Ik zou dan de kwark halveren en er een boterham bij eten, denk ik. Of iets van fruit in de kwark erbij doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:50 schreef fluster het volgende:
[..]
Dat lijkt echt maar zo.500 gr bak kwark met muesli lijkt me nl. toch eigenlijk wel een prima lunch! En als het al minimalistisch zou zijn dan los ik dat niet op door water (komkommer) of paprika erbij te nemen. Wat groente betreft vanavond al een broccoli fest (een klein overschot aan broccoli hier atm) dus dat zit wel goed. Misschien maak ik wel iets van een broccoli quinoa pilaf ofzo.
Je maakt me wel nieuwsgierig! Of ben je gewoon even klaar met dieten etc?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Ben jullie niet vergeten!
Maar zal hier niet zo vaak zijn de komende tijd... (Nee, ik ben niet zwanger)
Uiteraard wens ik iedereen onverminderd succes toe met afvallen
Ja, zeg, heej.... en wij dan? Kom je wel naar de meet dan, op 26 oktober?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Ben jullie niet vergeten!
Maar zal hier niet zo vaak zijn de komende tijd... (Nee, ik ben niet zwanger)
Uiteraard wens ik iedereen onverminderd succes toe met afvallen
Njah, wij beginnen met het opzoeken van vrienden en verder is er meer dan genoeg te zien daar, dus ik vind het ook echt heerlijk. Vind het wel ongeveer het maximum om daarna weer je werk op te kunnen pakken enzo. Als je langer weg wilt, moet je dat wel echt goed geregeld hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:29 schreef miss_sly het volgende:
Vier weken van huis lijkt me heerlijk als je aan het reizen bentLanger ook nog wel, maar dat is zo lastig met vrije dagen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 07:10 schreef BananaPancake het volgende:
OMG lieve mensjes,
Ik heb mijn scriptie AAAAF!!!![]()
bij mij niet, iets van 20 gram max, kleine handjes nemen hequote:Op maandag 24 juni 2013 08:50 schreef _Dido_ het volgende:
Handje noten zegt weinig. Bij mij is dat 50 gram, nog best veel dus.
Huh, paar posts overgeslagen. SQ is dus terug maar niet terug. Gelijk heb je, ik moet ook eens minderen met fokken, maar goed dat komt er niet zo vanquote:
Omdat ik al bijna 2 weken thuis zit en tegen de muren omhoog loop. Ik ben bijzonder slecht in ziek zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap ook serieus niet waarom je in het weekend de HAP belt omdat je je zo ziek voelt om vervolgens op maandag in de sportschool te gaan staan...
ik heb 12 dagen lang vrijwel elke dag verse baklava gegetenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had vrijdag baklava, verse, OMNOMNOM.
je denkt toch niet dat dat goed gaat, SQ in OUD?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Isabeau het volgende:
BP wat geweldig!
SQ welcome backFOK! is ook voor getrouwde vrouwen hoor
En niet nu ineens alleen in OUD gaan rondhangen.
Ik heb niet zo de behoefte op het moment om FOK! te minderen. Toch een stukje van mijn sociale leven, ook al klinkt dat wat triestig. Geen echte vriendinnen meer in mijn woonplaats en mijn goede vriendinnen wonen ver wegBen wel vaker een lange periode FOK!-moe geweest, dus dat herken ik weer wel
Het lijkt mij een boeiend experimentquote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
je denkt toch niet dat dat goed gaat, SQ in OUD?
ik wil geen mensen aan het huilen maken en mijn ervaring is dat ik zwangere mensen onbedoeld binnen vijf seconden aan het huilen kan krijgen. En dan doe ik nog niet eens mijn best.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn "minderen met fok" voornemen heb ik toch wel zeker een uur volgehouden.
Lonaa jouw lijstjes doen je lichaam goed, geef het nu ook de kans om even uit te rusten. Veel beterschap.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:33 schreef Lonaa het volgende:
Voorlopig lijstje:
O: 1 spelt met sla en zalm
S: Kracht + iets meer kracht, beetje cardio
L: 2 spelt. 1 met ham, 1 met cervelaat
T: Fruit
D: Aardappels uit de oven, groene asperges, kipfilet gevuld met een beetje brie en walnoten.
T: Kwark.
Ik heb dat meerdere mensen zien zeggen en die behoren bijna tot de grootste tuttebollen hoor!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 12 dagen lang vrijwel elke dag verse baklava gegeten![]()
![]()
![]()
Ben dan ook 5 kilo aangekomen in de verkansie
[..]
je denkt toch niet dat dat goed gaat, SQ in OUD?
Heb ik ook wel eens. Ik sukkel nou al 2 maanden met mijn gewrichten. Had gisteren 38,3 koorts, ik principe was ik vandaag gaan sporten, met pijnstillers.. maar toen bedacht ik me dat dat de vorige 3x ook niet zo handig uitpakte en heb ik het maar gelatenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap ook serieus niet waarom je in het weekend de HAP belt omdat je je zo ziek voelt om vervolgens op maandag in de sportschool te gaan staan...
naja, het feit dat ik ze daar allemaal persoonlijk ken maakt het niet beter, en iedereen is op vakantie nu, hier,quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik lurk af en toe bij SHJN en moest net al even grinniken.
ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dus ook graag in OUD wil postenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe.
Maargoed, jij wilde je toch wel voortplanten, SQ?
SHJN?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lurk af en toe bij SHJN en moest net al even grinniken.
Ahquote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
SHJN Slowchat in LIF - ook wel "kippenhok"
er zitten ook best leuke mensen in OUD hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, het feit dat ik ze daar allemaal persoonlijk ken maakt het niet beter, en iedereen is op vakantie nu, hier,
[..]
ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dus ook graag in OUD wil posten![]()
Dat er leuke mensen zijn maakt OUD zelf nog niet leukquote:Op maandag 24 juni 2013 15:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
er zitten ook best leuke mensen in OUD hoor
dat is ook niet DE slowchat, maar meer een gevolg van een serie waar zoveel werd geslowchat dat allemaal mensen beaus werden (show hier je nagels) en toen werd er een SC als proef gedaan en dat sloeg wel aan, kennelijkquote:Op maandag 24 juni 2013 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AhNooit gerealiseerd dat LIF ook een slowchat heeft
Ik ken ook genoeg leuke mensen die in OUD postenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dat er leuke mensen zijn maakt OUD zelf nog niet leuk
er staat een erg lekkere chili con carne met mango op AH.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Isabeau het volgende:
mango, ik heb nog een mango liggen! Maar een gerecht voor vanavond omheen verzinnen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
er zitten ook best leuke mensen in OUD hoor
Ja ditquote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat er leuke mensen zijn maakt OUD zelf nog niet leuk
Ik ben dol op chili con carne, maar heb het echt nog nooit met mango gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef Vicky het volgende:
er staat een erg lekkere chili con carne met mango op AH.
nah, dat kippenhok is geen officiele naam, het is gewoon een kippenhok, want alleen wijven.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Goh, mag er ook een AfvalSC komen dan, hihiEn dan noemen we het de 'vuilnishoop'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |