Ik dacht dat je wat tussen je beentjes had hangen, maar dat was die baby dus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
't Spijt me! Vergeef me!
Slim idee, ik heb ook al een hele hoop baggeraars verwijderd. Stiekem ben ik ook tienermoeder overigens, voeg me toe
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:54 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat tussen je beentjes had hangen, maar dat was die baby dus?
EN JA, IS SERIEUSquote:liefe schatje van mij van deese gedigtje is voor jou een heele dikke kus
toen ik je voor het eerst sag kon ik mijn oogjes niet meer van je af houden ik keeke elke keer naar jou op het momenten waneer jij het niet zag hihi
jij keek ook elke keer naar mij ik kreeg heele maal een warme gevoel van binnen en dagt jou laat ik niet gaan hihi soms ben ik een duiveltje maar nu hep ik je je zit nu in mijn hard en daarom wilde ik het seggen hoe veel ik van jou hou egt zupper veel jij bend mijn tyger en ik jou leeuwtje hihi hvj tz ik laat jou niet meer los xxxxx ik mis je xxxxx ik hoop dat wu heel lang saamen zyn xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik wist niet dat tijgers en leeuwen voorbestemd waren van nature.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:55 schreef Toto69 het volgende:
liefe schatje van mij van deese gedigtje is voor jou een heele dikke kus
toen ik je voor het eerst sag kon ik mijn oogjes niet meer van je af houden ik keeke elke keer naar jou op het momenten waneer jij het niet zag hihi
jij keek ook elke keer naar mij ik kreeg heele maal een warme gevoel van binnen en dagt jou laat ik niet gaan hihi soms ben ik een duiveltje maar nu hep ik je je zit nu in mijn hard en daarom wilde ik het seggen hoe veel ik van jou hou egt zupper veel jij bend mijn tyger en ik jou leeuwtje hihi hvj tz ik laat jou niet meer los xxxxx ik mis je xxxxx ik hoop dat wu heel lang saamen zyn xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja is van mijn facebook, helaasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:02 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik wist niet dat tijgers en leeuwen voorbestemd waren van nature.
Is dit van jouw Facebook? Haha!
Ik ben eerlijk gezegd wat benauwd herkent te worden door de eigenaren van deze idioterie, maar daarentegen: Wat maken ze me nou? Werk niet meer met ze, ga niet met hen of met hun vrienden om, en vertrek toch uit de stad.
Ja, want het zit daar ook zo gezellig héquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, zeg.
Driejarig 'jubileum'![]()
'Romantisch diner' bij de McDonalds![]()
Foto's maken van je eten![]()
Foto maken van je 'romantische diner' bij de McDonalds![]()
Foto maken van überhaupt McDonalds-eten![]()
Trots zijn op een 'diner' bij de Mc, en dit willen delen![]()
Foto's van je eten delen op Facebook![]()
Dertien personen die dit leuk vinden.
quote:THIS IS A LIVE BABY, BORN WITHOUT THE MOTHER'S "WATER" BEING BROKEN FIRST !!!God's Amazing creation ♥
"It's a newborn, still in the sac. It's was an amazing opportunity to see something so rare. Like a glimpse of what it's like "on the inside". Hope you all appreciate it as much as I do. I can't believe how squished up they are, inside of it! Amazing!". #Womenem
SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Is het serieus bedoeld?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, zeg.
Volgens mij is het vrij serieus. Ik krijg elke avond haast te zien wat ze gaan verteren in een paar minuutjes, vooral als ze voor elkaar koken. En ze zorgen er hoogst persoonlijk voor dat iedereen mee kan tellen hoe lang ze al samen zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:52 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Is het serieus bedoeld?Ik las het als een 'tongue-in-cheek'.
Jezus, ik kan niet eens zo slecht spellen als ik mijn best ervoor zou doen.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Bombvis het volgende:
Kansloze FB-pagina met bericht die ik op m'n pagina krijg: https://www.facebook.com/Womenem?ref=stream
[..]Vind het wel mooiSPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar kan me voorstellen dat je dit pas mooi vindt als je zelf kinderen hebt (geboren zien worden).
Wacht even hoor. Heb ik dit goed gelezen? Een romantisch etentje bij McDonald's?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, zeg.
Is gewoon sarcasm.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wacht even hoor. Heb ik dit goed gelezen? Een romantisch etentje bij McDonald's?
Eens met al je opmerkingen.
WTF.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, zeg.
Mensen die humor niet kunnen herkennenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, zeg.
Ik zou het uitgemaakt hebben.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jezus, ik kan niet eens zo slecht spellen als ik mijn best ervoor zou doen.
Wat een treurnis, hopelijk weet ze beter en is dit gewoon laksheid/stoer zijn.
stiekem denk ik dat 9 van de 10 keer van de updates. Scheelt ook wel wie het zegt. Van de een vind ik het minder erg om te horen hoe lekker het eten was of hoe het alweer weekend is of dat dochtertjelief haar eerste stapjes heeft gezet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:02 schreef Ceviche het volgende:
[ïmg]http://media.tumblr.com/b(...)fd2x2avt61rpntky.gif[/img]
Dit is gewoon een sarcastische stausupdate hoor..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, zeg.
Haha ja ergens is het ook wel leuk inderdaadquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:17 schreef mini891 het volgende:
Nee echt waar! Geloofde het zelf ook niet. Op een gegeven moment dacht ik zelf ook dat ik het verzonnen had.
En het treurige was nog iedereen eronder: wow je moet naar de dokter meis!
Ja hehe. Dat snapt zelf hoop ik ook wel.
Foto was wel na een aantal dagen verwijderd, niet dat ik zoiets ooit zou delen als bewijs. Haha. Wil dat niet op mijn geweten hebben.
Helaas ken ik via via wel meer figuren met zo'n niveau. Tijd eens om mijn FB op te ruimen denk ik. Maar het is soms ook zo lekker om je eraan te ergeren of niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |