Ja, maar die van jou zegt dan ook dat ze teveel patat of ijs niet goed vindtquote:Op maandag 24 juni 2013 18:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mijn kind is haske bijzonder enzo... Voor mij dan hè
gisteren nog op de vraag of ze een zakje chips wilde 'nee, dank je, ik heb vandaag al chips gehad'quote:Op maandag 24 juni 2013 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou zegt dan ook dat ze teveel patat of ijs niet goed vindt
Deze week nog een jonge vrouw (begin 40) ontmoet met 11 kinderenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, kinderen zijn een persoonlijke keuze, dat blijft, welke kant je ook op wil. Alleen grote gezinnen hebben vind ik persoonlijk een beetje aso, maar ook dat is een eigen keuze
ik weet niet of ik het asociaal vind, maar het lijkt me hel op aarde...quote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze week nog een jonge vrouw (begin 40) ontmoet met 11 kinderen
Mij ook hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Sjeen het volgende:
ik weet niet of ik het asociaal vind, maar het lijkt me hel op aarde...
Haal je toch gewoon dat apparaat uit je oor en doe je de deur op slot?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef _Dido_ het volgende:
Ergens lijkt het me wel leuk om kinderen te hebben, maar ik wil ze wel uit kunnen zetten als het me niet uitkomtIk ben nogal gesteld op m'n vrijheid en doen wat ik wil wanneer ik dat wil, dus ik zou het zwaar krijgen!
het is asoquote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het asociaal vind, maar het lijkt me hel op aarde...
Moet ik dit doorgeven aan de AIVD?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is aso![]()
Gelukkig gaat de bevolking binnenkort krimpen
nee, dat is berekendquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moet ik dit doorgeven aan de AIVD?
neh, daar zou ik me rot bij voelenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Haal je toch gewoon dat apparaat uit je oor en doe je de deur op slot?
beide... Maar we vertrekken zaterdag op vakantie en vorige jaar ben ik daar ongemerkt 2 kilo afgevallen, dus wie weet vind ik de flow wel weer.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij ook hoor![]()
En de weg weer kwijt. Wat is er gebeurd?Enorme drang naar alles wat maar ongezond is of kan het je even niets schelen (of maakt dat stemmetje in je hoofd je dat wijs)?
Wie weet, Sjeen! Gewoon lekker veel bewegen op vakantie en het niet te gek maken wbt eten en het komt wel goedquote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef Sjeen het volgende:
beide... Maar we vertrekken zaterdag op vakantie en vorige jaar ben ik daar ongemerkt 2 kilo afgevallen, dus wie weet vind ik de flow wel weer.
Mijn neefje heeft een meisje bezwangerd die al 3 kinderen van 2 mannen had en lekker beroepsbijstandsmoeder was. Zijn dochter is inmiddels 1,5 en zegt tegen iedere man die ze tegenkomt 'papa'. Ze is inmiddels alweer een paar papa's verder want haar moeder heeft mijn neefje uit huis gezet net na de bevalling. Ze kwam er achter dat het toch niet zo'n heel strak plan is om een drugsverslaafde schizofreen in je huis te hebben omdat die ook wel eens niet voor je kroost kan zorgenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is aso![]()
Gelukkig gaat de bevolking binnenkort krimpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |