Je bent één keer vergeten haar achternaam onleesbaar te maken.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef Joenes het volgende:
Verbaas me hoe simpel sommige mensen kunnen zijn....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je bent één keer vergeten haar achternaam onleesbaar te maken.
Vertel me alstjeblieft dat dit iemand is die onder begeleiding woont.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef Joenes het volgende:
Verbaas me hoe simpel sommige mensen kunnen zijn....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:45 schreef kroegmuntje het volgende:
Het dieptepunt is bereikt bij mij, gisteren. Terwijl ik rustig een broodje aan het eten was kwam er een grote luierfoto voorbij, helemaal vol. Want pappa en mamma waren zo trots op hun meisje, dat ze n 4 dagen eindelijk gepoept had.
Bewijs:OMFG...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet normaal meer.
Ik wacht niet tot na haar vakantie, ik wacht tot morgen. Ze zou me iets opsturen voor ze op vakantie ging. Mijn afscheidsbericht naar haar zal afhangen van het feit of ze dat daadwerkelijk gedaan heeft of niet (kort door de bocht).quote:Op maandag 27 mei 2013 09:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom wachten tot na haar vakantie?
Ging ze iets fysieks opsturen of een foto/plaatje via facebook?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik wacht niet tot na haar vakantie, ik wacht tot morgen. Ze zou me iets opsturen voor ze op vakantie ging. Mijn afscheidsbericht naar haar zal afhangen van het feit of ze dat daadwerkelijk gedaan heeft of niet (kort door de bocht).
Ja mensen die constant die bevestiging nodig hebben, heel vermoeiend.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Vreselijk irritant als mensen hun facebook pagina vol posten met onzin. Ook als het (in mijn geval) een leuke meid is. Het vraagt in mijn ogen naar een hoop aandacht en likes.
Ikzelf heb ook FB maar ik post er alleen als er wat (zinvols/leuks) is. Het irriteert mij echt als mensen foto's posten dat ze lekker op het terrasje zitten of vanavond even lekker gaan stappen.
Ohh ja heel irritantquote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb een vakantieganger. Het begon met een foto van de boekingsgegevens, dus waarnaar ze geboekt had en van wanneer tot wanneer. Toen aftellen natuurlijk. Ze is vannacht vertrokken en vanaf 20 uur geleden tot twee uur geleden hebben we:
- dat ze over een uur op Schiphol zou zijn
- een foto van haar dochter, onderweg
- een check-in op Schiphol
- een foto van haar en haar dochter op Schiphol
- een foto van vriend en dochter met het vliegtuig op de achtergrond
- foto van haar en dochter in het vliegtuig
- foto van haar en vriend in het vliegtuig
- een foto van een hek en gras en de mededeling dat ze er zijn
- een foto van het uitzicht vanuit het hotel
- een foto van haar dochter in de hotelkamer
- een foto van de hotelkamer
- twee foto's van een bord met eten
- een foto van twee cocktails
- een filmpje van haar dochter aan het dansen
Als ze terug is, zijn wij geen vriendjes meer op Facebook.
Fixed (op de quotes na)quote:Op maandag 27 mei 2013 12:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je bent één keer vergeten haar achternaam onleesbaar te maken.
Dat die lui überhaupt die moeite nemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:18 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ohh ja heel irritant![]()
![]()
Ik bedoel, ga gewoon op vakantie en zet er een paar foto's op na afloop.
Fysiek. Via de post dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ging ze iets fysieks opsturen of een foto/plaatje via facebook?
Ja, ik ook. En soms komen die foto's ook niets eens.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:18 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ohh ja heel irritant![]()
![]()
Ik bedoel, ga gewoon op vakantie en zet er een paar foto's op na afloop.
Is ook een logische uitspraak in het NL ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:50 schreef PollosHermanos het volgende:
[ afbeelding ]
dit soort plaatjes blijven toch telleur stellen
Snapte er al niets van maar het heeft vast te maken met: liar, liar, pants on fire?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook een logische uitspraak in het NL ja.
Dat denk ik ook, anders snap ik er helemaal niets van.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snapte er al niets van maar het heeft vast te maken met: liar, liar, pants on fire?
Jij bent niet bekent met "leugenaar, leugenaar, broek in vuur vat?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snapte er al niets van maar het heeft vast te maken met: liar, liar, pants on fire?
ow echt? Grappig dat dat dan groen wordtquote:
Varieert van mosterdgeel tot spinaziegroen. En als het kind alles verteert kan het idd zijn dat het 4 dagen niet poeptquote:Op maandag 27 mei 2013 14:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow echt? Grappig dat dat dan groen wordt(heb geen kids nee
)
Hehe, ik heb wel een beeld van de posterquote:
Vertel, misschien klopt het.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe, ik heb wel een beeld van de poster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |