abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128142339
Leuk dat het leuk was, miss_sly! Heb je ook een conditietest gehad? En door maar liefst twee mannen geholpen, doe maar luxe *) Plank is idd best zwaar, ik zou het vaker moeten doen, maar vergeet het steeds.

Goedemorgen sugarsnap :W Naar een indoorspeeltuin :o Lijkt me echt afschuwelijk :D (als ouder dan hè, niet als kind)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 23 juni 2013 @ 10:16:28 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128142399
De ouders in mijn vriendenkring zijn erg blij dat de indoorspeeltuin hier failliet is :D

Maar weer een lijstje:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: eierkoek
L: panini brie, ontbijtspek, walnoten, tijm
S: Jillian
T: wortels, paprika, 1 pure bonbon, 2 crackers met smeerkaas
A: Ceasar salad met gebakken aardappels en gegrillde kip.
T; aardbeien
Spoilers!
pi_128142405
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
De ouders in mijn vriendenkring zijn erg blij dat de indoorspeeltuin hier failliet is
_O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 23 juni 2013 @ 10:21:29 #129
217702 Lonaa
Honger!
pi_128142450
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Keelontsteking is geen pretje. Maar de laatste keer dat ik een fikse te pakken had kon ik ècht geen stokbrood ed eten :o Alleen maar vloeibaar en ook dat was al een ramp. Mijn eigen speeksel was al een ramp :{
Hij is ook absoluut niet zo erg als toen mijn amandelen meededen. Dan was mijn keel gewoon geblokkeerd. :{

Moet ook wel zeggen dat ik sinds die operatie wel gewend ben om met veel pijn te eten. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128142475
En je krijgt toch honger, ook al heb je een keelontsteking huh. Geen pretje, Lonaa.
  zondag 23 juni 2013 @ 10:26:22 #131
217702 Lonaa
Honger!
pi_128142492
Precies Isa.

Bagger geslapen, duizend keer wakker geworden, veel pijnstillers gehad.
Voel me ietsje beter dan gisteren, hoewel ik wel ongesteld moet worden, vandaag. :')
  zondag 23 juni 2013 @ 12:05:31 #132
16245 CarOnline
met lange O
pi_128144228
Beterschap Lonaa. Keelontsteking is echt erg.
Miss Sly zoals jij het vertelt heb ik er bijna zin in! Maar das maar voor een uur of wat, dus ik begin er niet meer aan ;)
Niet handig Dido! Rome, tof! Staat ook ergens op mn lijstje. Werk ook :P

Ah hier gaat het wel goed, na bijna een week stilstand zat ik vanmorgen op -3.9 en morgen ben ik 4 weken bezig. Niet slecht al voelde het afgelopen week niet goed daar de weegschaal gewoon NIET versprong. Zelfs geen grammetje ;(

Maar sinds gister en vandaag ga ik weer omlaag.

Qua snoepen en snaaien: NIKS! Niks gezondigd in die bijna 4 weken.
Das me nog nooit overkomen :D
Geen koekje, geen snoepje, geen ijsje, geen chocola, geen chips, geen patat, niks!
Ik kan het echt goed weerstaan, de behoefte is er ook niet. Herken mezelf niet eens haha.
Screw them.
We're going home.
pi_128144486
Super fijn caro! Dat zijn echt de momenten die je moet koesteren, als het als vanzelf gaat!

Ik had vroeger ook altijd keelontsteking, en was er dan een week ziek van + nog een week opgezette keel erna. Toen m'n amandelen laten knippen op m'n 23e en dat was best heftig. Ik bleek allergisch voor diclofenac, kreeg last van bloed in m'n stoelgang en moest toen cold Turkey daarmee stoppen, dat deed wel pijn. Na een week was ik de vla en pudding en yoghurt ook echt zo beu, maar dingen met harde randjes (aka bijna alles) deden pijn! Uiteindelijk ging ik met m'n ouders naar de mc Donalds en een milkshake om de zwelling te verminderen en een mc kroket die heerlijk zacht m'n keel in gleed was precies datgene wat perfect was om te eten ;). Die goede oude tijd ;). Puddingbroodjes deden het ook goed trouwens!
pi_128144497
Goedemorgen :)

Ik zit ook een beetje te kloten met m'n gewicht. Ben 1.82m en ooit 100kg geweest, toen afgevallen tot 78, maar inmiddels weer 92. De laatste tijd probeer ik het weer op te pakken om af te vallen (doel is 80kg), maar ik merk dat ik het heel moeilijk vind om mezelf in de hand te houden. Als ik een keer een week flink ben afgevallen, dan kom ik de week daarna bijna altijd aan, omdat ik dan denk: ja, maar vorige week ben ik zoveel afgevallen, nu kan ik wel weer even wat nemen.
Destijds ben ik zoveel afgevallen onder de controle van een diëtiste, maar ik heb nu heel weinig tot geen tijd om iemand te bezoeken (i.v.m. hele week stage, daarnaast nog tentamens leren, afstudeerplek zoeken en dat soort zaken). Hebben jullie wellicht tips hoe ik mezelf een beetje in de hand zou kunnen houden zonder externe controle?

Misschien dat hier mee posten al een kleine vorm van controle is :D
  zondag 23 juni 2013 @ 12:28:10 #135
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_128144845
Deze indoorspeeltuin is niet zo erg omdat er ook een groot buiten gedeelte bij zit, maar langer dan een uurtje of 4 trek ik het echt niet.

Lonaa, een keelontsteking is wel zo ellendig. Op mijn verjaardag had ik ook een beginnende keelontsteking, dat is qua timing ook wel erg kut.

Irritatie100, ik merk dat meeposten weer erg motiverend werkt. Vooral lijstjes neerzetten zorgt ervoor dat ik niet meer wil afwijken daarvan.
  zondag 23 juni 2013 @ 12:29:09 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128144876
quote:
6s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen :)

Ik zit ook een beetje te kloten met m'n gewicht. Ben 1.82m en ooit 100kg geweest, toen afgevallen tot 78, maar inmiddels weer 92. De laatste tijd probeer ik het weer op te pakken om af te vallen (doel is 80kg), maar ik merk dat ik het heel moeilijk vind om mezelf in de hand te houden. Als ik een keer een week flink ben afgevallen, dan kom ik de week daarna bijna altijd aan, omdat ik dan denk: ja, maar vorige week ben ik zoveel afgevallen, nu kan ik wel weer even wat nemen.
Destijds ben ik zoveel afgevallen onder de controle van een diëtiste, maar ik heb nu heel weinig tot geen tijd om iemand te bezoeken (i.v.m. hele week stage, daarnaast nog tentamens leren, afstudeerplek zoeken en dat soort zaken). Hebben jullie wellicht tips hoe ik mezelf een beetje in de hand zou kunnen houden zonder externe controle?

Misschien dat hier mee posten al een kleine vorm van controle is :D
Inderdaad je lijstjes hier posten. En niet te weinig eten!

Vertel eens wat je zoal van plan bent om te eten vandaag?
Spoilers!
pi_128145557
Mijn eten op zich is niet eens verkeerd denk ik. Normaal gesproken eet ik:

Ontbijt: 2 geroosterde bruine boterhammen met boter
Lunch: 3 bruine boterhammen met vleeswaren of kaas
Avondeten: groente, aardappelen en een stukje vlees van ongeveer een ons

Meestal ook 1 dag pasta of rijst als avondeten en op zaterdag iets makkelijks (een loempia voor in de oven ofzo). Meestal dan 's ochtends rond een uur of half 11 en 's middag rond half 4 een rijstwafel en that's it. Doordeweeks op stage drink ik me helemaal suf aan de thee (geen groene thee of kruidenthee, maar wel ongezoet), in het weekend meestal cola light.

Maar mijn probleem is bijvoorbeeld als ik uitga. Dan is zo'n biertje wel héél lekker en ik heb niet de discipline om er dan eentje te nemen, maar dan gaan er gelijk 7-8 biertjes in. Avondje voetbal kijken met vrienden? Dan is de kans behoorlijk groot dat ik geen nee zeg tegen de chips die op tafel staan.

En bijvoorbeeld ook met stage. Ik heb 's avonds als ik naar huis ga ongeveer 10 minuten de tijd om vanaf kantoor naar het station te lopen om mijn trein te halen. Soms haal ik het wel, soms ben ik 5 minuten later klaar met werken en dan haal ik het niet. Dan moet ik een kwartier wachten op de volgende trein en dan ga ik niet braaf op het perron staan, maar dan is het zeer verleidelijk om even de AH to go in te duiken.
  zondag 23 juni 2013 @ 12:48:47 #138
217702 Lonaa
Honger!
pi_128145565
Zeester, ik heb mijn amandelen laten knippen op mijn 21e (lees, 14 maanden geleden), ooh wat een pijn. Alleen maar ijswater, veeeel ijswater. Geen waterijs, want suiker en dat prikt. Geen soep, want zout en dat prikt. Wat een ellende zeg. ;(

Ik voel me wel echt extreem smerig en ellendig trouwens. Inmiddels komt uit zo'n beetje IEDER lichaamsgat dunne drap gelopen. :')

Lijstje:
late O: 2 spelt. 1 met smeerkaas, 1 met pepercervelaat
T: 300 ml smoothie van gisteren.
D: Lamskoteletje, paksoi, champignons, aardappels
T: Weet ik nog niet.
  zondag 23 juni 2013 @ 13:25:35 #139
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_128146853
Irritatie100, waar is je fruit? :P

Lijstje van vandaag:
LateO: smoothie (150 ml melk, 5 aardbeien, banaan, 2 eetlepels brinta). Snee lijnzaadbrood met kruidenkaas.
T: Appel, druiven.
L: Spelt-walnotenbrood, wat erop gaat moet ik nog even bedenken :) en het brood moet nog gebakken worden :+
D: Paksoistamppot met rookkaas.
T: handje cashewnoten
pi_128146978
quote:
17s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:25 schreef douche-eendje het volgende:
Irritatie100, waar is je fruit? :P

Lijstje van vandaag:
LateO: smoothie (150 ml melk, 5 aardbeien, banaan, 2 eetlepels brinta). Snee lijnzaadbrood met kruidenkaas.
T: Appel, druiven.
L: Spelt-walnotenbrood, wat erop gaat moet ik nog even bedenken :) en het brood moet nog gebakken worden :+
D: Paksoistamppot met rookkaas.
Fruit neem ik alleen in de vorm van vers geperste sinaasappelsap bij het ontbijt :@
  zondag 23 juni 2013 @ 13:30:06 #141
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_128147017
quote:
6s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Fruit neem ik alleen in de vorm van vers geperste sinaasappelsap bij het ontbijt :@
Je kunt beter die sinaasappels gewoon opeten ipv uitpersen :)
  zondag 23 juni 2013 @ 16:02:11 #142
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128153718
quote:
17s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:30 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je kunt beter die sinaasappels gewoon opeten ipv uitpersen :)
:Y

Ik ben nog steeds niet echt terug in het gareel, al gaat het vandaag wel weer de goede kant op. Morgenvroeg maar even schrikken van de weegschaal en dan nog 5 dagen voor Canada...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_128160959
Ik heb net lekker afhaal surinaams gehad. Was echt heerlijk, en het is weekend, en ik heb gewerkt, en mag best een keertje ;)!
  zondag 23 juni 2013 @ 20:01:03 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128162223
Canada-tas ingepakt :) njah, zonder de dingen die we deze week nog nodig heb. Lekker veel korte broeken en topjes en voor het tussen de muggen kanoën ook maar wat lang spul mee... Zo bizar om voor vier weken te pakken. Alsof ik nu al weet wat voor weer het over drie weken is :s
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator zondag 23 juni 2013 @ 20:30:35 #145
5428 crew  miss_sly
pi_128163927
Je vertrekt deze week, Tink!? Wat heerlijk zeg, dat wordt geweldig!

Loona, gaat het al iets beter met je keel?

Wat heb je gegeten, Zeester? Wij waren gisteren op een verjaardag en daar kregen we pom. Hemeltje wat was dat lekker!

Ik heb vandaag gesport. En ik heb spierpijn :o maar wat voelde het fijn om zo bezig te zijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128164090
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef miss_sly het volgende:

Wat heb je gegeten, Zeester? Wij waren gisteren op een verjaardag en daar kregen we pom. Hemeltje wat was dat lekker!

Ik heb vandaag gesport. En ik heb spierpijn :o maar wat voelde het fijn om zo bezig te zijn!
Ik had nasi met kip. Met tempe en kouseband ook. De Surinamer bij mij om de hoek is echt zo heeerlijk!
pi_128175823
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:01 schreef Tink89 het volgende:
Canada-tas ingepakt :) njah, zonder de dingen die we deze week nog nodig heb. Lekker veel korte broeken en topjes en voor het tussen de muggen kanoën ook maar wat lang spul mee... Zo bizar om voor vier weken te pakken. Alsof ik nu al weet wat voor weer het over drie weken is :s
Vier weken lijkt me heel lang om van huis weg te zijn :+ Maar wel tof zeg!
  zondag 23 juni 2013 @ 23:55:00 #148
217702 Lonaa
Honger!
pi_128176039
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef miss_sly het volgende:

Lief dat je aan me denkt. O+

Het gaat wel ietsje beter ten opzichte van gisteren. Toen zat ik er echt enorm doorheen. Ik doe wel nog steeds de maximale dosis ibuprofen en paracetamol op een dag. Zo maar slapen en hopen dat het morgen nog wat beter gaat. :)
pi_128182440
OMG lieve mensjes,
Ik heb mijn scriptie AAAAF!!! *O* *O*
My salvation lies in your love..
  maandag 24 juni 2013 @ 07:16:40 #150
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_128182465
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:10 schreef BananaPancake het volgende:
OMG lieve mensjes,
Ik heb mijn scriptie AAAAF!!! *O* *O*
Gefeliciteerd!

En jaloers...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')