Je facebook 'taal' op 'pirate' hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Fiorano het volgende:
Jezelf een "Happy Birthday" wensen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:38 schreef NoCigar het volgende:
Geneog reden om te scheiden lijkt me. En als je dit aan de rechter laat zien krijg je nog alle kinderen mee ook, mocht je dat willen.
[ afbeelding ]
Dat is baasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je facebook 'taal' op 'pirate' hebben_!
Wauw, dat was mij totaal niet opgevallen!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelijk heb je, wat een narcistquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hoeft mij iig niet meer te verwijderen want dat heb ik net bij hem gedaan pff.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hoeft mij iig niet meer te verwijderen want dat heb ik net bij hem gedaan pff.
quote:
Ik ben nu beniwued naar de foto (en of de persoon man of vrouw is). Was het een goede foto, of een foto van de persoon zelf met een mobieltje geschoten of ... of ...?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Maak je nou een grapje of...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben nu beniwued naar de foto (en of de persoon man of vrouw is). Was het een goede foto, of een foto van de persoon zelf met een mobieltje geschoten of ... of ...?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:27 schreef Stansfield het volgende:
Misschien zijn deze allemaal al geweest, maar er zitten toch wel wat leuke tussen:
http://www.upcoming.nl/ri(...)r-se-hadden-gehoeven
Arrrrr!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet dat er mensen zijn die dit soort teksten serieus geloven he?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het maar net, meid
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
Hij komt van 'De domste statussen van Nederland' pagina, maar soit.
[ afbeelding ]
Diegene die het postte gelooft het ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet dat er mensen zijn die dit soort teksten serieus geloven he?
Alleen zit hun lichaam vaak niet vol met intelligentie maar met wat anders.
Echt erg is datquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Diegene die het postte gelooft het ook
Net als haar vriendinnen, Gerda en Berta enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |