ik vind m echt heerlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dol op chili con carne, maar heb het echt nog nooit met mango gemaakt.
Nee tut! Jij schopt geen drama over 38.3, ernstige keelonsteking, gaat naar de hap, kauwt vervolgens een half stokbrood wegquote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ik sukkel nou al 2 maanden met mijn gewrichten. Had gisteren 38,3 koorts, ik principe was ik vandaag gaan sporten, met pijnstillers.. maar toen bedacht ik me dat dat de vorige 3x ook niet zo handig uitpakte en heb ik het maar gelaten
NEE JULLIE KINDEREN ZIJN NIET BIJZONDER OF MOOI EN JE HOEFT NIET IN EEN POST OP ELKE POST MET 1024quote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Ja dit
Er zitten zeker leuke mensen in OUD maar ik krijg nog steeds zin om kuikentjes dood te trappen als ik daar anderhalf topic doorlees, dus lijkt me beter van niet. De leuke OUD-ers ontmoet ik ook wel in andere topics
Dit valt nog mee vergeleken met wat ik 's nachts langs zie komen op de spoedhulpquote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nee tut! Jij schopt geen drama over 38.3, ernstige keelonsteking, gaat naar de hap, kauwt vervolgens een half stokbrood wegen gaat een dag later in de sportschool staan.
![]()
Sorry, dat trek ik niet. Geen wonder dat de kosten voor de zorg de pan uit rijzen!
Oh ja, nog veel erger dan het gekat zijn de kusje-kroel reacties *jeuk*quote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
NEE JULLIE KINDEREN ZIJN NIET BIJZONDER OF MOOI EN JE HOEFT NIET IN EEN POST OP ELKE POST MET 1024's en
's TE REAGEREN EN ZWANGERE BUIKEN EN PASGEBOREN KINDEREN ZIJN LELIJK EN WAT VINDEN JE KINDEREN ER LATER VAN DAT JULLIE AL HUN SCHIJT- EN KOTSVERHALEN LEKKER OP FOK! HEBBEN GEZET?????? EN NOEM ZE GEEN LENTE OF BLOEM!!!!!!!
Maargoed, dat denk ik dan, als ik weer eens misklik omdat ik de AT's op autorefresh om de 5 seconden heb staan en dan wel eens in OUD terecht kom.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NEE JULLIE KINDEREN ZIJN NIET BIJZONDER OF MOOI EN JE HOEFT NIET IN EEN POST OP ELKE POST MET 1024's en
's TE REAGEREN EN ZWANGERE BUIKEN EN PASGEBOREN KINDEREN ZIJN LELIJK EN WAT VINDEN JE KINDEREN ER LATER VAN DAT JULLIE AL HUN SCHIJT- EN KOTSVERHALEN LEKKER OP FOK! HEBBEN GEZET?????? EN NOEM ZE GEEN LENTE OF BLOEM!!!!!!!
Maargoed, dat denk ik dan, als ik weer eens misklik omdat ik de AT's op autorefresh om de 5 seconden heb staan en dan wel eens in OUD terecht kom.
Zo ben ik. Ieder z'n talentenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Jij weet alles altijd zo genuanceerd te brengen
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht dat mijn bijna tienermoedernichtje nog aardig op weg was om niet zo'n moeder te worden, totdat ook haar bloedje aan de zindelijkheidstraining begon
Arm jong
Dude!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer leer ik nou eens te gaan slapen ipv te gaan vreten als ik moe ben...
Score afgelopen half uur: nep-magnum en 4 zakjes kinderkoekjes...
Tussendoortje vanmorgen was een rol mariakaakjes.
Een compliment over mijn lijstjes! Dankjewelquote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Lonaa jouw lijstjes doen je lichaam goed, geef het nu ook de kans om even uit te rusten. Veel beterschap.![]()
dat doet die verse baklava met je. Suikerhallucinaties.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ooooowh, ik droomde vannacht dat ik een mini-nep-magnum at. helaas was 't maar een droom en is de laatste keer dat ik zoiets op heb máánden geleden....
Al soppend in de thee is dat heel goed te doen hoor.quote:
Neehee, niet helaas, maar hoeraquote:Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ooooowh, ik droomde vannacht dat ik een mini-nep-magnum at. helaas was 't maar een droom en is de laatste keer dat ik zoiets op heb máánden geleden....
*kras*quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet die verse baklava met je. Suikerhallucinaties.
da's toch geen slecht lijstje? Vanwege die kokosrotsjes? Het enige commentaar dat ik daar op kan geven is dat ik kokos ontzettend smerig vindquote:Op maandag 24 juni 2013 16:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Neehee, niet helaas, maar hoeraDa's iets om trots op te zijn...
Ik wil geen lijstje posten, maar ik moet van mezelf. Shoot me.
O: 3 volkoren met aardbeien en twee theelepeltjes suiker.
T: Een volkoren met cervelaat.
L: 3 volkoren. 1 cervelaat, 2 linerapaté dat is de enige paté zonder room en dus lv en best lekker
T: 2 kokosrotsjes, gluten- en lactosevrij. Best jum, maar bestaan met name uit kokos en suiker.
D: Yakitori van kip, paprika, champignons, rijst en saus.
S: Mijn nieuwe kast ophalen in Zwijndrecht! Sjouwen en uit elkaar halen enzo...
Xx
Wilde net zeggen dat ik het vooral heel bijzonder vind hoeveel privé-informatie daar wordt neergegooid. En dan al die foto's. Maar goed ik ben dan ook niet de grootste kindervriend, zeg maar. Dus het ligt wellicht wel een beetje aan mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Stomme kinderen met hun kinderkoekjesquote:Op maandag 24 juni 2013 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer leer ik nou eens te gaan slapen ipv te gaan vreten als ik moe ben...
Score afgelopen half uur: nep-magnum en 4 zakjes kinderkoekjes...
Tussendoortje vanmorgen was een rol mariakaakjes.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef fluster het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ik het vooral heel bijzonder vind hoeveel privé-informatie daar wordt neergegooid. En dan al die foto's. Maar goed ik ben dan ook niet de grootste kindervriend, zeg maar. Dus het ligt wellicht wel een beetje aan mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
ZEG NOOIT NOOIT!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them is géén optie
Dat. En nooit is toch echt gewoon nooit hier hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them is géén optie
de drie level filmpjes v d 30 day shred zijn ook via youtube te vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef roos85 het volgende:
Later vanavond zal ik wel mijn eerste lijstje posten, vind dat stiekem erg spannend
Weet wel dat afgelopen dagen niet goed waren, veels te weinig gegeten
Even een vraagje over de dvd van Jillian, kan op Amazon zo snel alleen regio 1 dvd's vinden, maar die kan ik hier toch niet afspelen dan?
Is het elke keer dezelfde reeks oefeningen?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
de drie level filmpjes v d 30 day shred zijn ook via youtube te vinden.
wel in je laptop of playstationquote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef roos85 het volgende:
Later vanavond zal ik wel mijn eerste lijstje posten, vind dat stiekem erg spannend
Weet wel dat afgelopen dagen niet goed waren, veels te weinig gegeten
Even een vraagje over de dvd van Jillian, kan op Amazon zo snel alleen regio 1 dvd's vinden, maar die kan ik hier toch niet afspelen dan?
het is ook wel een gezonde denkwijze, er zijn immers al veel te veel mensen op de aarde.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef fluster het volgende:
[..]
Dat. En nooit is toch echt gewoon nooit hier hoor.
10 dagen level 1, 10 dagen L2 en 10 dagen L3.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is het elke keer dezelfde reeks oefeningen?
En wat voor mensenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook wel een gezonde denkwijze, er zijn immers al veel te veel mensen op de aarde.
Dat is ook de enige reden waarom ik voor mezelf kan verantwoorden misschien toch een kind te willen. Voor de balans der dingen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wat voor mensenkijk eens naar wat er op FOK! allemaal voorbij komt. Vertrouwen -1024
Okequote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
10 dagen level 1, 10 dagen L2 en 10 dagen L3.
godsamme jaquote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef Zeester het volgende:
Ik heb Lekker kort dagje gewerkt. Wel stiekem 5 mini stroopwafeltjes gesnoept tijdens het werken, want het was saai en ze waren er. En had buikpijn want ongesteld, dus heeeel zielig!
SQ welkom terug *o* je bent nu een getrouwde dame dus nu hoef je niet meer aan de lijn te doenheerlijk uitdijen en kinderen baren
!
Vergeet geen matchende regenjas én fiets met je echtgenoot!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme ja
Gabor schoenen kopen
Capribroeken dragen
Mijn haar op een stiekje OF nog korter knippen
Mijn epilady weggooien
kut ja, een regenjas!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vergeet geen matchende regenjas én fiets met je echtgenoot!
Matchende joggingbroek en trainingsjasquote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Zeester het volgende:
Vergeet geen matchende regenjas én fiets met je echtgenoot!
Ik weet niet of ik een leuke moeder ben, maar dat is dan pech voor mijn kind, dat toevallig wel een heel leuk kind isquote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Matchende joggingbroek en trainingsjas![]()
![]()
Hier ook geen kinderenIk geloof niet dat ik een leuke moeder zou zijn, dus doe maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |