Kom ik ook regelmatig tegen. Maar vind ''me'' toch nog een beetje erger...quote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef Mokkels het volgende:
Ik heb iemand op facebook en die schrijft ipv zei altijd zij. En dan ben je 29 verdomme.. Dat is gewoon de basis.
En niet dat ik zelf altijd zo'n held ben ben met zinsopbouw en d/t's maar dit is niet normaal als je 29 bent.
Me zie ik net zoiets als egt en sgool enzo. Van die debielen die gewoon niet anders willen. En gewoon dom over willen komen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kom ik ook regelmatig tegen. Maar vind ''me'' toch nog een beetje erger...
Nee oké.. maar het is wel erg Cu2/Hyves niveau.. Triest triest triest..quote:Op zondag 26 mei 2013 13:14 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Me zie ik net zoiets als egt en sgool enzo. Van die debielen die gewoon niet anders willen. En gewoon dom over willen komen.
Maar zij kan gewoon niet anders.
En daarbij:quote:Op zondag 26 mei 2013 13:14 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Me zie ik net zoiets als egt en sgool enzo. Van die debielen die gewoon niet anders willen. En gewoon dom over willen komen.
Maar zij kan gewoon niet anders.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
En daarbij:
Mense die het vertikke om hun woorde netjes af te sluite met een 'n'.
Dafuq dit persoon doet niveau twee en had vorige week een 'exsamen' over schoonmakenquote:pff heb koppijn door mijn huiswerk :p
Fixedquote:Op zondag 26 mei 2013 11:40 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Wat is er mis met in dialect schrijven..... Veluws, Drens, Limburgs, Brabants, Rotterdams, Utrechts, Amsterdams. Niets mis mee tenzij je een Grammar Nazi bent.
Als ze bijvoorbeeld eens per week iets leuks post dat de variatie en plezier in haar leven weergeeft.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Groenevlinder het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je afknapt op iemand door zijn of haar Facebook gebruik?
Ik had een leuke jongen leren kennen maar hij is wel zo enorm fan van zichzelf en etaleert zijn hele leven op Facebook, ben er een beetje klaar mee.....![]()
Ik houd gewoon van wat meer bescheidenheid/mysterie.
Hoe staan jongens hier tegenover, stel, je hebt een meisje leren kennen, wat vind je dan een leuke manier van Facebook gebruik of wat vind je een afknapper? Gewoon even nieuwsgierig naar!
Alles mis mee, komt zeer stom over. Daarbij zijn dialecten spreektaal, geen schrijftaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:40 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Wat is er mis met in dialect schrijven.....Fries, Veluws, Drens, Limburgs, Brabants, Rotterdams, Utrechts, Amsterdams. Niets mis mee tenzij je een Grammar Nazi bent.
Correctie: Op Fries na wat een officiële taal is.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Alles mis mee, komt zeer stom over. Daarbij zijn dialecten spreektaal, geen schrijftaal.
Zolang ze de Nederlandse taal machtig is, zal het wel goed zitten. Dat is zo ongeveer het verschil tussen 3 miljoen keer per dag wat posten of gewoon soms wat plaatsen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Groenevlinder het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je afknapt op iemand door zijn of haar Facebook gebruik?
Ik had een leuke jongen leren kennen maar hij is wel zo enorm fan van zichzelf en etaleert zijn hele leven op Facebook, ben er een beetje klaar mee.....![]()
Hoe staan jongens hier tegenover, stel, je hebt een meisje leren kennen, wat vind je dan een leuke manier van Facebook gebruik of wat vind je een afknapper? Gewoon even nieuwsgierig naar!
Minder brand gevaarquote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die op FB zetten dat ze kaarsjes branden voor de broertjes.
Waarom.
Nedersaksisch en Limburgs zijn ook officiele talenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Correctie: Op Fries na wat een officiële taal is.
Sinds wanneer? Fries erken ik dan nog enigszins als tweede taal omdat dat in de wet staat, maar van deze twee kan ik geen artikel noemen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Nedersaksisch en Limburgs zijn ook officiele talen
Vreselijk irritant als mensen hun facebook pagina vol posten met onzin. Ook als het (in mijn geval) een leuke meid is. Het vraagt in mijn ogen naar een hoop aandacht en likes.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Groenevlinder het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)n/talen-in-nederlandquote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Finland. het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Fries erken ik dan nog enigszins als tweede taal omdat dat in de wet staat, maar van deze twee kan ik geen artikel noemen.
http://taal.phileon.nl/limburgs.phpquote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Finland. het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Fries erken ik dan nog enigszins als tweede taal omdat dat in de wet staat, maar van deze twee kan ik geen artikel noemen.
Jep, laatst gehad. Best een leuk meisje en ook leuk mee aan de praat geweest. Toegevoegd op facebook en haar status updates e.d. zijn echt flinke afknappers. Geen leestekens, mega veel spelfouten en dergelijke.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Groenevlinder het volgende:
Ah dankje, ik wist dus helemaal niet dat Nedersaksisch en Limburgs ook erkend zijn als taal, goed om te weten.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)n/talen-in-nederland
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb een vakantieganger. Het begon met een foto van de boekingsgegevens, dus waarnaar ze geboekt had en van wanneer tot wanneer. Toen aftellen natuurlijk. Ze is vannacht vertrokken en vanaf 20 uur geleden tot twee uur geleden hebben we:
- dat ze over een uur op Schiphol zou zijn
- een foto van haar dochter, onderweg
- een check-in op Schiphol
- een foto van haar en haar dochter op Schiphol
- een foto van vriend en dochter met het vliegtuig op de achtergrond
- foto van haar en dochter in het vliegtuig
- foto van haar en vriend in het vliegtuig
- een foto van een hek en gras en de mededeling dat ze er zijn
- een foto van het uitzicht vanuit het hotel
- een foto van haar dochter in de hotelkamer
- een foto van de hotelkamer
- twee foto's van een bord met eten
- een foto van twee cocktails
- een filmpje van haar dochter aan het dansen
Als ze terug is, zijn wij geen vriendjes meer op Facebook.
En waarom wachten tot na haar vakantie?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:02 schreef Lovechild het volgende:
Niet alleen daarom hoorIk was al langer aan het twijfelen.
Dus het kind houdt van zijn oma en vertelt dit aan zijn moeder. Dat is inderdaad heel lief.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:24 schreef Queens het volgende:
Zoveel foutjes en zoveel likes![]()
En je kind Jo'Riley noemen![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Godverdomme. Hastaggebruik is al kansloos maar dubbelhashtaggebruik?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:24 schreef Queens het volgende:
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus het kind houdt van zijn oma en vertelt dit aan zijn moeder. Dat is inderdaad heel lief.
Er zat gisteren in de trein ook zo'n meiske. Aan de andere kant haar vriend met nog een vriend van hem. Constant middelvingers naar elkaar opgesteken en de deur openen om de coupe in te schreeuwen. Ik dus denken dat ze ruzie hadden. Lopen ze later wel weer samen de trein uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Meiske van net 22, 2 kinders en de vent is net weggelopen. Heeft haar via de telefoon laten weten dat hij bij z'n nieuwe vriendin zitJe weet wel, kampvolk en zulks....
Jo'Riley. Tering hé.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:24 schreef Queens het volgende:
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Lelijkste 'gedicht' ooit.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Meiske van net 22, 2 kinders en de vent is net weggelopen. Heeft haar via de telefoon laten weten dat hij bij z'n nieuwe vriendin zitJe weet wel, kampvolk en zulks....
Jo'Rileyquote:Op maandag 27 mei 2013 09:24 schreef Queens het volgende:
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
#dat is een soort van closing tag net als in </html>, dat snap je tog#quote:Op maandag 27 mei 2013 09:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Godverdomme. Hastaggebruik is al kansloos maar dubbelhashtaggebruik?
#niet te filmen dit#
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen "en heeft je moppie je lekker volgespoten" reacties?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef Joenes het volgende:
Verbaas me hoe simpel sommige mensen kunnen zijn....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:45 schreef kroegmuntje het volgende:
Het dieptepunt is bereikt bij mij, gisteren. Terwijl ik rustig een broodje aan het eten was kwam er een grote luierfoto voorbij, helemaal vol. Want pappa en mamma waren zo trots op hun meisje, dat ze n 4 dagen eindelijk gepoept had.
Bewijs:gelukkig doet de foto het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte
Tap tap tap
Goed voor mijn zelfvertrouwen dit.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef Joenes het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn ook met al die tieten erboven.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:47 schreef kroegmuntje het volgende:
foto doet het niet, link die er nu staat is als het goed is wel klikbaar...
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:45 schreef kroegmuntje het volgende:
Het dieptepunt is bereikt bij mij, gisteren. Terwijl ik rustig een broodje aan het eten was kwam er een grote luierfoto voorbij, helemaal vol. Want pappa en mamma waren zo trots op hun meisje, dat ze n 4 dagen eindelijk gepoept had.
Bewijs:dat lijkt wel snertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Nu weet ik het zeker. Deze types moeten wel expres (vraag mij niet waarom) alles fout spellen. Al kost dat best wel een hoop moeite.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef Joenes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef Joenes het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |