de kinderen een paar jaar oud zijn, de meesten weer in zijn voor bieren enzo. En op verjaardagen kunnen die kids elkaar vermaken en hebben de ouders inmiddels het vertrouwen dat hun kind niet dood is als ze het even uit het oog verliezen dus een normaal gesprek is dan weer mogelijk.
Het is alleen wel zo dat zij meer contact krijgen met andere ouders die ze op yoga, peuterballet en zwemles tegenkomen dus dat sommige vriendschappen wat verwateren. In de vriendengroep van mijn vriend zijn we de enige kinderlozen. De andere 5 stellen hebben samen 10 kinderen :')

Ben benieuwd wat onze huisarts volgende week vindt over het sterilisatie plan van mijn vriend. Mijn lichaam is niet gemaakt om te baren, dat laat ik lekker aan anderen over. Beetje je lichaam vrijwillig uiteen laten scheuren, wie doet dat nou?
Spoilers!
pi_128201703
Lonaa was je brood nu gelukt?

Een vraagje hoeveel snoepen jullie gemiddeld nu nog op een week (7dagen)? Ik bedoel chips, ijs, koekje, chocolat, frisdrank alles wat rotzooi is. Ik krijg het namelijk moeilijk geband uit mijn leven en eet het toch wel om de paar dagen.
  maandag 24 juni 2013 @ 17:31:20 #262
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_128201803
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ben benieuwd wat onze huisarts volgende week vindt over het sterilisatie plan van mijn vriend. Mijn lichaam is niet gemaakt om te baren, dat laat ik lekker aan anderen over. Beetje je lichaam vrijwillig uiteen laten scheuren, wie doet dat nou?
Ik. 2x zelfs. En misschien nog wel een 3e keer.

Of ik een leuke mama ben, weet ik niet. Maar gezien de knuffels en kusjes wel leuk genoeg. :+

Maar ieder zijn eigen keuze en welke die ook is, ik respecteer het.
Bieren doe ik niet aan, maar voor een avondje stappen met een paar glaasjes wijn mag je me altijd wakker maken B-)
  maandag 24 juni 2013 @ 17:34:18 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_128201909
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Serieliefhebber het volgende:

Een vraagje hoeveel snoepen jullie gemiddeld nu nog op een week (7dagen)? Ik bedoel chips, ijs, koekje, chocolat, frisdrank alles wat rotzooi is. Ik krijg het namelijk moeilijk geband uit mijn leven en eet het toch wel om de paar dagen.
Ik snoep op een week nog best wat, maar ik doe het maar op 1 dag in de week (als ik aan het lijnen ben). Dieettechnisch is het beter om op 1 dag 1 zak chips weg te werken dan elke dag een klein bakkie. Dus laten we zeggen, een zak chips en een reep chocolade per week, zoiets?
disclaimer
pi_128201932
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh ik ben soms echt geen leuke moeder hoor....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_128201956
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh ik ben soms echt geen leuke moeder hoor....
+1
pi_128201999
Vorige weekkreeg ik van mijn 7.5 jarige 'ik haat je' naar mijn hoofd gegooid
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 24 juni 2013 @ 17:37:58 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_128202014
Mja, kinderen zijn een persoonlijke keuze, dat blijft, welke kant je ook op wil. Alleen grote gezinnen hebben vind ik persoonlijk een beetje aso, maar ook dat is een eigen keuze :+
disclaimer
  maandag 24 juni 2013 @ 17:38:23 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_128202028
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Vicky het volgende:
Vorige weekkreeg ik nog een 'ik haat je' naar mijn hoofd gegooid
hehe ja, dat hoort er ook bij :')
disclaimer
  maandag 24 juni 2013 @ 17:45:24 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128202275
Ik vind de kinderen van onze vrienden erg leuk hoor, die worden fatsoenlijk opgevoed.

En ik ben erg blij dat er mensen zichzelf willen opofferen zodat er nog een kansje is dat ik later nog een AOW'tje krijg ;)
Spoilers!
  maandag 24 juni 2013 @ 17:45:53 #270
217702 Lonaa
Honger!
pi_128202293
quote:

Ja, een beetje. Het ziet er mooi uit maar is niet mooi omhoog gekomen, dus het is heel dicht en vast. Wel lekker. :9

Verder snoep ik best nog wel veel. IJs, koekjes, chocola doe ik eigenlijk niet, misschien 1 koekje per maand ofzo. Chips wel, wil ik beperken tot 1 zak per week (maar das lastig). Frisdrank, tja, ik ben niet van de cola. Soms een fles sinaasappelsap of appelsap. Of ijsthee. (of wijn.)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128202383
quote:

Zelden. Chocolade ligt hier soms een pakje met losse blokjes, daar kan ik 3 weken mee doen (200 gram) en neem dan om de dag een blokje ofzo. Chips kan hier wéken liggen ("ja, vanavond bij de film echt maar een schaaltje nemen...." en het dan vergeten, of wel een schaaltje nemen en de rest van de zak laten vergaan omdat je 't weer vergeet), ijs nooit, frisdrank nooit, koekjes nooit, want dat hebben we allemaal niet in huis.
Soms bak ik wel eens een cake, maar dan neem ik zelf een klein plakje en is de rest voor na een hardloopwedstrijd en dus voor anderen (kan Mr.Mo dan meenemen naar 't werk ofzo).
Oplossing voor hen die het niet kunnen laten liggen is gewoon het niet in huis halen, simpel.
Ja doei.
  maandag 24 juni 2013 @ 17:50:49 #272
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128202450
quote:

niet kopen = niet eten. Anders gaat alles in een keer op :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128203044
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, kinderen zijn een persoonlijke keuze, dat blijft, welke kant je ook op wil. Alleen grote gezinnen hebben vind ik persoonlijk een beetje aso, maar ook dat is een eigen keuze :+
Ik vind het jammer dat veel van die gezinnen met heel veel kinderen zich niet lijken te beseffen dat het hebben van veel kinderen gewoon een luxe is. Die kun je je veroorloven of niet. Als je het wel kunt, more power to you. Als je het niet kunt, laat het dan gewoon. Doe er 1 of 2 en hou het daar bij.

Als ik echt in the zone zit eet ik bijna nooit snoep. Of het moet zijn waar ik op een zwak moment bij een ander tegenaan loop. Als ik bij iemand ga eten en die heeft niet zo'n haast met opdienen, maar wel een schaal chocolaatjes op tafel heeft. Dan schaam ik me echt voor mezelf :@

Zelf heb ik het niet meer in huis. Ik baal daarvan. Vroagah kon er bij wijze van spreke een voetbalelftal onverwacht langs komen waaien en ik kon ze in de watten leggen. Nu kunnen ze water en een bruine boterham krijgen als er geen supermarkt open is :')

Ik ga weer eens proberen wat meer gestructureerd in de pas te lopen. Met het accent op het eten. Bewegen roept op dit moment een hoop meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh bij me op :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar maandag 24 juni 2013 @ 18:07:24 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_128203143
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

NEE JULLIE KINDEREN ZIJN NIET BIJZONDER OF MOOI EN JE HOEFT NIET IN EEN POST OP ELKE POST MET 1024 *O*'s en O+'s TE REAGEREN EN ZWANGERE BUIKEN EN PASGEBOREN KINDEREN ZIJN LELIJK EN WAT VINDEN JE KINDEREN ER LATER VAN DAT JULLIE AL HUN SCHIJT- EN KOTSVERHALEN LEKKER OP FOK! HEBBEN GEZET?????? EN NOEM ZE GEEN LENTE OF BLOEM!!!!!!!

Maargoed, dat denk ik dan, als ik weer eens misklik omdat ik de AT's op autorefresh om de 5 seconden heb staan en dan wel eens in OUD terecht kom ;( .
mijn kind is haske bijzonder enzo... Voor mij dan hè ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_128203158
Voor bezoek is het inderdaad wel schraal bij ons.
Thee, water, melk en aanmaaklimo kunnen ze krijgen. En iets te knabbelen zou ik dan zelf moeten maken, wat dan neerkomt op een snelle cake of een vers brood met een sausje en dipje wat ik dan ook nog in elkaar moet flansen. Maar als we weten dat er mensen komen proberen we er wel rekening mee te houden _O-
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')