Kom ik ook regelmatig tegen. Maar vind ''me'' toch nog een beetje erger...quote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef Mokkels het volgende:
Ik heb iemand op facebook en die schrijft ipv zei altijd zij. En dan ben je 29 verdomme.. Dat is gewoon de basis.
En niet dat ik zelf altijd zo'n held ben ben met zinsopbouw en d/t's maar dit is niet normaal als je 29 bent.
Me zie ik net zoiets als egt en sgool enzo. Van die debielen die gewoon niet anders willen. En gewoon dom over willen komen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kom ik ook regelmatig tegen. Maar vind ''me'' toch nog een beetje erger...
Nee oké.. maar het is wel erg Cu2/Hyves niveau.. Triest triest triest..quote:Op zondag 26 mei 2013 13:14 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Me zie ik net zoiets als egt en sgool enzo. Van die debielen die gewoon niet anders willen. En gewoon dom over willen komen.
Maar zij kan gewoon niet anders.
En daarbij:quote:Op zondag 26 mei 2013 13:14 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Me zie ik net zoiets als egt en sgool enzo. Van die debielen die gewoon niet anders willen. En gewoon dom over willen komen.
Maar zij kan gewoon niet anders.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
En daarbij:
Mense die het vertikke om hun woorde netjes af te sluite met een 'n'.
Dafuq dit persoon doet niveau twee en had vorige week een 'exsamen' over schoonmakenquote:pff heb koppijn door mijn huiswerk :p
Fixedquote:Op zondag 26 mei 2013 11:40 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Wat is er mis met in dialect schrijven..... Veluws, Drens, Limburgs, Brabants, Rotterdams, Utrechts, Amsterdams. Niets mis mee tenzij je een Grammar Nazi bent.
Als ze bijvoorbeeld eens per week iets leuks post dat de variatie en plezier in haar leven weergeeft.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Groenevlinder het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je afknapt op iemand door zijn of haar Facebook gebruik?
Ik had een leuke jongen leren kennen maar hij is wel zo enorm fan van zichzelf en etaleert zijn hele leven op Facebook, ben er een beetje klaar mee.....![]()
Ik houd gewoon van wat meer bescheidenheid/mysterie.
Hoe staan jongens hier tegenover, stel, je hebt een meisje leren kennen, wat vind je dan een leuke manier van Facebook gebruik of wat vind je een afknapper? Gewoon even nieuwsgierig naar!
Alles mis mee, komt zeer stom over. Daarbij zijn dialecten spreektaal, geen schrijftaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:40 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Wat is er mis met in dialect schrijven.....Fries, Veluws, Drens, Limburgs, Brabants, Rotterdams, Utrechts, Amsterdams. Niets mis mee tenzij je een Grammar Nazi bent.
Correctie: Op Fries na wat een officiële taal is.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Alles mis mee, komt zeer stom over. Daarbij zijn dialecten spreektaal, geen schrijftaal.
Zolang ze de Nederlandse taal machtig is, zal het wel goed zitten. Dat is zo ongeveer het verschil tussen 3 miljoen keer per dag wat posten of gewoon soms wat plaatsen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Groenevlinder het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je afknapt op iemand door zijn of haar Facebook gebruik?
Ik had een leuke jongen leren kennen maar hij is wel zo enorm fan van zichzelf en etaleert zijn hele leven op Facebook, ben er een beetje klaar mee.....![]()
Hoe staan jongens hier tegenover, stel, je hebt een meisje leren kennen, wat vind je dan een leuke manier van Facebook gebruik of wat vind je een afknapper? Gewoon even nieuwsgierig naar!
Minder brand gevaarquote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die op FB zetten dat ze kaarsjes branden voor de broertjes.
Waarom.
Nedersaksisch en Limburgs zijn ook officiele talenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Correctie: Op Fries na wat een officiële taal is.
Sinds wanneer? Fries erken ik dan nog enigszins als tweede taal omdat dat in de wet staat, maar van deze twee kan ik geen artikel noemen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Nedersaksisch en Limburgs zijn ook officiele talen
Vreselijk irritant als mensen hun facebook pagina vol posten met onzin. Ook als het (in mijn geval) een leuke meid is. Het vraagt in mijn ogen naar een hoop aandacht en likes.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Groenevlinder het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)n/talen-in-nederlandquote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Finland. het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Fries erken ik dan nog enigszins als tweede taal omdat dat in de wet staat, maar van deze twee kan ik geen artikel noemen.
http://taal.phileon.nl/limburgs.phpquote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Finland. het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Fries erken ik dan nog enigszins als tweede taal omdat dat in de wet staat, maar van deze twee kan ik geen artikel noemen.
Jep, laatst gehad. Best een leuk meisje en ook leuk mee aan de praat geweest. Toegevoegd op facebook en haar status updates e.d. zijn echt flinke afknappers. Geen leestekens, mega veel spelfouten en dergelijke.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Groenevlinder het volgende:
Ah dankje, ik wist dus helemaal niet dat Nedersaksisch en Limburgs ook erkend zijn als taal, goed om te weten.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)n/talen-in-nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |