Je kent dat meisje persoonlijk dat je zo zeker weet dat het niet serieus is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dit is gewoon een sarcastische stausupdate hoor..
[...]
Niets tegen Sebesse héquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dit is gewoon een sarcastische stausupdate hoor..
Overigens is het niet herkennen van sarcasme een typische trek bij autisme, dus maak je niet druk verder.
Sarcasme of serieus?quote:
Ik ook. Als Facebookvrienden van mij Engels gebruiken (zijn altijd vrouwen die dat doen) gaat het al-tijd fout: 'Beautifull!', 'Beautiful lady's!', 'What a honor', 'I'm having diner'.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twitter, "with my lovelyss" ik vrees het ergste
Echt vreselijk jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Als Facebookvrienden van mij Engels gebruiken (zijn altijd vrouwen die dat doen) gaat het al-tijd fout: 'Beautifull!', 'Beautiful lady's!', 'What a honor', 'I'm having diner'.
Dacht even dat het een bekende was, maar diegen heeft niet zijn driemaandig jubileum in de Mc gevierd, maar heeft met familie een overledene herdacht door te gaan eten bij de Mcquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, zeg.
Driejarig 'jubileum'![]()
'Romantisch diner' bij de McDonalds![]()
Foto's maken van je eten![]()
Foto maken van je 'romantische diner' bij de McDonalds![]()
Foto maken van überhaupt McDonalds-eten![]()
Trots zijn op een 'diner' bij de Mc, en dit willen delen![]()
Foto's van je eten delen op Facebook![]()
Dertien personen die dit leuk vinden.
Wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Dacht even dat het een bekende was, maar diegen heeft niet zijn driemaandig jubileum in de Mc gevierd, maar heeft met familie een overledene herdacht door te gaan eten bij de Mc![]()
Naar mijn weten was de overledene ook nog geen groot Mc voorstander
Ik eigenlijk ook bij bijna iedereen, maar deze persoon schrijft echt nooit iets nuttigsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
stiekem denk ik dat 9 van de 10 keer van de updates. Scheelt ook wel wie het zegt. Van de een vind ik het minder erg om te horen hoe lekker het eten was of hoe het alweer weekend is of dat dochtertjelief haar eerste stapjes heeft gezet.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:28 schreef A.Jensen het volgende:
Hetzelfde mokkel weer...vond het al zo vreemd dat ze al 2 hele dagen niks gepost heeft over haar kind wat zeer bijzonder is.
[ afbeelding ]
Samenvatting: boefje, mannetje, ventje, trots, lelijke-huisvrouwen-zonder-hobby met reacties als: wat lief! wat leuk! trots!! hihihi!
Ah ja... die heb ik ook: M'n zus. ELKE dag zie/hoor je weer hoe dat kind heeft gedraaid in z'n slaap of dat hij helemaal bovenaan z'n bed ligt. En vandaag: "Met me ventjes naar de dierentuin is me schatje alweer in slaap gevallen" Arch... En het is ook niet zo dat ik haar van facebook af wil gooien. Dus ik zal het maar moeten ondergaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:28 schreef A.Jensen het volgende:
Hetzelfde mokkel weer...vond het al zo vreemd dat ze al 2 hele dagen niks gepost heeft over haar kind wat zeer bijzonder is.
[ afbeelding ]
Samenvatting: boefje, mannetje, ventje, trots, lelijke-huisvrouwen-zonder-hobby met reacties als: wat lief! wat leuk! trots!! hihihi!
Sorry?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
gevierd, maar heeft met familie een overledene herdacht door te gaan eten bij de Mc![]()
[...]
Nee hoor, je kunt haar posts gewoon verbergen in je news feed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:16 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ah ja... die heb ik ook: M'n zus. ELKE dag zie/hoor je weer hoe dat kind heeft gedraaid in z'n slaap of dat hij helemaal bovenaan z'n bed ligt. En vandaag: "Met me ventjes naar de dierentuin is me schatje alweer in slaap gevallen" Arch... En het is ook niet zo dat ik haar van facebook af wil gooien. Dus ik zal het maar moeten ondergaan.
Ah ja.. dat is ook nog een oplossing. Niet aangedacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt haar posts gewoon verbergen in je news feed.
quote:
Dat is gewoon niet uit te houden man, typisch van die mensen die totaal geen doel of hobby meer hebben en dus niks te vertellen hebben maar wel constant de aandacht op moeten eisenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:39 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ah ja.. dat is ook nog een oplossing. Niet aangedacht.Ze staat dus nu op verborgen.
''Me auto''quote:En we gaan me autootje ophalen vandaag ! Zinin met ****** en papa
Is tegenwoordig geloof ik standaard. Het komt zo dom over.quote:
Inderdaad. Ik noemde het al eerder in dit topic, maar het is gewoon te erg. Als het in sollicitatiebrieven o.i.d. zal worden gebruikt hoop ik echt dat ze meteen op het oud papier belanden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is tegenwoordig geloof ik standaard. Het komt zo dom over.
ik dacht al.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt van een Facebookpagina, de domste statussen van Nederland
Is geen probleem hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:33 schreef Azerdion het volgende:
Oh, waarom zag ik dit topic niet?![]()
Ik ergerde me net zo erg aan al die dumbfucks toen er weer zo'n '7-4+3x0+1' rekensommetje op mijn wall tevoorschijn kwam.
Sorry tegenover de mods trouwens
Ik irriteer me eigenlijk niet zozeer aan de mensen die het fout hebben, maar meer aan de mensen die maar blijven volhouden dat ze gelijk hebben.quote:
Ja, mar wat dan ook nog kan gebeuren is dat degene die de brieven beoordeelt het ook zelf zo schrijft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik noemde het al eerder in dit topic, maar het is gewoon te erg. Als het in sollicitatiebrieven o.i.d. zal worden gebruikt hoop ik echt dat ze meteen op het oud papier belanden.
Mensen die 'me' schrijven ipv 'mijn' komen nooit in de positie om sollicitatiebrieven te beoordelen. Dus dat scheelt weer.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, mar wat dan ook nog kan gebeuren is dat degene die de brieven beoordeelt het ook zelf zo schrijft.
Was het maar waar. Ik ken iemand die sollicitatiebrieven beoordeelt die altijd dingen schrijft als 'Ik heb al een tijd niks van hem gehoord dus ik ga hem maar weer is bellen.'quote:Op zondag 26 mei 2013 09:48 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mensen die 'me' schrijven ipv 'mijn' komen nooit in de positie om sollicitatiebrieven te beoordelen. Dus dat scheelt weer.
Ik kreeg ook kippevel van die slechte spelling.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Meiske van net 22, 2 kinders en de vent is net weggelopen. Heeft haar via de telefoon laten weten dat hij bij z'n nieuwe vriendin zitJe weet wel, kampvolk en zulks....
sommige dingen zijn ook gewoon lokaal taalgebruik of dialect...niets mis mee. Tenzij heeft veel mensen uit het gooi of Hollandse regio dat niet snappen. Op de Veluwe worden de ij's vaak een ie klank. Maar ook is bijvoorbeeld "willen" word "wullen"quote:Op zondag 26 mei 2013 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik ken iemand die sollicitatiebrieven beoordeelt die altijd dingen schrijft als 'Ik heb al een tijd niks van hem gehoord dus ik ga hem maar weer is bellen.'
En de mensen die ik ken die sollicitatiebrieven beoordelen hebben allemaal grote moeite met d's en dt's.
Hm, ijdele hoop dus?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik ken iemand die sollicitatiebrieven beoordeelt die altijd dingen schrijft als 'Ik heb al een tijd niks van hem gehoord dus ik ga hem maar weer is bellen.'
En de mensen die ik ken die sollicitatiebrieven beoordelen hebben allemaal grote moeite met d's en dt's.
Het gaat mij erom dat ze het zo schrijven, niet dat ze het zo zeggen.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:35 schreef trigt013 het volgende:
[..]
sommige dingen zijn ook gewoon lokaal taalgebruik of dialect...niets mis mee. Tenzij heeft veel mensen uit het gooi of Hollandse regio dat niet snappen. Op de Veluwe worden de ij's vaak een ie klank. Maar ook is bijvoorbeeld "willen" word "wullen"
Ja, helaas wel.quote:
Wat is er mis met in dialect schrijven.....Fries, Veluws, Drens, Limburgs, Brabants, Rotterdams, Utrechts, Amsterdams. Niets mis mee tenzij je een Grammar Nazi bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ze het zo schrijven, niet dat ze het zo zeggen.
[..]
Ja, helaas wel.
Als je solliciteert? Heel veel.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:40 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Wat is er mis met in dialect schrijven.....Fries, Veluws, Drens, Limburgs, Brabants, Rotterdams, Utrechts, Amsterdams. Niets mis mee tenzij je een Grammar Nazi bent.
quote:Op zondag 26 mei 2013 11:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kreeg ook kippevel van die slechte spelling.
Twee minuten geleden...quote:Ik ben nog maar 22 jaar
En ik ben in mijn leven nog lang niet klaar.
Er staat nog een wereld voor me open.
Ik ben mezelf vaak genoeg voorbij gelopen.
Dat is nu afgelopen.
Ik kies nu voor mezelf en de kinderen,
Ik laat me niet meer verhinderen.
Ik wil leven en vrij zijn.
Ik trek nu een andere richtlijn.
Ik verheug me op wat er komen gaat in mijn leven.
En ik weet zeker dat ik alles met geluk ga beleven.
Samen met mijn 2 prachtige kinderen kan ik de wereld aan.
En ik zal iedereen versteld doen staan ..
Ja triest hèquote:Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Zij kan gaan bijverdienen in de periode van Sinterklaas en kerst
quote:Op zondag 26 mei 2013 11:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Meiske van net 22, 2 kinders en de vent is net weggelopen. Heeft haar via de telefoon laten weten dat hij bij z'n nieuwe vriendin zitJe weet wel, kampvolk en zulks....
quote:Dat heb juh mooi verwoordt
Partner is een kampcrimineeltjequote:Op zondag 26 mei 2013 12:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[..]raap me op hier.
Als mijn partner dit soort oogkanker zou produceren zou ik er ook vandoor gaan
Omfg.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Partner is een kampcrimineeltje![]()
Ze zijn eerder uitelkaar geweest, toen had ze binnen een week een nieuwe grote liefde. Toen kwam ze terug bij deze en was ze poef zwanger. Dus geen idee of dat kind wel van hem is
Kamperssss!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |