quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Arme kinders, zitten ze daar ergens boven "Gvd, we zijn dood, branden die simpele zielen kut geur kaarsen voor ons![]()
"
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Van de 3fm Hyves paginaWelke FOK!ker is dit
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja.
Had iemand op facebook die eerst heel nuchter was enzo. En toen werd hij verslaafd begon hij allerlei plaatjes te posten van deel dit en deel dat, fotos te posten van zijn voer en shit bij starbucks, en begon nog steeds meer dingen te posten, oa persoonlijke sores enzo.Nah.
quote:
Mis ik iets?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef Meke het volgende:
Ik vind al die 'rages' ook zo typischEerst al dat GESPOT:, nu al dat 'wat ..... niet zeggen'
wutquote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef Meke het volgende:
Ik vind al die 'rages' ook zo typischEerst al dat GESPOT:, nu al dat 'wat ..... niet zeggen'
Gespotquote:
Die is idd goed gevonden.quote:
Ik sta er verbaast van dat de moeder van die jongens daar ook heeft gereageerd. Ze is erg dankbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die is idd goed gevonden.
Hier moet ik om huilen:
https://www.facebook.com/groups/550542354985255/
Wat een leeg, sentimenteel geleuter weer.quote:Woorden zijn losse letters die samen een betekenis vormen,
Woorden samen vormen een zin,
Losse woorden zijn vaak sterker dan 1 zin,
Sterke woorden horen bij elkaar,die zijn voor altijd aan elkaar verbonden,
2 sterke woorden …..
Ruben en Julian….
Namen die nooit vergeten zullen worden.
Hun namen zijn bij geschreven in de sterren hemel,
Kijk omhoog en zie hun namen,
Sterren die fonkelen,
Die krachtig zullen stralen,
Ze zenden je kracht en moed.
Vandaag….
Daar zijn zelfs geen sterke woorden voor…
Faalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
wel awkward in het kwadraat zo
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:41 schreef AthCom het volgende:
"Ik irriteer me" vind ik wellicht wel erger.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:41 schreef AthCom het volgende:
"Ik irriteer me" vind ik wellicht wel erger.
weer zo iemand die goede kansen heeft op de arbeidsmarktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
Degene die dit post is lerares, het gaat dus om die antwoorden op de foto:
[ link | afbeelding ]
Een lerares die 'Lol #LeerlingX,meisje, 15jaar' typt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die lerares is zelf waarschijnlijk 24, net 1 jaar van de pabo af, heeft daar haar verplichte voldoendes voor Engels en Wiskunde met hangen en wurgen gehaald, maar voelt zich nu al een hele echte volwassen juf. Oh ja, en ze maakt graag cupcakes met 'r dinnetjes en vind alles gezelliequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een lerares die 'Lol #LeerlingX,meisje, 15jaar' typt?Het onderwijs in Nederland.
Dat gewoon zo online zetten? Hm, oke..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die is idd goed gevonden.
Hier moet ik om huilen:
https://www.facebook.com/groups/550542354985255/
Ze is 34 en post bijna dagelijks verhalen over haar leerlingen, ze heeft daarom ook 2 FB accounts...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die lerares is zelf waarschijnlijk 24, net 1 jaar van de pabo af, heeft daar haar verplichte voldoendes voor Engels en Wiskunde met hangen en wurgen gehaald, maar voelt zich nu al een hele echte volwassen juf. Oh ja, en ze maakt graag cupcakes met 'r dinnetjes en vind alles gezellie
Met je pabo lesgeven op de middelbare school ja?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die lerares is zelf waarschijnlijk 24, net 1 jaar van de pabo af, heeft daar haar verplichte voldoendes voor Engels en Wiskunde met hangen en wurgen gehaald, maar voelt zich nu al een hele echte volwassen juf. Oh ja, en ze maakt graag cupcakes met 'r dinnetjes en vind alles gezellie
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:34 schreef Queens het volgende:
[..]
Ze is 34 en post bijna dagelijks verhalen over haar leerlingen, ze heeft daarom ook 2 FB accounts...
en vooral dom geleuter. Het zijn namen geen woordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat een leeg, sentimenteel geleuter weer.
Natuurlijk, daarmee krijgt dat mens haar kinderen terug...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Om terug te komen op de kaarsjes/broertjes;
[ afbeelding ]
Tekst van paars;
''Heb je daar moeite mee dat er nu aandacht naar die moeder van die 2 knaapjes gaat? Je zal de moeder van die knaapjes maar zijn!!! Leed in de wereld is overal en daar wordt ook bij stilgestaan, hetzij met acties of donaties. Dit leed is alleen wel erg dicht bij de deur. Ik hoop dat het de betreffende moeder wat steun mag geven dat NL massaal meeleeft. Het mooiste en belangrijkste wat je kan hebben is zij kwijt....haar kinderen.''
"Ik ben blond en snap er niks van"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lijkt mij wel interessantquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:34 schreef Queens het volgende:
[..]
Ze is 34 en post bijna dagelijks verhalen over haar leerlingen, ze heeft daarom ook 2 FB accounts...
"Hebben gestofzuigd"... wat een verademing om een juiste vervoeging te zien!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lijkt mij wel interessantbeter dan 'genieteeeen!!!!' Of mensen die per se moeten delen dat ze hebben gestofzuigd
Dat maakt Facebook juist nog interessant. Als iemand een link naar een betoog plaatst ofzo en aangeeft het daar mee eens te zijn, kunnen er juist interessante discussies ontstaan waar meerdere mensen zich in kunnen mengen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:57 schreef Copthorne het volgende:
Überhaupt mensen die op facebook in discussie gaan, over wat dan ook.
Dat dan weer wel, maar het kan ook gênante vormen aannemen. En ik vind facebook niet een heel geschikt medium voor diepgaande discussies tussen al die "oh meis, wat lekker, geniet ervan xxx" berichten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat maakt Facebook juist nog interessant. Als iemand een link naar een betoog plaatst ofzo en aangeeft het daar mee eens te zijn, kunnen er juist interessante discussies ontstaan waar meerdere mensen zich in kunnen mengen.
Net zoals dat op FOK! kan zeg maar
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
"Hebben gestofzuigd"... wat een verademing om een juiste vervoeging te zien!
Deze vind ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker dan als je lerares dat openbaar maakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is soms wel boeiend ja, vooral wanneer de politie erbij gehaald moet wordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lijkt mij wel interessantbeter dan 'genieteeeen!!!!' Of mensen die per se moeten delen dat ze hebben gestofzuigd
Schattigquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Deze vind ik dan wel weer leuk. Zo heb ik ook een keer een foto van een basisschoolopdracht uit mijn moeder's klas op Facebook gepost:
[ afbeelding ]
Dat achterlijke wijf trekt een uitkering terwijl haar vriendin illegaal bij haar inwoontquote:pffffff we kunnen ons wel tepleuris werken alles word weer in genomen met dat bezuinigen alles gaat naar de kloten wanneer houd dit eens op we moeten massaal demostreren anders komt het niet goed hier in de kikkerlandje
Ik heb er hier op fok ooit een gezien over iets wat een vrouw deed en de vraag was waarom ze het fout hadquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Deze vind ik dan wel weer leuk. Zo heb ik ook een keer een foto van een basisschoolopdracht uit mijn moeder's klas op Facebook gepost:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb er hier op fok ooit een gezien over iets wat een vrouw deed en de vraag was waarom ze het fout had
Antwoord omdat ze een vrouw is
Zet het in je reactie danquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat achterlijke wijf trekt een uitkering terwijl haar vriendin illegaal bij haar inwoont![]()
![]()
Heb ik gedaan. Erboven stond al een reactie van ''ehhh waar dan??''quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zet het in je reactie dan
Of weet ze waar je woont?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:26 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zie het steeds vaker op Facebook,
van die mensen die roepen bijvoorbeeld:
RIJBEWIJS IS EEN FEIT!
KAARTJE HARDBASE IS EEN FEIT!
LOWLANDS IS EEN FEIT!
en meer van zulks.
Ja inderdaad. Die zaken zijn een feit, een rijbewijs bestaat, een kaartje voor Hardbase ook en zelfs Lowlands bestaat echt! Maar dat is niet wat ze bedoelen uiteraard.
Zeg dan gewoon: "ik heb mijn rijbewijs gehaald."
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Van zulke dingen. Dat zie je toch meteen en verwijder je?
van een meid van 19/20 (vage FB kennis).quote:Eindelijk, daar is ie dan: mijn eigen autootje!! Heel blij mee, dankjewel
Mag een lerares dat wel posten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat boeit mij persoonlijk vrij weinig natuurlijkquote:
Alsof iemand weet wie het geschreven heeft. Goede vriend van mij post ook altijd leuke dingetjes op facebook uit de proefwerken die ze maken. Is echt fantastischquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker dan als je lerares dat openbaar maakt.
Dit dus. En je hebt toch ook Meester Bart ofzo in Amsterdam die er een speciale Facebook voor gemaakt heeft? Die post allemaal quotes van wat leerlingen tegen hem gezegd hebben en hij is behoorlijk populair.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alsof iemand weet wie het geschreven heeft. Goede vriend van mij post ook altijd leuke dingetjes op facebook uit de proefwerken die ze maken. Is echt fantastischEn bij vlagen echt mega-grappig
Meester Bartquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus. En je hebt toch ook Meester Bart ofzo in Amsterdam die er een speciale Facebook voor gemaakt heeft? Die post allemaal quotes van wat leerlingen tegen hem gezegd hebben en hij is behoorlijk populair.
edit: https://www.facebook.com/meesterbartschrijft dit is zijn facebook
Ah oke.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Queens het volgende:
[..]
Dat boeit mij persoonlijk vrij weinig natuurlijk![]()
Ze noemt in ieder geval nooit namen en ze post ook vaak lieve dingen over ze hoor!
Haha geweldig!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus. En je hebt toch ook Meester Bart ofzo in Amsterdam die er een speciale Facebook voor gemaakt heeft? Die post allemaal quotes van wat leerlingen tegen hem gezegd hebben en hij is behoorlijk populair.
edit: https://www.facebook.com/meesterbartschrijft dit is zijn facebook
Kill it with fire!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:14 schreef A.Jensen het volgende:
Er is vandaag een groot kwaad geschied..
[ afbeelding ]
Het is niet zo moeilijk te raden...
Jij bent Marcel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:14 schreef A.Jensen het volgende:
Er is vandaag een groot kwaad geschied..
[ afbeelding ]
Het is niet zo moeilijk te raden...
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb er hier op fok ooit een gezien over iets wat een vrouw deed en de vraag was waarom ze het fout had
Antwoord omdat ze een vrouw is
gvdquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'staat hem hetzelfde te wachten'![]()
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
'weer is'quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
er is niets maar dan ook helemaal niets wat niet fout isquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Purmerend en omstreken platbombarderen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Prego het volgende:
[..]
er is niets maar dan ook helemaal niets wat niet fout is
en dan nog 8 mensen die dat leuk vinden
Bewijst wel dat er ook mannen zulke gruwelijke zooi posten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Die delen zijn humor denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Prego het volgende:
[..]
er is niets maar dan ook helemaal niets wat niet fout is
en dan nog 8 mensen die dat leuk vinden
oh oh ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Wel een homoquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bewijst wel dat er ook mannen zulke gruwelijke zooi posten.
Meesterlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O wat erg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Boodschapjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O wat erg.Wat zijn schootbapjes in 's hemelsnaam?
Deze is nep:quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
O wat vreselijk. Had ik - gelukkig - nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Boodschapjes![]()
Ik verzin het ook niet
Dit mag je hier toch niet zo posten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Deze is nep:
Z'n echte profiel ziet er zo uit: [...]
moest er wel om lachen![]()
wel een groot zwembad....quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Deze is nep:
Z'n echte profiel ziet er zo uit: tralalalala
moest er wel om lachen![]()
Woeps niet goed gelezenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit mag je hier toch niet zo posten?
mijnes gefixed...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Woeps niet goed gelezen![]()
Heb hem al weggehaald, maar nu staat ie nog wel in de quotes.
Maar wat was er dan nep aan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Woeps niet goed gelezen![]()
Heb hem al weggehaald, maar nu staat ie nog wel in de quotes.
Goeiequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef maily het volgende:
Niet alleen maar Facebook, maar wel pareltjes...
http://www.upcoming.nl/ri(...)1195-2&src=spits_top
Moet kunnen.quote:
Ik heb hem ook gefikst.quote:Heb hem al weggehaald, maar nu staat ie nog wel in de quotes.
''me mannetje''quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Ook al is ie fake, dan nog een dubbelequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
dit is wel heel slechtquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Ik vind het gebrek aan interpunctie nog het meest storend. Zo kan ik het toch niet lezen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
En in het artikel zelf:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:08 schreef maily het volgende:
De Telegraaf heeft het ook nog niet door ....
wel de achternaam van poster blurren, maar niet van de reageerders ....
Telegraaf:quote:Werkloos door dom social media gebruik
LONDEN -
Een op de tien jongeren grijpt naast een baan door onverstandige updates op sites als Facebook en Twitter. Steeds meer werknemers selecteren op basis van online profielen.
Dit is toch klaagbaak?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Hier kwam ik net een half verbrande baby tegen..
Mongooltje van een poster meent dat FB nu geld doneert om het kindje op te lappen
IF YOU LIKE, COMMENT AND SHARE THIS POST.
FB DONATES
SOME AMOUNT OF MONEY TO THIS BABY.
1 Like = 1$
1 Comment = 3$
1 Share = 5$
PLEASE DO NOT IGNORE THIS.![]()
Ik ook! Ben benieuwd hoeveel zure huisvrouwen er over heen vallenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
heb die even op mijn fb gezet, ben benieuwd.
Alle spelfouten bij één. Alleen de me mist nog.quote:gefeliciteert egt leuk.om een neefie of nichie er by te hebbe
My eyes are bleeding...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Alle spelfouten bij één. Alleen de me mist nog.
Holy shitballs. Die is echt erg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Het is bijeen. Maar eens met je klacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Fixedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
My eyes are bleedingme i's r bleadng...
Zo had laatst mijn schoonzus zo'n tegeltje gepost met: Sterke vrouwen kunnen met tranen in hun ogen zeggen dat het goed gaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Dat gekwezel over "sterke vrouwen" op Facebook altijd. Je hoort nooit iemand over sterke mannen, behalve als het over het circus gaat.
Denken zulke mensen nou écht van: 'even foto maken en op facebook zetten en daarna pas opruimen'?quote:FML!! #shake #gone #wrong #bodybuilder #dirty #fitness
Er staat hetzelfde maar - in stijl - met spelfouten.quote:
Ja, zo triest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Zo had laatst mijn schoonzus zo'n tegeltje gepost met: Sterke vrouwen kunnen met tranen in hun ogen zeggen dat het goed gaat.
Dat zijn geen sterke vrouwen maar leugenaars.
Sorry, dat kan mijn goed ontwikkelde ABN brein niet aan!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er staat hetzelfde maar - in stijl - met spelfouten.
Doe ik met mijn zoon ook altijdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:27 schreef Raindrops het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Denken zulke mensen nou écht van: 'even foto maken en op facebook zetten en daarna pas opruimen'?![]()
![]()
Toen ik gister een fles ketchup over m'n houten vloer liet stuiteren heb ik er geen moment aan gedacht om er eventjes rustig een foto van te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:27 schreef Raindrops het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Denken zulke mensen nou écht van: 'even foto maken en op facebook zetten en daarna pas opruimen'?![]()
![]()
Dat zijn psychotische drama queens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Zo had laatst mijn schoonzus zo'n tegeltje gepost met: Sterke vrouwen kunnen met tranen in hun ogen zeggen dat het goed gaat.
Moet bekennen dat ik het ook lastiger vond dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sorry, dat kan mijn goed ontwikkelde ABN brein niet aan!
Ik krijg alleen de onderste helft erop... das gek .... en als ik dan op de afbeelding klik gaat het wel, maar tis zo'n gek zicht: zero children against polio...quote:
Sta ik er ook tussen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:08 schreef maily het volgende:
Bij de likes van Fok! staan ook leuke portretten ....![]()
quote:Fope De Haan was voor mij een van de beste treners terwerold .
En Edwin van derzar was voor mij een van de bestte kiepers .
En de latste foto dat tiem mis ik .
quote:Ik ben weer trug van uit het zieken huis . Mijn operatzie is goed verlopen .
quote:jonge lui welterusten alle mal ik ga mijn nes je op zoeken doeiiiiiiiiii
Hoe dyslectisch kan je zijn?quote:Toen ik gister de tv aan deed en zo als ik altijd kijk ik naar het haart van Nederland .En ik loop nu al die tijd met een ding in mijn hooft rond en dat waren die twee broertjes tot gister het bericht binnen kwam dat ze gevonden waren . Dan gaan bij mij de tranen ook rollen in ten eerst dat ze gevonden zijn maar ten twee de van verdriet dat hun moeder hun nooit meer in leven ziet . Van hier comdoleer ik haar .
ik zie er af en toe staan aan de rechterkant, maar ik ga ze echt niet alle 6,500 bekijken hoorquote:
Ja, die ken ik ja, heb ik ook bij (domme irritante vrouwelijke) collega's voorbij zien komen. Come on, doen alsof het goed gaat, liegen, en daar dan trots op zijn? Sowieso, ik zie dan altijd zo'n vrouw voor me die zegt 'ja nee, er is niks' terwijl er wel wat is en die dan vervolgens pissig is op d'r eega dat ie niet eens doorhad hoe moeilijk ze het had en niets deed. Op de brandstapel met dat soort types, echt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ook dat ja. Soort van mistroostige in een semi-emancipatiejasje verpakte poging tot omkering van de man-vrouw rollen "nee, wij vrouwen zijn sterk, mannen zijn zwak!11!!!" - waarbij eraan voorbij gegaan wordt dat ze nu precies hetzelfde doen als de zgn 'ongeemancipeerde man' die vrouwen als minder zou zien volgens hen doet. Hypocriet en dom.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Dat gekwezel over "sterke vrouwen" op Facebook altijd. Je hoort nooit iemand over sterke mannen, behalve als het over het circus gaat.
Los van de vraag of je het wilt, maar kan dat uberhaupt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik zie er af en toe staan aan de rechterkant, maar ik ga ze echt niet alle 6,500 bekijken hoor
volgens mij alleen maar degenen die je ziet staan ....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Los van de vraag of je het wilt, maar kan dat uberhaupt?
weet jij hoe het zit met die foto van unicef?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Los van de vraag of je het wilt, maar kan dat uberhaupt?
Aandachtshoer die ze isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:43 schreef wolferl het volgende:
Deze is wel apart. Dit is een soort van PETA milieu/dieren gekkie.
Op zich leuke meid, vroeger, en nu nog best mooi om te zien. Heb wat met haar gehad.
Maar ze is de laatste jaren echt radicaal geworden in het welzijn van dieren, maar echt op een manier waar ze bij PETA een natte poes van krijgen (lol).
Maar mevrouw ergert zich dood aan ons, we helpen te weinig. Ze delete dus haar account uit boosheid.
Rood is zij, geel is een flapdrol en grijs ben ik.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:53 schreef bioloogje het volgende:
Ik kwam net deze tegen hier op FOK. Maar durf hem zelf niet te plaatsen...
[ afbeelding ]
Dit vind ik maar ongepast.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:53 schreef bioloogje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo iemand is zij. En geloof mij maar, ik ben ook voor dierenwelzijn. Die hoeven geen onnodig leed te incasseren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:02 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Aandachtshoer die ze isMaar het is haar goed recht om zich voor dingen in te zetten, moet ze zelf weten. Een betere wereld begint bij jezelf. Beter dan mensen die alleen maar klagen en zelf niets doen aan wat ze zo graag anders zouden willen zien.
Ik vind altijd dat zulke extreme types tenminste door iets relatief goeds geobsedeerd zijn, ook al zijn ze wel heel vermoeiend. Ik haal ze gewoon uit mijn nieuwsoverzicht. Ze is geen tienermoeder, junkie, straatslet, doelloze troela, crimineel oid. Maar dingen als je account verwijderen/opschonen/verplaatsen moet je gewoon doen in plaats van zo dramatisch aankondigen en stiekem zitten hopen op reacties als:
" Neeeee niet gaan"
" Oh neee als ik er hopelijk maar bij zit "
" You go girl !! "
enz enz
![]()
p.s. Of is het zoiemand die van die smerige dierenfilmpjes en foto's deelt en op die manier voor welzijn van dieren denkt te "vechten" ?
(dit zijn buitenlandse vrienden die op bezoek komen)quote:Jeeeh ze zijn er... Welkom in nederland Hariette, Susan, Paul en thijs zonder fb
Misschien heeft alleen Thijs geen Facebook? Hij is wel de enige die geen hoofdletter krijgtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
(dit zijn buitenlandse vrienden die op bezoek komen)
Waarom heet je iemand welkom (in Nederland) via facebook, als die mensen zelf geen facebook hebben
Beetje aandacht vragen voor je internationale contacten
Ja treurigheid.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg echt kanker van zo'n berichten op m'n timeline
Ik snap de hele vergelijking ook niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja treurigheid.
Die Justin Bieber boeit mij helemaal niets, maar dit soort plaatjes zijn inderdaad aids
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:53 schreef bioloogje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed punt welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Misschien heeft alleen Thijs geen Facebook? Hij is wel de enige die geen hoofdletter krijgt
quote:I've been watching a lot of movies lately (you might've noticed) and was more often than not disappointed by the lack of compelling storytelling. But there's something in this movie, I still can't put my finger on it, that got me really engaged in the entire thing. The story is never predictable, moves at a very enjoyable pace and is gripping without being overly dramatic.
Also, this was the first war-themed movie in my life that didn't make me feel uncomfortable, so I guess I'll take a shot at watching the boy in the striped pyjamas soon.
I completely lost track of time and was sad when the movie ended. I wouldn't have minded some more of this goodness. Recommended!
Het komt wel een beetje interessantdoenerig over ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:07 schreef Piperidine het volgende:
Ik heb iemand in mijn tijdlijn die zo ontzettend overdreven Engels praat. "Ja, maar veel van mijn vrienden zijn buitenlands". Dus? Alsof die Spanjaarden en andere nationaliteiten wèl Engels praten? En het irritante is dat overdreven, alsof er tussen de letters staat van "kijk mij eens Engels beheersen en mooie woorden gebruiken".
[..]
Dus ik wist niet wat schootbapjes zijn. Als je dat google't krijg je het volgende pareltje:quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
quote:Boe!
Zat je dus achter me, ja dan zie ik je niet he?
Gelukkig alles goed dus. Gezellig met je zoon de schootbapjes in huis gehaald.
Ik hoop niet dat je ziek wordt maar ik heb het ook al de hele tijd koud. Ben ik wel aan de rode kledder, zal er ook wel mee te maken hebben. De rode poes weer aan de witte muizen. Het is gelukkig bijna weekend!
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:58 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Dus ik wist niet wat schootbapjes zijn. Als je dat google't krijg je het volgende pareltje:
[..]
Welke film was het?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:07 schreef Piperidine het volgende:
Ik heb iemand in mijn tijdlijn die zo ontzettend overdreven Engels praat. "Ja, maar veel van mijn vrienden zijn buitenlands". Dus? Alsof die Spanjaarden en andere nationaliteiten wèl Engels praten? En het irritante is dat overdreven, alsof er tussen de letters staat van "kijk mij eens Engels beheersen en mooie woorden gebruiken".
[..]
Zeg dat wel. Lijden is statusverhogend lijkt het wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:44 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik verbaas me met de dag meer om wat mensen allemaal op Facebook plaatsen.....
Wat ik ook altijd een hele nare manier vind om aandacht te trekken, met een overlijden....
Oh ik vind het zo erg.. "wacht, even op Facebook plaatsen"
Als je echt in de rouw bent dan denk je daar niet aan lijkt mij, vind het erg onoprecht overkomen.
[...]
ben ik nou echt de enige die er niet warm of koud van wordt over die 2 kinderen. doet me net zo veel als een lijk in Syrie, verwoest huis in de VS of een jankend kind in Afrika.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:53 schreef bioloogje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een triest verhaal, maar mensen overdrijven het meteen zo. Omdat iets elke dag op het nieuws is, hoor je elke dag dat verhaal opnieuw en als ze dan dood gevonden worden hebben mensen het gevoel dat ze de jongens gekend hebben omdat ze ze al kenden voor ze dood gevonden werden ( maar pas nadat ze vermist raakten). Ik denk dat dat is waarom ze ruben en julian erger vinden dan een soortgelijk verhaal waarvan je achteraf op het nieuws hoort dat het ergens is gebeurd.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ben ik nou echt de enige die er niet warm of koud van wordt over die 2 kinderen. doet me net zo veel als een lijk in Syrie, verwoest huis in de VS of een jankend kind in Afrika.
Daar ging mijn ontbijtquote:Op maandag 3 juni 2013 09:20 schreef Queens het volgende:
Uiteraard gepost door een moddervette chick.....
'her books aren't perky'![]()
[ link | afbeelding ]
Geluk bij een ongeluk. Het meisje had haar verslag tenminste wel af.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:22 schreef Queens het volgende:
Kamper huismoekes op FB:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk. Het meisje had haar verslag tenminste wel af.
Ja ik snap echt niet dat er mensen zijn die daarop blijven reageren.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Lijden is statusverhogend lijkt het wel.
Dat moet inderdaad enkel in US.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:34 schreef Queens het volgende:
Reacties op een foto:
[ link | afbeelding ]
Waarom stuur je sowieso in godsnaam foto's van jezelf in om reacties van vreemden te krijgen?
Wanneer is iemand eigenlijk zwak dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:44 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik verbaas me met de dag meer om wat mensen allemaal op Facebook plaatsen.....
Wat ik ook altijd een hele nare manier vind om aandacht te trekken, met een overlijden....
Oh ik vind het zo erg.. "wacht, even op Facebook plaatsen"
Als je echt in de rouw bent dan denk je daar niet aan lijkt mij, vind het erg onoprecht overkomen.
Staat ook iemand in mijn lijst die ook werkelijk ALLES plaatst, van scheiding tot advocaat enz,....
En dan constant reacties "Och meis, wat erg voor je..." "Meis, je bent sterk"
En dan ineens gaat die persoon iets heel positiefs plaatsen waarop iedereen dan weer gaat zeggen
"Oh meis, wat ben je toch positief, knap van je"
Cirkeltje van aandacht weer rond.
Ik snap niet dat mensen daar niet doorheen prikken........
hoezo niet¿ ze zijn toch gevondenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:53 schreef bioloogje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het wel beter verwacht... Is ze qua persoonlijkheid en uiterlijk nog veranderd sinds ze op het mbo zit?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand die ik ken van school is vorig jaar gestopt met vwo en naar het mbo gegaan. Zij post al sinds ze daar haar eerste toets heeft gehad "jeeeej 7 voor rekenen" "oeeh dalijk nederlands, moeilijk!" en dan vervolgens "jeeeeeeej 8 voor nederlands" etc etc. Alleen maar voor complimenten en zo. Ja, goede cijfers natuurlijk, maar als je van het vwo afkomt is het toch logisch dat je op in 1mbo 7'ens en 8'en haalt of ligt dat aan mij?
Ik dus ook, eigenlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik had het wel beter verwacht... Is ze qua persoonlijkheid en uiterlijk nog veranderd sinds ze op het mbo zit?
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
Hij komt van 'De domste statussen van Nederland' pagina, maar soit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag hem al voorbij komen ja. Maar dit soort domheid dient gewoon verspreid te worden voor leedvermaak.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat snapt ze niet aan 'zelf maken'?quote:wie weet er een gedicht over alcohol of drugs is voor school en moet je zelf maken waaaah!!!!!!!
quote:Ik kreeg een geweldig idee toegestuurd!!
Laten we onze bejaarden in de gevangenis zetten, en de criminelen in een verpleeghuis
Op deze manier hebben de bejaarden toegang tot douches, hobby's, en mogen lekker wandelen. Ze krijgendan ongelimiteerd gratis medicijnen, medische en tandheelkundige behandelingen rolstoelen enz. Bovendien krijgen ze geld, inplaats van geld te moeten betalen. Ze worden constant door videocamera's in de gaten gehouden, dus ze kunnen direct geholpen worden als ze vallen of hulp nodig hebben. Hun beddegoed wordt twee keer per week gewassen, en al hun kleding wordt gewassen en gestreken bij hun teruggebracht. Een surveillant checkt elke 20 minuten hoe het met ze gaat en brengt maaltijden en hapjes naar hun cel. Ze kunnen familiebezoek ontvangen in een vertrek dat speciaal hier voor ontworpen is. Ze hebben toegang tot een bibliotheek, de sportzaal, een geestelijk raadgever, het zwembad, en ze mogen een opleiding volgen. Eenvoudige kleding, schoenen, slippers en hulp zijn gratis voorhanden. Privékamers voor allen, met een tuin waar oefeningen gedaan kunnen worden. Elke bejaarde heeft de beschikking over een computer, een tv, een radio, en dagelijkse telefoongesprekken. Een bestuur met managers is aangesteld om klachten in behandeling te nemen, en de surveillanten moeten zich aan een strenge code, hoe de bejaarden te behandelen houden.
Terwijl aan de andere kant
De criminelen koud eten krijgen, en alleen worden gelaten zonder dat er naar ze wordt omgekeken. de verlichting gaat om negen uur s'avonds uit, als ze s'nachts een ongelukje hebben gehad, gekotst, of in bed geplast, dan moeten ze als ze pech hebben hier de hele dag in blijven liggen, en douchen kan als ze geluk hebben eens per week. Ze wonen in een kleine kamer, betalen 5000 euro per maand, en hebben geen enkele hoop er ooit nog uit te komen.
Zet je toch wel even aan het denken of niet?
Stiekem best wel goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef Fiorano het volgende:
Iemand op mn Facebook heeft deze net gedeeld....
[..]
'je bent niet breed.. je bent dikquote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het maar net, meid
Volgens mij jaren geleden toentertijd op hyves al gezien (hyvesquote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef Fiorano het volgende:
Iemand op mn Facebook heeft deze net gedeeld....
[..]
Ligt het aan mij of kloppen de verhoudingen niet helemaal? Dikke nek vergeleken met hoofd, bijvoorbeeld?quote:
Je facebook 'taal' op 'pirate' hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Fiorano het volgende:
Jezelf een "Happy Birthday" wensen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:38 schreef NoCigar het volgende:
Geneog reden om te scheiden lijkt me. En als je dit aan de rechter laat zien krijg je nog alle kinderen mee ook, mocht je dat willen.
[ afbeelding ]
Dat is baasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je facebook 'taal' op 'pirate' hebben_!
Wauw, dat was mij totaal niet opgevallen!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelijk heb je, wat een narcistquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hoeft mij iig niet meer te verwijderen want dat heb ik net bij hem gedaan pff.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hoeft mij iig niet meer te verwijderen want dat heb ik net bij hem gedaan pff.
quote:
Ik ben nu beniwued naar de foto (en of de persoon man of vrouw is). Was het een goede foto, of een foto van de persoon zelf met een mobieltje geschoten of ... of ...?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Maak je nou een grapje of...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben nu beniwued naar de foto (en of de persoon man of vrouw is). Was het een goede foto, of een foto van de persoon zelf met een mobieltje geschoten of ... of ...?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:27 schreef Stansfield het volgende:
Misschien zijn deze allemaal al geweest, maar er zitten toch wel wat leuke tussen:
http://www.upcoming.nl/ri(...)r-se-hadden-gehoeven
Arrrrr!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet dat er mensen zijn die dit soort teksten serieus geloven he?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het maar net, meid
[ afbeelding ]
Diegene die het postte gelooft het ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet dat er mensen zijn die dit soort teksten serieus geloven he?
Alleen zit hun lichaam vaak niet vol met intelligentie maar met wat anders.
Echt erg is datquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Diegene die het postte gelooft het ook
Net als haar vriendinnen, Gerda en Berta enzo.
Best wel ja. Eigenlijk best wel sneu ook. Het is ook gewoon het type wat je erbij verwacht: in de 30, single, kort haar etc.quote:
En overgewicht natuurlijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Best wel ja. Eigenlijk best wel sneu ook. Het is ook gewoon het type wat je erbij verwacht: in de 30, single, kort haar etc.
Beetje chubby jaquote:
Om zo'n tekst te geloven moet je zo dom zijn dat je niet eens zou moeten kunnen lezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Diegene die het postte gelooft het ook
Net als haar vriendinnen, Gerda en Berta enzo.
Jij zit wel te wachten op alle meuk die hier als voorbeeld wordt gegeven?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef vencodark het volgende:
Van sommige mensen hier mag je geloof ik niets meer op Facebook zetten.
Zeer waarschijnlijk is ze één van degenen die zulke troep postenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:59 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Jij zit wel te wachten op alle meuk die hier als voorbeeld wordt gegeven?
Dat zou makkelijk zijn hè.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk is ze één van degenen die zulke troep posten.
Dit op facebook posten is toch vrij normaal? Die komt bij mij ook zo af en toe wel langs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vind je het gek, half Nederland heet Rianne
Ook weer zo'n stomme actiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bij mij niet echt, wel een foto met meerdere namen, maar dat was wel leuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dit op facebook posten is toch vrij normaal? Die komt bij mij ook zo af en toe wel langs.
Flikker toch op manquote:Geflitst door die etterbekken van de politie -.- # oppassen op de binnenring ter hoogte vd sigrano!
Ehhhh zo'n etiketje kan je volgens mij gewoon zelf maken. Echt matige joke.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een leuke (matige) grapquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ehhhh zo'n etiketje kan je volgens mij gewoon zelf maken. Echt matige joke.
Matige grap van Rianne dus, die doet alsof het toeval is maar ondertussen dat ding zelf heeft gemaakt. Of ut een automaat heeft laten rollen.quote:
Ze (CocaCola) hebben de 150 meest voorkomende namen van Nederland in een grote oplage gedrukt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Matige grap van Rianne dus, die doet alsof het toeval is maar ondertussen dat ding zelf heeft gemaakt. Of ut een automaat heeft laten rollen.
Zei ik ook alquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze (CocaCola) hebben de 150 meest voorkomende namen van Nederland in een grote oplage gedrukt.
Vandaar dat zelfs mijn buurjongetje Abdullah er eentje had.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze (CocaCola) hebben de 150 meest voorkomende namen van Nederland in een grote oplage gedrukt.
Ik heb volgens mij een van de meest voorkomende namen van NL maar denk maar mooi niet dat ik m'n naam heb gevonden hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Schande. Zo zonde, want het is echt super origineel om zo'n flesje te hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een van de meest voorkomende namen van NL maar denk maar mooi niet dat ik m'n naam heb gevonden hooruitverkocht zeker.
Miep niet zo, het leek me wel leuk om dat etiket als boekenlegger ofzo te gebruiken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Schande. Zo zonde, want het is echt super origineel om zo'n flesje te hebben
Dan koop je een boekenlegger met je naam.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Miep niet zo, het leek me wel leuk om dat etiket als boekenlegger ofzo te gebruiken.
Jankerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan koop je een boekenlegger met je naam.
Geen dank.
Ik geef je alleen maar een tip zeiksnorquote:
ik zou hem doen als ik jou was.quote:
Nou nou nou, doe eens lief, ik zoek me helemaal rot naar "mijn flesje" dus ik vind dat deze Rianne gelijk heeft, dingen zijn niet te vinden!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo zag ik er laatst ook een voorbij komen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 03:05 schreef Funzel het volgende:
Jullie kennen ze wel, die dramatische updates en dan niet ingaan op vragen. Nou het was weer zo ver en nog een kerel ook..![]()
Heb 'm maar even subtiel duidelijk gemaakt dat het zo niet hoort.
[ afbeelding ]
Hoe liep het af? ;Dquote:Op woensdag 5 juni 2013 03:05 schreef Funzel het volgende:
Jullie kennen ze wel, die dramatische updates en dan niet ingaan op vragen. Nou het was weer zo ver en nog een kerel ook..![]()
[ afbeelding ]
Guess what, je liep tussen kinderen van een jaar of negen, wat had je dan gedacht?quote:Vandaag eerste keer avond-4-daagse gelopen. Wat een slome mensen lopen er toch tussen!! Maar wel lekker gelopen! !
quote:17 oktober 2012
IK BEN VANAF NU HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL VRIJGEZEL![]()
quote:21 mei 2013
iemand is ten huwelijk gevraagd ;P
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:07 schreef Queens het volgende:
Vrouw van eind 40 met 2 volwassen zoons, die profielfoto ook zeg![]()
[ link | afbeelding ]
Zulke postsquote:Op woensdag 5 juni 2013 03:05 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |