abonnement Unibet Coolblue
pi_210234964
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 18:57 schreef NenaLanda het volgende:

[..]
Ik hoor om mij heen dat wat jij zegt met Tiktok ook zo werkt. Als je iets blokkeert krijg je soortgelijke filmpjes nog 10 keer te zien. En als je die accounts allemaal gaat blokkeren krijg je er nog meer van te zien.
Daar lijkt het inderdaad wel op ja.
Van de week 'DeStentor' geblokkeerd en de volgende dag kwam die gewoon weer terug.

Ben er beetje klaar mee zo.
pi_210276647
Grootste ergernis van mijzelf is dat Facebook vol staat met:
- Reclame
- 5 minute crafts filmpjes
- Filmpjes van zielige dieren die gered worden

Alleen vandaag zag ik dat een gezin foto's van hun bezoek aan de Efteling heeft geupload. Eigenlijk helemaal niet interessant voor andere mensen.
pi_210277438
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 22:30 schreef Pila200 het volgende:
Grootste ergernis van mijzelf is dat Facebook vol staat met:
- Reclame
- 5 minute crafts filmpjes
- Filmpjes van zielige dieren die gered worden

Alleen vandaag zag ik dat een gezin foto's van hun bezoek aan de Efteling heeft geupload. Eigenlijk helemaal niet interessant voor andere mensen.
Foto's uploaden doe je om aandacht te trekken. Blijkbaar krijgen die mensen toch aandacht met wat ze uploaden.

Neemt niet weg dat het inderdaad niet interessant is om privé/familiefoto's te bekijken van random gezinnen.
pi_210277439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 10:56 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op ja.
Van de week 'DeStentor' geblokkeerd en de volgende dag kwam die gewoon weer terug.

Ben er beetje klaar mee zo.
Waarschijnlijk wordt de blokkade toch geregistreerd als "kijkt hier langer naar dan 1 seconde" of zo. Dan kan je beter als iets je niet bevalt het direct wegswipen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')