Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 24 juni 2013 07:10 schreef BananaPancake het volgende:
OMG lieve mensjes,
Ik heb mijn scriptie AAAAF!!!![]()
Dat lijkt echt maar zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:29 schreef miss_sly het volgende:
Vier weken van huis lijkt me heerlijk als je aan het reizen bentLanger ook nog wel, maar dat is zo lastig met vrije dagen.
Bananapancake, wat goed![]()
fluster, je lijstje lijkt me tamelijk minimalistisch. Ik zou de eat natural reep vervangen door iets als fruit en/of groente (komkommer, paprika zijn prima om tussendoor te snacken) en bij de lunch zou ik toch wel een boterham pakken met mager vleesbeleg bijvoorbeeld.
Ik zou dan de kwark halveren en er een boterham bij eten, denk ik. Of iets van fruit in de kwark erbij doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:50 schreef fluster het volgende:
[..]
Dat lijkt echt maar zo.500 gr bak kwark met muesli lijkt me nl. toch eigenlijk wel een prima lunch! En als het al minimalistisch zou zijn dan los ik dat niet op door water (komkommer) of paprika erbij te nemen. Wat groente betreft vanavond al een broccoli fest (een klein overschot aan broccoli hier atm) dus dat zit wel goed. Misschien maak ik wel iets van een broccoli quinoa pilaf ofzo.
Je maakt me wel nieuwsgierig! Of ben je gewoon even klaar met dieten etc?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Ben jullie niet vergeten!
Maar zal hier niet zo vaak zijn de komende tijd... (Nee, ik ben niet zwanger)
Uiteraard wens ik iedereen onverminderd succes toe met afvallen
Ja, zeg, heej.... en wij dan? Kom je wel naar de meet dan, op 26 oktober?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Ben jullie niet vergeten!
Maar zal hier niet zo vaak zijn de komende tijd... (Nee, ik ben niet zwanger)
Uiteraard wens ik iedereen onverminderd succes toe met afvallen
Njah, wij beginnen met het opzoeken van vrienden en verder is er meer dan genoeg te zien daar, dus ik vind het ook echt heerlijk. Vind het wel ongeveer het maximum om daarna weer je werk op te kunnen pakken enzo. Als je langer weg wilt, moet je dat wel echt goed geregeld hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:29 schreef miss_sly het volgende:
Vier weken van huis lijkt me heerlijk als je aan het reizen bentLanger ook nog wel, maar dat is zo lastig met vrije dagen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 07:10 schreef BananaPancake het volgende:
OMG lieve mensjes,
Ik heb mijn scriptie AAAAF!!!![]()
bij mij niet, iets van 20 gram max, kleine handjes nemen hequote:Op maandag 24 juni 2013 08:50 schreef _Dido_ het volgende:
Handje noten zegt weinig. Bij mij is dat 50 gram, nog best veel dus.
Huh, paar posts overgeslagen. SQ is dus terug maar niet terug. Gelijk heb je, ik moet ook eens minderen met fokken, maar goed dat komt er niet zo vanquote:
Omdat ik al bijna 2 weken thuis zit en tegen de muren omhoog loop. Ik ben bijzonder slecht in ziek zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap ook serieus niet waarom je in het weekend de HAP belt omdat je je zo ziek voelt om vervolgens op maandag in de sportschool te gaan staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |