Je kent dat meisje persoonlijk dat je zo zeker weet dat het niet serieus is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dit is gewoon een sarcastische stausupdate hoor..
[...]
Niets tegen Sebesse héquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dit is gewoon een sarcastische stausupdate hoor..
Overigens is het niet herkennen van sarcasme een typische trek bij autisme, dus maak je niet druk verder.
Sarcasme of serieus?quote:
Ik ook. Als Facebookvrienden van mij Engels gebruiken (zijn altijd vrouwen die dat doen) gaat het al-tijd fout: 'Beautifull!', 'Beautiful lady's!', 'What a honor', 'I'm having diner'.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twitter, "with my lovelyss" ik vrees het ergste
Echt vreselijk jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Als Facebookvrienden van mij Engels gebruiken (zijn altijd vrouwen die dat doen) gaat het al-tijd fout: 'Beautifull!', 'Beautiful lady's!', 'What a honor', 'I'm having diner'.
Dacht even dat het een bekende was, maar diegen heeft niet zijn driemaandig jubileum in de Mc gevierd, maar heeft met familie een overledene herdacht door te gaan eten bij de Mcquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, zeg.
Driejarig 'jubileum'![]()
'Romantisch diner' bij de McDonalds![]()
Foto's maken van je eten![]()
Foto maken van je 'romantische diner' bij de McDonalds![]()
Foto maken van überhaupt McDonalds-eten![]()
Trots zijn op een 'diner' bij de Mc, en dit willen delen![]()
Foto's van je eten delen op Facebook![]()
Dertien personen die dit leuk vinden.
Wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Dacht even dat het een bekende was, maar diegen heeft niet zijn driemaandig jubileum in de Mc gevierd, maar heeft met familie een overledene herdacht door te gaan eten bij de Mc![]()
Naar mijn weten was de overledene ook nog geen groot Mc voorstander
Ik eigenlijk ook bij bijna iedereen, maar deze persoon schrijft echt nooit iets nuttigsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
stiekem denk ik dat 9 van de 10 keer van de updates. Scheelt ook wel wie het zegt. Van de een vind ik het minder erg om te horen hoe lekker het eten was of hoe het alweer weekend is of dat dochtertjelief haar eerste stapjes heeft gezet.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:28 schreef A.Jensen het volgende:
Hetzelfde mokkel weer...vond het al zo vreemd dat ze al 2 hele dagen niks gepost heeft over haar kind wat zeer bijzonder is.
[ afbeelding ]
Samenvatting: boefje, mannetje, ventje, trots, lelijke-huisvrouwen-zonder-hobby met reacties als: wat lief! wat leuk! trots!! hihihi!
Ah ja... die heb ik ook: M'n zus. ELKE dag zie/hoor je weer hoe dat kind heeft gedraaid in z'n slaap of dat hij helemaal bovenaan z'n bed ligt. En vandaag: "Met me ventjes naar de dierentuin is me schatje alweer in slaap gevallen" Arch... En het is ook niet zo dat ik haar van facebook af wil gooien. Dus ik zal het maar moeten ondergaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:28 schreef A.Jensen het volgende:
Hetzelfde mokkel weer...vond het al zo vreemd dat ze al 2 hele dagen niks gepost heeft over haar kind wat zeer bijzonder is.
[ afbeelding ]
Samenvatting: boefje, mannetje, ventje, trots, lelijke-huisvrouwen-zonder-hobby met reacties als: wat lief! wat leuk! trots!! hihihi!
Sorry?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
gevierd, maar heeft met familie een overledene herdacht door te gaan eten bij de Mc![]()
[...]
Nee hoor, je kunt haar posts gewoon verbergen in je news feed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:16 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ah ja... die heb ik ook: M'n zus. ELKE dag zie/hoor je weer hoe dat kind heeft gedraaid in z'n slaap of dat hij helemaal bovenaan z'n bed ligt. En vandaag: "Met me ventjes naar de dierentuin is me schatje alweer in slaap gevallen" Arch... En het is ook niet zo dat ik haar van facebook af wil gooien. Dus ik zal het maar moeten ondergaan.
Ah ja.. dat is ook nog een oplossing. Niet aangedacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt haar posts gewoon verbergen in je news feed.
quote:
Dat is gewoon niet uit te houden man, typisch van die mensen die totaal geen doel of hobby meer hebben en dus niks te vertellen hebben maar wel constant de aandacht op moeten eisenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:39 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ah ja.. dat is ook nog een oplossing. Niet aangedacht.Ze staat dus nu op verborgen.
''Me auto''quote:En we gaan me autootje ophalen vandaag ! Zinin met ****** en papa
Is tegenwoordig geloof ik standaard. Het komt zo dom over.quote:
Inderdaad. Ik noemde het al eerder in dit topic, maar het is gewoon te erg. Als het in sollicitatiebrieven o.i.d. zal worden gebruikt hoop ik echt dat ze meteen op het oud papier belanden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is tegenwoordig geloof ik standaard. Het komt zo dom over.
ik dacht al.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt van een Facebookpagina, de domste statussen van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |