ben ik nou echt de enige die er niet warm of koud van wordt over die 2 kinderen. doet me net zo veel als een lijk in Syrie, verwoest huis in de VS of een jankend kind in Afrika.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:53 schreef bioloogje het volgende:
Ik kwam net deze tegen hier op FOK. Maar durf hem zelf niet te plaatsen...
[ afbeelding ]
Het is een triest verhaal, maar mensen overdrijven het meteen zo. Omdat iets elke dag op het nieuws is, hoor je elke dag dat verhaal opnieuw en als ze dan dood gevonden worden hebben mensen het gevoel dat ze de jongens gekend hebben omdat ze ze al kenden voor ze dood gevonden werden ( maar pas nadat ze vermist raakten). Ik denk dat dat is waarom ze ruben en julian erger vinden dan een soortgelijk verhaal waarvan je achteraf op het nieuws hoort dat het ergens is gebeurd.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ben ik nou echt de enige die er niet warm of koud van wordt over die 2 kinderen. doet me net zo veel als een lijk in Syrie, verwoest huis in de VS of een jankend kind in Afrika.
Daar ging mijn ontbijtquote:Op maandag 3 juni 2013 09:20 schreef Queens het volgende:
Uiteraard gepost door een moddervette chick.....
'her books aren't perky'![]()
[ link | afbeelding ]
Geluk bij een ongeluk. Het meisje had haar verslag tenminste wel af.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:22 schreef Queens het volgende:
Kamper huismoekes op FB:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk. Het meisje had haar verslag tenminste wel af.
Ja ik snap echt niet dat er mensen zijn die daarop blijven reageren.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Lijden is statusverhogend lijkt het wel.
Dat moet inderdaad enkel in US.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:34 schreef Queens het volgende:
Reacties op een foto:
[ link | afbeelding ]
Waarom stuur je sowieso in godsnaam foto's van jezelf in om reacties van vreemden te krijgen?
Wanneer is iemand eigenlijk zwak dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:44 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik verbaas me met de dag meer om wat mensen allemaal op Facebook plaatsen.....
Wat ik ook altijd een hele nare manier vind om aandacht te trekken, met een overlijden....
Oh ik vind het zo erg.. "wacht, even op Facebook plaatsen"
Als je echt in de rouw bent dan denk je daar niet aan lijkt mij, vind het erg onoprecht overkomen.
Staat ook iemand in mijn lijst die ook werkelijk ALLES plaatst, van scheiding tot advocaat enz,....
En dan constant reacties "Och meis, wat erg voor je..." "Meis, je bent sterk"
En dan ineens gaat die persoon iets heel positiefs plaatsen waarop iedereen dan weer gaat zeggen
"Oh meis, wat ben je toch positief, knap van je"
Cirkeltje van aandacht weer rond.
Ik snap niet dat mensen daar niet doorheen prikken........
hoezo niet¿ ze zijn toch gevondenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:53 schreef bioloogje het volgende:
Ik kwam net deze tegen hier op FOK. Maar durf hem zelf niet te plaatsen...
[ afbeelding ]
Ik had het wel beter verwacht... Is ze qua persoonlijkheid en uiterlijk nog veranderd sinds ze op het mbo zit?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand die ik ken van school is vorig jaar gestopt met vwo en naar het mbo gegaan. Zij post al sinds ze daar haar eerste toets heeft gehad "jeeeej 7 voor rekenen" "oeeh dalijk nederlands, moeilijk!" en dan vervolgens "jeeeeeeej 8 voor nederlands" etc etc. Alleen maar voor complimenten en zo. Ja, goede cijfers natuurlijk, maar als je van het vwo afkomt is het toch logisch dat je op in 1mbo 7'ens en 8'en haalt of ligt dat aan mij?
Ik dus ook, eigenlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik had het wel beter verwacht... Is ze qua persoonlijkheid en uiterlijk nog veranderd sinds ze op het mbo zit?
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
Hij komt van 'De domste statussen van Nederland' pagina, maar soit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag hem al voorbij komen ja. Maar dit soort domheid dient gewoon verspreid te worden voor leedvermaak.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |