abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128027487
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128027573
Lijstje:
O: 1 spelt met gerookte makreel. Koffie met melk.
T: 1 spelt met 30+ kaas. Glas water
L: Nog inspiratieloos.
T: Ligt aan mijn L.
D: BBQ (met groente en zelfgemaakte kipspiesjes) of courgette uit de oven, wat rosti en een kipfilet waar ik nog wat lekkers mee ga doen.
T: Rabarber :9
pi_128027688
Gerookte makreel als ontbijt :o Ik moet er niet aan denken! :D Wel lekker verder :9

Wat doe je met die rabarber, Lonaa? Mijn ervaring is dat gekookte rabarber gecombineerd wordt met enorm veel suiker...

En over suiker gesproken. Ik had nog een flesje Teriyaki woksaus staan, gekregen van iemand. En gisteren vroeg ik me af of ik dat ook zelf kon maken, dus wat zit er nou in zo'n flesje? Ingrediënt nr 1: water :') en op de tweede plaats: suiker.... :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128027768
Rabarber? Denk dat ik vanavond of morgen deze maar doe:

quote:
Rabarber met aardbeien
ingrediënten:
2 personen: per persoon 95 Kcal

250 gram rabarber
1/2 dl sinaasappelsap
witte basterdsuiker
100 gram aardbeien
bereiding:
Maak de rabarber schoon en snijd de stengels in stukjes van 2 cm. Kook de rabarber in het sinaasappelsap in enkele minuten gaar. Laat de rabarber afkoelen en maak het op smaak met basterdsuiker. Was de aardbeien, verwijder de kroontjes en snijd de aardbeien in vieren. Schep de aardbeien door de rabarber.
Verdeel het over 2 coupes.
Heb namelijk ook nog rabarber en aardbeien in huis :P
pi_128028183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Gerookte makreel als ontbijt :o Ik moet er niet aan denken! :D Wel lekker verder :9

Wat doe je met die rabarber, Lonaa? Mijn ervaring is dat gekookte rabarber gecombineerd wordt met enorm veel suiker...

En over suiker gesproken. Ik had nog een flesje Teriyaki woksaus staan, gekregen van iemand. En gisteren vroeg ik me af of ik dat ook zelf kon maken, dus wat zit er nou in zo'n flesje? Ingrediënt nr 1: water :') en op de tweede plaats: suiker.... :o
Ene beetje gerookte makreel hoor, niet een halve ofzo.
Heb geen probleem met ontbijten. Ik eet ook niet direct als ik wakker ben, dat scheelt ook.

Die rabarber kook ik.
Mijn grote voordeel is dat ik niet zo van zoet hou. Dus er gaat bijna geen suiker bij in. En wat er aan zoet in gaat is half suiker half honing. :Y

Sinds ik van nog meer dingen de verpakking ben gaan lezen is het me enorm opgevallen in hoe ontzettend veel dingen suiker en aanverwanten zitten, echt bizar.
pi_128028271
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:59 schreef Lonaa het volgende:

Sinds ik van nog meer dingen de verpakking ben gaan lezen is het me enorm opgevallen in hoe ontzettend veel dingen suiker en aanverwanten zitten, echt bizar.
Ik vermijd kant en klare verpakkingen en dergelijke zo veel mogelijk, want idd echt overal gaat suiker in 8)7 Alles moet maar zoet in onze maatschappij!

En als je geen suiker wilt dan is het nog steeds moeilijk te vermijden. Bonen in blik? Gerookte zalm? Zit allemaal vaak suiker bij door...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128028359
Kant en klaar, pakjes en zakjes vermijdt ik al tijden.
Suikervrij is inderdaad lastig, maar ik doe mijn best.
Ik ga ook eens een poging wagen zelf brood (ik typte broot :')_) te bakken, aangezien zelfs in brood de nodige toevoegingen zit.
pi_128028449
In bijna al het brood zit ook suiker 8-) in de vorm van dextrose vaak.
Allinson heeft geen suiker toegevoegd, alleen volkorenmeel, water, zout en gist.
pi_128028485
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef Isabeau het volgende:
In bijna al het brood zit ook suiker 8-) in de vorm van dextrose vaak.
Allinson heeft geen suiker toegevoegd, alleen volkorenmeel, water, zout en gist.
In mijn zelfgemaakte brood zit vaak ook geen suiker. Soms een beetje voor de gist, om die te voeren :P
pi_128028550
En dat is precies waarom ik mijn eigen brood wil bakken.

Plus ik hou van prutsen in de keuken. O+

Ik ga moed verzamelen om op de fiets te gaan zitten, benauwde bende hier.
pi_128029194
Zelf brood bakken begin ik voorlopig maar niet aan. Misschien over 20 kilo :D
Spoilers!
pi_128029532
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zelf brood bakken begin ik voorlopig maar niet aan. Misschien over 20 kilo :D
Ik nu ook nog niet, want dan eet ik weer veel te veel brood :9~
Maar tzt lijkt me dat ook wel leuk om te doen :Y
pi_128030739
Ik eet de laatste 2 weken toevallig helemaal geen brood. Alleen roggebrood en waldkorn beschuiten. Die zijn iets te lekker dus die mag ik niet meer.

Ik heb net lekker iig 1km gezwommen! Buiten! En het was op 1 of andere manier nog gratis ook!
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:08:09 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128033315
Ja, wij gingen er ook meer brood door eten, gewoon omdat het zo lekker ruikt. :D

Ik heb net nog even een eitje aan mijn lunch toegevoegd, merkte met hardlopen net dat ik toch wel echt op het randje zit qua wat ik eet en dat ik erg weinig energie over had. Sowieso merk ik het goed dat ik ook nog Jillian doe ernaast qua energieverbruik.
pi_128034384
Ik heb toevallig na het zwemmen net bij een vriendinnetje zelfgebakken brood gelunched, en het is wel écht heel erg lekker! Alleen het is duurder ook dan in de winkel kopen over het algemeen, en mij toch net wat teveel moeite.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:20:04 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128036263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Zeester het volgende:
Ik heb toevallig na het zwemmen net bij een vriendinnetje zelfgebakken brood gelunched, en het is wel écht heel erg lekker! Alleen het is duurder ook dan in de winkel kopen over het algemeen, en mij toch net wat teveel moeite.
Nee joh, echt niet duurder hoor! :o

http://www.frugallivingnw(...)step-by-step-recipe/

Dit is bloem, water, beetje gist, beetje zout.
pi_128036362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee joh, echt niet duurder hoor! :o

http://www.frugallivingnw(...)step-by-step-recipe/

Dit is bloem, water, beetje gist, beetje zout.
Ow, ik heb juist weleens een berekening gezien waarmee, als je elektriciteits-kosten enzo meerekend het uiteindelijk duurder uitkomt dan brood uit de supermarkt. Maar goed, sowieso eet ik de laatste tijd dus vrijwel geen brood, dus het zou sowieso niet uitkunnen hier ;)!
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:24:06 #18
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128036426
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik nu ook nog niet, want dan eet ik weer veel te veel brood :9~
Maar tzt lijkt me dat ook wel leuk om te doen :Y
idd.

Vers brood :9~
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:24:10 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128036431
Ja, dat is mss ook wel zo, als je dat allemaal mee rekent idd. Zo ver denk ik dan weer niet. :+
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:39:21 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128039700
:o Net zo'n leuk rokje gezien: http://i1.ztat.net/large/ST/92/1B/01/L5/06/ST921B01L-506@1.1.jpg
Maar ja... alleen nog maar in 40 verkrijgbaar en om nu 70 euro uit te geven omdat het mss over 8 kg past... -O- Dat gaat me een tikje te ver. :')
maar hard mijn best doen, dan kan ik over een tijdje gewoon op 'in het mandje' klikken bij deze maat.
Hoewel het dan ook vast wel voor zal komen dat hij er dan alleen in 36 is. :D
pi_128041721
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:39 schreef Brighteyes het volgende:
:o Net zo'n leuk rokje gezien: http://i1.ztat.net/large/ST/92/1B/01/L5/06/ST921B01L-506@1.1.jpg
Maar ja... alleen nog maar in 40 verkrijgbaar en om nu 70 euro uit te geven omdat het mss over 8 kg past... -O- Dat gaat me een tikje te ver. :')
maar hard mijn best doen, dan kan ik over een tijdje gewoon op 'in het mandje' klikken bij deze maat.
Hoewel het dan ook vast wel voor zal komen dat hij er dan alleen in 36 is. :D
Die is echt heel erg leuk! Goed ding om je voor je houden voor over 8 kilo. Over 8 kilo mag jij zonder aarzelen als beloning dit rokje! Vind ik ook!
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:13:53 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128051886
Net twee afleveringen west wing zitten kijken, season finale, en nu wil ik door ipv Jillian te gaan doen. :')

Maar ik kan dat! :Y Nu dus maar omkleden en op naar level 2!
pi_128052530
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Net twee afleveringen west wing zitten kijken, season finale, en nu wil ik door ipv Jillian te gaan doen. :')

You go girl!

Rokje is inderdaad mooi. Maar volgens mij alleen maar mooi als je echt een slanke taille hebt. Ziet er ook uit als heel mooi materiaal.
Spoilers!
pi_128052908
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Brighteyes het volgende:

The West Wing! O+ O+
pi_128053219
Ik ben wat afgeweken van mijn lijstje vandaag. Vroeg gegeten dus vanmiddag mijn slmpie ijsje en paprika overgeslagen. Omdat het brood op was heb ik alleen de nicoise op maar dat was toch meer dan gedacht dus dat kwam niet slecht uit.
Vanavond asperges in plaats van gorgonzolaspinazie gegeten dus ook daar wat minder dan gepland op qua kcal.

En dat komt goed uit want ik heb mijn vriend en mij net getrakteerd op een Frozz O+ Frozen yogurt a 100 kcal per bakje met 3 toppings naar keuze uit een range van 30. Ik heb verstandig gedaan en ben voor aardbei, blauwe bes en pecannoten. Vriendje ging voor brownie, stroopwafel en witte chocolade.
Spoilers!
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:41:32 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128058190
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

You go girl!

Rokje is inderdaad mooi. Maar volgens mij alleen maar mooi als je echt een slanke taille hebt. Ziet er ook uit als heel mooi materiaal.
Ja, en een paar prachtige benen eronder! :Y

Fluster, ik loop meestal jaren achter met dit soort dingen, zo ook nu, maar ik vind het zo'n waanzinnige serie! :Y Ik ga nu aan seizoen 6 beginnen. *O*

En Jillian level 2 was minder heftig da de eerste keer dat ik eraan begon, maar jemig hey, het zweet droop van mijn lijf! :D
pi_128059730
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben wat afgeweken van mijn lijstje vandaag. Vroeg gegeten dus vanmiddag mijn slmpie ijsje en paprika overgeslagen. Omdat het brood op was heb ik alleen de nicoise op maar dat was toch meer dan gedacht dus dat kwam niet slecht uit.
Vanavond asperges in plaats van gorgonzolaspinazie gegeten dus ook daar wat minder dan gepland op qua kcal.

En dat komt goed uit want ik heb mijn vriend en mij net getrakteerd op een Frozz O+ Frozen yogurt a 100 kcal per bakje met 3 toppings naar keuze uit een range van 30. Ik heb verstandig gedaan en ben voor aardbei, blauwe bes en pecannoten. Vriendje ging voor brownie, stroopwafel en witte chocolade.
Frozz is echt heerlijk! Het zit schuin tegenover 1 vd vestigingen van m'n werk, heel af en toe mag ik dan wel een kindermaatje, met dan 1 gezonde, en 1 ongezonde topping van mezelf (ongezond altijd kletskoppen NOM!!!)
pi_128059848
Defnitief lijstje:
O: 1 spelt met gerookte makreel. Koffie met melk.
T: 1 spelt met 30+ kaas. Glas water.
L: 1 spelt met rosbief, wat roomkaas, sla, glas limonade.
D: Rosti met een uitje en wat spekjes, courgette, halve kipfilet.
T: Turkse yoghurt met wat walnoten, rozijntjes, gedroogde mango en honing.
T: Mini-schaaltje cashews.

Het is een beetje raar. Soms heb ik bere-honger en vandaag amper trek. :{
pi_128068522
Ook maar weer eens hier posten, volg het al af en toe, en vind heterg knap dat jullie zoveel kunnen eten en toch afvallen.
Mijn gemiddeld eetpatroon is 2 volkoren beechuit als ontbijt, 3 broodjes tussen de middag en lunch wat de pot schaft. Verder af en toe wat fruit o.i.d. als tussendoor en dat is het wel.
Als ik meer eet kom ik geheid aan.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_128068583
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:24 schreef Marco001 het volgende:
Ook maar weer eens hier posten, volg het al af en toe, en vind heterg knap dat jullie zoveel kunnen eten en toch afvallen.
Mijn gemiddeld eetpatroon is 2 volkoren beechuit als ontbijt, 3 broodjes tussen de middag en lunch wat de pot schaft. Verder af en toe wat fruit o.i.d. als tussendoor en dat is het wel.
Als ik naar jouw lijstje kijk dan is mijn eerste reactie: je ontbijt is wel erg karig. Dan moet je juist goed eten.
Bij de lunch zou ik voor boterhammen kiezen in plaats van broodjes.

Verder geef je wat weinig informatie om echt goed op te kunnen reageren.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_128068661
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:31 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Als ik naar jouw lijstje kijk dan is mijn eerste reactie: je ontbijt is wel erg karig. Dan moet je juist goed eten.
Bij de lunch zou ik voor boterhammen kiezen in plaats van broodjes.

Verder geef je wat weinig informatie om echt goed op te kunnen reageren.
bedoelde ook boterhammen.. en meet dan 2 beschuitjes en 1 koffie(1 jam, 1 kaas) krijg ik sochtends niet eens op.(volgens mij dan. )
Verder rij ik taxi, dus mijn eetpatroon is nogal onregelmatig en dat is denk ik de grootste boosdoener.
Zout eet ik heel weinig(alleen dat wat al door het brood zit en tijdens het mountainbiken. Isotone sportdrank en een bidon water met eens snufje zout.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 21 juni 2013 @ 08:02:24 #32
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128068781
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:43 schreef Marco001 het volgende:

[..]

bedoelde ook boterhammen.. en meet dan 2 beschuitjes en 1 koffie(1 jam, 1 kaas) krijg ik sochtends niet eens op.(volgens mij dan. )
Verder rij ik taxi, dus mijn eetpatroon is nogal onregelmatig en dat is denk ik de grootste boosdoener.
Zout eet ik heel weinig(alleen dat wat al door het brood zit en tijdens het mountainbiken. Isotone sportdrank en een bidon water met eens snufje zout.)
Onregelmatige diensten wilt niet zeggen dat je ook per se slecht moet eten. Er zijn genoeg makkelijk mee te nemen gezonde tussendoortjes. Post eens een lijstje van je op een dag precies eet?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:21:25 #33
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128069778
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, en een paar prachtige benen eronder! :Y

Fluster, ik loop meestal jaren achter met dit soort dingen, zo ook nu, maar ik vind het zo'n waanzinnige serie! :Y Ik ga nu aan seizoen 6 beginnen. *O*

En Jillian level 2 was minder heftig da de eerste keer dat ik eraan begon, maar jemig hey, het zweet droop van mijn lijf! :D
Ja, echt drup drup drup van m'n voorhoofd op de grond :') Volgende keer misschien even een raam openzetten voor ik begin :') oO<

Ik doe het ook nog eens op blote voeten, dus lekkere voetafdrukken overal :P
And eternity in an hour.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:22:30 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128069795
Volgens mij ben ik weer op de goede weg.

O: yoghurt, muesli, lijnzaad
S: Jillian
T: nectarine, 3 matze met St Moret
L: 2 bruin met gekookt ei, 1 bruin met selleriesalade
T: Platte perzik, 2 mini pruimen, komkommer, paprika, slimpie ijsje
A: Risotto met groene en witte asperges, lente-ui, beetje parm en een zachtgekookt ei :9
T: Aardbeien

Straks met mijn schoonmoesjenaar de Plantenhal, lekker goedkope planten en potten aanschaffen :Y Dat gaat wel ten koste van mijn half uurtje wandelen maar vooruit.
Spoilers!
pi_128069817
Ik heb even mijn post gekopieerd vanuit slank omdat ik op zoek ben naar meerdere meningen:

quote:
Alleen ik heb een vraagje, omdat ik zelf niet zo goed weet wat ik moet doen. Een vriendin van mij (met wie ik ook sport) raadt mij aan om een afspraak te maken met een holistisch arts. Met als een van de redenen het moeilijke afvallen en de continue gespannen gevoel in mijn rug en schouders. Ze denkt dat ik te veel afvalstoffen in mijn lijf heb waardoor ik moeilijk afval, en dat die afvalstoffen eerst ook hun uitgang moeten vinden.
Weet je ik sta daar echt wel open voor, en geloof echt wel dat zo'n arts op een andere manier kijkt en je daarbij ook kan helpen. Maar het is een flinke uitgave, en ben benieuwd naar hoe jullie hier naar kijken.
Ik weet dat het bij haar heel goed heeft geholpen en ze van heel veel klachten af is. Maar goed zoals ik al zeg, ik wil meer meningen omdat het een flinke uitgave is.
Zo nu ga ik eerst even lekker sporten en daarna de spullen pakken voor het weekendje weg!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:23:59 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128069831
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:21 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ja, echt drup drup drup van m'n voorhoofd op de grond :') Volgende keer misschien even een raam openzetten voor ik begin :') oO<

Ik doe het ook nog eens op blote voeten, dus lekkere voetafdrukken overal :P
Echt alsof ik onder de douche vandaan kom inderdaad. Ik heb wel een ventilator staan. Tijdens de cardiominuten hups ik 2 meter naar links zodat ik voor de ven sta.
Spoilers!
pi_128069848
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:24 schreef Marco001 het volgende:
Toen ik meer ging eten, viel ik ineens ook meer af. Soms is weinig eten een signaal voor je lichaam om zo efficiënt mogelijk met de binnenkomende energie om te gaan. En ik heb natuurlijk geen idee wat je avondeten is, een erg vette maaltijd of 2x opscheppen kan je ook zomaar ver boven de 1000 kcal voor één maaltijd brengen.

En je beroep is ook niet zo prettig qua beweging natuurlijk -O- In een taxi zit je toch heel erg veel.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:25:30 #38
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128069859
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Echt alsof ik onder de douche vandaan kom inderdaad. Ik heb wel een ventilator staan. Tijdens de cardiominuten hups ik 2 meter naar links zodat ik voor de ven sta.
Ik heb geen ventilator :'( En de ramen kunnen ook niet open vanwege de katten :')

Ja, kan wel, maar dan moeten de katten de kamer uit, vind ik ook weer zielig (zo gezellig, 's nachts, katjes op je bed O+)
And eternity in an hour.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:26:14 #39
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128069871
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb even mijn post gekopieerd vanuit slank omdat ik op zoek ben naar meerdere meningen:

[..]

Zo nu ga ik eerst even lekker sporten en daarna de spullen pakken voor het weekendje weg!!
Nou vind ik dat soort 'artsen' altijd een enorme load of crap maar ik heb me er eigenlijk nooit echt in verdiept. Maar ik denk dat je bij wijze van testperiode ook best zelf een tijdje (geen idee hoe lang zoiets moet) kunt detoxen. Daar heb je zo'n figuur toch niet voor nodig?
Spoilers!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:29:06 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128069929
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:25 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik heb geen ventilator :'( En de ramen kunnen ook niet open vanwege de katten :')

Ja, kan wel, maar dan moeten de katten de kamer uit, vind ik ook weer zielig (zo gezellig, 's nachts, katjes op je bed O+)
Voorzethorren doen het bij mij prima ;) Eentje is wel vastgeplakt met ducttape omdat een buurkat de hor er uit mikte en ik midden in de nacht wakker werd van een hoop gestommel en mijn kat nog net bij haar staart kon grijpen terwijl ze het 'wild' ging verkennen om de vijand te grazen te nemen. Ze is heel waaks :Y Maar ik vond het toch niet zo'n goed idee.
Spoilers!
pi_128069950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nou vind ik dat soort 'artsen' altijd een enorme load of crap maar ik heb me er eigenlijk nooit echt in verdiept. Maar ik denk dat je bij wijze van testperiode ook best zelf een tijdje (geen idee hoe lang zoiets moet) kunt detoxen. Daar heb je zo'n figuur toch niet voor nodig?
Zij heeft bepaalde druppels gekregen, en is ook gezocht voor wel voeding ze overgevoelig is, dus dat zou de meerwaarde zijn van zo'n arts.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:31:27 #42
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128069986
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Voorzethorren doen het bij mij prima ;) Eentje is wel vastgeplakt met ducttape omdat een buurkat de hor er uit mikte en ik midden in de nacht wakker werd van een hoop gestommel en mijn kat nog net bij haar staart kon grijpen terwijl ze het 'wild' ging verkennen om de vijand te grazen te nemen. Ze is heel waaks :Y Maar ik vond het toch niet zo'n goed idee.
Is een optie, alleen is dit niet mijn eigen huis, maar een huurhuis :P

Voor buurkatten ben ik niet bang, die kunnen hier niet komen :)
And eternity in an hour.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:31:34 #43
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128069993
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zij heeft bepaalde druppels gekregen, en is ook gezocht voor wel voeding ze overgevoelig is, dus dat zou de meerwaarde zijn van zo'n arts.
Oh... Dan weet ik het ook niet :)
Spoilers!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:32:49 #44
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128070022
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Is een optie, alleen is dit niet mijn eigen huis, maar een huurhuis :P

Voor buurkatten ben ik niet bang, die kunnen hier niet komen :)
Tenzij je er over 3 maanden uit gaat lijkt het mij wel waard om een paar latjes met wat gaas te bespannen ;)
Spoilers!
pi_128070760
quote:

[..]

Zonder lullig te willen zijn denk ik écht dat je meer zou hebben aan een goede psycholoog dan aan een holistisch dokter. Uiteindelijk ben jij degene die het moet doen, en het is meer je geest die tegenwerkt dan je lichaam, denk ik. Maar als jij het geld er voor over hebt, dan kun je je ook best een keer naar die dokter wagen, baad het niet...
pi_128070842
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En wat zit er in die druppels? Als ik naar zo'n arts ga kunnen zij mij ook wel heel veel wijsmaken. Om te beginnen met de spier in mijn nek die ALTIJD vast zit. Maar hey, dat is aan de rechterkant en ik ben toevallig ook blind aan mijn rechteroog waardoor die spier iets teveel belast is door het draaien van mijn hoofd.

Tsja, als jij erin gelooft moet je het doen, maar het zal niet het magische middel zijn om je doel te bereiken. Vriendinnetje kreeg toen het verhaal van een gemuteerde e.coli in haar hersenen, helemaal knap als je dat met wat druppels op kun lossen :X
pi_128070974
quote:

Ik vin dhet ook enorme nonsens en zonde van je geld. Je lichaam is zelf uitstekend in staat zich te ontdoen van afvalstoffen (via je nieren, lever, huid, longen) en als die niet goed werken dan krijg je heel andere klachten. Verder denken mensen dat afvalstoffen zich 'ophopen' in je darmen, maar ook dat is nonsens. Je darmen zien er van binnen uit als de binnenkant van je lip/wang. En zeg nou zelf, hoopt daar je voedsel (hoe vet of plakkerig ook) zich daar ook op?

Verder vinden ze altijd wel overgevoeligheden en dan toch héél vaak voor suiker (nooit slecht om te schrappen 8-) ) en gluten en dergelijke. Voor de meeste mensen gaat dat toch echt niet op en je kan het zelf uittesten door een tijdje geen toegevoegde suikers te nemen of granen te schrappen etc.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 10:12:27 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128071010
Een holistisch arts is niet per definitie een kwakzalver. Hier geven fysiotherapeuten ook holistische therapie en uit ervaring weet ik dat zij resultaten bereiken die een normale fysiotherapeut niet bereikt.

Ze kijken niet alleen naar afvalstoffen, maar ook naar doorstroming en blokkades in spieren en zenuwen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:10:11 #49
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128072614
*O* I am well on my way to being shredded *O* En inmiddels doe ik elke oefening met mijn 1 kg gewichtjes ipv met 0.5 of die twee afwisselen. Dat is een dag eerder dan gepland. Waarom is er geen schouderklop-emoticon :{

Ik hoor Dido en Be over hoe moeilijk level 2 is. Is level 3 makkelijker dan? Daar hoor ik jullie namelijk niet over.
Spoilers!
pi_128074643
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nice! Enjoy! Ik vind het zo jammer dat ik het jaren geleden allemaal al gezien heb. En zelfs al eens herkeken heb. :P Die eerste keer TWW is zo O+
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:14:07 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128075004
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
*O* I am well on my way to being shredded *O* En inmiddels doe ik elke oefening met mijn 1 kg gewichtjes ipv met 0.5 of die twee afwisselen. Dat is een dag eerder dan gepland. Waarom is er geen schouderklop-emoticon :{

Ik hoor Dido en Be over hoe moeilijk level 2 is. Is level 3 makkelijker dan? Daar hoor ik jullie namelijk niet over.
Ikzelf vind 2 echt het pittigst, maar is natuurlijk persoonlijk.
pi_128075679
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
Een holistisch arts is niet per definitie een kwakzalver. Hier geven fysiotherapeuten ook holistische therapie en uit ervaring weet ik dat zij resultaten bereiken die een normale fysiotherapeut niet bereikt.

Ze kijken niet alleen naar afvalstoffen, maar ook naar doorstroming en blokkades in spieren en zenuwen.
Dit laatste dus. Ik kan het niet zo goed omschrijven maar wat Tinkepink zegt bedoel ik dus. Ik zal er nog wel goed over nadenken en op zoek gaan naar info over die arts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')