quote:Op zondag 23 juni 2013 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
De ouders in mijn vriendenkring zijn erg blij dat de indoorspeeltuin hier failliet is
Hij is ook absoluut niet zo erg als toen mijn amandelen meededen. Dan was mijn keel gewoon geblokkeerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Keelontsteking is geen pretje. Maar de laatste keer dat ik een fikse te pakken had kon ik ècht geen stokbrood ed etenAlleen maar vloeibaar en ook dat was al een ramp. Mijn eigen speeksel was al een ramp
Inderdaad je lijstjes hier posten. En niet te weinig eten!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen
Ik zit ook een beetje te kloten met m'n gewicht. Ben 1.82m en ooit 100kg geweest, toen afgevallen tot 78, maar inmiddels weer 92. De laatste tijd probeer ik het weer op te pakken om af te vallen (doel is 80kg), maar ik merk dat ik het heel moeilijk vind om mezelf in de hand te houden. Als ik een keer een week flink ben afgevallen, dan kom ik de week daarna bijna altijd aan, omdat ik dan denk: ja, maar vorige week ben ik zoveel afgevallen, nu kan ik wel weer even wat nemen.
Destijds ben ik zoveel afgevallen onder de controle van een diëtiste, maar ik heb nu heel weinig tot geen tijd om iemand te bezoeken (i.v.m. hele week stage, daarnaast nog tentamens leren, afstudeerplek zoeken en dat soort zaken). Hebben jullie wellicht tips hoe ik mezelf een beetje in de hand zou kunnen houden zonder externe controle?
Misschien dat hier mee posten al een kleine vorm van controle is
Fruit neem ik alleen in de vorm van vers geperste sinaasappelsap bij het ontbijtquote:Op zondag 23 juni 2013 13:25 schreef douche-eendje het volgende:
Irritatie100, waar is je fruit?![]()
Lijstje van vandaag:
LateO: smoothie (150 ml melk, 5 aardbeien, banaan, 2 eetlepels brinta). Snee lijnzaadbrood met kruidenkaas.
T: Appel, druiven.
L: Spelt-walnotenbrood, wat erop gaat moet ik nog even bedenkenen het brood moet nog gebakken worden
D: Paksoistamppot met rookkaas.
Je kunt beter die sinaasappels gewoon opeten ipv uitpersenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Fruit neem ik alleen in de vorm van vers geperste sinaasappelsap bij het ontbijt
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kunt beter die sinaasappels gewoon opeten ipv uitpersen
Ik had nasi met kip. Met tempe en kouseband ook. De Surinamer bij mij om de hoek is echt zo heeerlijk!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Je vertrekt deze week, Tink!? Wat heerlijk zeg, dat wordt geweldig!
Loona, gaat het al iets beter met je keel?
Wat heb je gegeten, Zeester? Wij waren gisteren op een verjaardag en daar kregen we pom. Hemeltje wat was dat lekker!
Ik heb vandaag gesport. En ik heb spierpijnmaar wat voelde het fijn om zo bezig te zijn!
Vier weken lijkt me heel lang om van huis weg te zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 20:01 schreef Tink89 het volgende:
Canada-tas ingepaktnjah, zonder de dingen die we deze week nog nodig heb. Lekker veel korte broeken en topjes en voor het tussen de muggen kanoën ook maar wat lang spul mee... Zo bizar om voor vier weken te pakken. Alsof ik nu al weet wat voor weer het over drie weken is :s
Lief dat je aan me denkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Je vertrekt deze week, Tink!? Wat heerlijk zeg, dat wordt geweldig!
Loona, gaat het al iets beter met je keel?
Wat heb je gegeten, Zeester? Wij waren gisteren op een verjaardag en daar kregen we pom. Hemeltje wat was dat lekker!
Ik heb vandaag gesport. En ik heb spierpijnmaar wat voelde het fijn om zo bezig te zijn!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 juni 2013 07:10 schreef BananaPancake het volgende:
OMG lieve mensjes,
Ik heb mijn scriptie AAAAF!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |