Okequote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
10 dagen level 1, 10 dagen L2 en 10 dagen L3.
godsamme jaquote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef Zeester het volgende:
Ik heb Lekker kort dagje gewerkt. Wel stiekem 5 mini stroopwafeltjes gesnoept tijdens het werken, want het was saai en ze waren er. En had buikpijn want ongesteld, dus heeeel zielig!
SQ welkom terug *o* je bent nu een getrouwde dame dus nu hoef je niet meer aan de lijn te doenheerlijk uitdijen en kinderen baren
!
Vergeet geen matchende regenjas én fiets met je echtgenoot!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme ja
Gabor schoenen kopen
Capribroeken dragen
Mijn haar op een stiekje OF nog korter knippen
Mijn epilady weggooien
kut ja, een regenjas!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vergeet geen matchende regenjas én fiets met je echtgenoot!
Matchende joggingbroek en trainingsjasquote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Zeester het volgende:
Vergeet geen matchende regenjas én fiets met je echtgenoot!
Ik weet niet of ik een leuke moeder ben, maar dat is dan pech voor mijn kind, dat toevallig wel een heel leuk kind isquote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Matchende joggingbroek en trainingsjas![]()
![]()
Hier ook geen kinderenIk geloof niet dat ik een leuke moeder zou zijn, dus doe maar niet.
Ik. 2x zelfs. En misschien nog wel een 3e keer.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben benieuwd wat onze huisarts volgende week vindt over het sterilisatie plan van mijn vriend. Mijn lichaam is niet gemaakt om te baren, dat laat ik lekker aan anderen over. Beetje je lichaam vrijwillig uiteen laten scheuren, wie doet dat nou?
Ik snoep op een week nog best wat, maar ik doe het maar op 1 dag in de week (als ik aan het lijnen ben). Dieettechnisch is het beter om op 1 dag 1 zak chips weg te werken dan elke dag een klein bakkie. Dus laten we zeggen, een zak chips en een reep chocolade per week, zoiets?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Serieliefhebber het volgende:
Lonaa was je brood nu gelukt?
Een vraagje hoeveel snoepen jullie gemiddeld nu nog op een week (7dagen)? Ik bedoel chips, ijs, koekje, chocolat, frisdrank alles wat rotzooi is. Ik krijg het namelijk moeilijk geband uit mijn leven en eet het toch wel om de paar dagen.
oh ik ben soms echt geen leuke moeder hoor....quote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Matchende joggingbroek en trainingsjas![]()
![]()
Hier ook geen kinderenIk geloof niet dat ik een leuke moeder zou zijn, dus doe maar niet.
+1quote:Op maandag 24 juni 2013 17:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh ik ben soms echt geen leuke moeder hoor....
hehe ja, dat hoort er ook bijquote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Vicky het volgende:
Vorige weekkreeg ik nog een 'ik haat je' naar mijn hoofd gegooid
Ja, een beetje. Het ziet er mooi uit maar is niet mooi omhoog gekomen, dus het is heel dicht en vast. Wel lekker.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Serieliefhebber het volgende:
Een vraagje hoeveel snoepen jullie gemiddeld nu nog op een week (7dagen)? Ik bedoel chips, ijs, koekje, chocolat, frisdrank alles wat rotzooi is. Ik krijg het namelijk moeilijk geband uit mijn leven en eet het toch wel om de paar dagen.
Zelden. Chocolade ligt hier soms een pakje met losse blokjes, daar kan ik 3 weken mee doen (200 gram) en neem dan om de dag een blokje ofzo. Chips kan hier wéken liggen ("ja, vanavond bij de film echt maar een schaaltje nemen...." en het dan vergeten, of wel een schaaltje nemen en de rest van de zak laten vergaan omdat je 't weer vergeet), ijs nooit, frisdrank nooit, koekjes nooit, want dat hebben we allemaal niet in huis.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Serieliefhebber het volgende:
niet kopen = niet eten. Anders gaat alles in een keer opquote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik vind het jammer dat veel van die gezinnen met heel veel kinderen zich niet lijken te beseffen dat het hebben van veel kinderen gewoon een luxe is. Die kun je je veroorloven of niet. Als je het wel kunt, more power to you. Als je het niet kunt, laat het dan gewoon. Doe er 1 of 2 en hou het daar bij.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, kinderen zijn een persoonlijke keuze, dat blijft, welke kant je ook op wil. Alleen grote gezinnen hebben vind ik persoonlijk een beetje aso, maar ook dat is een eigen keuze
mijn kind is haske bijzonder enzo... Voor mij dan hèquote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NEE JULLIE KINDEREN ZIJN NIET BIJZONDER OF MOOI EN JE HOEFT NIET IN EEN POST OP ELKE POST MET 1024's en
's TE REAGEREN EN ZWANGERE BUIKEN EN PASGEBOREN KINDEREN ZIJN LELIJK EN WAT VINDEN JE KINDEREN ER LATER VAN DAT JULLIE AL HUN SCHIJT- EN KOTSVERHALEN LEKKER OP FOK! HEBBEN GEZET?????? EN NOEM ZE GEEN LENTE OF BLOEM!!!!!!!
Maargoed, dat denk ik dan, als ik weer eens misklik omdat ik de AT's op autorefresh om de 5 seconden heb staan en dan wel eens in OUD terecht kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |