Je bent één keer vergeten haar achternaam onleesbaar te maken.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef Joenes het volgende:
Verbaas me hoe simpel sommige mensen kunnen zijn....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je bent één keer vergeten haar achternaam onleesbaar te maken.
Vertel me alstjeblieft dat dit iemand is die onder begeleiding woont.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef Joenes het volgende:
Verbaas me hoe simpel sommige mensen kunnen zijn....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:45 schreef kroegmuntje het volgende:
Het dieptepunt is bereikt bij mij, gisteren. Terwijl ik rustig een broodje aan het eten was kwam er een grote luierfoto voorbij, helemaal vol. Want pappa en mamma waren zo trots op hun meisje, dat ze n 4 dagen eindelijk gepoept had.
Bewijs:OMFG...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet normaal meer.
Ik wacht niet tot na haar vakantie, ik wacht tot morgen. Ze zou me iets opsturen voor ze op vakantie ging. Mijn afscheidsbericht naar haar zal afhangen van het feit of ze dat daadwerkelijk gedaan heeft of niet (kort door de bocht).quote:Op maandag 27 mei 2013 09:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom wachten tot na haar vakantie?
Ging ze iets fysieks opsturen of een foto/plaatje via facebook?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik wacht niet tot na haar vakantie, ik wacht tot morgen. Ze zou me iets opsturen voor ze op vakantie ging. Mijn afscheidsbericht naar haar zal afhangen van het feit of ze dat daadwerkelijk gedaan heeft of niet (kort door de bocht).
Ja mensen die constant die bevestiging nodig hebben, heel vermoeiend.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Vreselijk irritant als mensen hun facebook pagina vol posten met onzin. Ook als het (in mijn geval) een leuke meid is. Het vraagt in mijn ogen naar een hoop aandacht en likes.
Ikzelf heb ook FB maar ik post er alleen als er wat (zinvols/leuks) is. Het irriteert mij echt als mensen foto's posten dat ze lekker op het terrasje zitten of vanavond even lekker gaan stappen.
Ohh ja heel irritantquote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb een vakantieganger. Het begon met een foto van de boekingsgegevens, dus waarnaar ze geboekt had en van wanneer tot wanneer. Toen aftellen natuurlijk. Ze is vannacht vertrokken en vanaf 20 uur geleden tot twee uur geleden hebben we:
- dat ze over een uur op Schiphol zou zijn
- een foto van haar dochter, onderweg
- een check-in op Schiphol
- een foto van haar en haar dochter op Schiphol
- een foto van vriend en dochter met het vliegtuig op de achtergrond
- foto van haar en dochter in het vliegtuig
- foto van haar en vriend in het vliegtuig
- een foto van een hek en gras en de mededeling dat ze er zijn
- een foto van het uitzicht vanuit het hotel
- een foto van haar dochter in de hotelkamer
- een foto van de hotelkamer
- twee foto's van een bord met eten
- een foto van twee cocktails
- een filmpje van haar dochter aan het dansen
Als ze terug is, zijn wij geen vriendjes meer op Facebook.
Fixed (op de quotes na)quote:Op maandag 27 mei 2013 12:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je bent één keer vergeten haar achternaam onleesbaar te maken.
Dat die lui überhaupt die moeite nemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:18 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ohh ja heel irritant![]()
![]()
Ik bedoel, ga gewoon op vakantie en zet er een paar foto's op na afloop.
Fysiek. Via de post dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ging ze iets fysieks opsturen of een foto/plaatje via facebook?
Ja, ik ook. En soms komen die foto's ook niets eens.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:18 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ohh ja heel irritant![]()
![]()
Ik bedoel, ga gewoon op vakantie en zet er een paar foto's op na afloop.
Is ook een logische uitspraak in het NL ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:50 schreef PollosHermanos het volgende:
[ afbeelding ]
dit soort plaatjes blijven toch telleur stellen
Snapte er al niets van maar het heeft vast te maken met: liar, liar, pants on fire?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook een logische uitspraak in het NL ja.
Dat denk ik ook, anders snap ik er helemaal niets van.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snapte er al niets van maar het heeft vast te maken met: liar, liar, pants on fire?
Jij bent niet bekent met "leugenaar, leugenaar, broek in vuur vat?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snapte er al niets van maar het heeft vast te maken met: liar, liar, pants on fire?
ow echt? Grappig dat dat dan groen wordtquote:
Varieert van mosterdgeel tot spinaziegroen. En als het kind alles verteert kan het idd zijn dat het 4 dagen niet poeptquote:Op maandag 27 mei 2013 14:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow echt? Grappig dat dat dan groen wordt(heb geen kids nee
)
Hehe, ik heb wel een beeld van de posterquote:
Vertel, misschien klopt het.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe, ik heb wel een beeld van de poster
Vast een corpulente vrouw van mid-40, met een kort, pittig kapsel?quote:
U gaat door voor de koelkast.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vast een corpulente vrouw van mid-40, met een kort, pittig kapsel?
Als ik die mag vervangen voor een wasmachine (zoek er namelijk een), dan graagquote:
Vooruit, wel je kleren erin stoppen hé, met al die calorieënquote:Op maandag 27 mei 2013 16:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als ik die mag vervangen voor een wasmachine (zoek er namelijk een), dan graag
Uiteraardquote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vooruit, wel je kleren erin stoppen hé, met al die calorieën
nou bereid je alvast voor op een stormvloed aan dat soort shit als dat kind te wereld komt.quote:
Is al ter wereld. En inderdaad een shitload aan mededelingen over dat jong. Nu gaan ze ook trouwen dame en heer in kwestie. Ik kijk nu al uit naar het verslag over de voorbereiding van het gebeuren, ook kijk ik uit naar de trouwfoto's haha.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:45 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nou bereid je alvast voor op een stormvloed aan dat soort shit als dat kind te wereld komt.
Ik had er twee. De betreffende dames zijn zussen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef mini891 het volgende:
Hoppaa.. Gisteren bij mij ook in mijn TL gesignaleerd: de kaarsjes.
[ afbeelding ]
Nog meer mensen last van gehad?
Ik ben blij dat je het niet gedaan hebt!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik had er twee. De betreffende dames zijn zussen.
Heb vanmorgen wel even de neiging gehad iets te posten over het feit dat ik helemaal niks voorbij heb zien komen over de verdwenen en inmiddels dood gevonden volleybalster en haar vriend.
Heb er vrij veel over langs zien komen. Kan ook zijn omdat ik zelf volleybal, en daardoor vrij veel volleyballers en bijv. ook de nevobo volgquote:Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik had er twee. De betreffende dames zijn zussen.
Heb vanmorgen wel even de neiging gehad iets te posten over het feit dat ik helemaal niks voorbij heb zien komen over de verdwenen en inmiddels dood gevonden volleybalster en haar vriend.
Dit soort mensen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef mini891 het volgende:
Hoppaa.. Gisteren bij mij ook in mijn TL gesignaleerd: de kaarsjes.
[ afbeelding ]
Nog meer mensen last van gehad?
Jij harteloze zak! Als niemand dit doet, leeft niemand met de nabestaanden mee!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit soort mensen.Goedkoop scoren, niks meer, niks minder.
R&R = R&R back!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef AthCom het volgende:
[..]
Jij harteloze zak! Als niemand dit doet, leeft niemand met de nabestaanden mee!
Dat zal er wel mee te maken hebben ja. Ach ja, en zo wordt iedereen door andere zaken geraakt. Daarom zei ik er maar niks over.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb er vrij veel over langs zien komen. Kan ook zijn omdat ik zelf volleybal, en daardoor vrij veel volleyballers en bijv. ook de nevobo volg
Van de 3fm Hyves paginaquote:HOI 3FM IK HEB EEN LP COLECTIE DIE IK WEL WEG WIL DOEN VOOR IETS LUEKS ER VOOR TERUG KIJK MAAR IN HET LIJSTJE VAN DE LPS IK HEB ER WEL WAT MEER REAGEER ALS JULLIE ZE WILLEN
lp colection
1. top 40 1985
2. hits 4 the album
3. kc and the sunshine band
4. pink floyd
5. jean paul farre 3 pianos ett cactus
6. romantic pop songs
7. music star 3lp set
8. do yuo love 28 love songs
9. los indios del paraguay
10. europ 1 hit fm le disque records
11. phil collins sussudio
12. crosby stills nash en yuong dallas taylor en greg reeves
13. top 40 1987
14. joan baez
15. melanie candels in the rain
16. trio los paraguay succes
17. manu live la fette manu
18. 3lp set the neil diamond show
19. the best of neil diamond
20. neil diamond primitive
21. rhytems of the south edmundo rossi
22. iron butterfly in a gadda da vida
23. pascal bacoux
24. the legendary sixteens
25. dream gala 84 28 international artists
26. wham
27. don mc lean playing favorits
28. atlantic rhythem en blues 1947-1974
29. beatles 1962-1966
30. ike en tina turner too hot to hold
31. neil diamond jonathan livingston seaqul
32. the best of roger whit taker
33. james last in concert
34.bob dylan the band
35. elton john greatests hits volume 2
36. harry belafonte
37. the doors live the hollywood bowl
IK ZUO ER GRAAG EEN JAMBEE EN EEN MIC PLUG IN EN EFFECT BAR VOOR OP MEN PC AANTESLUITEN MET STUDIO SOFTWARE KUNNEN JULLIE DAT REGELEN DAN IS MIJN LP COLECTIE VOOR JULLIE IK HEB OOK PAAR LPS VAN HERMAN VAN VEEN SETGAAIKEMA PUAL VAN VLIET EN NOG WAT MEER HEE GIEL DIT IS WEL WAT VOOR JUO ADD JE ME EFFE OF BEL ME NUMMER ....... COOL TELEFOON NUMMER HE VEEL 3 EN ER IN ECHT EEN 3FM TELEFOON NUMMER IK HOOR HOPELIJK WAT VAN JULLIE
Like · · Yesterday at 5:21pm
ik moest lachenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Arme kinders, zitten ze daar ergens boven "Gvd, we zijn dood, branden die simpele zielen kut geur kaarsen voor ons![]()
"
Ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Groenevlinder het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je afknapt op iemand door zijn of haar Facebook gebruik?
Ik had een leuke jongen leren kennen maar hij is wel zo enorm fan van zichzelf en etaleert zijn hele leven op Facebook, ben er een beetje klaar mee.....![]()
Ik houd gewoon van wat meer bescheidenheid/mysterie.
Hoe staan jongens hier tegenover, stel, je hebt een meisje leren kennen, wat vind je dan een leuke manier van Facebook gebruik of wat vind je een afknapper? Gewoon even nieuwsgierig naar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |